Den store puppetråden

Svar
LeSorcier

Den store puppetråden

Legg inn av LeSorcier »

Torsdag før selveste julekvelden og i kveld må jeg innrømme at pupper står på agendaen. Jeg må bare bekjenne at jeg ufattelig svak for naturlige, store pupper. Hva med dere?

Silikon er ut, duving inn. Og om kvinnen tenner på at jeg tenner på skikkelige boobs: WOW! Jeg skal nå prøve å lage en Pasta Classico med kjøttdeig, men i skrivende øyeblikk ser det utfordrende ut, mest pga overnevnte.

Kjør debatt.

PS. Silikon er helt ut.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Ingen bilder?
For en kjedelig tråd.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »


Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Angående bilder og slikt, er det lov å poste her, eller risikerer man å få seg en smekk?
Bilde
Vel, i dag er nå sikkert scenen ganske så uskyldig, men var ei viktig åpenbaring for en ung mann, som akkurat hadde tredd inn i puberteten, og en av de mest uforglemmelige og åpenbare puppescenene fra filmens verden, ankom når en fikk se Linda Hamilton som ei ung Sarah Connor i The Terminator (1984), da som nattfilm på TVNorge, og selv om filmen skremte skiten ut av meg, var nå den romantiske hyrdestunden, midt opp i all drepingen, noe av det mest opphissende en hadde fått sett til da.

Rart med disse Arnie klassikerne, hadde ei lignende opplevelse med å bli opphissa og skremt på samme tid, med Conan the Barbarian (1982) og heksa som inviterte Conan inn i varmen, og ei meget sexy heks var det nå, helt til hun blåste seg opp, og ble nærmest blå og full av sylskarpe tenner, klør og nei, endte jo opp med at hun forvandlet seg til et grusomt beist, og hvor Arnie avslutta det hele, med å slenge henne på bålet.
Bilde
Commando (1985) hadde ingen slike opphissende/skumle øyeblikk kombinasjoner, men den hadde nå det langt mer komiske/sexy øyeblikket, der det massive puppestellet til Ava Cadell flæshes, og der var umulig å unngå å få med seg, i den latterlige "Fuck you Asshole!", Fuck YOU asshole!" motellscenen med Arnie og Bill Duke:


Men en må nok kanskje litt lenger tilbake, for husker jo godt barmfagre Leslie Easterbrook fra Politiskole filmene, og disse (filmene også) likte en jo selv som guttunge.
Bilde
Bilde
Bilde

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

LeSorcier skrev: fre des 23, 2022 12:33 am Torsdag før selveste julekvelden og i kveld må jeg innrømme at pupper står på agendaen. Jeg må bare bekjenne at jeg ufattelig svak for naturlige, store pupper. Hva med dere?

Silikon er ut, duving inn. Og om kvinnen tenner på at jeg tenner på skikkelige boobs: WOW! Jeg skal nå prøve å lage en Pasta Classico med kjøttdeig, men i skrivende øyeblikk ser det utfordrende ut, mest pga overnevnte.

Kjør debatt.

PS. Silikon er helt ut.
Pupper blir liksom aldri helt feil.

Silikon er selvfølgelig helt ut.
Det er naturlig som gjelder.

Men trenger de å være så fryktelig store da, med påfølgende påvirkning av tyngdekraften. Ikke små, ikke store.
Nei, et par faste, spretne velformede noen er det som gjelder!
Må være ok proporsjoner, også i forhold til resten av kroppen

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Henningsen skrev: tor jan 05, 2023 7:58 pm
LeSorcier skrev: fre des 23, 2022 12:33 am Torsdag før selveste julekvelden og i kveld må jeg innrømme at pupper står på agendaen. Jeg må bare bekjenne at jeg ufattelig svak for naturlige, store pupper. Hva med dere?

Silikon er ut, duving inn. Og om kvinnen tenner på at jeg tenner på skikkelige boobs: WOW! Jeg skal nå prøve å lage en Pasta Classico med kjøttdeig, men i skrivende øyeblikk ser det utfordrende ut, mest pga overnevnte.

Kjør debatt.

PS. Silikon er helt ut.
Pupper blir liksom aldri helt feil.

Silikon er selvfølgelig helt ut.
Det er naturlig som gjelder.

Men trenger de å være så fryktelig store da, med påfølgende påvirkning av tyngdekraften. Ikke små, ikke store.
Nei, et par faste, spretne velformede noen er det som gjelder!
Må være ok proporsjoner, også i forhold til resten av kroppen
For meg kan pupper faktisk bli feil. Enig i naturlig, silikon er helt frastøtende. Jeg har faktisk dumpet jenter rett før akten stod før tur pga dette.

Jeg ELSKER kvinnelige former. Det vil si bryst som sier KVINNE, kvinnelige hormoner og feminitet. En som kan gi meg all den nytelsen jeg har drømt om hele mitt liv. Å se en kvinne nyte meg og min manndom mens hennes store, feminine bryster duver foran meg - jeg kan ikke tenke meg noe som er deiligere. Tyngdekraften virker på dine og mine baller så hvorfor ikke på bryster, jeg synes det er ufattelig deilig. Å møte en kvinne som treffer på alle punkter og i tillegg scorer høyt på bryster er nok mer sjeldent enn å vinne i lotto.

Jeg kan bare konstatere at vi er litt uenige, store pupper er det fineste gud har skapt (gjør meg nesten religiøs). Et minutt med sorten gir meg ukesvis med energi, at slike vesen eksisterer får vi takke høyere makter for.

4200570

Legg inn av 4200570 »

Repost fra Vadefugl på vgd en gang tidlig 00-tall

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

LeSorcier skrev: lør jan 07, 2023 2:12 am
Henningsen skrev: tor jan 05, 2023 7:58 pm
LeSorcier skrev: fre des 23, 2022 12:33 am Torsdag før selveste julekvelden og i kveld må jeg innrømme at pupper står på agendaen. Jeg må bare bekjenne at jeg ufattelig svak for naturlige, store pupper. Hva med dere?

Silikon er ut, duving inn. Og om kvinnen tenner på at jeg tenner på skikkelige boobs: WOW! Jeg skal nå prøve å lage en Pasta Classico med kjøttdeig, men i skrivende øyeblikk ser det utfordrende ut, mest pga overnevnte.

Kjør debatt.

PS. Silikon er helt ut.
Pupper blir liksom aldri helt feil.

Silikon er selvfølgelig helt ut.
Det er naturlig som gjelder.

Men trenger de å være så fryktelig store da, med påfølgende påvirkning av tyngdekraften. Ikke små, ikke store.
Nei, et par faste, spretne velformede noen er det som gjelder!
Må være ok proporsjoner, også i forhold til resten av kroppen
For meg kan pupper faktisk bli feil. Enig i naturlig, silikon er helt frastøtende. Jeg har faktisk dumpet jenter rett før akten stod før tur pga dette.

Jeg ELSKER kvinnelige former. Det vil si bryst som sier KVINNE, kvinnelige hormoner og feminitet. En som kan gi meg all den nytelsen jeg har drømt om hele mitt liv. Å se en kvinne nyte meg og min manndom mens hennes store, feminine bryster duver foran meg - jeg kan ikke tenke meg noe som er deiligere. Tyngdekraften virker på dine og mine baller så hvorfor ikke på bryster, jeg synes det er ufattelig deilig. Å møte en kvinne som treffer på alle punkter og i tillegg scorer høyt på bryster er nok mer sjeldent enn å vinne i lotto.

Jeg kan bare konstatere at vi er litt uenige, store pupper er det fineste gud har skapt (gjør meg nesten religiøs). Et minutt med sorten gir meg ukesvis med energi, at slike vesen eksisterer får vi takke høyere makter for.
Ulike preferanser rett og slett, og det er vel bare sånn det skal være.
Utover det så er jeg helt enig med hyllesten du kommer med.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Store pupper er herlig. Men det er faktisk lenge siden jeg har sett digre mugger på damer i offentligheten. Synd det

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Fikk en slags åpenbaring, når en gikk i 6 klasse, og vi hadde en ung og barmfager blond vikarlærer for et par uker. Hun gikk aldri med behå, og ting disset godt fra seg, og for oss gutta, var det jo ekstra hyggelig at hun likte å bøye seg godt ned, når hun skulle plukke opp "tilfeldige" lapper som ble kastet rundt i klasserommet, og det var jo kun for å få ei ørliten håp om ei kikk nedom utringningen hennes, og kanskje noe mer til.
Bilde

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Alltids lurt på om den godeste Russ Meyer, var hyra inn og hadde noe med valg av damer og enkeltscener i Burt Reynolds filmen Cannonball Run (1980).
Klager selvsagt ikke, og må nok ha meg et gjensyn med både den og Swamp Thing (1982), mye grunnet barmfagre og flotte Adrienne Barbeau.
Ei sjeldent naturlig skjønnhet, der også var veldig morsom og legger man til stemmen hennes i The Fog, ja da blir det riktig mye moro ut av alt.
Bilde
Bilde
Smått utrolig, ble jo nevnte Swamp Thing utgitt på DVD to ganger, utover tidlig 00-tallet. Første var ei ukutta versjon, med nakenhet og vold, der visstnok var myntet på det europeiske publikum, men ved en "feiltagelse" endte opp også ut mot det amerikanske markedet. Rykter gikk om at ei rasende mor, hadde kjøpt inn den ukutta versjonen, uten å være klar over puppestellet til Adrienne, og klagde inn til MGM. De fikk panikk, og alle kopiene med nakenhet ble sanka inn, og et par år senere, kom ei nedjustert versjon ut.

Om det var så lett å få fjerna puppene til Barbeau, grunnet noen hysteriske mødre, eller om det var noe annet bakom, vites ei, men ble selv skuffa da en kjøpte inn den kutta versjonen, uten å være klar over hva en gikk glipp av, og først senere når en handlet inn den europeiske utgaven, at man skjønte at dette var jo mer like it.

Filmen slippes på ny, i Blu-ray format, senere i år, og blir spennende å se om amerikanerne blir nok en gang snytt for to stykk flotte funbags i topp bildekvalitet, eller om de også får ta del i moroa som den europeiske fansen.

fargerik

Legg inn av fargerik »


LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Med ønsker om en puppete helg til likesinnede

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Er pupper så populære fordi vi er pattedyr?

Kabla92
Innlegg: 41

Legg inn av Kabla92 »

Jeg liker de store som to meloner eller litt mindre enn det. Men store er gode. Liker å se de sprette.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»