Den lyse siden

Svar
teodora

Den lyse siden

Legg inn av teodora »

I en verden full av negativitet og hat så tenker jeg vi kan ha en tråd som minner oss på alt det gode i livet.

Bilde

Bilde

Bilde

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..

teodora

Legg inn av teodora »

Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Fikk du ikke med deg at dette er en POSITIV tråd??

teodora

Legg inn av teodora »

Bilde

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Når jeg blir født igjen skal jeg fødes i 1719 og bli parykkmaker, samt importere sitrusfrukter fra den mystiske provinsen Californicus eller Floridus og hete Berthram Planche.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Kan spandere deg ei pakke med antidepressiver om du vil.

On topic, så er vel denne ganske spot on mht lys
https://www.timeanddate.com/sun/norway/oslo

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Mehell

Legg inn av Mehell »

Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Kan bekrefte at vi enkle og uintelligente kan kose oss med trivelige bilder og emosjonell musikk.
Må være vanskelig å være så utviklet og smart at dette ikke fungerer.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Kanskje Windows har slike bakgrunnsbilder fordi det er bra for folk.

Hva er forresten en uintelligent person?

kanskje en grunn til at naturen er grønn: https://www.verywellmind.com/color-psyc ... en-2795817

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Er du virkelig så sur? Dette skal være en positiv tråd. Så kommer du med dette oppgulpet. Hva feiler det folk? :cry: :twisted:

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bjoneroa skrev: tir sep 21, 2021 4:15 pm Ser ut som noe drit fra bakgrunnsbilder Windows. Følger det med banal emosjonell musikk til disse lettvinte feelgood-bildene? En slik totalpakke appellerer vel helst til uintelligente og underutviklede personligheter..
Det var utrolig negativt, har du store problemer?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jeg sliter mye psykisk og disse dagene i Mai er tøffe. Greier ikke å finne noe positivt med livet, det er mørkt. Det er sånn i flere perioder. Da må jeg bare kjempe meg opp igjen og prøve å finne glede med livet. Men dette er jeg godt vant med, etter å ha slitt siden 70-tallet!

Queenie

Legg inn av Queenie »

831231-bigthumbnail.jpg

Queenie

Legg inn av Queenie »

izzet2015 skrev: tir mai 09, 2023 4:17 pm Jeg sliter mye psykisk og disse dagene i Mai er tøffe. Greier ikke å finne noe positivt med livet, det er mørkt. Det er sånn i flere perioder. Da må jeg bare kjempe meg opp igjen og prøve å finne glede med livet. Men dette er jeg godt vant med, etter å ha slitt siden 70-tallet!
Leit å høre at du opplever det slikt, og i mai hvor det er så mye spiring, nytt liv og gode energier rundt oss. Viktig å prøve å ta dette inn, gode ting gjør oss godt :) God bedring

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Hvordan limer jeg inn et bilde? Har kunnet det, men nå fungerer det ikke. Trykker på bildeikonet og trykker så lim inn, men det fungerer ikke. Hva er det rette å gjøre? :roll:

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde Her prøvde jeg å lime inn, men ingenting skjer. Får ikke limt inn. Hva gjør jeg feil? Er det så vanskelig?

Dionysos

Legg inn av Dionysos »

teodora skrev: tir sep 21, 2021 4:29 pm Bilde
For å være ærlig tror jeg ikke at folk flest vil få en positiv følelse av dette bildet, uavhengig av hva de rasjonelt mener om transseksualitet.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Dionysos skrev: ons mai 10, 2023 6:26 pm
teodora skrev: tir sep 21, 2021 4:29 pm Bilde
For å være ærlig tror jeg ikke at folk flest vil få en positiv følelse av dette bildet, uavhengig av hva de rasjonelt mener om transseksualitet.
Jeg synes ikke slike bilder er noe bra for folk..Et negativt bilde. Hvorfor får vi slike bilder?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

[[/img]

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

[[/img]

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bilde

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

izzet2015 skrev: fre mai 12, 2023 11:23 am Bilde
Skog, vann og natur. Slår alt av legemidler!
Stillhet, balanse, et system som fungerer, fravær av å prestere og bare å være, observere og finner der trøst og ro!
Sliter, men det går opp/ned og som det er forventet og "skal" være..!
God kveld! 😊

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Psykologi»