Manchester United

Svar
Mehell

Re: Manchester United

Legg inn av Mehell »

DuncanE skrev: fre feb 24, 2023 3:55 pm
Mehell skrev: fre feb 24, 2023 3:38 pm
InsVerderben skrev: fre feb 24, 2023 3:33 pm

Joda, men nevnte befinner seg vel "mellom barken&ved'n" gitt deres rolle, ansvar og det får betalt for. EtH er ambisiøs, inspirerende, kjører på tøft og er særdeles dyktig, synes han kunne ha rullert mer men hadde kanskje ikke oppnådd samme suksess med en annen praksis?
Synsing fra min side.

Deler forøvrig din bekymring for visse spillere og håper de har kontroll...!
Man kan vel strengt tatt ikke gjøre annet enn å synse noen av oss :)
Men hvis vi ender opp uten trofeer og/eller topp fire denne sesongen, og vi kollapser mot slutten av sesongen så vil dette ødelegge hele det gode helhetsinntrykket som EtH har bygget opp til nå.
Nei, det vil det aldeles ikke. Dagens tropp har utfordringer med bredden (uten at EtH nødvendigvis kan lastes for det), og det er faktisk usikkert hvor langt vi klarer å tøye strikken i vår. Med investeringer til sommeren står vi imidlertid mye sterkere før neste sesong, og da har vi virkelig noe å glede oss til. Uansett hvordan denne sesongen nå slutter så vil "helhetsinntrykket" av EtH og hva han har gjort med laget stå støtt.
Kanskje jeg overdrev litt når jeg skrev at hele inntrykket ville bli ødelagt, men det vil selvfølgelig være en flekk på CVen hvis han prøver å gape over alt bare for å ende med noen små smuler fordi han ikke har rullert på noen nøkkelspillere.

Mehell

Legg inn av Mehell »

missChance skrev: fre feb 24, 2023 5:14 pm
Mehell skrev: fre feb 24, 2023 5:08 pm
Ale skrev: fre feb 24, 2023 3:48 pm Rashford ute mot Newcastle.
Nei, faen. Seriøst?
Noe alvorlig, eller er han tilbake om kort tid?
Ten Hag sa vel på pressekonferansen at han ikke visste om det var en skade som ville sette ham ut.
Det er tross alt mye bedre enn den "nyheten" som @Ale kom med :lol:
Rashford kommer nok til å friskmelde seg selv til denne kampen så lenge han kan gå uten alt for store smerter. Mannen er et beist til å pushe seg selv, ser det ut til.
Men hadde ikke vært meg i mot at han kunne fått seg en ukes ferie etter denne finalen, bare for å få ladet batteriene hans litt igjen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Mehell skrev: fre feb 24, 2023 2:04 pm Og man kan selvfølgelig også påpeke at det var idiotisk å gi Qatar VM, og enda mer idiotisk å legge VM til Desember.
Det er VM til Qatar som var den store feilvurderingen. Det ville vært helt uforsvarlig å spille i den temperaturen de har der i juni/juli.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Enzino skrev: fre feb 24, 2023 5:39 pm
Mehell skrev: fre feb 24, 2023 2:04 pm Og man kan selvfølgelig også påpeke at det var idiotisk å gi Qatar VM, og enda mer idiotisk å legge VM til Desember.
Det er VM til Qatar som var den store feilvurderingen. Det ville vært helt uforsvarlig å spille i den temperaturen de har der i juni/juli.
Det å ha VM i Qatar er feil av ekstremt mange grunner, selve klimaet i seg selv synes jeg ikke er grunn nok.

Men de burde vært tvunget til å ha tak og airconditioning på alle anleggene. Hvis det går an å spille amerikansk fotball i Glendale, Arizona i august når det er 40 varmegrader så bør det gå an i Qatar i juli når det er det samme.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Hele Qatar VMet var bare drit. Korrupt faenskap og hele turneringen virket smått rigget den også. Ingen integritet verken moralsk eller sportslig.
Nå har FIFA åpnet den døren på vidt gap, så bare å forvente at de raserer flere klubbsesonger i årene som kommer.

Saliph

Legg inn av Saliph »


qbah

Legg inn av qbah »

Ale skrev: fre feb 24, 2023 3:48 pm Rashford ute mot Newcastle.

Mindgames.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Ale skrev: fre feb 24, 2023 3:48 pm Rashford ute mot Newcastle.
No worries. Har jo Weghorst.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Ale skrev: fre feb 24, 2023 10:06 pm
Glycinello skrev: fre feb 24, 2023 9:53 pm
Ale skrev: fre feb 24, 2023 3:48 pm Rashford ute mot Newcastle.
No worries. Har jo Weghorst.
Flotte greier. Hvor mange mål har fyren scoret? 1 mål? Er som å spille med ti mann som vi så i går.

Newcastle vinner finalen greit. Som jeg skrev her om dagen.
Absolutt en spøk fra min side. Vil være katastrofalt for vinnersjansene våre om Rashford ikke blir klar til denne.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Hva tenker vi om laget på søndag? Tipper vi får inn noen friske bein.

Ddg
Dalot
Varane
Martinez
Shaw
Casemiro
Sabizter
Bruno
Antony
Rashford
Weghorst

Mehell

Legg inn av Mehell »

rommegrot skrev: lør feb 25, 2023 12:47 am Hva tenker vi om laget på søndag? Tipper vi får inn noen friske bein.

Ddg
Dalot
Varane
Martinez
Shaw
Casemiro
Sabizter
Bruno
Antony
Rashford
Weghorst
Tror Antony kommer inn på høyrekant, Weghorst ut. Starter slik som vi startet 2.omgangen mot Barcelona.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

På denne dag i 2016 (herregud, så fort tiden går!)


startelver

Legg inn av startelver »

Første del av planen oppfylles denne helgen,

Jack

Legg inn av Jack »

Amad Diallo i aksjon nå for Sunderland for de som ønsker å se.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Trenger en god, utfyllende og smått høytidelig kamptråd til LC-finalen i morgen og noen som føler seg kallet...?!

God lørdag! 😊

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 5:54 pm Trenger en god, utfyllende og smått høytidelig kamptråd til LC-finalen i morgen og noen som føler seg kallet...?!

God lørdag! 😊
Jeg kan lage en sarkastisk, kort og humoristisk kamptråd, hvis det heller er ønskelig.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Jolla skrev: lør feb 25, 2023 7:17 pm
InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 5:54 pm Trenger en god, utfyllende og smått høytidelig kamptråd til LC-finalen i morgen og noen som føler seg kallet...?!

God lørdag! 😊
Jeg kan lage en sarkastisk, kort og humoristisk kamptråd, hvis det heller er ønskelig.
Selvfølgelig helt feil av meg å prøve å legge noen premisser her og "feel free!" ;)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 7:21 pm
Jolla skrev: lør feb 25, 2023 7:17 pm
InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 5:54 pm Trenger en god, utfyllende og smått høytidelig kamptråd til LC-finalen i morgen og noen som føler seg kallet...?!

God lørdag! 😊
Jeg kan lage en sarkastisk, kort og humoristisk kamptråd, hvis det heller er ønskelig.
Selvfølgelig helt feil av meg å prøve å legge noen premisser her og "feel free!" ;)
Done.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ale skrev: lør feb 25, 2023 9:19 pm
Jolla skrev: lør feb 25, 2023 9:18 pm
InsVerderben skrev: lør feb 25, 2023 7:21 pm

Selvfølgelig helt feil av meg å prøve å legge noen premisser her og "feel free!" ;)
Done.
Nå har vi to kamptråder da.
Har DU blitt skjenket dette ærefulle oppdraget fra vår herre @InsVerderben? I DIDN'T THINK SO!

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Ganske interessant å høre Bruno analysere sitt eget spill i konkrete situasjoner. Han er faktisk generelt ganske interessant å lytte til!


StørsteiEuropa_Utd

Legg inn av StørsteiEuropa_Utd »

JAAAAAAAAAAAAA!!!!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Jævla kjedelig kamp egentlig, veldig mye stopp i spillet. Men deilig å gruse det der forbanna ekle laget.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Ganske svak kamp egentlig, men deilig å slå fittjävlorna.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Megapixsel skrev: søn feb 26, 2023 7:34 pm Jævla kjedelig kamp egentlig, veldig mye stopp i spillet. Men deilig å gruse det der forbanna ekle laget.
Det var ikke akkurat vakkert. Mange som skriver at spillerne var slitne. Jeg tror kanskje heller det handlet om å gjøre det til en kamp som ikke skulle koste oss noe.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Heldigvis en hel uke hvile til vi skal slå Pool på Klanfield.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ale skrev: fre feb 24, 2023 3:48 pm Rashford ute mot Newcastle.
Anonym til tider, men skuffende ITK-leveranse her.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Æsj, nå er United bare med i 3 turneringer.. :(

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Megapixsel skrev: søn feb 26, 2023 7:39 pm Heldigvis en hel uke hvile til vi skal slå Pool på Klanfield.
FA-cup på onsdag.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

tbb skrev: søn feb 26, 2023 7:38 pm
Megapixsel skrev: søn feb 26, 2023 7:34 pm Jævla kjedelig kamp egentlig, veldig mye stopp i spillet. Men deilig å gruse det der forbanna ekle laget.
Det var ikke akkurat vakkert. Mange som skriver at spillerne var slitne. Jeg tror kanskje heller det handlet om å gjøre det til en kamp som ikke skulle koste oss noe.

Dette var min tanke underveis også. Kostet så lite som det kunne gjøre å vinne dette trofeet.

startelver

Legg inn av startelver »

Grattis!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»