Talenter som aldri ble noe av

Svar
Everenga

Re: Talenter som aldri ble noe av

Legg inn av Everenga »

Lezah skrev: tor feb 02, 2023 9:21 am Everton har jo hatt noen.

Cadamateri ble aldri det han så ut til å kunne bli.

Billy Kenny rota det jo skikkelig til, av flere regnet som et av de største talentene i England i sin tid og the Guardian omtalte hans fall som "one of the biggest wastes of talent in modern times". (NB: "Fall" betyr her drikking, kokain, skader og idiotoppførsel...)

James Vaughan fikk alt i alt en kanskje ok karriere på lavere nivå, men hypen rundt ham tilsa at det skulle bli bedre. Ble PLs yngste målsccorer og mange tenkte man hadde funnet Rooneys erstatter (tror flere fikk den merkelappen). Hadde en spinnvill sesong i Bury i 16-17, da.

Jack Rodwell siklet jeg etter da han dukket opp. Det gikk over. Blir jo feil å si at det ikke ble noe av ham, men her tror jeg vi var mange som så konturene av en spiller som kunne dominere både PL og på landslaget. Bare 31 men farter rundt i australsk fotball nå.

Francis Jeffers, omtalt i en artikkel som "Rooney før Rooney". Som Rodwell ikke i nærheten av å følge opp potensialet og starten på karrieren. Etter at han gikk til Arsenal som et av landets mest spennende talenter gikk det unna, i feil retning. Pluss i boka for å ha spilt i maltesisk liga.
Billy Kenny er den som virkelig glapp. Jeffers, Vaughan, Rodwell var gode men nok hypet en god del. Kenny kunne vært Englands generasjonsspiller, han var faktisk så god. Har møtt ham i en setting der han jobbet for Everton in the community med ungdom i et slitent strøk i Nord Liverpool og han er verdens hyggeliste fyr. Har fått orden på livet nå.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Everenga skrev: fre feb 03, 2023 10:17 pm Har møtt ham i en setting der han jobbet for Everton in the community med ungdom i et slitent strøk i Nord Liverpool og han er verdens hyggeliste fyr. Har fått orden på livet nå.
Glimrende!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7802

Legg inn av Big George »

Sigurd Andreas Brynildsen. Debuterte på Vålerenga i første seriekamp ved fylte 16 år.
Den yngste som har etablert seg på laget, Dengang var 16 år laveste alder.
Dessverre ødela Martin Andresen yngste debutantlista da han kjørte inn tre 15 åringer fordi
NFF betalte store penger for debuten til 15 åringer som ikke var aktuelle for A-laget
Er såvidt jeg vet også den yngste som spilte på Vålerengas ishockeylag.
Et talent alle i nogenlunde samme alder husker hvis de spilte mot han i de årene.

Det største fotball-talentet jeg har sett, men mange uvaner sendte han ut av toppidretten tidlig.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Big George skrev: fre feb 03, 2023 10:27 pm Sigurd Andreas Brynildsen. Debuterte på Vålerenga i første seriekamp ved fylte 16 år.
Den yngste som har etablert seg på laget, Dengang var 16 år laveste alder.
Dessverre ødela Martin Andresen yngste debutantlista da han kjørte inn tre 15 åringer fordi
NFF betalte store penger for debuten til 15 åringer som ikke var aktuelle for A-laget
Er såvidt jeg vet også den yngste som spilte på Vålerengas ishockeylag.
Et talent alle i nogenlunde samme alder husker hvis de spilte mot han i de årene.

Det største fotball-talentet jeg har sett, men mange uvaner sendte han ut av toppidretten tidlig.
Interessant historie. Debuterte under 4 måneder før jeg ble født. Har ikke hørt navnet og ble nysgjerrig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Når det kommer til norske talenter som aldri slo til, så må fort Joakim Skjerve også nevnes.

Var så heldig å få være en del av et lag som vant det meste vi stilte opp i, kronen på verket vil fort for alltid være seieren i Nike Cup. Det var to spillere som skilte seg ut på Skeid-laget jeg spilte for, og de fikk to helt forskjellige karriereveier.

Joakim Skjerve er uten tvil den aller beste spilleren jeg har spilt med av naturlig talent. Touchet, bevegelsen, spilleforståelsen, pasningene. Alt. Alt var på ett helt eget nivå. Første gangen jeg møtte Joakim var jeg 14 år (tror jeg det var) og han trente allerede med juniorlaget til Skeid. Han var på G16-landslaget. Han var så ekstremt god. Det er egentlig umulig å beskrive hvor god han egentlig var på den tiden, han var en type spiller som hadde verden for sine føtter. Da vi var nede i Praha for å spille Nike Cup, hvor vi regelrett ble pisset på gjennom hele turneringen, så var han en av få som hadde nivået som faktisk krevdes.

Dessverre tok andre utenomsportslige ting vekk fokuset fra hvor langt det naturlige talentet kunne ta han.

På det samme laget, hadde vi en til som stakk seg ut og som ble hentet til England etter showet han holdt i Nike Cup. Han ble hentet til Manchester City som 15-åring, vant den berømte bronsen i U-21 EM i 2013, han har 49 kamper for A-landslaget, hvor han var visekaptein i mange år for Norge.

Men spør du Omar Elabdellaoui i dag om hvem som var det største råtalentet av han og Joakim, er jeg 100% sikker på at han kommer til å svare Joakim 10/10 ganger.

Men til gjengjeld har jeg heller aldri sett noen som har jobbet så hardt for karrieren sin som Omar heller.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7802

Legg inn av Big George »

Everenga skrev: fre feb 03, 2023 10:53 pm
Big George skrev: fre feb 03, 2023 10:27 pm Sigurd Andreas Brynildsen. Debuterte på Vålerenga i første seriekamp ved fylte 16 år.
Den yngste som har etablert seg på laget, Dengang var 16 år laveste alder.
Dessverre ødela Martin Andresen yngste debutantlista da han kjørte inn tre 15 åringer fordi
NFF betalte store penger for debuten til 15 åringer som ikke var aktuelle for A-laget
Er såvidt jeg vet også den yngste som spilte på Vålerengas ishockeylag.
Et talent alle i nogenlunde samme alder husker hvis de spilte mot han i de årene.

Det største fotball-talentet jeg har sett, men mange uvaner sendte han ut av toppidretten tidlig.
Interessant historie. Debuterte under 4 måneder før jeg ble født. Har ikke hørt navnet og ble nysgjerrig.
Spør du Terje "Hengern" Hellerud så husker han godt Sigurd. Jeg tok drosje kjørt av Hengern for 20 år siden og han husket detaljer han neppe husker om andre Vålerenga spillere med 10 seriekamper.
Går du inn på Bohemen pub er det er lagbilde i svart-hvitt med Odd Iversen og co i boblejakker på høyre side like ved døra når du kommer inn og der er Sigurd med som den klart yngste på bildet.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Chromeback skrev: fre feb 03, 2023 11:18 pm Når det kommer til norske talenter som aldri slo til, så må fort Joakim Skjerve også nevnes.

Det er utrolig fascinerende med de man har spilt med og mot som har endt opp med en karriere og de nan tenker kunne ha gjort det. Jeg spilte for et lag som endte opp i interkrets det vi egentlig ikke hadde en dritt å gjøre hvis det ikke var for en sjukt god venstrekant, ja vi spilte 4-3-3 I 1992. Et pat av gutta som var langt mindre framtredende fikk tippeligaenkamper men H sluttet i en alder av 16 fordi han ikke kunne spille a lagskamper med briller og han ikke fant linser som fungerte. Han er overlege i dag så samfunnet har egentlig tjent på det hele.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Chromeback skrev: ons jan 18, 2023 9:47 pm
trønderen skrev: ons jan 18, 2023 8:55 pm Her var det mange morsomme navn som jeg hadde glemt. Tråden spør etter talenter som det ikke ble noe av, og det er jo et definisjonsspørsmål. Mange av dem som nevnes har jo hatt brukbare karrierer, så det har jo blitt noe av talentet, bare ikke like mye som man trodde. Så også med noen av spillerne jeg vil nevne:

Michael Johnson - Trekkes alltid frem når dette temaet diskuteres, og det med god grunn. Dessverre ødela alkoholproblemer, depresjon og skader alt for han.
Når man først er inne på denne generasjonen hos City, må vel Micah Richards også nevnes. Skulle jo være det Rio var for Man Utd i mange år, før skadene tok overhånd.

Skinner som pundit nå, riktignok.
Jeg ler hver gang jeg ser navnet Micah Richards

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lok1 skrev: fre feb 03, 2023 11:39 pm
Chromeback skrev: ons jan 18, 2023 9:47 pm
trønderen skrev: ons jan 18, 2023 8:55 pm Her var det mange morsomme navn som jeg hadde glemt. Tråden spør etter talenter som det ikke ble noe av, og det er jo et definisjonsspørsmål. Mange av dem som nevnes har jo hatt brukbare karrierer, så det har jo blitt noe av talentet, bare ikke like mye som man trodde. Så også med noen av spillerne jeg vil nevne:

Michael Johnson - Trekkes alltid frem når dette temaet diskuteres, og det med god grunn. Dessverre ødela alkoholproblemer, depresjon og skader alt for han.
Når man først er inne på denne generasjonen hos City, må vel Micah Richards også nevnes. Skulle jo være det Rio var for Man Utd i mange år, før skadene tok overhånd.

Skinner som pundit nå, riktignok.
Jeg ler hver gang jeg ser navnet Micah Richards
Jeg elsker Micah, kan ikke si noe annet! :lol:


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Everenga skrev: fre feb 03, 2023 11:33 pm
Chromeback skrev: fre feb 03, 2023 11:18 pm Når det kommer til norske talenter som aldri slo til, så må fort Joakim Skjerve også nevnes.

Det er utrolig fascinerende med de man har spilt med og mot som har endt opp med en karriere og de nan tenker kunne ha gjort det.
Absolutt!

Spilt med og mot flere som har spilt på høyere nivå, og det er rart hvordan tilfeldigheter slår ut. Noen får den karrieren de fortjener, mens andre klør man seg litt mer i hodet av.

Selv fått spille med og mot typer som Omar, Joshua King, Flamur Kastrati, Mads Møller Dæhli, og helt sikkert flere jeg ikke husker i farten.

Men når man vokser og med fotball i Oslo så er det universet overraskende liten.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Chromeback skrev: fre feb 03, 2023 11:53 pm
Everenga skrev: fre feb 03, 2023 11:33 pm
Chromeback skrev: fre feb 03, 2023 11:18 pm Når det kommer til norske talenter som aldri slo til, så må fort Joakim Skjerve også nevnes.

Det er utrolig fascinerende med de man har spilt med og mot som har endt opp med en karriere og de nan tenker kunne ha gjort det.
Absolutt!

Spilt med og mot flere som har spilt på høyere nivå, og det er rart hvordan tilfeldigheter slår ut. Noen får den karrieren de fortjener, mens andre klør man seg litt mer i hodet av.

Selv fått spille med og mot typer som Omar, Joshua King, Flamur Kastrati, Mads Møller Dæhli, og helt sikkert flere jeg ikke husker i farten.

Men når man vokser og med fotball i Oslo så er det universet overraskende liten.
Jupp, er 77 modell men Lørenskog hadde en 79 kar på disp. Jeg tror ikke at Carew hadde mange lettere dager på jobb :lol:

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Jeg nominerer Anthony Le Tallec.
Og siden ingen keepere er nevnt. Hva med Akinfeev? Han ble vel noe av tross alt med over 100 landskamper, men et av de største keeepertalentene.

Mehell

Legg inn av Mehell »

lok1 skrev: lør feb 04, 2023 12:17 am Jeg nominerer Anthony Le Tallec.
Og siden ingen keepere er nevnt. Hva med Akinfeev? Han ble vel noe av tross alt med over 100 landskamper, men et av de største keeepertalentene.
Han var vel strengt tatt også en av verdens beste keepere en periode.

qbah

Legg inn av qbah »

Nick Ríos Haugen.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Bilde

Dette navnet fikk meg til å tenke på denne tråden. Sveitsisk liga nå på et av de største tyske talentene de siste årene.

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Richards er en likbar fyr. Perfekt måte å ta den på:-)

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

lok1 skrev: lør feb 04, 2023 11:30 pm
► Show Spoiler
Dette navnet fikk meg til å tenke på denne tråden. Sveitsisk liga nå på et av de største tyske talentene de siste årene.
Er det faktisk fotballspilleren som er på bilde? Ser ut som en som aldri har rørt seg lengre enn fra senga til PC.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Vi solgte Jordon Ibe for £15 mill i 2016,akkurat nå er han vel klubbløs i en alder av 27

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Husker Lillestrøm hadde to store talenter i 94-årgangen. Ohi Omojohansen og John Raymond Haraldsen. Så sistnevnte en del på u-lagene til LSK, skapte alltid noe når han hadde ball.. lavt tyngdepunkt(veldig) og bra akselerasjon. Første landslagssamling spilte de internkamp og laget hans vant, mener å huske de hadde 5 mål, han hadde tre mål og to assist eller lignende. Han var linka til Chelsea.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

TerryMcDermott skrev: søn feb 05, 2023 4:47 pm --- Vi solgte Jordon Ibe for £15 mill i 2016,akkurat nå er han vel klubbløs i en alder av 27
Hva skjedde der egentlig? Jeg så aldri helt det store i han i Liverpool, men klubbløs var da voldsomt. Trodde han skulle være rundt championship-nivå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Astonstian skrev: søn feb 05, 2023 4:26 pm
lok1 skrev: lør feb 04, 2023 11:30 pm
► Show Spoiler
Dette navnet fikk meg til å tenke på denne tråden. Sveitsisk liga nå på et av de største tyske talentene de siste årene.
Er det faktisk fotballspilleren som er på bilde? Ser ut som en som aldri har rørt seg lengre enn fra senga til PC.
Nei, tror Lok1 bare dro en kobling litt langt. Max Meyer, på bildet, er navnebror til Max Meyer som var ett stort talent i Tyskland for en ti-års tid tilbake., da han spilte på Schalke. Tok så turen til Palace, hvor han aldri ble noen hit, og ett år senere dro han tilbake til Tyskland og Köln. Så tok turen til Fenerbache, ett låneopphold i Danmark og Midjylland, før Fener fikk nok og nå er han i Luzern i Sveits.

En kuriositet med karrieren til Max er at (hvis infoen til Transfermarkt stemmer), så har alle overgangene hans vært free transfer ila karrieren hans. Må jo være relativt sjeldent for en fotballspiller, enten i form av at man enten kun skriver ett- eller toårskontrakter som ikke blir fornyet eller at klubbene rett og slett ikke ser noe verdi i spilleren.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ElGuaje skrev: søn feb 05, 2023 5:07 pm
TerryMcDermott skrev: søn feb 05, 2023 4:47 pm --- Vi solgte Jordon Ibe for £15 mill i 2016,akkurat nå er han vel klubbløs i en alder av 27
Hva skjedde der egentlig? Jeg så aldri helt det store i han i Liverpool, men klubbløs var da voldsomt. Trodde han skulle være rundt championship-nivå.
--- Var innom Derby og Birmingham før han tok turen til Tyrkia. Ble frigitt der sist sommer.
Benbrudd og depresjon er noe av det han har slitt med underveis.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Chromeback skrev: søn feb 05, 2023 5:15 pm
Nei, tror Lok1 bare dro en kobling litt langt. Max Meyer, på bildet, er navnebror til Max Meyer som var ett stort talent i Tyskland for en ti-års tid tilbake., da han spilte på Schalke. Tok så turen til Palace, hvor han aldri ble noen hit, og ett år senere dro han tilbake til Tyskland og Köln. Så tok turen til Fenerbache, ett låneopphold i Danmark og Midjylland, før Fener fikk nok og nå er han i Luzern i Sveits.

En kuriositet med karrieren til Max er at (hvis infoen til Transfermarkt stemmer), så har alle overgangene hans vært free transfer ila karrieren hans. Må jo være relativt sjeldent for en fotballspiller, enten i form av at man enten kun skriver ett- eller toårskontrakter som ikke blir fornyet eller at klubbene rett og slett ikke ser noe verdi i spilleren.
Hehe, Okei. Har bare sett fotballspillere forfalle når de har tatt steget ned. Husker godt Meyer fra Tyskland og Palace, men det begynner jo å bli en stund siden.

Om han hadde sett slik ut nå, hadde jo han trossalt bare tatt «en Sneijder» :D

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Big George skrev: fre feb 03, 2023 10:27 pm Sigurd Andreas Brynildsen. Debuterte på Vålerenga i første seriekamp ved fylte 16 år.
Den yngste som har etablert seg på laget, Dengang var 16 år laveste alder.
Dessverre ødela Martin Andresen yngste debutantlista da han kjørte inn tre 15 åringer fordi
NFF betalte store penger for debuten til 15 åringer som ikke var aktuelle for A-laget
Er såvidt jeg vet også den yngste som spilte på Vålerengas ishockeylag.
Et talent alle i nogenlunde samme alder husker hvis de spilte mot han i de årene.

Det største fotball-talentet jeg har sett, men mange uvaner sendte han ut av toppidretten tidlig.
Nei det stemmer ikke helt. Fant en artikkel fra nettavisen fra da Håvard Nielsen ble den yngste spilleren 16 år og 2 måneder gammel og slo da Brynhildsen med et par måneder. Stemmer nok at han spilte for Vålerenga i første seriekamp etter fylte 16 år, nen han hadde dag 5.12.
En annen fra Vålerengas 1960-årgang debuterte også i 1977 var Roy Johansen, men han satses som kjent for fult på ishockey etter den tid.
Hvorfor skulle NFF betale klubber for å bruke 15-åringer? Aldri hørt noe om det. Men er jo åpnet opp for at man kan bruke 15-åringer som blir 16 i løpet av året, noe som kom Martin Ødegaard til gode og han var jo definitvt god nok.
Ser Brynhildsen endte opp med kun 13 eliteseriekamper i mellom 1977 og 1978.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og da er Morrison frigitt fra DC. Rooney mener at de har nok andre spillere og typer.

Eliteserien neste?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7802

Legg inn av Big George »

netrebske skrev: tir feb 07, 2023 7:21 pm
Big George skrev: fre feb 03, 2023 10:27 pm Sigurd Andreas Brynildsen. Debuterte på Vålerenga i første seriekamp ved fylte 16 år.
Den yngste som har etablert seg på laget, Dengang var 16 år laveste alder.
Dessverre ødela Martin Andresen yngste debutantlista da han kjørte inn tre 15 åringer fordi
NFF betalte store penger for debuten til 15 åringer som ikke var aktuelle for A-laget
Er såvidt jeg vet også den yngste som spilte på Vålerengas ishockeylag.
Et talent alle i nogenlunde samme alder husker hvis de spilte mot han i de årene.

Det største fotball-talentet jeg har sett, men mange uvaner sendte han ut av toppidretten tidlig.
Nei det stemmer ikke helt. Fant en artikkel fra nettavisen fra da Håvard Nielsen ble den yngste spilleren 16 år og 2 måneder gammel og slo da Brynhildsen med et par måneder. Stemmer nok at han spilte for Vålerenga i første seriekamp etter fylte 16 år, nen han hadde dag 5.12.
En annen fra Vålerengas 1960-årgang debuterte også i 1977 var Roy Johansen, men han satses som kjent for fult på ishockey etter den tid.
Hvorfor skulle NFF betale klubber for å bruke 15-åringer? Aldri hørt noe om det. Men er jo åpnet opp for at man kan bruke 15-åringer som blir 16 i løpet av året, noe som kom Martin Ødegaard til gode og han var jo definitvt god nok.
Ser Brynhildsen endte opp med kun 13 eliteseriekamper i mellom 1977 og 1978.
Brynildsen måtte vente fra han fylte 16 år i desember 76 til seriestarten sent i april 77. Det var som kjent 16 års grense dengang. Som jeg skrev den yngste som etablerte seg på laget. Martin Andresen som trente Vålerenga
da Håvard Nilsen debuterte vet alt om betalingen NFF ga for å benytte 15 åringer.
Sjekk forøvrig når Håvard Nielsen spilte sin 2. kamp, det var flere år senere. Det var tilfellet med alle de som
gikk forbi Brynildsen på yngste debutant lista, de spilte gjerne 5 minutter og spilte i beste fall kamper
flere år etter. Brynildsen debuterte i april og Roy Johansen om sommeren samme år, men han ble byttet inn og byttet ut i samme kamp og nektet å være med etterpå. De to spilte ishockey sammen også men Brynildsen sluttet og Johansen fikk en ishockey- karriere og ble senere. landslagstrener

Jeg jobbet i Oslo Veivesen etter ungdomskolen og der var en i Vålerenga innerste krets som kom med mye info om klubbens indre liv. ikke alt egner seg å fortelle videre.....

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Big George skrev: fre mar 03, 2023 12:09 am
netrebske skrev: tir feb 07, 2023 7:21 pm
Big George skrev: fre feb 03, 2023 10:27 pm Sigurd Andreas Brynildsen. Debuterte på Vålerenga i første seriekamp ved fylte 16 år.
Den yngste som har etablert seg på laget, Dengang var 16 år laveste alder.
Dessverre ødela Martin Andresen yngste debutantlista da han kjørte inn tre 15 åringer fordi
NFF betalte store penger for debuten til 15 åringer som ikke var aktuelle for A-laget
Er såvidt jeg vet også den yngste som spilte på Vålerengas ishockeylag.
Et talent alle i nogenlunde samme alder husker hvis de spilte mot han i de årene.

Det største fotball-talentet jeg har sett, men mange uvaner sendte han ut av toppidretten tidlig.
Nei det stemmer ikke helt. Fant en artikkel fra nettavisen fra da Håvard Nielsen ble den yngste spilleren 16 år og 2 måneder gammel og slo da Brynhildsen med et par måneder. Stemmer nok at han spilte for Vålerenga i første seriekamp etter fylte 16 år, nen han hadde dag 5.12.
En annen fra Vålerengas 1960-årgang debuterte også i 1977 var Roy Johansen, men han satses som kjent for fult på ishockey etter den tid.
Hvorfor skulle NFF betale klubber for å bruke 15-åringer? Aldri hørt noe om det. Men er jo åpnet opp for at man kan bruke 15-åringer som blir 16 i løpet av året, noe som kom Martin Ødegaard til gode og han var jo definitvt god nok.
Ser Brynhildsen endte opp med kun 13 eliteseriekamper i mellom 1977 og 1978.
Brynildsen måtte vente fra han fylte 16 år i desember 76 til seriestarten sent i april 77. Det var som kjent 16 års grense dengang. Som jeg skrev den yngste som etablerte seg på laget. Martin Andresen som trente Vålerenga
da Håvard Nilsen debuterte vet alt om betalingen NFF ga for å benytte 15 åringer.
Sjekk forøvrig når Håvard Nielsen spilte sin 2. kamp, det var flere år senere. Det var tilfellet med alle de som
gikk forbi Brynildsen på yngste debutant lista, de spilte gjerne 5 minutter og spilte i beste fall kamper
flere år etter. Brynildsen debuterte i april og Roy Johansen om sommeren samme år, men han ble byttet inn og byttet ut i samme kamp og nektet å være med etterpå. De to spilte ishockey sammen også men Brynildsen sluttet og Johansen fikk en ishockey- karriere og ble senere. landslagstrener

Jeg jobbet i Oslo Veivesen etter ungdomskolen og der var en i Vålerenga innerste krets som kom med mye info om klubbens indre liv. ikke alt egner seg å fortelle videre.....
Er ingen 15-åringer som har spilt i Eliteserien for Vålerenga. Nielsen, Johansen, Skåresh og senere Holm var alle fylt 16 år da de fikk debuten.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Djemba-Djemba

Hes so good they named him twice!

Saturn

Legg inn av Saturn »

Astonstian skrev: søn feb 05, 2023 4:26 pm
lok1 skrev: lør feb 04, 2023 11:30 pm
► Show Spoiler
Dette navnet fikk meg til å tenke på denne tråden. Sveitsisk liga nå på et av de største tyske talentene de siste årene.
Er det faktisk fotballspilleren som er på bilde? Ser ut som en som aldri har rørt seg lengre enn fra senga til PC.
Grei triceps på karen da.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

qbah skrev: lør feb 04, 2023 12:27 am Nick Ríos Haugen.
Eldar Hadzimehmedovic

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»