Manchester United

Svar

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: lør feb 18, 2023 9:36 am Alltid givende med tanketomme folk som skriver for å skrive.

Jeg har investert jævlig mye av meg selv og en opp gjennom de siste 34 årene ganske varierende økonomi i denne klubben. Den har vært/er en tidvis litt irriterende stor del av livet mitt. Periodevis i overkant. Type...litt kleint i overkant. Har nesten bokstavelig talt gått over lik for å få med meg kamper, tatt opp lån for å dra på randome kamper, vet ikke helt hvor mange det har blitt. Bodd i Manchester en periode kun pga United. Som barnløs tror jeg at, ved siden av nevøene mine sine ankomster og en ørret på 2,2 kg, mine kanskje største opplevelser i livet har kommet i forbindelse med United. Det er veeeldig vanskelig å se for meg en hverdag hvor jeg ikke gruer/gleder meg til kamper, men det er faktisk enda vanskeligere å se klubben bli et leketøy som skal bli gallionsfigur for...noe jeg ikke liker. Det er sikkert uproblematisk for skremmende mange, selv her inne, men jeg driter i hva primært tenåringer og tilbakestående syns om saken. For min del er det umulig å fortsette med dette, fotballinteressen generelt har vært dalende over tid, så kanskje det bare er greit å bli ferdig med hele driten.

Jeg er glad Busby og gutta evt ikke får med seg dette. Glad de slapp egentlig jævlig mye av det som har skjedd med både sporten og klubben de siste tiårene generelt.
Man trenger ikke være et mehe for ikke å bryte med klubben. Jeg er ikke like sikker på at det er umulig for min del. I mine øyne er klubben helt andre ting enn eierne. Det er klart, blir dette Doha Trafford med en vesentlig endring i strategi blir det noe annet.

Også tenker jeg at det blir ekstra viktig å uttrykke høylytt hvilke verdier vi aksepterer (feks støtte Rainbow Laces).

Jeg mistet nok litt allerede da Ferguson ga seg. Det ble veldig mye på engang med Giggs, Scholes, Neville, Rio, Vidic etc ut på kort tid. Interessen for fotball er kanskje dalende, men mer pga livssituasjon enn at jeg synes det å se kamp er mindre gøy. Har feks kost meg voldsomt med Brighton-kamper de siste par årene. Mer enn kan jeg kan huske noe annet ikke-Man Utd-lag (mulig unntak av BL-fotball for ti-femten år siden).

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: lør feb 18, 2023 3:54 pm
Lezah skrev: lør feb 18, 2023 9:36 am Alltid givende med tanketomme folk som skriver for å skrive.

Jeg har investert jævlig mye av meg selv og en opp gjennom de siste 34 årene ganske varierende økonomi i denne klubben. Den har vært/er en tidvis litt irriterende stor del av livet mitt. Periodevis i overkant. Type...litt kleint i overkant. Har nesten bokstavelig talt gått over lik for å få med meg kamper, tatt opp lån for å dra på randome kamper, vet ikke helt hvor mange det har blitt. Bodd i Manchester en periode kun pga United. Som barnløs tror jeg at, ved siden av nevøene mine sine ankomster og en ørret på 2,2 kg, mine kanskje største opplevelser i livet har kommet i forbindelse med United. Det er veeeldig vanskelig å se for meg en hverdag hvor jeg ikke gruer/gleder meg til kamper, men det er faktisk enda vanskeligere å se klubben bli et leketøy som skal bli gallionsfigur for...noe jeg ikke liker. Det er sikkert uproblematisk for skremmende mange, selv her inne, men jeg driter i hva primært tenåringer og tilbakestående syns om saken. For min del er det umulig å fortsette med dette, fotballinteressen generelt har vært dalende over tid, så kanskje det bare er greit å bli ferdig med hele driten.

Jeg er glad Busby og gutta evt ikke får med seg dette. Glad de slapp egentlig jævlig mye av det som har skjedd med både sporten og klubben de siste tiårene generelt.
Man trenger ikke være et mehe for ikke å bryte med klubben. Jeg er ikke like sikker på at det er umulig for min del. I mine øyne er klubben helt andre ting enn eierne. Det er klart, blir dette Doha Trafford med en vesentlig endring i strategi blir det noe annet.
Nei, jeg kan aldri slutte å følge med, så det er ikke snakk om ¨halshogge seg her. No pun intended. Men engasjementet vil seile avsted.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg må være såpass ærlig at hvis Atlético Madrid eller Manchester United blir kjøpt opp av Al Thani imorgen så vil ikke det ha en voldsom stor innvirkning på fotballinteressen min. Jeg har absolutt respekt for de som ser annerledes på det, og er prinsippfaste om hvor grensen går for at de kutter ut fotball, selv om jeg personlig ikke har en slik klar grense for hva som er akseptabelt og hva som ikke er akseptabelt.

Jeg kommer til å mislike Al Thani-familien like mye helt uavhengig av om de er involvert i fotball eller ikke. Jeg vil selvfølgelig bli mer eksponert for dem hvis de har et aktivt eierskap i Atlético, men det i seg selv gjør dem ikke bedre eller verre i mine øyne, og styret deres og bruddene på menneskerettigheter bør bekjempes uavhengig av dette.

Nå skal det jo sies at jeg muligens er miljøskadet med tanke på at Atlético Madrid er eid av sønnen til Jesús Gil y Gil, som det kan argumenteres for at var et like dårlig menneske som Tamim bin Hamad (altså Jesús, ikke Miguel Ángel).

TheTreble

Legg inn av TheTreble »

TheTreble skrev: ons feb 15, 2023 10:23 pm
Folk_flesk skrev: ons feb 15, 2023 10:20 pm
TheTreble skrev: ons feb 15, 2023 10:18 pm
Går mot City-seier nå. Arsenal sine bottler-egenskaper er i ferd med å komme til syne, 1 poeng av 9 mulige på de 3 siste kampene.

Da er vi 5 poeng bak City og potensielt 8 poeng bak Arsenal. Det lever fortsatt et lite tittelhåp for United.
Veien til gull er å håpe på en fortsettelse av formsvikten til Arsenal og en knallhard straff for City.
Lar meg fortsatt ikke skremme helt av City, de virker veldig ustabile. Spiller uavgjort mot Everton og taper mot Tottenham, men slår Arsenal. Veldige merkelige utfall i kampene deres.
City fortsetter å være uberegnelige. 3 poeng bak hvis United slår Leicester i morra.

Mehell

Legg inn av Mehell »

TheTreble skrev: lør feb 18, 2023 6:03 pm
TheTreble skrev: ons feb 15, 2023 10:23 pm
Folk_flesk skrev: ons feb 15, 2023 10:20 pm

Veien til gull er å håpe på en fortsettelse av formsvikten til Arsenal og en knallhard straff for City.
Lar meg fortsatt ikke skremme helt av City, de virker veldig ustabile. Spiller uavgjort mot Everton og taper mot Tottenham, men slår Arsenal. Veldige merkelige utfall i kampene deres.
City fortsetter å være uberegnelige. 3 poeng bak hvis United slår Leicester i morra.
Helt utrolig at de ikke klarte å vinne mot Forest.
Blir spennende å se hvordan Newcastle gjør det i dag når de skal møte middelhavsfarerne fra Merseyside. Kan man håpe på en kjedelig uavgjort, kanskje?

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ale skrev: lør feb 18, 2023 7:05 pm
Mehell skrev: lør feb 18, 2023 6:13 pm
TheTreble skrev: lør feb 18, 2023 6:03 pm
City fortsetter å være uberegnelige. 3 poeng bak hvis United slår Leicester i morra.
Helt utrolig at de ikke klarte å vinne mot Forest.
Blir spennende å se hvordan Newcastle gjør det i dag når de skal møte middelhavsfarerne fra Merseyside. Kan man håpe på en kjedelig uavgjort, kanskje?
Må Pope stå over ligacupfinalen?
Jepp!

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ale skrev: lør feb 18, 2023 7:05 pm
Mehell skrev: lør feb 18, 2023 6:13 pm
TheTreble skrev: lør feb 18, 2023 6:03 pm
City fortsetter å være uberegnelige. 3 poeng bak hvis United slår Leicester i morra.
Helt utrolig at de ikke klarte å vinne mot Forest.
Blir spennende å se hvordan Newcastle gjør det i dag når de skal møte middelhavsfarerne fra Merseyside. Kan man håpe på en kjedelig uavgjort, kanskje?
Må Pope stå over ligacupfinalen?
Godt spørsmål. Ja, det må han vel. Og har ikke Dubravka spilt en kamp i ligacupen for oss denne sesongen, slik at han er cuptied?

Kent

Legg inn av Kent »

Deilig å se Sancho spille med selvtillit igjen.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Første gang Sancho har sett ut som spilleren fra Dortmund.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Det som imponerer med mest er kanskje Bruno. Nesten så man må mistenke at han er i slekt med Robocop eller noe.
Han spiller altså hvert eneste minutt av hver eneste kamp, og likevel så ser han fresh ut.

Så var det jo skikkelig artig at Mainoo fikk seg 10 minutter og. Kan bli en baller det der.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Var jo ikke lenge siden veldig mange ville selge Rashford. Er jo en grunn til at vi er lavtlønnede sofaeksperter og ikke har koblinger til noe som helst i nærheten av toppfotball.

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Ikke for å nedsnakke en av våre egne for mye, men tror vi hadde tapt dersom Maguire hadde startet foran Lindeløf idag. Deilig å se svensken har en god kamp når Fred og Sabitzer gjør en veldig svak første. Gea var den klart beste i første for Utd, åpenbart, men vanskelig å finne en bedre stopper en Lindeløf som godtar å bli benket.

- Mye positivt idag. Rashford scorer 2 i en kamp, det må være sjelden kost sett i kontekst av hvor dominerende han er.
- Dalot er tilbake og allerede et mye bedre offensivt våpen enn AWB.
- Gea i storslag
- Shaw er en veldig allsidig spiller som igjen storspiller, pisser på tidligere uttaleser fra managere som har omtalt han negativt
- Weghorst er et arbeidsjern og en overraskende god pasningsspiller.
- Sancho så bra ut etter å vært «borte» halve sesongen.

Det negative kan oppsummeres i hvor avhengig vi er av Casemiro. Trenger noe kvalitet inn på midten i sommer.

Alt i alt, fantastisk seier mot Leicester idag og vi er i en posisjon Utd elsker å være i inn mot slutten av sesongen.

Jack

Legg inn av Jack »

Det positive ikveld er at vi, med seieren mot Leicester, er matematisk sikret plass i Premier League også neste sesong.

Mehell

Legg inn av Mehell »

StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:25 pm Ikke for å nedsnakke en av våre egne for mye, men tror vi hadde tapt dersom Maguire hadde startet foran Lindeløf idag. Deilig å se svensken har en god kamp når Fred og Sabitzer gjør en veldig svak første. Gea var den klart beste i første for Utd, åpenbart, men vanskelig å finne en bedre stopper en Lindeløf som godtar å bli benket.

- Mye positivt idag. Rashford scorer 2 i en kamp, det må være sjelden kost sett i kontekst av hvor dominerende han er.
- Dalot er tilbake og allerede et mye bedre offensivt våpen enn AWB.
- Gea i storslag
- Shaw er en veldig allsidig spiller som igjen storspiller, pisser på tidligere uttaleser fra managere som har omtalt han negativt
- Weghorst er et arbeidsjern og en overraskende god pasningsspiller.
- Sancho så bra ut etter å vært «borte» halve sesongen.

Det negative kan oppsummeres i hvor avhengig vi er av Casemiro. Trenger noe kvalitet inn på midten i sommer.

Alt i alt, fantastisk seier mot Leicester idag og vi er i en posisjon Utd elsker å være i inn mot slutten av sesongen.
Enig i at vi trenger kvalitet inn på midten i sommer, men er vi virkelig så avhengige av Casemiro? 7 av 9 poeng uten ham de siste tre ligakampene, hvor poengtapet kom i en kamp vi dominerte relativt bra.
Vi er selvfølgelig et bedre lag med ham, men vi er søren meg ikke hjelpesløse uten ham heller.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sportsidiot skrev: søn feb 19, 2023 5:20 pm Var jo ikke lenge siden veldig mange ville selge Rashford. Er jo en grunn til at vi er lavtlønnede sofaeksperter og ikke har koblinger til noe som helst i nærheten av toppfotball.
Den enkleste (på papiret) løsningen når noe ikke funker er å bytte ut alle delene i det som ikke funker. Altså, selg og kjøp "alle". Ofte kan det enkleste være det beste, men i fotball blir det ofte ufattelig dumt. "X" leverer ikke nå, han må selges/gis bort, kjøp "Y". Man neglisjerer alt av arbeid på treningsfeltet, og annet man har null mulighet til å vite om (ting utenfor banen). ETHs kanskje mest imponerende jobb så langt har vær å heve nivået på folk som var i klubben da han tok over. Tross alt, hele stallen var jo ubrukelig og knapt PL-standard!

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Mehell skrev: søn feb 19, 2023 5:29 pm
StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:25 pm Ikke for å nedsnakke en av våre egne for mye, men tror vi hadde tapt dersom Maguire hadde startet foran Lindeløf idag. Deilig å se svensken har en god kamp når Fred og Sabitzer gjør en veldig svak første. Gea var den klart beste i første for Utd, åpenbart, men vanskelig å finne en bedre stopper en Lindeløf som godtar å bli benket.

- Mye positivt idag. Rashford scorer 2 i en kamp, det må være sjelden kost sett i kontekst av hvor dominerende han er.
- Dalot er tilbake og allerede et mye bedre offensivt våpen enn AWB.
- Gea i storslag
- Shaw er en veldig allsidig spiller som igjen storspiller, pisser på tidligere uttaleser fra managere som har omtalt han negativt
- Weghorst er et arbeidsjern og en overraskende god pasningsspiller.
- Sancho så bra ut etter å vært «borte» halve sesongen.

Det negative kan oppsummeres i hvor avhengig vi er av Casemiro. Trenger noe kvalitet inn på midten i sommer.

Alt i alt, fantastisk seier mot Leicester idag og vi er i en posisjon Utd elsker å være i inn mot slutten av sesongen.
Enig i at vi trenger kvalitet inn på midten i sommer, men er vi virkelig så avhengige av Casemiro? 7 av 9 poeng uten ham de siste tre ligakampene, hvor poengtapet kom i en kamp vi dominerte relativt bra.
Vi er selvfølgelig et bedre lag med ham, men vi er søren meg ikke hjelpesløse uten ham heller.
Godt poeng, men vi fremstår som et mye bedre lag med Casemiro enn uten og de tre kampene uten Cas forteller ikke hele historien. Vi tapte mot Arsenal uten Cas f.eks.

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Rash er en fantastisk spiller(vår beste denne sesongen?), men har fremdeles mye å lære av f.eks Braut når det kommer til å lure offsidefellen. Har ufattelig mye å gå på her. Marginalt at han scorer nr 2 idag og han bør bøye løpet bedre.

Mehell

Legg inn av Mehell »

StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:33 pm
Mehell skrev: søn feb 19, 2023 5:29 pm
StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:25 pm Ikke for å nedsnakke en av våre egne for mye, men tror vi hadde tapt dersom Maguire hadde startet foran Lindeløf idag. Deilig å se svensken har en god kamp når Fred og Sabitzer gjør en veldig svak første. Gea var den klart beste i første for Utd, åpenbart, men vanskelig å finne en bedre stopper en Lindeløf som godtar å bli benket.

- Mye positivt idag. Rashford scorer 2 i en kamp, det må være sjelden kost sett i kontekst av hvor dominerende han er.
- Dalot er tilbake og allerede et mye bedre offensivt våpen enn AWB.
- Gea i storslag
- Shaw er en veldig allsidig spiller som igjen storspiller, pisser på tidligere uttaleser fra managere som har omtalt han negativt
- Weghorst er et arbeidsjern og en overraskende god pasningsspiller.
- Sancho så bra ut etter å vært «borte» halve sesongen.

Det negative kan oppsummeres i hvor avhengig vi er av Casemiro. Trenger noe kvalitet inn på midten i sommer.

Alt i alt, fantastisk seier mot Leicester idag og vi er i en posisjon Utd elsker å være i inn mot slutten av sesongen.
Enig i at vi trenger kvalitet inn på midten i sommer, men er vi virkelig så avhengige av Casemiro? 7 av 9 poeng uten ham de siste tre ligakampene, hvor poengtapet kom i en kamp vi dominerte relativt bra.
Vi er selvfølgelig et bedre lag med ham, men vi er søren meg ikke hjelpesløse uten ham heller.
Godt poeng, men vi fremstår som et mye bedre lag med Casemiro enn uten og de tre kampene uten Cas forteller ikke hele historien. Vi tapte mot Arsenal uten Cas f.eks.
Å tape borte mot Arsenal er dog ikke det flaueste man kan gjøre denne sesongen.. De er gode.
2.omgang i dag er jo et veldig godt eksempel på hvor gode vi kan være uten Casemiro. Bortimot årsbeste, kanskje?

Men ja, selvfølgelig. Casemiro er kanskje verdens beste spiller i sin posisjon, så det sier seg selv at vi er et enda bedre lag med ham på banen.
Hvem kan du tenke deg inn som en forsterkning på midtbanen? DeJong? Bellingham? Rice? Neves? Noen andre?

StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

Mehell skrev: søn feb 19, 2023 5:41 pm
StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:33 pm
Mehell skrev: søn feb 19, 2023 5:29 pm

Enig i at vi trenger kvalitet inn på midten i sommer, men er vi virkelig så avhengige av Casemiro? 7 av 9 poeng uten ham de siste tre ligakampene, hvor poengtapet kom i en kamp vi dominerte relativt bra.
Vi er selvfølgelig et bedre lag med ham, men vi er søren meg ikke hjelpesløse uten ham heller.
Godt poeng, men vi fremstår som et mye bedre lag med Casemiro enn uten og de tre kampene uten Cas forteller ikke hele historien. Vi tapte mot Arsenal uten Cas f.eks.
Å tape borte mot Arsenal er dog ikke det flaueste man kan gjøre denne sesongen.. De er gode.
2.omgang i dag er jo et veldig godt eksempel på hvor gode vi kan være uten Casemiro. Bortimot årsbeste, kanskje?

Men ja, selvfølgelig. Casemiro er kanskje verdens beste spiller i sin posisjon, så det sier seg selv at vi er et enda bedre lag med ham på banen.
Hvem kan du tenke deg inn som en forsterkning på midtbanen? DeJong? Bellingham? Rice? Neves? Noen andre?
Ser altfor lite fotball generelt til å ha noen god oversikt, men synes det blir for tynt med Eriksen som førstevalg der ved siden av Cas. McTominay håper jeg selges og da har vi Fred og muligens Sabitzer der. En ti år yngre Modric hadde gjort seg. Jeg er som sikkert mange andre en fan av klare «enere» på banen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Mehell skrev: søn feb 19, 2023 5:41 pm
StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:33 pm
Mehell skrev: søn feb 19, 2023 5:29 pm

Enig i at vi trenger kvalitet inn på midten i sommer, men er vi virkelig så avhengige av Casemiro? 7 av 9 poeng uten ham de siste tre ligakampene, hvor poengtapet kom i en kamp vi dominerte relativt bra.
Vi er selvfølgelig et bedre lag med ham, men vi er søren meg ikke hjelpesløse uten ham heller.
Godt poeng, men vi fremstår som et mye bedre lag med Casemiro enn uten og de tre kampene uten Cas forteller ikke hele historien. Vi tapte mot Arsenal uten Cas f.eks.
Å tape borte mot Arsenal er dog ikke det flaueste man kan gjøre denne sesongen.. De er gode.
2.omgang i dag er jo et veldig godt eksempel på hvor gode vi kan være uten Casemiro. Bortimot årsbeste, kanskje?

Men ja, selvfølgelig. Casemiro er kanskje verdens beste spiller i sin posisjon, så det sier seg selv at vi er et enda bedre lag med ham på banen.
Hvem kan du tenke deg inn som en forsterkning på midtbanen? DeJong? Bellingham? Rice? Neves? Noen andre?
Uansett så er det i allefall betryggende å se at vi ikke rakner i kamper med de antatt beste ute, men klarer å hanke inn seire og poeng og er mer konsistente enn på mange sesonger.
Mye viktige og litt "usynlige" bidrag som gjøres i kamp etter kamp fra flere og EtH har virkelig skapt et sterkt kollektiv og LAG!

Ser man på kampbelastningen i tillegg er det hele imponerende, og stallen er jaggu mentalt sterke og godt trent som har tålt det såpass bra hittil.

EtH beviser sin innsikt&gode egenskaper b.la. ved å hente inn tilsynelatende "middels" spillere i januar som har sklidd inn raskt, verken svekket laget eller kollektivet, men allerede bidratt godt!
Det går altså an å hente "riktige" spillere og "typer" og dét uten å svi av ca £ 300 mill....!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:37 pm Rash er en fantastisk spiller(vår beste denne sesongen?), men har fremdeles mye å lære av f.eks Braut når det kommer til å lure offsidefellen. Har ufattelig mye å gå på her. Marginalt at han scorer nr 2 idag og han bør bøye løpet bedre.
Dette er jo nettopp noe han har gjort bedre denne sesongen enn tidligere sesonger.

Rashford kunne stått med minst like mange mål hver sesong hvis han hadde timet løpene sine bedre. Hvor ofte har han ikke gått håpløst i offside i identiske situasjoner som han ender opp med å score 2 mål på i dag?

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Synes rollen Bruno Fernandes hadde i dag kler han veldig godt. Blir mer angriper. Kan spille med større risiko. Får mer tid og rom. Ville kanskje vært enda bedre på venstre, men der har vi plenty av alternativer allerede.

Det er også latterlig deilig med aggressive midtstoppere. Å se Lindeløf som i dag illustrerer veldig tydelig hva EtH ønsker fra midtstopperne våre. For slik har han aldri spilt tidligere i Man Utd.

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: søn feb 19, 2023 9:17 pm Å se Lindeløf som i dag illustrerer veldig tydelig hva EtH ønsker fra midtstopperne våre. For slik har han aldri spilt tidligere i Man Utd.
Førsteomgang var stort sett ræl fra alle utenom DDG som holdt oss i kampen. men har VL spilt bedre for oss enn i andreomgang? Helt gæern.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:37 pm Rash er en fantastisk spiller(vår beste denne sesongen?), men har fremdeles mye å lære av f.eks Braut når det kommer til å lure offsidefellen. Har ufattelig mye å gå på her. Marginalt at han scorer nr 2 idag og han bør bøye løpet bedre.
Synes du Braut har lurt mange offsidefeller de siste ukene...? ;)

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Skamsykt å tenke på at Rashford også har fått frarøvet to mål mot Everton og Wolves på uforståelig vis.

Deilig å ha matchvinnere i begge ender. Under Mourinho var det bare DDG som dro lasset.
Deilig at det er flere nå!

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

StørsteiEuropa_Utd skrev: søn feb 19, 2023 5:47 pm Ser altfor lite fotball generelt til å ha noen god oversikt, men synes det blir for tynt med Eriksen som førstevalg der ved siden av Cas. McTominay håper jeg selges og da har vi Fred og muligens Sabitzer der. En ti år yngre Modric hadde gjort seg. Jeg er som sikkert mange andre en fan av klare «enere» på banen.
En 30-år gammel Fred, med kontrakt frem til 2024, regner jeg med selges før McT. McT er 4 år yngre og har spilt for United hele livet. Lokal og elsker klubben. Men mye mulig begge forsvinner etterhvert. I McTs tilfelle tror jeg det kan avhenge av hva spilleren selv ønsker. Kan vanskelig se for meg at han blir noe 1.valg i kommende sesonger. Back-up, i beste fall rotasjon. Vi tar sikte på å spille fryktelig mange kamper i serie og et utall cuper. Om han aksepterer dette tror jeg han kan komme til å forbli i klubben enn så lenge. Dersom han "krever" å prioriteres, og spille masse ball, går han.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

missChance skrev: man feb 20, 2023 10:06 am
Fy faen, måtte pause greit fra treningen :)

Lezah

Legg inn av Lezah »

Det her er rimelig vilt. Særlig mtp hvor mye han spiller for oss og kampprogrammet de siste sesongene.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»