Hva er det med VG og Sophie Elise?

Svar
Predatorgnu

Hva er det med VG og Sophie Elise?

Legg inn av Predatorgnu »

Hva er det med VG og Sophie Elise?
Hva er årsaken til at VG bruker så mye spalteplass på denne påvirkeren? Mener de hun trenger promotering?
Ja, det er en pågående sak med henne, NRK, en annen påvirker og en pose med pulver, men ingen andre medier fronter dette på samme måte. De har en notis, kanskje en kort artikkel. VG kjører oppslag etter oppslag, som om det var noe betydningsfullt som hadde skjedd. Det siste i dag er at VG kan fortelle at hun kjører bil til og fra NRK.
Hva er det med VG og Sophie Elise?

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Klikk, ingenting annet

peraleks

Legg inn av peraleks »

Kan nesten stille det samme spørsmålet her inne, tredje tråd om SE.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Noe som er veldig interessant med moderne mediehverdag er jo hva folk faktisk er interessert i. Jeg husker fra hine hårde dager før internett at jeg leste Se og Hør på hytteferie (ja vi hadde hytte langt pokkerivold uten TV osv) og lurte på hvem er det som egentlig bryr seg om de greiene her? Så kommer nettalderen med klikkmåling og det viser seg jo at det er utrolig mange som bryr seg om dette.

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

Everenga skrev: fre mar 03, 2023 10:38 am Noe som er veldig interessant med moderne mediehverdag er jo hva folk faktisk er interessert i. Jeg husker fra hine hårde dager før internett at jeg leste Se og Hør på hytteferie (ja vi hadde hytte langt pokkerivold uten TV osv) og lurte på hvem er det som egentlig bryr seg om de greiene her? Så kommer nettalderen med klikkmåling og det viser seg jo at det er utrolig mange som bryr seg om dette.
Klart det...det er livet det å klikke.....men jeg tror det har klikket et annet sted for en god del....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»