NBA 2022/23

Svar
1ChiBull1

Re: NBA 2022/23

Legg inn av 1ChiBull1 »

LBJ91 skrev: man feb 20, 2023 5:47 pm Love til Miami, Russ til Clippers

Som forventa, håper på Lakers-Clippers playoff matchup

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Gøy at Clippers får tak i en skikkelig pointguard.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »





Meh

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Clippers er så stacket nå. På papiret den desidert beste Torstensen. Dobbel og nesten trippel dekning over hele linjen.

Mann/WB/Hyland
PG/Gordon
Leonard/Powell
Morris/Batum/Covintgon
Zubac/Plumlee

Rimelig sinbsyk tropp dette.

Holder Phoenix sin starting 5er litt over Clippers, men Clippers tåler mer skader enn Phoenix.


Lakers gjør ingenting, hvem venter de skal bli kjøpt ut? Nå har både Love og Ross blitt hentet som hadde gitt Lakers noe. Venter de på Barton?

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: tir feb 21, 2023 8:09 am
Lakers gjør ingenting, hvem venter de skal bli kjøpt ut? Nå har både Love og Ross blitt hentet som hadde gitt Lakers noe. Venter de på Barton?
Jeg liker K-Love, men tenker at der han er nå i karrieren, så er det greit at han IKKE endte opp i Lakers. Hadde en periode i forrige sesong hvor han var god fra benken, men så ikke bra ut hos Cavs denne sesongen før det ble DNP-CD. Det største problemet for Lakers nå er tidsaspekteret og antall kamper de har igjen. Ting må flyte med en gang fra nå av, ellers kommer de ingen veier.

Leser at Clippers og RW skal være enige om at Russ skal starte, mot at han skal spile som en ren PG, og slutte å gå for egne poeng. Var jo slik en kort periode denne sesongen i Lakers, og det var hans eneste OK periode. MEN å tro at Russ stopper å være Russ over tid har jeg ingen tro på. Kan funke i resten av grunnserien, men kommer aldri til å funke i sluttspillet.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: tir feb 21, 2023 12:41 pm
KTBFFH skrev: tir feb 21, 2023 8:09 am
Lakers gjør ingenting, hvem venter de skal bli kjøpt ut? Nå har både Love og Ross blitt hentet som hadde gitt Lakers noe. Venter de på Barton?
Jeg liker K-Love, men tenker at der han er nå i karrieren, så er det greit at han IKKE endte opp i Lakers. Hadde en periode i forrige sesong hvor han var god fra benken, men så ikke bra ut hos Cavs denne sesongen før det ble DNP-CD. Det største problemet for Lakers nå er tidsaspekteret og antall kamper de har igjen. Ting må flyte med en gang fra nå av, ellers kommer de ingen veier.

Leser at Clippers og RW skal være enige om at Russ skal starte, mot at han skal spile som en ren PG, og slutte å gå for egne poeng. Var jo slik en kort periode denne sesongen i Lakers, og det var hans eneste OK periode. MEN å tro at Russ stopper å være Russ over tid har jeg ingen tro på. Kan funke i resten av grunnserien, men kommer aldri til å funke i sluttspillet.
Hepp godt mulig du har helt rett, men Lakers trenger mer størrelse og skyting. Derfor hadde jeg likt Love eller Ross. Dessverre ble det ingen av de.

Angående Russ så tror jeg om han starter er det helt ok. Omgitt av 3 skyttere i start femmeren som alle er 10x ganger bedre enn Lakers beste skytter. Problemet til Clippers oppstår først om Westbrick skal avslutte kamper. Stillingen er -2 med 6min igjen og han kommer med 2 hjernedøde turnovers eller han tar en jumper via platen som ender i airball

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: tir feb 21, 2023 10:06 pm Hepp godt mulig du har helt rett, men Lakers trenger mer størrelse og skyting. Derfor hadde jeg likt Love eller Ross. Dessverre ble det ingen av de.
Jeg hadde vært litt tryggere med Ross, da forsvarsspillet til Ross er noen hakk bedre enn Love. Har vært gjennom noen runder når man har fulgt LeBron hvor man til tider har hentet inn spillere som i teorien er en god ide, passer godt inn teoretisk, men som i praksis er spillere som er over the top karrieremessig. Frykter litt at Kevin Love ville vært i den kategorien. Will Barton er nå tilgjengelig, men havner litt i samme kategori og med samme spørsmålstegn som mange andre buyout-spillere.
KTBFFH skrev: tir feb 21, 2023 10:06 pm Angående Russ så tror jeg om han starter er det helt ok. Omgitt av 3 skyttere i start femmeren som alle er 10x ganger bedre enn Lakers beste skytter. Problemet til Clippers oppstår først om Westbrick skal avslutte kamper. Stillingen er -2 med 6min igjen og han kommer med 2 hjernedøde turnovers eller han tar en jumper via platen som ender i airball
Jepp, er jo det samme i clutchen i grunnserien og hele kampene utover i sluttspillet: tempoet reduseres kraftig og motstanderne vil invitere Westbrook til å ta mid- og long range skuddforsøk. Lykke til med det Clippers :)

Av øvrige nyheter så har Hawks sparket McMillan. For øvrig en herlig tweet fra George Karl i den sammenheng:
George Karl: It’s a Trae Young vs a Nikola Jokic League. Me first vs We first.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Draciger

Legg inn av Draciger »

Trodde Atlanta hadde noe å bygge på men skeptisk til om man kommer særlig langt med Trae Young som lederen i en gruppe.

hgb

Legg inn av hgb »

Draciger skrev: ons feb 22, 2023 6:22 pm Trodde Atlanta hadde noe å bygge på men skeptisk til om man kommer særlig langt med Trae Young som lederen i en gruppe.
Atlanta virker som en total katastrofe. De har eierens 27 år gamle sønn som "head of basketball operations" og 34 år gamle Landry Fields som GM. Fields erstatta Travis Schlenk fordi Schlenk var negativ til Murray-dealen fordi de overbetalte. Det er ingen voksne hjemme i det hele tatt, virker det som.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

LBJ91 skrev: ons feb 22, 2023 5:36 pm
Hm, ikke så lenge siden jeg så flere artikler og kilder som sa han enda var borderline 2nd rounder

Har han utvikla seg så mye de siste få mnd?

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Du har jo ihvertfall endel år til du med en "James" å følge @LBJ91

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

1ChiBull1 skrev: tor feb 23, 2023 12:46 am
LBJ91 skrev: ons feb 22, 2023 5:36 pm
Hm, ikke så lenge siden jeg så flere artikler og kilder som sa han enda var borderline 2nd rounder

Har han utvikla seg så mye de siste få mnd?
Tydeligvis utviklet seg en del og jeg tipper Givony budsjetterer med enda mer etter 1 år på college.

Så endel tweets som spekulerte i at Givony plasserte han kunstig høyt for engagements, men Givony har aldri før vært typen som gjør slike ting

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

1ChiBull1 skrev: tor feb 23, 2023 12:47 am Du har jo ihvertfall endel år til du med en "James" å følge @LBJ91
Hehe, og LeBron er jo still going strong.

Hadde forøvrig vært artig å se hvor lenge LeBron kunne spilt om han gikk all in som en rollespiller, tror seriøst han kunne holdt det gående som en pluss spiller til han er 44-45, men ut ifra hans tidligere uttalelser så tror jeg ikke det er noe han er interessert i

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

LBJ91 skrev: tor feb 23, 2023 1:01 am
1ChiBull1 skrev: tor feb 23, 2023 12:47 am Du har jo ihvertfall endel år til du med en "James" å følge @LBJ91
Hehe, og LeBron er jo still going strong.

Hadde forøvrig vært artig å se hvor lenge LeBron kunne spilt om han gikk all in som en rollespiller, tror seriøst han kunne holdt det gående som en pluss spiller til han er 44-45, men ut ifra hans tidligere uttalelser så tror jeg ikke det er noe han er interessert i
Han kunne definitivt det

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »


Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: tor feb 23, 2023 3:23 pm https://basketballforever.com/2023/02/2 ... EOJb0BVEs

Æsj, kvalm type
Hva er det å forvente av den familien si...

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Nye Lakers 3-1 (2-0 med LeBron). Blåser GS uten Curry og Wiggins av banen. Beasley tok fullstendig fyr fra treneren, lenge siden jeg har sett LeBron ha en sånn spiller på banen med seg. Må vell tilbake til Cleveland der Love, JR eller Irving kunne ta fyr fra treneren. Ham holdt på å ødelegge denne kampen i 2q med den small line UP bullshite sitt igjen, heldigvis drepte big lineupen til Lakers kampen i 3q. Reaves steingod i natt.

AD må faen ta seg sammen, 0 interesse og JÆVLIG lat utpå der til tider

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: fre feb 24, 2023 6:16 am Nye Lakers 3-1 (2-0 med LeBron). Blåser GS uten Curry og Wiggins av banen. Beasley tok fullstendig fyr fra treneren, lenge siden jeg har sett LeBron ha en sånn spiller på banen med seg. Må vell tilbake til Cleveland der Love, JR eller Irving kunne ta fyr fra treneren. Ham holdt på å ødelegge denne kampen i 2q med den small line UP bullshite sitt igjen, heldigvis drepte big lineupen til Lakers kampen i 3q. Reaves steingod i natt.

AD må faen ta seg sammen, 0 interesse og JÆVLIG lat utpå der til tider
Enig i alt, var i harnisk i andre quarteren, med tanke på at all prøving og feiling må Lakers være ferdig med nå. Stygt å si det, men skaden på DLo var en velsignelse sånn sett. Det verste med AD for tiden er at det går jo bra for Lakers når han er utpå parketten, men kroppsspråket er uakseptabelt. Er så lei stjernespillere som tjener 400-500 mill i året, men som skal gå rundt og synes synd på seg selv. For h, du får betalt på et nivå som få andre i verden, da må du kunne ta deg litt sammen. Får legge til at om det mot formodning er noe helt galt på hjemmebane med han (som i at datteren er alvorlig syk eller noe sånt), så ser ting litt annerledes ut. Når det er sagt, tror heller ikke det LeBron kan ta såpass lite ansvar som i denne om Lakers skal til playin, langt mindre om de skal til sluttspillet. Beasley og Reaves tok ansvaret i denne, men tenker at både LeBron og AD må være langt bedre om de skal få til en ordentlig innspurt. Ellers er den som skal ha minuttene med LeBron som PF som natt og dag for meg. Er blitt ordentlig glad i spilleren Jarred Vanderbilt, og ordentlig uvenn ;) med Hachimura. Det er virkelig stor forskjell for meg hvem av de to som spiller...

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: fre feb 24, 2023 6:38 am
KTBFFH skrev: fre feb 24, 2023 6:16 am Nye Lakers 3-1 (2-0 med LeBron). Blåser GS uten Curry og Wiggins av banen. Beasley tok fullstendig fyr fra treneren, lenge siden jeg har sett LeBron ha en sånn spiller på banen med seg. Må vell tilbake til Cleveland der Love, JR eller Irving kunne ta fyr fra treneren. Ham holdt på å ødelegge denne kampen i 2q med den small line UP bullshite sitt igjen, heldigvis drepte big lineupen til Lakers kampen i 3q. Reaves steingod i natt.

AD må faen ta seg sammen, 0 interesse og JÆVLIG lat utpå der til tider
Enig i alt, var i harnisk i andre quarteren, med tanke på at all prøving og feiling må Lakers være ferdig med nå. Stygt å si det, men skaden på DLo var en velsignelse sånn sett. Det verste med AD for tiden er at det går jo bra for Lakers når han er utpå parketten, men kroppsspråket er uakseptabelt. Er så lei stjernespillere som tjener 400-500 mill i året, men som skal gå rundt og synes synd på seg selv. For h, du får betalt på et nivå som få andre i verden, da må du kunne ta deg litt sammen. Får legge til at om det mot formodning er noe helt galt på hjemmebane med han (som i at datteren er alvorlig syk eller noe sånt), så ser ting litt annerledes ut. Når det er sagt, tror heller ikke det LeBron kan ta såpass lite ansvar som i denne om Lakers skal til playin, langt mindre om de skal til sluttspillet. Beasley og Reaves tok ansvaret i denne, men tenker at både LeBron og AD må være langt bedre om de skal få til en ordentlig innspurt. Ellers er den som skal ha minuttene med LeBron som PF som natt og dag for meg. Er blitt ordentlig glad i spilleren Jarred Vanderbilt, og ordentlig uvenn ;) med Hachimura. Det er virkelig stor forskjell for meg hvem av de to som spiller...
Enig i at LeBron har en off dag, men er nesten TD på han og kampens høyeste +-. Han påvirker spillet
i angrep selv på dager som dette. AD er som du også påpeker holdninger og latskap alt går på om det ikke er noe hjemmebane som man ikke vet om.

Jeg personlig er kjempeglad i Vander, veldig god spiller. Gjør absolutt litt av alt. At Brown var på foran Vander de siste 6min i 2q var krise. De 2 3 reboundsene til GS pga Ham og smallball greien hans skiftet fullstendig momentum resten av perioden. Han lærer absolutt aldri.

Håper vi ser Reaves Beasley LBJ Vander AD alle over 30min hver i den utrolig viktige kampen mot Dallas på lørdag

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: fre feb 24, 2023 6:48 am Enig i at LeBron har en off dag, men er nesten TD på han og kampens høyeste +-. Han påvirker spillet
i angrep selv på dager som dette. AD er som du også påpeker holdninger og latskap alt går på om det ikke er noe hjemmebane som man ikke vet om.

Jeg personlig er kjempeglad i Vander, veldig god spiller. Gjør absolutt litt av alt. At Brown var på foran Vander de siste 6min i 2q var krise. De 2 3 reboundsene til GS pga Ham og smallball greien hans skiftet fullstendig momentum resten av perioden. Han lærer absolutt aldri.

Håper vi ser Reaves Beasley LBJ Vander AD alle over 30min hver i den utrolig viktige kampen mot Dallas på lørdag
Ja, når nesten hver eneste Lakers kamp ut sesongen er must win, så er det ikke holdbart med en coach som bruker minutter på feile konstellasjoner. Lakers har ikke andre muligheter enn å toppe laget hele tiden. Så er nok jeg hakket mer glad i Schroder enn deg :) Det går helt fint om han ligger på rundt 25mpg.

hgb

Legg inn av hgb »

Jazz har hvertfall ikke tanking i blodet, det kan vi trygt si. Skikkelig clutch i dag mot Thunder, Markkanen med tre straffer rett ned (ikke første gang han avgjør kamper på den måten i år), og Walker Kessler med ny storkamp. 7 blocks, inkludert en strålende block som sendte kampen til OT (rett etter at han selv hadde dratt ned to offensive returer på rad og satt en layup for å utligne med 4s igjen), 18 returer lar seg høre fra en rookie.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Sprek 38 åring



For en deilig bredde med kvalitet Lakers har skaffet seg, 68 p fra benken er pent. Til tross for at det var mye å hente på flere områder for full effekt, så er det mer enn nok til å kontrollet feie Warriors av banen. Har en jævlig gød følelse foran neste kamp i Dallas. Tror man vil også nedsable hjemmelaget med bra forsvar, og enda bedre uttelling på visse områder, og med det vise at man på allvor vil inn i sluttspillet. Dlo er vel trolig tilbake om beskjeden under kampen stemmer om allvorlighet på skaden. Digger Beasley.

Mye gøyere å se Lakers nå enn med Westbrick. Spent på Clippers med han i miksen, og vil han holde seg til avtale osv....føler jo at det han nå sier i forbinnelse med overgang til Clippers er også ting han sa med Lakers, og at det til tider sklir litt ut fordi Russ er Russ.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Clippers taper i Westbrooks debut etter 2 OT. Ganske utrolig at man klarer å tape denne mtp at man gjentatte ganger var ganske klart i front før slutt.
Westbrook med 7 TO.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »




1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bulls vinner med 40+ mot Nets, ikke noe stort takeaway. Men energien var tydelig høyere, prøver å holde meg nøytral enda..

Pat Beverly bringer jo veldig viktig lederskap i garderoben som tydeligvis har manglet, får se da..

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Just saying, om Derrick Rose spiller sin siste sesong i en Bulls jersey, skal jeg reise ned til Chicago og få med meg et par kamper, uansett om han kun spiller 2 minutter - bucket list check off
Min største regret er at jeg aldri fikk se han og resten av Chicago Bulls laget fra 2010-2013

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Suns og Clippers stacker lagene sine fullstendig nå ja. Herregud ingenting annet en ring på de lagene er godt nok

Draciger

Legg inn av Draciger »

For en thriller av en match mellom Celtics og 76ers. Embiid et sek unna en av de råeste buzzer beaterne ever.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»