Brann Klubbtråd.

Svar
GatlingGun

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av GatlingGun »

Brann lekker som en sil bakover på banen i treningskampene.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

I denne kampen...Du får holde deg til damefotball da om du ikke vil ha blemmer.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

keizersoze skrev: lør feb 18, 2023 1:02 am I denne kampen...Du får holde deg til damefotball da om du ikke vil ha blemmer.
Og mot Hammarby, Aalesund til en viss grad. Men som et resultat av mangel på fokus konsentrasjon. Noe som vil være på plass til starten.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7860

Legg inn av Big George »

Bergen trenger sårt en bredde på herrefotballen.
Er Åsane i Obos fortsatt ?
Hvordan er det på nivå 3 ?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: fre feb 17, 2023 4:54 pm Brann lekker som en sil bakover på banen i treningskampene.
Flott, vi slapp inn masse mål sist gang vi vant serien. Sikkert gulltegn.
Korgutt skrev: fre feb 17, 2023 11:31 am Med 60 poeng å spille om etter runde 10? Og hvor Brann maksimalt kan stå med 30 poeng? Tror jeg skal lagre dette innlegget og se om det kan være grunn til å hente frem denne etter runde 10.
Tsk, tsk. Typisk østlendinger...


Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Fallenius var Starts beste spiller i fjor fram til han skadet seg. Ja, jeg vet at Braut Brunes bøttet inn, men Fallenius var som De Bruyne er til JBBs marginalt mer kjente fetter i Manchester. Tror han hadde vært klar for Eliteserien for lenge siden om det ikke var for den skrekkskaden. Håper for deres skyld at han har kommet seg. Potensialet er enormt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Linselusa skrev: man feb 20, 2023 5:33 pm
Fallenius var Starts beste spiller i fjor fram til han skadet seg. Ja, jeg vet at Braut Brunes bøttet inn, men Fallenius var som De Bruyne er til JBBs marginalt mer kjente fetter i Manchester. Tror han hadde vært klar for Eliteserien for lenge siden om det ikke var for den skrekkskaden. Håper for deres skyld at han har kommet seg. Potensialet er enormt.
Høres spennende ut. Liker det meste av hva Branns ledelse foretar seg for tiden.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

GatlingGun skrev: man feb 20, 2023 6:31 pm
Linselusa skrev: man feb 20, 2023 5:33 pm
Fallenius var Starts beste spiller i fjor fram til han skadet seg. Ja, jeg vet at Braut Brunes bøttet inn, men Fallenius var som De Bruyne er til JBBs marginalt mer kjente fetter i Manchester. Tror han hadde vært klar for Eliteserien for lenge siden om det ikke var for den skrekkskaden. Håper for deres skyld at han har kommet seg. Potensialet er enormt.
Høres spennende ut. Liker det meste av hva Branns ledelse foretar seg for tiden.
Synes absolutt klubbdriften deres har blitt bedre ja. Brann blir nok å regne med i år. Kan jo som LSK-supporter skrive under på at et nedrykk kan være en veldig flott katalysator for en klubb i motgang.

I samme slengen sender jeg en bukett til Brann for at dere lot være å plukke opp Vindheim for en stund tilbake. Blir en svært tiltrengt tilvekst til en skralt besatt høyrebackposisjon.

lund

Legg inn av lund »

Husker Fallenius var enormt god før han ble skadet i fjor. En veldig vesentlig årsak til tallene Brunes hadde i den første delen av sesongen. 3 mill er såpass lavt at her er den potensielle oppsiden så stor at det er verdt å splashe litt cash på en sånn spiller.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Linselusa skrev: man feb 20, 2023 6:58 pm I samme slengen sender jeg en bukett til Brann for at dere lot være å plukke opp Vindheim for en stund tilbake. Blir en svært tiltrengt tilvekst til en skralt besatt høyrebackposisjon.
Helt greit at han gikk til dere. For oss hadde det blitt en unødvendig kostnad på en plass vi allerede har grei dekning på, så her vinner alle parter.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Med tanke på hvor spinnvilt vinduet har framstått så er det godt gjort hvis Brann kommer ut av det med Thore Pedersen, Sery Larsen og Oskar Fallenius for en totalkostnad på rundt sju millioner. Da er stallen komplett og klar for medaljekamp.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Hvordan har Thore Pedersen sett ut for dere i starten?
Han er en fantastisk lagspiller. Går inn og gjør en god jobb, uansett hvor han blir satt og uansett hva han skal gjøre (unntatt det å score mål da).

Ta vare på godgutten. Han blir savnet i Haugesund, både som spiller og som et samlende punkt i garderoben.

lund

Legg inn av lund »

Solvgutt1 skrev: tir feb 21, 2023 9:43 am Med tanke på hvor spinnvilt vinduet har framstått så er det godt gjort hvis Brann kommer ut av det med Thore Pedersen, Sery Larsen og Oskar Fallenius for en totalkostnad på rundt sju millioner. Da er stallen komplett og klar for medaljekamp.
LAN kastet seg inn i kampen nå selvsagt.

TWU

Legg inn av TWU »

lund skrev: tir feb 21, 2023 11:22 am
Solvgutt1 skrev: tir feb 21, 2023 9:43 am Med tanke på hvor spinnvilt vinduet har framstått så er det godt gjort hvis Brann kommer ut av det med Thore Pedersen, Sery Larsen og Oskar Fallenius for en totalkostnad på rundt sju millioner. Da er stallen komplett og klar for medaljekamp.
LAN kastet seg inn i kampen nå selvsagt.
Med all mulig respekt så vil ikke en spiller som velger Aafk foran Brann være spesielt interessant uansett..

lund

Legg inn av lund »

TWU skrev: tir feb 21, 2023 3:45 pm
lund skrev: tir feb 21, 2023 11:22 am
Solvgutt1 skrev: tir feb 21, 2023 9:43 am Med tanke på hvor spinnvilt vinduet har framstått så er det godt gjort hvis Brann kommer ut av det med Thore Pedersen, Sery Larsen og Oskar Fallenius for en totalkostnad på rundt sju millioner. Da er stallen komplett og klar for medaljekamp.
LAN kastet seg inn i kampen nå selvsagt.
Med all mulig respekt så vil ikke en spiller som velger Aafk foran Brann være spesielt interessant uansett..
Start visst nok også interesserte. Vi burde ha gode odds.

lund

Legg inn av lund »

Japp. Fallenius går til Brann ja.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Det rapporteres fra Fædrelandsvennen at vi (Start) også er med i kampen, men det nekter jeg egentlig å tro på. Dersom Brann har inne et bud på tre millioner skjønner jeg ikke hvordan vi kan være i nærheten, med mindre Jesper Mathisen har ringt banken og fått refinanisert lånet sitt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Brann har gjort veldig lure og smarte kjøp så langt. Imponert.

lund

Legg inn av lund »

Yourexperiencemaydif skrev: tir feb 21, 2023 10:37 pm Det rapporteres fra Fædrelandsvennen at vi (Start) også er med i kampen, men det nekter jeg egentlig å tro på. Dersom Brann har inne et bud på tre millioner skjønner jeg ikke hvordan vi kan være i nærheten, med mindre Jesper Mathisen har ringt banken og fått refinanisert lånet sitt.
Det rapporteres i BT at han har bestemt seg for Brann og at det bare er medisinsk test som mangler.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

lund skrev: tir feb 21, 2023 11:17 pm
Yourexperiencemaydif skrev: tir feb 21, 2023 10:37 pm Det rapporteres fra Fædrelandsvennen at vi (Start) også er med i kampen, men det nekter jeg egentlig å tro på. Dersom Brann har inne et bud på tre millioner skjønner jeg ikke hvordan vi kan være i nærheten, med mindre Jesper Mathisen har ringt banken og fått refinanisert lånet sitt.
Det rapporteres i BT at han har bestemt seg for Brann og at det bare er medisinsk test som mangler.
Jeg blir ikke overbevist før det kommer frem at det er blitt inngått en 'gentleman's agreement'.

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

lund skrev: tir feb 21, 2023 11:17 pm
Yourexperiencemaydif skrev: tir feb 21, 2023 10:37 pm Det rapporteres fra Fædrelandsvennen at vi (Start) også er med i kampen, men det nekter jeg egentlig å tro på. Dersom Brann har inne et bud på tre millioner skjønner jeg ikke hvordan vi kan være i nærheten, med mindre Jesper Mathisen har ringt banken og fått refinanisert lånet sitt.
Det rapporteres i BT at han har bestemt seg for Brann og at det bare er medisinsk test som mangler.
Gir mening. ES, større klubb og sannsynligvis hakket bedre lønn. I tillegg må det være den kuleste klubben i Norge å spille for på godværsdager.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Brann er offisielt gjeldsfri.

https://www.brann.no/nyheter/endelig-gjeldsfri

Overskuddet for Brann i 2022 endte på hele 90 millioner kroner. Salget av næringsarealene på Stadion ga et solid regnskapsmessig overskudd, fjernet all bankgjeld og forbedret likviditeten betydelig.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Hva skal vi kalle årets "nåtarvigulletpåforskudd"-tråd? Gullprivatjeten flyr igjen?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Tjaaah skrev: fre mar 03, 2023 4:44 pm Hva skal vi kalle årets "nåtarvigulletpåforskudd"-tråd? Gullprivatjeten flyr igjen?
Gulet er jo sikret.
Kan kalle den "få fingeren ut av ræven NFF og gi oss det edle metallet vi fortjener".

lund

Legg inn av lund »

Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

GatlingGun skrev: fre feb 24, 2023 5:35 pm Brann er offisielt gjeldsfri.

https://www.brann.no/nyheter/endelig-gjeldsfri

Overskuddet for Brann i 2022 endte på hele 90 millioner kroner. Salget av næringsarealene på Stadion ga et solid regnskapsmessig overskudd, fjernet all bankgjeld og forbedret likviditeten betydelig.
Like før Brann flytter til Sveits nå.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: fre mar 03, 2023 4:55 pm Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.
Vanskelig å skjønne, ja.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

lund skrev: fre mar 03, 2023 4:55 pm Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.
Mulig det ligger en overgang i luften for en Brannspiller og at de derfor ønsker å sikre cover i så tilfelle.

Hvilken posisjon spille han i?

lund

Legg inn av lund »

GatlingGun skrev: fre mar 03, 2023 7:35 pm
lund skrev: fre mar 03, 2023 4:55 pm Men hva i alle dager skal vi med Ulrik Mathisen? For all del en god spiller med bra potensial, men mannen er 24 og spiller i en posisjon der vi har ekstremt god dekning.
Mulig det ligger en overgang i luften for en Brannspiller og at de derfor ønsker å sikre cover i så tilfelle.

Hvilken posisjon spille han i?
Sentral midtbane/indreløper.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»