Kompani Lauritzen: Sesong 4

Svar
Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Re: Kompani Lauritzen: Sesong 4

Legg inn av Xpoolman »

Kunnskapskonkurranse i dag :)
► Show Spoiler

Queenie

Legg inn av Queenie »

Xpoolman skrev: ons mar 01, 2023 9:07 pm Kunnskapskonkurranse i dag :)
► Show Spoiler
Ble du overrasket? 😆

Queenie

Legg inn av Queenie »

MacanT skrev: tir feb 28, 2023 10:29 pm
Alfon skrev: tir feb 28, 2023 10:23 pm Like skuffet hver gang jeg finner ut at Jarl Goli er
Ikke med på det nye Kompaniet.
Kan ikke ha en mentalt ustabil galning inne i en militærleir.
Hadde unektelig blitt god tv

Queenie

Legg inn av Queenie »

qbah skrev: man feb 27, 2023 3:41 pm Grunde tar denne. Artig fyr og godt trent.
Gammel svømmer.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Queenie skrev: ons mar 01, 2023 9:11 pm
qbah skrev: man feb 27, 2023 3:41 pm Grunde tar denne. Artig fyr og godt trent.
Gammel svømmer.
Aldri sett dette programmet, men er ikke han litt juks? Satset vel som svømmer

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hoppidioten bommet vel greit her ja. Og ny sesong, enda en gang at fokuset på Kompani Lauritsen absolutt ikke er krig. Dette var fokuset i fjor også, og det poenget er fortsatt like lite relevant.

Liker starten på denne sesongen. Liker fokuset på at det faktisk skal være litt refleksjon rundt hvem man har vært, og hvem man ønsker å bli. Eneste jeg håper på fremover er at man så suksessen fra Tropp 1 og fjerner dimmekampen også i kjendis-versjonen fremover. Nå ble de vel disse to versjonene spilt inn nokså likt.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Dette blir stor underholdning. Men mye rart som er med, hvem trekker seg først?

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Queenie skrev: ons mar 01, 2023 9:10 pm
Xpoolman skrev: ons mar 01, 2023 9:07 pm Kunnskapskonkurranse i dag :)
► Show Spoiler
Ble du overrasket? 😆
ja en smule faktisk :)
Trodde ikke det sto dårlig til :cry:

Queenie

Legg inn av Queenie »

Erlend Elias, Jarl Goli og Mira Craig neste år..

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

"nød lærer naken kvinne å"

Vendela: Tie i forsamling

Er det mulig :shock:

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Queenie skrev: ons mar 01, 2023 9:28 pm Erlend Elias, Jarl Goli og Mira Craig neste år..
Hvis de tar inn hele det menasjeriet tror jeg både fenriken og kapteinen må gi opp :lol:
Sist redigert av MacanT den ons mar 01, 2023 11:36 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Enda en bra episode, mine favoritter er nå Carina og Iben.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

MacanT skrev: ons mar 01, 2023 11:35 pm Enda en bra episode, mine favoritter er nå Carina og Iben.
Ingen mannfolk? :D

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Elgen skrev: ons mar 01, 2023 11:37 pm
MacanT skrev: ons mar 01, 2023 11:35 pm Enda en bra episode, mine favoritter er nå Carina og Iben.
Ingen mannfolk? :D
Nei, kjenner ikke til noen av mannfolka.

Både Carina og Iben er flotte damer som jeg tror kan gå langt, spesielt Carina etter det hun viste i 71 grader nord, tøff og sterk dame.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

MacanT skrev: ons mar 01, 2023 11:33 pm
Queenie skrev: ons mar 01, 2023 9:28 pm Erlend Elias, Jarl Goli og Mira Craig neste år..
Hvis de tar inn hele det menasjeriet tror jeg både fenriken og kapteinen må gi opp :lol:
Om de lager et program som heter sirkus Lauritzen kunne det funket, kunne tatt med henne som trakk seg første uka av kjendis Farmen også.
Tror ingen av disse fire nevnte hadde vart mer enn en uke før de var sendt ut av kompani Lauritzen

Queenie

Legg inn av Queenie »

sertono skrev: ons mar 01, 2023 10:12 pm "nød lærer naken kvinne å"

Vendela: Tie i forsamling

Er det mulig :shock:
Hahahaha, jeg looo!

Queenie

Legg inn av Queenie »

Vendela er kjørt allerede.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

MacanT skrev: ons mar 01, 2023 11:35 pm Enda en bra episode, mine favoritter er nå Carina og Iben.
Er det flere dager i uken? Trodde det var bare på lørdager... Hvor mange episoder har gått utenom lørdager?

Will.i.Nickersen

Legg inn av Will.i.Nickersen »

Trenger noen til å spre litt stemning her, relativt dyster gjeng :)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

netrebske skrev: søn mar 05, 2023 12:03 am
MacanT skrev: ons mar 01, 2023 11:35 pm Enda en bra episode, mine favoritter er nå Carina og Iben.
Er det flere dager i uken? Trodde det var bare på lørdager... Hvor mange episoder har gått utenom lørdager?
1 på onsdag

kibby

Legg inn av kibby »

netrebske skrev: søn mar 05, 2023 12:03 am
MacanT skrev: ons mar 01, 2023 11:35 pm Enda en bra episode, mine favoritter er nå Carina og Iben.
Er det flere dager i uken? Trodde det var bare på lørdager... Hvor mange episoder har gått utenom lørdager?
De begynte vel med onsdagsepisoder forrige sesong.

Centrist

Legg inn av Centrist »

For et fantastisk program. Det er noe med folkene i settingen som gjør at man sjeldent blir lei. Vendela spesielt er ett funn i denne settingen.

"Ehm....Nei." :lol:

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

kibby skrev: søn mar 05, 2023 4:37 am
netrebske skrev: søn mar 05, 2023 12:03 am
MacanT skrev: ons mar 01, 2023 11:35 pm Enda en bra episode, mine favoritter er nå Carina og Iben.
Er det flere dager i uken? Trodde det var bare på lørdager... Hvor mange episoder har gått utenom lørdager?
De begynte vel med onsdagsepisoder forrige sesong.
Fikk sett reprisen på søndag og den nyeste i kveld, så nå er jeg ajour :)
Tror jeg foretrekker Sersjant Wiseth trønderbataljon, fremor den nye trønderbataljonen Dahl/Lidbom. Er en prestasjon å få bare 2 poeng på den løypa :lol:
Alle på norm var kanskje litt spesielt, men var vel kanskje greit
Sist redigert av netrebske den ons mar 08, 2023 10:47 pm, redigert 1 gang totalt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

netrebske skrev: ons mar 08, 2023 10:44 pm
kibby skrev: søn mar 05, 2023 4:37 am
netrebske skrev: søn mar 05, 2023 12:03 am

Er det flere dager i uken? Trodde det var bare på lørdager... Hvor mange episoder har gått utenom lørdager?
De begynte vel med onsdagsepisoder forrige sesong.
Fikk sett reprisen på søndag og den nyeste i kveld, så nå er jeg ajour :)
Tror jeg foretrekker Sersjant Wiseth trønderbataljon, fremor den nye trønderbataljonen Dahl/Lidbom. Er en prestasjon å få bare 2 poeng på den løypa :lol:
Imponerte ikke så veldig der nei

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Er det slutt på utslagskonkurranse og hjemsending av rundens svakeste?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Sulfat skrev: ons mar 08, 2023 11:56 pm Er det slutt på utslagskonkurranse og hjemsending av rundens svakeste?
Kommer helt sikkert, de samler jo poeng og det vil jo si at de fire nederste skal ut i kampen for å bli med videre

Centrist

Legg inn av Centrist »

Antar det kommer på lørdag. Første uka har vel alltid vært amnesti, og nå føles det bare litt lenger pga. episoder midt i uka.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Det er ett eller annet med de offiserene. De er gode menneskekjennere og går rett inn i sjela på deltakerne. Det syns jeg er det mest spesielle med disse programmene.

Og Vendela er min favoritt. Hun er så malplassert at jeg ler flere ganger hver episode. Som den Centrist tok opp. «Eh! nei…» Jeg skratta.

Så er det noe med Iben. Hun tror jeg kommer langt i programserien. Dessverre kan jeg ikke si det samme om Vendela.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

PapaSmurf skrev: tor mar 09, 2023 12:06 am Det er ett eller annet med de offiserene. De er gode menneskekjennere og går rett inn i sjela på deltakerne. Det syns jeg er det mest spesielle med disse programmene.

Og Vendela er min favoritt. Hun er så malplassert at jeg ler flere ganger hver episode. Som den Centrist tok opp. «Eh! nei…» Jeg skratta.

Så er det noe med Iben. Hun tror jeg kommer langt i programserien. Dessverre kan jeg ikke si det samme om Vendela.
Malplassert ja, føler medynk for Vendela, åpenbart at dette ikke ligger for henne.

kibby

Legg inn av kibby »

Centrist skrev: ons mar 08, 2023 10:41 pm For et fantastisk program. Det er noe med folkene i settingen som gjør at man sjeldent blir lei. Vendela spesielt er ett funn i denne settingen.

"Ehm....Nei." :lol:
Enig. Hun gråt, Didrik gråt, og jeg gråt i sympati :lol: Vendela er bare ❤️

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»