Strømsgodset

Svar
Fitforfight

Re: Strømsgodset

Legg inn av Fitforfight »

Foran generalforsamlingen:
Kim Andre Madsen foreslått inn i styret for Stian Lund.
Da kan ideen her inne om at "da får vi vel inn en uten fotballkompetanse" leveres på Lindum.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: tir feb 28, 2023 9:54 am Foran generalforsamlingen:
Kim Andre Madsen foreslått inn i styret for Stian Lund.
Da kan ideen her inne om at "da får vi vel inn en uten fotballkompetanse" leveres på Lindum.
Helt ærlig trodde jeg bare man nedskalerte antallet i styret.
KAM må jeg innrømme ikke har vært i mine tanker hverken når Isnes skulle ha folk eller annen rolle rundt Godset men etter nedrykket til Asker så er det bare å dundre på. KAM virker å følge klubben tett og oppriktig glad i den samt virker passe oppegående.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

stc887 skrev: man feb 27, 2023 11:51 pm Årsberetningen ute.
https://www.godset.no/nyheter/innkalling-til-arsmote22
2.8 mill i underskudd. Ser ut som det det dekkes med egenkapital som minskes for n'te år på rad.

@Daniel kan sikkert gjøre seg klokere enn det jeg gjorde på 3 minnuter skumlesging før man hopper i bingen.
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.

Sikkert annet interessant å følge opp om en liten stund. Setter sjøl snuta utenlands igjen for å intervjue et lokalt talent som flyttet til England for å spille fotball.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
stc887 skrev: man feb 27, 2023 11:51 pm Årsberetningen ute.
https://www.godset.no/nyheter/innkalling-til-arsmote22
2.8 mill i underskudd. Ser ut som det det dekkes med egenkapital som minskes for n'te år på rad.

@Daniel kan sikkert gjøre seg klokere enn det jeg gjorde på 3 minnuter skumlesging før man hopper i bingen.
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.

Sikkert annet interessant å følge opp om en liten stund. Setter sjøl snuta utenlands igjen for å intervjue et lokalt talent som flyttet til England for å spille fotball.
Her teases det. Trudde Brexit effektivt stoppet slikt jeg? Ja ja, blir spennende å høre mer om det.

inc og nito

Legg inn av inc og nito »

Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

inc og nito skrev: tir feb 28, 2023 5:48 pm
Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje
Bare å google XXX årsrapport/årsberetning 2022. Skal ligge ute minst en uke før årsmøte i klubbene og det er tid for dette i disse dager.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

inc og nito skrev: tir feb 28, 2023 5:48 pm
Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje
De andre klubbene legger nok ut fortløpende, det er årsmøtetid rundtomkring nå og da kommer innkallinger og -papirer.
Hva som ligger bak den enkelte budsjettpost vet jeg ikke. Men om en skal tro en av de fantastiske DT-artiklene fra i høst så ønsket klubben å gå vekk fra å budsjettere/gamble på spillersalg for å gå i null. En kan jo tenke seg i så fall at budsjettposten på 6 mill representerer nettosummen (Hove-(Mehnert+Flekka)) og at evt flere salg i år blir en pluss utover budsjettet.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: ons feb 22, 2023 1:14 pm Andreas randen, nysignering fra Asker er sammen med lokale Fredrik Ardraa tatt ut på g17 landslaget. Begge født 2006. Randen er allerede i a-stallen fast og begge kommer til å få spilletid i år.

En annen 2006 modell det har vært skrevet mye om, Chrisander Sørum, er nok en gang utelatt fra landslagspill. Oppskrytt. Overraskende at det stadig står om treningsopphold i akax med det er vel pappa Sørum som ringer dt og maser om oppmerksomhet tipper jeg.

Blikstad (2004) var tatt it til u19 sine kamper nå i går og i morgen mot Spania men meldte forfall.

Gulliksen og Therkelsen var begge på u20 før jul og fikk begge spilletid mot Belgia og Tyskland.

Etter at Hove dro mangler vi spillere på u21 men Gulliksen er vel nærmest å ta stenger opp dit
Da kan vi smykke oss med U23 spiller for ikke mindre en Irak. Farji tatt ut. Om han vil og reiser eller det er internasjonal dato veit jeg ikke.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: tir feb 28, 2023 6:15 pm
inc og nito skrev: tir feb 28, 2023 5:48 pm
Daniel skrev: tir feb 28, 2023 4:22 pm
Spiser av EK og budsjetterer med 6 mill netto spillersalg.
Skylder DP rett under 5 mill. Det er riktignok oppgjort regnskap før salg av Hove.
Er ikke det budsjetterte spillersalget det dere har fått for Hove?

Er det bare Godset og Glimt som har regnskap og budsjett ute per nå? Litt feil tråd å spørre i kanskje
De andre klubbene legger nok ut fortløpende, det er årsmøtetid rundtomkring nå og da kommer innkallinger og -papirer.
Hva som ligger bak den enkelte budsjettpost vet jeg ikke. Men om en skal tro en av de fantastiske DT-artiklene fra i høst så ønsket klubben å gå vekk fra å budsjettere/gamble på spillersalg for å gå i null. En kan jo tenke seg i så fall at budsjettposten på 6 mill representerer nettosummen (Hove-(Mehnert+Flekka)) og at evt flere salg i år blir en pluss utover budsjettet.
Det finner veledu ut av etter årsmøtet tipper jeg ;)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

https://www.rb.no/brann-vil-ha-mathisen/s/5-43-1974351
LSK skal ha blitt enig med Strømsgodset om en overgang med en totalpakke på tre millioner kroner, men Drammen-klubben ønsket etter en intern vurdering ikke å gjennomføre avtalen.

Både Aalesund og HamKam skal ha vært villig til å betalte det LSK ønsker for midtbanespilleren, men der skal det være Mathisen selv som ikke har ønsket å gå til de to klubbene.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

stc887 skrev: fre mar 03, 2023 3:38 pm https://www.rb.no/brann-vil-ha-mathisen/s/5-43-1974351
LSK skal ha blitt enig med Strømsgodset om en overgang med en totalpakke på tre millioner kroner, men Drammen-klubben ønsket etter en intern vurdering ikke å gjennomføre avtalen.

Både Aalesund og HamKam skal ha vært villig til å betalte det LSK ønsker for midtbanespilleren, men der skal det være Mathisen selv som ikke har ønsket å gå til de to klubbene.
Ublue pers krav/forventninger da, vel..

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fitforfight skrev: fre mar 03, 2023 5:39 pm
stc887 skrev: fre mar 03, 2023 3:38 pm https://www.rb.no/brann-vil-ha-mathisen/s/5-43-1974351
LSK skal ha blitt enig med Strømsgodset om en overgang med en totalpakke på tre millioner kroner, men Drammen-klubben ønsket etter en intern vurdering ikke å gjennomføre avtalen.

Både Aalesund og HamKam skal ha vært villig til å betalte det LSK ønsker for midtbanespilleren, men der skal det være Mathisen selv som ikke har ønsket å gå til de to klubbene.
Ublue pers krav/forventninger da, vel..
Nja slik jeg tolker det har man forhandlet og funnet en pris som er praktisk mulig men har gjort en 180 i samtaler med styret/Isnes/Blå Magi om det skulle materialiseres. Trur rett og slett Mathisen ser på Godset og Isnes som bedre valg og kulere fotball kontra antifotballen til LAN og dansken i Kamma.

Litt deilig å vite det finnes litt midler i kassa. Personlig mistenker jeg at dette kan ha havarert pga Jack ikke ble/er blitt solgt. Blir ikke ny kontrakt og om han ikke har tatt en Friday så er det klart at den kontrakten ikke forlenges. Derfor klubben etter sigende er/har vært i markedet for noe nytt på midtbanen med Kurtovic og Mathisen.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Vilsvik som tredje stopper? Liker ikke det jeg ser.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: lør mar 04, 2023 4:10 pm Vilsvik som tredje stopper? Liker ikke det jeg ser.
Stemmer det? Hoppet inn i kampen etter 25 så har ikke sett starten.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Ser ut som Godset prøver 5-4-1 / 3-4-3 denne kampen
Myhra

Vilsvik - Valsvik - Dahl

Stenevik - Stengel - Therkelsen - Grøgaard

Mehnert - Brunes - Ekeland

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

stc887 skrev: lør mar 04, 2023 4:29 pm
Randommaster1001 skrev: lør mar 04, 2023 4:10 pm Vilsvik som tredje stopper? Liker ikke det jeg ser.
Stemmer det? Hoppet inn i kampen etter 25 så har ikke sett starten.
Spiller med fem bak. Stenevik og Grøgaard på back. Vilsvik, Valsvik og Dahl som de tre stopperne.

Randommaster1001

Legg inn av Randommaster1001 »

Det er for øvrig på vår høyreside at Odd har klart å få til ting offensivt den første halvtimen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Randommaster1001 skrev: lør mar 04, 2023 4:35 pm Det er for øvrig på vår høyreside at Odd har klart å få til ting offensivt den første halvtimen.
Mitt inntrykk på det jeg har fått med meg. Vilsvik ser ut som en slags playmaker til tider når han ligger inne sentralt om Stengel ikke har ball som normalt.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: lør mar 04, 2023 4:42 pm
Randommaster1001 skrev: lør mar 04, 2023 4:35 pm Det er for øvrig på vår høyreside at Odd har klart å få til ting offensivt den første halvtimen.
Mitt inntrykk på det jeg har fått med meg. Vilsvik ser ut som en slags playmaker til tider når han ligger inne sentralt om Stengel ikke har ball som normalt.
Ja, synes det er greit å teste ut denne formasjonen i treningskamp.
Vi må ha flere strenger å spille på enn vi har hatt tidligere.
Spillmessig har Odd hatt mest spill, men synes kontringene vår er lovende.
Brunes virker dessverre ikke å ha en topp dag i dag heller, får vi ikke han igang er vi syltynne på spiseplass.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Enda godt det kom opp at det er tekniske problemer, restartet telefonen og vært forbanna på casting til tv..ser jo på både hopp på telefonen og kaster kampen til tv.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Noe komisk når Wahldsedt omtales som "Vår svenske"

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Hehe.. fikk så øra flagra av en Raufoss-tilhenger etter Årbogen. Det er litt spartansk produksjon og en setter jo mikrofonen på en lokal reporter. Kunne ikke en damn shit om Raufoss. Ble vel samme idag kanskje. Så ikke kampen, var på Emirates 8-)

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: lør mar 04, 2023 7:17 pm
seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Hehe.. fikk så øra flagra av en Raufoss-tilhenger etter Årbogen. Det er litt spartansk produksjon og en setter jo mikrofonen på en lokal reporter. Kunne ikke en damn shit om Raufoss. Ble vel samme idag kanskje. Så ikke kampen, var på Emirates 8-)
Samme var Skiens mannen som var innom PL, VAR i England, Phil Jones om ikke mer.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: lør mar 04, 2023 7:17 pm
seriemester2013 skrev: lør mar 04, 2023 5:22 pm
stc887 skrev: lør mar 04, 2023 5:07 pm Mistet flere signalet fra Skien?

Edit ja feil på sendinga. Men bilder nå. Greit å slippe kommentator egentlig
Irriterende å høre en så partisk kommentator, når du streamer til flere aviser hadde det vært greit å være delvis nøytral.
Bra trykk for øyeblikket, fine sjanser
Hehe.. fikk så øra flagra av en Raufoss-tilhenger etter Årbogen. Det er litt spartansk produksjon og en setter jo mikrofonen på en lokal reporter. Kunne ikke en damn shit om Raufoss. Ble vel samme idag kanskje. Så ikke kampen, var på Emirates 8-)
Gratulerer, vel unt, seier på overtid til og med.
Var jo pøkk umulig å få med seg noe etter Odd målet, produksjonen stod i forhold til kommentator.
Det jeg så av godset var helt ok

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jeg begynner å bli litt bekymret for hedersmannen Idrettsforeningen. Det ser ikke ut som han har vært aktiv siden kaffeinvitasjonen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

LeSorcier skrev: lør mar 04, 2023 9:51 pm Jeg begynner å bli litt bekymret for hedersmannen Idrettsforeningen. Det ser ikke ut som han har vært aktiv siden kaffeinvitasjonen.
Må sies at den var litt upassende, men er trygg på at den ikke har holdt han tilbake.
Er i grunnen ikke mye å skrive om for tiden, håper vi får liv i tråden når sesongen starter

Superteale

Legg inn av Superteale »

Jeg et skeptisk til at kaster bort preseason med å eksperimentere med tøyseformasjoner.

Det er svært få som lykkes med 3-4-3 og da er stallen og stopperne bygd for dette oppsettet....

(Håper på mer liv i tråden nå)

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Superteale skrev: søn mar 05, 2023 9:19 am Jeg et skeptisk til at kaster bort preseason med å eksperimentere med tøyseformasjoner.

Det er svært få som lykkes med 3-4-3 og da er stallen og stopperne bygd for dette oppsettet....

(Håper på mer liv i tråden nå)
Uenig her. Tror det er viktig at vi kan mestre flere formasjoner, og tror også 3-4-3 er en formasjon som passer den stallen vi har godt (skulle helst hatt en stopper til).

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»