Hva skjedde med elbilen til Eurora ?

Svar
Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Hva skjedde med elbilen til Eurora ?

Legg inn av Xpoolman »

Eurora Gude hadde en selsom opplevelse kjørende på motorveien i sin BMW elbil onsdag.

Plutselig hørte hun et kraftig smell bakfra, snudde seg men kunne ikke se noe spesielt.
Vel framme ved målet fikk hun seg imidlertid en overraskelse, hele bakparten av bilen var ødelagt.
Da hun senere kjørte for å få taksert skaden var det ingen som forsto hva som var skjedd.

https://www.dagbladet.no/kjendis/dramat ... e/78456890

For meg ser det nesten ut som det har vært en form for eksplosjon eller en korstutning på tvers mellom lyktene....
Andre som har en teori hva som kan ha skjedd her ?

Brukeravatar
FredPerry^2
Innlegg: 187

Legg inn av FredPerry^2 »

Ser litt ut som når bakruter sprekker etter å ha vært litt i spenn som følge av f.eks oppretting etter en ulykke, men jeg tipper at selve bakluka på i3 ikke er laget av glass.

burkar

Legg inn av burkar »

FredPerry^2 skrev: lør feb 11, 2023 1:12 pm Ser litt ut som når bakruter sprekker etter å ha vært litt i spenn som følge av f.eks oppretting etter en ulykke, men jeg tipper at selve bakluka på i3 ikke er laget av glass.
Den er laget av noe glassaktig materiale, så kan tenkes det. Eller så er det et eller annet som har truffet bilen, slik at det har knust.

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Xpoolman skrev: fre feb 10, 2023 8:53 am Eurora Gude hadde en selsom opplevelse kjørende på motorveien i sin BMW elbil onsdag.

Plutselig hørte hun et kraftig smell bakfra, snudde seg men kunne ikke se noe spesielt.
Vel framme ved målet fikk hun seg imidlertid en overraskelse, hele bakparten av bilen var ødelagt.
Da hun senere kjørte for å få taksert skaden var det ingen som forsto hva som var skjedd.

https://www.dagbladet.no/kjendis/dramat ... e/78456890

For meg ser det nesten ut som det har vært en form for eksplosjon eller en korstutning på tvers mellom lyktene....
Andre som har en teori hva som kan ha skjedd her ?
I følge elbilforum så er dette et godt kjent problem med i3, og har skjedd ganske mange ganger. Luka er en del, og koster mye både i innkjøp og arbeid.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Bil & Motorsykkel»