LIVERPOOL FC 2022/23

Svar
WhySoSerious

Re: LIVERPOOL FC 2022/23

Legg inn av WhySoSerious »

Fikk chatgpt til å gjøre jobben som unektelig kommer fra en spiller på some snart nok.

Bilde

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

Ble bra oppfølgeren på forrige post også. Chatgpt <3 Hvem trenger egentlig ekte intervjuer når AI kan gjøre jobben like bra
Bilde
Bilde

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- chatgpt kan i hvert fall skrive kampprogrammet til klubben så sparer man penger der.
Men nå er jeg faktisk litt spent på neste kamp for utfra pressekonferansen i dag så virker det som om mange av dagens spillere blir benket. Nå virket Klopp skikkelig fed up med flere.

WhySoSerious

Legg inn av WhySoSerious »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 8:31 pm --- chatgpt kan i hvert fall skrive kampprogrammet til klubben så sparer man penger der.
Men nå er jeg faktisk litt spent på neste kamp for utfra pressekonferansen i dag så virker det som om mange av dagens spillere blir benket. Nå virket Klopp skikkelig fed up med flere.
Vi er jo faktisk nå der at det mest sannsynlig ikke kan reddes noe i ligaen. Da kan man vel i hvert fall bruke spillere som har en fremtid. Gi unge lovende mer tid, ingenting å tape. Det er alt for langt opp til at man skal få fatt på CL, og de to andre europaturneringen har virkelig ikke noe for seg. Det er å gjøre ligaen neste år vanskeligere for lommepenger.

milanB

Legg inn av milanB »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 8:31 pm --- chatgpt kan i hvert fall skrive kampprogrammet til klubben så sparer man penger der.
Men nå er jeg faktisk litt spent på neste kamp for utfra pressekonferansen i dag så virker det som om mange av dagens spillere blir benket. Nå virket Klopp skikkelig fed up med flere.
Og det er jo forståelig. Nydelig av Klopp mot Pearce forresten, flott burn!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

WhySoSerious skrev: lør feb 04, 2023 8:35 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 8:31 pm --- chatgpt kan i hvert fall skrive kampprogrammet til klubben så sparer man penger der.
Men nå er jeg faktisk litt spent på neste kamp for utfra pressekonferansen i dag så virker det som om mange av dagens spillere blir benket. Nå virket Klopp skikkelig fed up med flere.
Vi er jo faktisk nå der at det mest sannsynlig ikke kan reddes noe i ligaen. Da kan man vel i hvert fall bruke spillere som har en fremtid. Gi unge lovende mer tid, ingenting å tape. Det er alt for langt opp til at man skal få fatt på CL, og de to andre europaturneringen har virkelig ikke noe for seg. Det er å gjøre ligaen neste år vanskeligere for lommepenger.
--- Vet faktisk ikke om det er så mange av de...
Det er ingen midtstoppere i denne gruppen og vel heller ingen angripere bortsett fra Doak da. Så da blir det i såfall Carvalho og Elliott på midten. Er heller ingen andre på midten bortsett fra Bajcetic da.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Hvor er markant? Jeg trenger litt trøst nå.

eppaen

Legg inn av eppaen »

milanB skrev: lør feb 04, 2023 8:37 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 8:31 pm --- chatgpt kan i hvert fall skrive kampprogrammet til klubben så sparer man penger der.
Men nå er jeg faktisk litt spent på neste kamp for utfra pressekonferansen i dag så virker det som om mange av dagens spillere blir benket. Nå virket Klopp skikkelig fed up med flere.
Og det er jo forståelig. Nydelig av Klopp mot Pearce forresten, flott burn!
Hva har Pearce egentlig gjort galt?

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

WhySoSerious skrev: lør feb 04, 2023 8:35 pm
TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 8:31 pm --- chatgpt kan i hvert fall skrive kampprogrammet til klubben så sparer man penger der.
Men nå er jeg faktisk litt spent på neste kamp for utfra pressekonferansen i dag så virker det som om mange av dagens spillere blir benket. Nå virket Klopp skikkelig fed up med flere.
Vi er jo faktisk nå der at det mest sannsynlig ikke kan reddes noe i ligaen. Da kan man vel i hvert fall bruke spillere som har en fremtid. Gi unge lovende mer tid, ingenting å tape. Det er alt for langt opp til at man skal få fatt på CL, og de to andre europaturneringen har virkelig ikke noe for seg. Det er å gjøre ligaen neste år vanskeligere for lommepenger.
Topp 4 er selvsagt mulig fortsatt. 8 poeng opp med seier i hengekampen man har og da er man 2 kamper over halvveis i sesongen.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Machine_Head skrev: lør feb 04, 2023 9:04 pm Hvor er markant? Jeg trenger litt trøst nå.
Har ikke så mye positivt å melde. Men det var vel en liten halvtime med ok fotball i den andre omgangen. Trent og Bajcetic var gode, og kanskje var det et bittelite steg videre for de tre offensive.
Men hvordan man fullstendig går ned defensivt. Det er skremmende. I dag var forresten Robbo sin tur til å være den grusomme sammen med Thiago. Thiago er alltid det, dessverre er det litt på rundgang med de andre. (Matip var forøvrig også tidvis håpløs, men kun en parantes i forhold til de to andre der).

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Har vært i tvil om det er riktig av Klopp å gå av eller ikke. Men etter at han nektet å snakke med James Pearce så er jeg ikke lenger i tvil: Klopp må gå.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

TerryMcDermott skrev: lør feb 04, 2023 7:52 pm --- Klopp har det ikke bra nå...

Deilig å se.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Begynner vel å nærme seg grensa nå ifht. Klopp. Dårlige resultater og klikker oftere og oftere virker det som.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

VivaLV skrev: lør feb 04, 2023 10:30 pm Begynner vel å nærme seg grensa nå ifht. Klopp. Dårlige resultater og klikker oftere og oftere virker det som.
Klikker? Hvor da?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Folk_flesk skrev: lør feb 04, 2023 10:11 pm Har vært i tvil om det er riktig av Klopp å gå av eller ikke. Men etter at han nektet å snakke med James Pearce så er jeg ikke lenger i tvil: Klopp må gå.
Gi ham tid.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Eneste positive om dagen er Bajcetic. Kjipt at lagkameratene hans svikter helt. Alisson fortsatt unnskyldt.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Det der er en sliten og "lei" mann..

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Hetfield skrev: lør feb 04, 2023 11:17 pm Det der er en sliten og "lei" mann..
Han er vel i en litt kjip situasjon. Svarer ekstremt bra da.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Hetfield skrev: lør feb 04, 2023 11:17 pm Det der er en sliten og "lei" mann..
Hva forventer du når ting går dårlig? At han skal smile, le og klappe?

Man blir sliten, lei og gretten når ting ikke går veien. Spesielt trenere på det nivået. Sånn er det bare.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Det kalles å utrykke sympati.

Men avslørende at dere tolket innlegget mitt i verste mening ;)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 5:41 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 5:38 pm Tror nesten Klopp har mistet det. Den rebuilden folk prater om ser ikke ut til å gå veien.
Hvilken rebuild? Warchesten vi har spart til Bellingham?

Vi ligger på 10.plass. Og det er vel sånn ca der vi bør ligge mtp net spend under Klopp

Tror folk at Liverpool automatisk tilhører i toppen? Man høster det man sår. Og i FSGs tilfelle får man akkurat som fortjent i år. Klopp av overprestert i Liverpool. Nå var det slutt.

FSG OUT!
Snedig det der. Er vel ikke mer enn et drøyt år siden man fremsto som "tidenes lag" i følge enkelte her inne. Nå ligner man definitivt på en middelhavsfarer. "Netspenden" har vel ikke endra seg så mye på disse månedene. Er man ikke bedre enn sin netspend indikerer det vel også at Jesus Klopp ikke er det døyt bedre enn resten av middelhavsfarernes managere.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:09 am
Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 5:41 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 5:38 pm Tror nesten Klopp har mistet det. Den rebuilden folk prater om ser ikke ut til å gå veien.
Hvilken rebuild? Warchesten vi har spart til Bellingham?

Vi ligger på 10.plass. Og det er vel sånn ca der vi bør ligge mtp net spend under Klopp

Tror folk at Liverpool automatisk tilhører i toppen? Man høster det man sår. Og i FSGs tilfelle får man akkurat som fortjent i år. Klopp av overprestert i Liverpool. Nå var det slutt.

FSG OUT!
Snedig det der. Er vel ikke mer enn et drøyt år siden man fremsto som "tidenes lag" i følge enkelte her inne. Nå ligner man definitivt på en middelhavsfarer. "Netspenden" har vel ikke endra seg så mye på disse månedene. Er man ikke bedre enn sin netspend indikerer det vel også at Jesus Klopp ikke er det døyt bedre enn resten av middelhavsfarernes managere.
Klopp har vunnet alt med Liverpool. Med en pengebruk som tlsier et lag midt på tabellen. Selvfølgelig er han en av tidenes beste managere.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:09 am
Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 5:41 pm
WaltonBR skrev: lør feb 04, 2023 5:38 pm Tror nesten Klopp har mistet det. Den rebuilden folk prater om ser ikke ut til å gå veien.
Hvilken rebuild? Warchesten vi har spart til Bellingham?

Vi ligger på 10.plass. Og det er vel sånn ca der vi bør ligge mtp net spend under Klopp

Tror folk at Liverpool automatisk tilhører i toppen? Man høster det man sår. Og i FSGs tilfelle får man akkurat som fortjent i år. Klopp av overprestert i Liverpool. Nå var det slutt.

FSG OUT!
Snedig det der. Er vel ikke mer enn et drøyt år siden man fremsto som "tidenes lag" i følge enkelte her inne. Nå ligner man definitivt på en middelhavsfarer. "Netspenden" har vel ikke endra seg så mye på disse månedene. Er man ikke bedre enn sin netspend indikerer det vel også at Jesus Klopp ikke er det døyt bedre enn resten av middelhavsfarernes managere.
--- Og Arteta er da verdens beste manager eller er det kanskje De Zerbi?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 11:18 pm
Deila skrev: fre feb 03, 2023 9:35 pm
TerryMcDermott skrev: fre feb 03, 2023 6:37 pm --- Jota tilbake i full trening neste uke,Virgil og Bobby er heller ikke langt bak. Det begynner å lysne litt nå!
Diaz er i gang med løping også ser jeg.. Noe lenger bak enn de andre gutta, men i starten av mars nærmer vi oss.
Vi vinner Champions League.
Har sett svakere Liverpool-lag enn dette vinne CL! :)

Dersom dere får tilbake noen nøkkelspillere til oppgjørene mot Real Madrid (og det gjør dere vel?) bør dere ha gode sjanser mot dem. Lite imponert av det jeg har sett av Real Madrid i år.

Spørsmålet er kanskje om det ville vært en fin måte for Klopp å runde av på? Gidder han mer? Jurgen Klopp har, under lignende omstendigheter, takket for seg tidligere. Planen hans var å gi seg i 2024 for ett par år siden, var den ikke? Etter det har store deler av ledelsen som han har jobbet tett med gitt seg. Man får muligens en ny eier. Forutsetningene for den satsningen frem mot 2026, som Jurgen Klopp forpliktet seg til, er veldig endret.

Strategisk er det vanskelig for Klopp å vite hva som skjer videre. Dette betyr åpenbart endel for han. Han takket nei til Man Utd og Woodward fordi han ikke likte prosjektet som ble solgt inn. Med den usikkerheten, og det «kjøret» han står i nå, ville det vært veldig lite overraskende om han takket for seg.

Og hva skjer da? Hele den ledelsen som bygget opp det Liverpool man har sett de siste årene vil være borte. Og det vil ha skjedd på ca ett år! Det vil ha klare likhetstrekk med da Gill og Ferguson ga seg samtidig. Det er ikke gitt at der håndteres like dårlig, men det vil være spennende tider.

Mye «ifs and buts». Ordner seg helt sikkert på beste vis!

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

tbb skrev: søn feb 05, 2023 9:58 am
WaltonBR skrev: fre feb 03, 2023 11:18 pm
Deila skrev: fre feb 03, 2023 9:35 pm

Diaz er i gang med løping også ser jeg.. Noe lenger bak enn de andre gutta, men i starten av mars nærmer vi oss.
Vi vinner Champions League.
Har sett svakere Liverpool-lag enn dette vinne CL! :)

Dersom dere får tilbake noen nøkkelspillere til oppgjørene mot Real Madrid (og det gjør dere vel?) bør dere ha gode sjanser mot dem. Lite imponert av det jeg har sett av Real Madrid i år.

Spørsmålet er kanskje om det ville vært en fin måte for Klopp å runde av på? Gidder han mer? Jurgen Klopp har, under lignende omstendigheter, takket for seg tidligere. Planen hans var å gi seg i 2024 for ett par år siden, var den ikke? Etter det har store deler av ledelsen som han har jobbet tett med gitt seg. Man får muligens en ny eier. Forutsetningene for den satsningen frem mot 2026, som Jurgen Klopp forpliktet seg til, er veldig endret.

Strategisk er det vanskelig for Klopp å vite hva som skjer videre. Dette betyr åpenbart endel for han. Han takket nei til Man Utd og Woodward fordi han ikke likte prosjektet som ble solgt inn. Med den usikkerheten, og det «kjøret» han står i nå, ville det vært veldig lite overraskende om han takket for seg.

Og hva skjer da? Hele den ledelsen som bygget opp det Liverpool man har sett de siste årene vil være borte. Og det vil ha skjedd på ca ett år! Det vil ha klare likhetstrekk med da Gill og Ferguson ga seg samtidig. Det er ikke gitt at der håndteres like dårlig, men det vil være spennende tider.

Mye «ifs and buts». Ordner seg helt sikkert på beste vis!
--- For hvem...? 😉 (nei,dette betyr ikke at jeg kamuflerer sinne og frustrasjon)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Guarnere skrev: søn feb 05, 2023 7:58 am
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:09 am
Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 5:41 pm

Hvilken rebuild? Warchesten vi har spart til Bellingham?

Vi ligger på 10.plass. Og det er vel sånn ca der vi bør ligge mtp net spend under Klopp

Tror folk at Liverpool automatisk tilhører i toppen? Man høster det man sår. Og i FSGs tilfelle får man akkurat som fortjent i år. Klopp av overprestert i Liverpool. Nå var det slutt.

FSG OUT!
Snedig det der. Er vel ikke mer enn et drøyt år siden man fremsto som "tidenes lag" i følge enkelte her inne. Nå ligner man definitivt på en middelhavsfarer. "Netspenden" har vel ikke endra seg så mye på disse månedene. Er man ikke bedre enn sin netspend indikerer det vel også at Jesus Klopp ikke er det døyt bedre enn resten av middelhavsfarernes managere.
Klopp har vunnet alt med Liverpool. Med en pengebruk som tlsier et lag midt på tabellen. Selvfølgelig er han en av tidenes beste managere.
Selvfølgelig, ingen protest fra meg der. Og nå er han plutselig talentløs og ubrukelig i følge flere her inne. Å bruke netspend som forklaringsmodell blir passe søkt. Samme netspend når dere presterte som best.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

TerryMcDermott skrev: søn feb 05, 2023 8:30 am
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:09 am
Guarnere skrev: lør feb 04, 2023 5:41 pm

Hvilken rebuild? Warchesten vi har spart til Bellingham?

Vi ligger på 10.plass. Og det er vel sånn ca der vi bør ligge mtp net spend under Klopp

Tror folk at Liverpool automatisk tilhører i toppen? Man høster det man sår. Og i FSGs tilfelle får man akkurat som fortjent i år. Klopp av overprestert i Liverpool. Nå var det slutt.

FSG OUT!
Snedig det der. Er vel ikke mer enn et drøyt år siden man fremsto som "tidenes lag" i følge enkelte her inne. Nå ligner man definitivt på en middelhavsfarer. "Netspenden" har vel ikke endra seg så mye på disse månedene. Er man ikke bedre enn sin netspend indikerer det vel også at Jesus Klopp ikke er det døyt bedre enn resten av middelhavsfarernes managere.
--- Og Arteta er da verdens beste manager eller er det kanskje De Zerbi?
Jeg digger da Klopp. Har jeg alltid gjort. Lenge før han kom til Pool. Det jeg reagerer på er den komplette nedsmeltingen i denne tråden. Klopp er klasse. Dere hadde lav netspend tidligere og suksess, dere har lav netspend nå og befinner dere i en smått utrolig bølgedal. Er forøvrig netspend poolssupportere flest sitt favorittuttrykk? ;)
Sist redigert av DuncanE den søn feb 05, 2023 3:27 pm, redigert 1 gang totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 3:09 pm
Guarnere skrev: søn feb 05, 2023 7:58 am
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:09 am

Snedig det der. Er vel ikke mer enn et drøyt år siden man fremsto som "tidenes lag" i følge enkelte her inne. Nå ligner man definitivt på en middelhavsfarer. "Netspenden" har vel ikke endra seg så mye på disse månedene. Er man ikke bedre enn sin netspend indikerer det vel også at Jesus Klopp ikke er det døyt bedre enn resten av middelhavsfarernes managere.
Klopp har vunnet alt med Liverpool. Med en pengebruk som tlsier et lag midt på tabellen. Selvfølgelig er han en av tidenes beste managere.
Selvfølgelig, ingen protest fra meg der. Og nå er han plutselig talentløs og ubrukelig i følge flere her inne. Å bruke netspend som forklaringsmodell blir passe søkt. Samme netspend når dere presterte som best.
Jøss! Suksessen kommer til tross for netspend. De svake dagene kommer pga netspend. Har virkelig ikke sett noen hevde den lave netspend er grunnen til tidligere suksess.

Ikke det at jeg er så grunn at jeg mener dette. Men det er i det minste fullstendig logisk, og langtfra søkt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 3:14 pm
TerryMcDermott skrev: søn feb 05, 2023 8:30 am
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 7:09 am

Snedig det der. Er vel ikke mer enn et drøyt år siden man fremsto som "tidenes lag" i følge enkelte her inne. Nå ligner man definitivt på en middelhavsfarer. "Netspenden" har vel ikke endra seg så mye på disse månedene. Er man ikke bedre enn sin netspend indikerer det vel også at Jesus Klopp ikke er det døyt bedre enn resten av middelhavsfarernes managere.
--- Og Arteta er da verdens beste manager eller er det kanskje De Zerbi?
Jeg digger da Klopp. Har jeg alltid gjort. Lenge før han kom til Pool. Det jeg reagerer på er den komplette nedsmeltingen i denne tråden. Klopp er klasse. Dere hadde lav netspend tidligere og suksess, dere har lav netspend nå og befinner dere i en smått utrolig bølgedal. Er forøvrig netspend poolssuppotere flest sitt favorittuttrykk? ;)
Et kjapt søk her inne viser at det er det ikke.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

LittleSteven skrev: søn feb 05, 2023 3:46 pm
markantovertak skrev: søn feb 05, 2023 3:24 pm
DuncanE skrev: søn feb 05, 2023 3:09 pm

Selvfølgelig, ingen protest fra meg der. Og nå er han plutselig talentløs og ubrukelig i følge flere her inne. Å bruke netspend som forklaringsmodell blir passe søkt. Samme netspend når dere presterte som best.
Jøss! Suksessen kommer til tross for netspend. De svake dagene kommer pga netspend. Har virkelig ikke sett noen hevde den lave netspend er grunnen til tidligere suksess.

Ikke det at jeg er så grunn at jeg mener dette. Men det er i det minste fullstendig logisk, og langtfra søkt.
Synes alltid det er festlig når forklaringsfaktoreren endrer seg ut i fra suksess (Klopp, god klubbdrift, osv) og fiasko (net spend). Snakk om å være selektiv i argumentasjonen.
Nja, det er vel mer fascinerende at det som var fantastisk klubbdrift for et år siden, nå er elendig klubbdrift. Spillere som var «verdens beste», nå er helt ubrukelig. At verdens bedte manager, nå har favoritter i stallen han beskyttet og lar assistenten bestemme.

Netspend har tross alt alltid vært sett på som et problem, som Klopp og team lenge kamuflerte. Men ikke nå lengre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»