Wolfgang Wee Uncut

Svar
Hoppidioten

Wolfgang Wee Uncut

Legg inn av Hoppidioten »

I Norges svar på Joe Rogan får du lange, uredigerte samtaler, om kultur, politikk, samfunn, vitenskap, idrett, trening, kosthold, psykologi og mye mer, med spennende gjester.
Av kjente navn han har hatt på kan jeg nevne Jon Christian Elden, Tor Kristian Karlsen, Thor Gotaas, Magnus Carlsen, Morten Ramm, Tore Sagen, Asle Toje, Elin Ørjaseter, Jan Arild Snoen, Dag O Hessen, Torbjørn Røe Isaksen, Pål Steigan, Jon Hustad, Svein Erik Edvardtsen, Øde Nerdrum, Birger Svihus, Mimir Kristjansson, George Gooding, Torbjørn Bull Jensen og mange mange fler.

Sjekk ut!

vidar

Legg inn av vidar »

Numero uno i Norge i dag.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bra gjester som må drive litt greia selv. Wolfgang Wee har laget et bra konsept a la Joe Rogan, men han, som Rogan, er kanskje litt for dum for en del av gjestene som er der til å få stilt de riktige spørsmålene. Han har jo god mediatrening og får spurt bra noen ganger, men det er litt mer å gå på selv om han prøver å fylle på litt selv.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Wolfgang Wee gjorde meg kjent med fantastiske Asle Toje.

lund

Legg inn av lund »

Hjelp.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

vidar skrev: man mar 07, 2022 6:10 pm Numero uno i Norge i dag.
Enig. Falck og Eia satt som ei påle

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Vedum stiller opp i Wolgang Wee.
For en utbredelse denne podcasten har, alle stiller opp og alle hører, men likevel bare 10.000 lytt per episode.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Har sett på mange episoder, meget underholdende og noen ganger lærerikt

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Disse likte jeg best utenom de åpenbare.






MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Ja, han psykopat-eksperten er den eneste jeg har hørt 2 ganger

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Bra episode nylig med eks dopingjeger i Antidoping Norge, Mads Drange. Anbefales!

bundetrente

Legg inn av bundetrente »


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Denne er ute nå


Queenie

Legg inn av Queenie »

En av de absolutt bedre.

Queenie

Legg inn av Queenie »

MatsEn89 skrev: tir mai 31, 2022 9:56 pm Ja, han psykopat-eksperten er den eneste jeg har hørt 2 ganger
Den beste testen er å fortelle at noen nær deg er død, en normal respons er å utvise empati og sympati.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Bare minutter til denne blir tilgjengelig


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Episoden med Fladseth varer i over 4 timer :shock: :shock:

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Det er jo ingenting, en episode med Pimp Lotion varte i rundt 7 1/2 time.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Denne blir tilgjengelig 20:45 i kveld:


Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Denne sendes nå


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Den med Terje Toftenes var knallbra synes jeg.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Denne kan bli interessant:


Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Queenie skrev: søn nov 20, 2022 9:48 am
MatsEn89 skrev: tir mai 31, 2022 9:56 pm Ja, han psykopat-eksperten er den eneste jeg har hørt 2 ganger
Den beste testen er å fortelle at noen nær deg er død, en normal respons er å utvise empati og sympati.
Men dette vet da også psykopater.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Solvgutt1 skrev: ons mai 24, 2023 4:40 pm
Queenie skrev: søn nov 20, 2022 9:48 am
MatsEn89 skrev: tir mai 31, 2022 9:56 pm Ja, han psykopat-eksperten er den eneste jeg har hørt 2 ganger
Den beste testen er å fortelle at noen nær deg er død, en normal respons er å utvise empati og sympati.
Men dette vet da også psykopater.
Når det kommer ut av det blå er det verre å fake det.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Denne var veldig fin:


palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Solvgutt1 skrev: ons mai 24, 2023 4:40 pm
Queenie skrev: søn nov 20, 2022 9:48 am
MatsEn89 skrev: tir mai 31, 2022 9:56 pm Ja, han psykopat-eksperten er den eneste jeg har hørt 2 ganger
Den beste testen er å fortelle at noen nær deg er død, en normal respons er å utvise empati og sympati.
Men dette vet da også psykopater.
«Psykopater HATER dette enkle trikset»

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Queenie skrev: søn nov 20, 2022 9:48 am
MatsEn89 skrev: tir mai 31, 2022 9:56 pm Ja, han psykopat-eksperten er den eneste jeg har hørt 2 ganger
Den beste testen er å fortelle at noen nær deg er død, en normal respons er å utvise empati og sympati.
Det er mange flere grunner til manglende empati enn psykopati. Umiddelbar medfølelse forstyrres hos personer med traumer i mellommenneskelige relasjoner og mange med autistiske trekk. Det er ikke en god metode for å finne ut om man har med psykopater å gjøre. Har jobbet med mange som ikke er flinke til å vise empati som har vært gode mennesker likefullt.

Psykopater er ute etter å utnytte deg, finne dine svakheter og manipulere andre til egen vinning. Det er langt mer enn bare manglende evne til å vise medfølelse som skal til for å være sånn.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Queenie skrev: ons mai 24, 2023 5:25 pm
Solvgutt1 skrev: ons mai 24, 2023 4:40 pm
Men dette vet da også psykopater.
Når det kommer ut av det blå er det verre å fake det.
Hva med de av oss som opptrer slik sterke menn bør opptre og ikke viser følelser foran andre, og tar slikt med fatning?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Texas_John skrev: man jun 05, 2023 9:48 pm
Queenie skrev: ons mai 24, 2023 5:25 pm
Solvgutt1 skrev: ons mai 24, 2023 4:40 pm
Men dette vet da også psykopater.
Når det kommer ut av det blå er det verre å fake det.
Hva med de av oss som opptrer slik sterke menn bør opptre og ikke viser følelser foran andre, og tar slikt med fatning?
Når har jeg sagt at en mann skal bli et følelsesmessig vrak? Det handler om å vise empati, noe psykopater ikke er i stand til.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Nordlys skrev: man jun 05, 2023 9:44 pm
Queenie skrev: søn nov 20, 2022 9:48 am
MatsEn89 skrev: tir mai 31, 2022 9:56 pm Ja, han psykopat-eksperten er den eneste jeg har hørt 2 ganger
Den beste testen er å fortelle at noen nær deg er død, en normal respons er å utvise empati og sympati.
Det er mange flere grunner til manglende empati enn psykopati. Umiddelbar medfølelse forstyrres hos personer med traumer i mellommenneskelige relasjoner og mange med autistiske trekk. Det er ikke en god metode for å finne ut om man har med psykopater å gjøre. Har jobbet med mange som ikke er flinke til å vise empati som har vært gode mennesker likefullt.

Psykopater er ute etter å utnytte deg, finne dine svakheter og manipulere andre til egen vinning. Det er langt mer enn bare manglende evne til å vise medfølelse som skal til for å være sånn.
Takk, men jeg vet alt dette :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Podcast»