Kåss til kvelds

Svar
kibby

Re: Kåss til kvelds

Legg inn av kibby »

Hoppidioten skrev: tir feb 28, 2023 8:13 pm Da var det slutt ja. Ja hva skal man si?
Trist. Først kutter de ned antall episoder i sesongen, og plutselig legger de ned hele programmet midtveis inn i sesongen... :o :evil:

Fazam

Legg inn av Fazam »

DoktorS skrev: tir feb 28, 2023 8:01 pm Endelig er det slutt på elendigheten...
https://www.nrk.no/kultur/_kass-til-kve ... 1.16316033
Så kan man lure på hvor mye NRK ville spart om de hadde lagt ned dette tøvet tidligere.
Hvor mye får hver enkelt kjendis til å stille opp? Hva får denne programleder-duoen betalt?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Fazam skrev: ons mar 01, 2023 1:34 am
DoktorS skrev: tir feb 28, 2023 8:01 pm Endelig er det slutt på elendigheten...
https://www.nrk.no/kultur/_kass-til-kve ... 1.16316033
Så kan man lure på hvor mye NRK ville spart om de hadde lagt ned dette tøvet tidligere.
Hvor mye får hver enkelt kjendis til å stille opp? Hva får denne programleder-duoen betalt?
Mer interessant hvor mye sportsrettigheter og sportsendingene med 2-3 programledere + eksperter etc koster. Har nesten sendt sport sammenhengende siden i sommer, da de også kuttet ut sommeråpent. De som ikke liker sport må ha hatt lite glede av Nrk den senere tid! Og nå kuttes det mer og mer i underholdning. Merkelig at de hadde råd til OL-rettigheter!

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Interessant å sjå alle kjendis vennene som griner krokodilletårer fordi dette programmet blir lagt ned. Tipper mange av dei klager fordi dette betyr at dei ikkje får snakke fjas i beste sendetid.

PS: Håper Sophie Elise er neste som blir tatt av.

Downlight

Legg inn av Downlight »

DoktorS skrev: lør nov 12, 2022 8:04 pm
Oslogg123 skrev: lør nov 12, 2022 8:02 pm
DoktorS skrev: lør nov 12, 2022 8:00 pm Selveste Staceyman på Kåss i kveld. Alle må vel glede seg til å se fram til nok et intervju med denne intellektuelle begavelsen.....

Og om man ikke orker å holde ut til Kåss til Kvelds, så kan man også se Kåss på Maskorama.

Godt man har en 50 liter whisky i barskapet.
Bare jeg slipper Blippern så er jeg hvert fall fornøyd!
Registrerte at NRK har sunket så lavt at de må ty til TV2-kjendiser, ja.... Huff. Jeg gremmes.

Jeg vet hvem han er, men spør noen meg hvilke programmer han har ledet eller hva han ellers gjør, har jeg ingen peiling... Og jeg synes fyren har et fantastisk irriterende oppsyn, ja.
https://www.nrk.no/presse/solbakken-til ... 1.16299358
Hva er målgruppen for dette mølet? Kvinner mellom 43 og 44? Viktig for NRK å nå ut til de vet du.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Selv om det tidvis er litt slitsomt, så er dette et program som skiller seg en del ut fra andre talkshows. Det er ok å ikke høre om folk sine problemer hele tida. Samtidig syns jeg det er litt for mange kjendisprogrammer på NRK uansett, så det er greit nok at dette kuttes hvis en kan erstatte det med et annet type program. NRK har jo produsert to fine dokuserier med vanlige folk i Klar til strid og Demenskoret det siste året. Mer av dette, takk.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kåss´n skal dette gå...

LondoMollari
Innlegg: 186

Legg inn av LondoMollari »

Kåss Til Kvelds kan være litt småmorsomt. Med de rette gjestene.
Men jeg klarer ikke han Markus fyren. Sykt irriterende kar.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Noen som vet hvorfor det var så mange komikere med i dette programmet? Dreiv NRK og frontet noen som underholdt i andre NRK-programmer?

Fazam

Legg inn av Fazam »

Oslogg123 skrev: ons mar 01, 2023 5:47 am
Fazam skrev: ons mar 01, 2023 1:34 am
DoktorS skrev: tir feb 28, 2023 8:01 pm Endelig er det slutt på elendigheten...
https://www.nrk.no/kultur/_kass-til-kve ... 1.16316033
Så kan man lure på hvor mye NRK ville spart om de hadde lagt ned dette tøvet tidligere.
Hvor mye får hver enkelt kjendis til å stille opp? Hva får denne programleder-duoen betalt?
Mer interessant hvor mye sportsrettigheter og sportsendingene med 2-3 programledere + eksperter etc koster. Har nesten sendt sport sammenhengende siden i sommer, da de også kuttet ut sommeråpent.
Jeg også enig i at det brukes for mye ressurser på alt for mange eksperter i sportssendinger. I tillegg til tørrprat i studio med inviterte gjester.

Sommeråpent ble forøvrig kuttet fordi de unnskyldte seg med at de ikke hadde ledig sendeflate! En av flere merkelige uttalelser fra NRK den siste tiden.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

NRK kunne kuttet ut absolutt all sport, og heller overlate det til TV2 siden de har så mye drit fra før, med få unntak. Tror jeg skal skrive plakat og stenge av inngangsdøren på Marienlyst.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Else Kåss Furuseth er ikke for meg, men mange liker henne. Jeg synes det er flott at det er rom for en utenom stereotypene er på skjermen - hun er den hun er (ser akkurat det irriterer mange menn), hun lesper og prøver å få andre til å le, mye det en kvinne ikke skal være.

At Lindmo (GJEEEESP) fortsetter, SnortElise får fortsette med sitt hjernedøde opplegg samtidig som Kåss sitt prosjekt legges ned er ganske uforståelig, det viser bare at de høytlønnede sjefene i NRK bør finne seg noe annet å gjøre.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Knaberaps skrev: ons mar 01, 2023 8:27 pm NRK kunne kuttet ut absolutt all sport, og heller overlate det til TV2 siden de har så mye drit fra før, med få unntak. Tror jeg skal skrive plakat og stenge av inngangsdøren på Marienlyst.
NRK er avhengig av direktesendinger, så det kan du bare glemme.
Holder det ikke at TV2 kontrollerer norsk fotball?

jakral

Legg inn av jakral »

Er det lov å håpe på comeback for Kontrapunkt eller Fakta på Lørdag i denne timeslot'en?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Fazam skrev: ons mar 01, 2023 8:35 pm NRK er avhengig av direktesendinger, så det kan du bare glemme.
Holder det ikke at TV2 kontrollerer norsk fotball?
Da kunne de heller ha direktesendt diverse konserter rundt omkring. Men skjønner jo at dette bare er noe som går an i hodet mitt. Så i mitt hode kunne TV2 ha kontrollert all sport.

Fazam

Legg inn av Fazam »

jakral skrev: ons mar 01, 2023 8:40 pm Er det lov å håpe på comeback for Kontrapunkt eller Fakta på Lørdag i denne timeslot'en?
Kontrapunkt er et typisk Søndags-program.
Fakta/dokumentarer sendes vel likevel på ukedagene.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Knaberaps skrev: ons mar 01, 2023 8:41 pm
Fazam skrev: ons mar 01, 2023 8:35 pm NRK er avhengig av direktesendinger, så det kan du bare glemme.
Holder det ikke at TV2 kontrollerer norsk fotball?
Da kunne de heller ha direktesendt diverse konserter rundt omkring. Men skjønner jo at dette bare er noe som går an i hodet mitt. Så i mitt hode kunne TV2 ha kontrollert all sport.
Bortsett fra events som nyttårskonserten, har selvfølgelig ikke noe sånt en like stor appell til å forsvare bruk av midler. Det sendes jo konserter i opptak.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Fazam skrev: ons mar 01, 2023 8:48 pm Bortsett fra events som nyttårskonserten, har selvfølgelig ikke noe sånt en like stor appell til å forsvare bruk av midler. Det sendes jo konserter i opptak.
Joda, ser den. Men ha i bakhodet at du diskuterer med en som avskyr all sport på TV.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

jakral skrev: ons mar 01, 2023 8:40 pm Er det lov å håpe på comeback for Kontrapunkt eller Fakta på Lørdag i denne timeslot'en?
Nei det er noe det verste Nrk har holdt på med, faktaprogram på en lørdags kveld liksom! Hallo?
Og det var like malplassert dette språksjåvet til Linda Eide.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Fullstendig latterlig om SE får beholder ansettelsen i NRK når de legger ned Kåss til kvelds. Skjønner at SE og den podkasten koster betydelig mindre å produsere enn et talkshow, men spiller ingen rolle.

NRK har driti på draget. De som sitter med ansvaret for ansettelsen av SE må jo være komplett noldus om de trodde det kom til å gå knirkefritt.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Sankaa skrev: tor mar 02, 2023 9:41 am Skjønner at SE og den podkasten koster betydelig mindre å produsere enn et talkshow, men spiller ingen rolle.

NRK har driti på draget. De som sitter med ansvaret for ansettelsen av SE må jo være komplett noldus om de trodde det kom til å gå knirkefritt.
Så spørs det hva det koster å bryte kontrakten som NRK har inngått....

Queenie

Legg inn av Queenie »

Kontrakten handler ikke bare om podcast, hun spiller sikkert inn tv-serie om seg selv (hva annet..) eller noe. Derfor kan de ikke si den opp.

Det er lenge siden NRK var noe å se opp til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»