Viking FK

Svar
Nevi

Re: Viking FK

Legg inn av Nevi »

Legger i hvertfall merke til at mange nordlendinger snakker varmt om Salvesen på facebook etter at Glimt la ut artikkel om salget. At han har fått alt for få sjanser.

Gandsen

Legg inn av Gandsen »

Hva er poenget med å hakke ned, le av andres synspunkter? Diskuter sak, ikke debattant, slitsomt å lese og forpester helt tråden.

Det er selvsagt gode muligheter for at Salvesen går rett inn på laget allerede mot RBK, er vel ingenting oppsiktsvekkende med det?

Som noen påpekte tidligere, forsterkningene er på papiret betydelig bedre enn de som var her sist, fordi Urbancic>=Røde Rolf, Yazbek>=Torsteinbø, Salvesen+Daggien er ørten hakk bedre enn Karlsbakk+SuperMai p.d.d. Bedre eller lik tegnet solo og alene fordi det ikke er gitt at eksotiske karer er bedre enn våre egne norske. Selv om det er menneskelig å drømme seg bort og tenke at "her har vi en ny Adegbenro/Tihinen/Abdullahi" o.l. fremfor "dette er Udoh/Sale eller han der britiske hønsehjernen av en aggresiv 20-åring vi hentet, sine onde tvillingbrødre".

Kritikken mot Daggien fra media er ikke berettiget, han kan fort bli bra, men trenger nok tid. Daggien har ellers sett OK+ ut, og til tider bra, under oppkjøringen.

Det største spm tegnet før sesongen er om trenerduoen har hentet seg inn igjen, etter å ha mistet kompasset og levert OBOS-fotball i 7 mnd.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Gorgi skrev: tir mar 07, 2023 9:57 pm
AllElite skrev: tir mar 07, 2023 9:47 pm
Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 5:15 pm Utrolig kjekt med Salvesen til Viking. Han var Vikings førstevalg, ellers må jeg si meg helt enig med HNilsen. Kunne ikke sagt det bedre selv, men glad jeg slipper hudflettingen for å mene det. Men det ble jo straks mer interessant å lese her inne nå. Brann i rosenes leir :-)
Du mener at han bare skal spasere rett inn i laget foran en som har levert bra og vært med på hele oppkjøringen ? Hjelpes :lol: :lol:
Ingen spaserer seg inn på laget. Men jeg tror Salvesen blir en hit i Viking. Han har nøyaktig de egenskapene Viking skal ha på topp. Uten å rakke ned på Daggien. Han har sett lovende ut.
Ikke bare lovende, vært med på hele oppkjøringen. Det hadde vært litt spesielt og ufint å benke han nå.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

AllElite skrev: tir mar 07, 2023 10:36 pm
Gorgi skrev: tir mar 07, 2023 9:57 pm
AllElite skrev: tir mar 07, 2023 9:47 pm

Du mener at han bare skal spasere rett inn i laget foran en som har levert bra og vært med på hele oppkjøringen ? Hjelpes :lol: :lol:
Ingen spaserer seg inn på laget. Men jeg tror Salvesen blir en hit i Viking. Han har nøyaktig de egenskapene Viking skal ha på topp. Uten å rakke ned på Daggien. Han har sett lovende ut.
Ikke bare lovende, vært med på hele oppkjøringen. Det hadde vært litt spesielt og ufint å benke han nå.
På dette nivået kan ikke følelser spille inn. De må starte med den beste, eller rettere sagt den som passer best for kampplan og spillestil. Om det blir Salvesen eller Daggien skal jeg ha usagt, og betyr egentlig ingenting for meg bare trenerne treffer med uttaket.jeg er sikker på at begge får spilt sine roller i løpet av sesongen.
Sist redigert av Gorgi den tir mar 07, 2023 10:55 pm, redigert 1 gang totalt.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Salvesen har vært Viking sitt førstevalg hele veien. Det ville jo vært veldig rart hvis han ikke skulle « spasere» rett inn på laget? Om den eller den har vært med på hele oppkjøringen har vel ingen ting med saken å gjør? Der har vel Sandberg mfl og uten at det betyr de skal spille? Og hadde Viking vært fortsatt like ivrige på å betale 7-8 milloner for Salvesen hvis de var så skråsikre på D, Agostino? Han var etter som jeg har lest langt nede på listen til Viking. Men når det har sagt håper jeg jo han og lykkes. Absolutt

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Ufint å benke noen når de har vært med på hele oppkjøringen? Merkelig argument.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 10:54 pm Salvesen har vært Viking sitt førstevalg hele veien. Det ville jo vært veldig rart hvis han ikke skulle « spasere» rett inn på laget? Om den eller den har vært med på hele oppkjøringen har vel ingen ting med saken å gjør? Der har vel Sandberg mfl og uten at det betyr de skal spille? Og hadde Viking vært fortsatt like ivrige på å betale 7-8 milloner for Salvesen hvis de var så skråsikre på D, Agostino? Han var etter som jeg har lest langt nede på listen til Viking. Men når det har sagt håper jeg jo han og lykkes. Absolutt
Om «spasere seg inn på laget» betyr allerede på søndag er usikkert. Det er ikke sikkert papirene er i orden og han er spilleberettiget innen den tid.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 10:56 pm Ufint å benke noen når de har vært med på hele oppkjøringen? Merkelig argument.
Hadde det vært bedriftsfotball hadde jeg vært enig med AllElite.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Det er nesten verre enn min aksjon for Jone Samuelsen :-)

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 11:15 pm Det er nesten verre enn min aksjon for Jone Samuelsen :-)
Han innehar vel en verdensrekord ennå?

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Ja og var med på alle oppkjøringer i Viking, men ble gitt vekk til Odd for 150 000😉nå venter vi bare på Marius Lode, han kan vel spille høyreback og han?

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 11:26 pm Ja og var med på alle oppkjøringer i Viking, men ble gitt vekk til Odd for 150 000😉nå venter vi bare på Marius Lode, han kan vel spille høyreback og han?
Han tjener så godt i B/G at det er nok utenkelig.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Ikke så sikker på det. Tror nok Marius Lode havner i Viking før eller seinere.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 11:31 pm Ikke så sikker på det. Tror nok Marius Lode havner i Viking før eller seinere.
Tjaa. Han er 29 år, blir 30 på lørdag, og skrev under på 3+1 år for Glimt i sommer og med en spinnvill lønn på opp mot tosifferet antall millioner i året der oppe så virker det unektelig vanskelig.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 10:54 pm Og hadde Viking vært fortsatt like ivrige på å betale 7-8 milloner for Salvesen hvis de var så skråsikre på D, Agostino? Han var etter som jeg har lest langt nede på listen til Viking.
Hvor har du lest det? Jeg mener å ha lest at de har følgt ham lenge og også forsøkte å hente ham i fjor sommer. Om de forsøkte det før Salvesen aner jeg ikke.
At Salvesen var ett førstevalg kan jo også skyldes at man hadde begrenset plass til utlendinger? Tviler på de betaler 8 millioner for Agostino om de ikke har stor tro på ham?

Jeg tror seriøst de ønsker konkurranse på spissplassen og har hentet 2 spisser man har stor tro på. Hvor den som til enhver tid er den beste spiller.
Når det er sagt så tror jeg Salvesen starter mot RBK i serieåpningen på Lerkendal. Mistenker også at han starter på Søndag.

Viking har fulgt D’Agostino i et år, og prøvde å hente spissen allerede i sommer, men da var han skadet.

D’Agostino sier det var interesse for ham fra andre klubber. Viking prøvde å hente ham allerede i sommer.

– Jeg hadde da en veldig god sesong i Australia. Jeg debuterte på landslaget. Det var interesse da

– Jeg er glad for å være i Stavanger, Norge og Europa. Jeg har snakket mye med Erik (Nevland) og trenerne. De har vist stor interesse for meg. Det avgjørende var den store interessen de har vist. Det er gøy å føle seg ønsket. At noen tror på meg. Det er viktig for en fotballspiller, sier Nick D’Agostino.
Sist redigert av Fotballidiot den ons mar 08, 2023 12:09 am, redigert 2 ganger totalt.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Gorgi skrev: tir mar 07, 2023 11:40 pm
Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 11:31 pm Ikke så sikker på det. Tror nok Marius Lode havner i Viking før eller seinere.
Tjaa. Han er 29 år, blir 30 på lørdag, og skrev under på 3+1 år for Glimt i sommer og med en spinnvill lønn på opp mot tosifferet antall millioner i året der oppe så virker det unektelig vanskelig.
Hadde vært fantastisk om han hadde valgt oss sist, men nå håper jeg egentlig ikke han blir Viking spiller.
Blir ikke yngre neste gang det kan være aktuelt og har vel hatt farten som noe av sin force.
Vil heller ha noen unge fremmadstormende enn en som skal avslutte karrieren sin i Viking etter han ikke lengre er god nok for Glimt.

Har vel heller ingen følelser for Viking. Så håper egentlig ikke han får den muligheten igjen.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Fotballidiot skrev: ons mar 08, 2023 12:02 am
Gorgi skrev: tir mar 07, 2023 11:40 pm
Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 11:31 pm Ikke så sikker på det. Tror nok Marius Lode havner i Viking før eller seinere.
Tjaa. Han er 29 år, blir 30 på lørdag, og skrev under på 3+1 år for Glimt i sommer og med en spinnvill lønn på opp mot tosifferet antall millioner i året der oppe så virker det unektelig vanskelig.
Har vel heller ingen følelser for Viking. Så håper egentlig ikke han får den muligheten igjen.
Følelser i toppfotballen er litt 1979. :) #En-jærbu-spiller-aldri-i-blått.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Det hat vel stått litt om at spissjakten var vanskelig. Dette er fra Aftenbladet : Hvor vanskelig har spissjakten vært?

– Det har vært utfordrende, men så har vi hatt noen nei på veien som har gjort at det har dratt ut litt. Nå har vi god tid før vi starter 12. mars (cupkamp mot Rosenborg), svarer Nevland.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Det er vel ingen hemmelighet at Viking har slitt i spissjakten, det er jo ikke tatt fra løse luften, og det vet du og. Her har du en til; Målmaskin fra Kosovo?
Selv om Viking ikke står på helt bar bakke i spissjakten, de er i dialog med agentene til et par aktuelle navn, setter avslaget dem tilbake. Allerede onsdag drar laget på sin første treningsleir til Spania hvor drillingen og tydeliggjøringen av 4–3–3-formasjonen starter.

Nevland sier det er lite som tyder på at de klarer å hente den riktige angriperen før avreise. De leter overalt. Også i Sverige og Danmark. Akkurat nå har Viking én spiller igjen på utenlandskvoten.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Her er fra Oss mot resten av verden, og de mener jeg virkelig har peiling. Har vist seg gang på gang. Så lest det litt forskjellige plasser at Viking har fått mange nei før de til slutt fikk D’ Agostino. Fra Facebook; Det hersker fortvilelse i klubben, hos trenerne og blant supporterne, etter at Viking nok en gang ikke klarte å lande en ny spydspiss. Jakten fortsetter, og blir mer desperat, ettersom trenerne helst skulle hatt sin nye spiss på plass allerede i morgen. Men hvilke spillere kan stå på Viking sin ønskeliste?

Sigurd Haugen: Viking prøvde å kjøpe Sigurd Haugen i fjor vinter, for å komme i forkant av salget av Veton Berisha. Men 25-åringen ble solgt for en sum i overkant av 10 millioner til Aarhus. Kan fortsatt være aktuell, ettersom han ikke har vært en suksess i Danmark, med kun 2 scoringer på 17 kamper. Dette er en spiller som passer perfekt til profilen som Viking jakter. Scoret 7 mål på 13 kamper i Eliteserien, før han ble solgt fra Aalesund.

Marcus Mehnert: Den 25 år gamle spissen til Ranheim var en av spissene Viking seriøst vurderte å hente i fjor sommer. Spissen med en fortid i Brann, har scoret 22 mål tilsammen i OBOS de to siste sesongene.

Samuel Adegbenro: Det er ikke utenkelig at den tidligere Vikingspilleren vender tilbake en dag. Har kone og barn som bor i Stavanger. 27-åringen spiller nå i Kina og hever en svært høy lønn. Er egentlig venstreving, men scoret 17 mål som spiss i Allsvenskan, før han ble solgt til Kina. Passer likevel ikke helt profilen Viking jakter akkurat nå.

Oscar Aga: 22 år gammelt norsk spisstalent som spiller i Elfsborg i Sverige. Ble solgt fra Grorud til Elfsborg i fjor vinter. Var utrolig god i OBOS i 2021, med hele 24 mål på 28 kamper. Han har ikke slått til i Sverige, med kun 2 mål på 13 kamper. Dette er en spiss som Viking har hatt på sin liste tidligere.

Julian Kristoffersen: Den nesten to meter høye norske spissen, er helt ute i kulden i Salernitana. 25-åringen har allerede en lang utenlandskarriere bak seg, og har spilt i en rekke ulike land. Tilbrakte fjorårssesongen på lån i Serie B. Har nok lyst til å spille mer, men tjener nok veldig godt i Italia.

Aune Heggebø: Det skal ekstremt mye til, for at Brann selger sitt lokale 21 år gamle spisstalent til Viking. Men dette er en spiller som Viking har vært interessert i. Scoret 15 mål for Brann i OBOS i fjor. Blir nok værende i Brann, nå som de har rykket opp til Eliteserien.

Agon Sadiku: Den 19 år gamle spissen holder til i Honka i Finland. Den finske spissen er et stort talent, og scoret 15 mål på 26 kamper i fjor. Han har flere U-landskamper for Finland, men har nå valgt å spille for Kosovo sitt A-landslag. Svært spennende spiller.

Mirlind Daku: En skikkelig tanksenter som spiller på lån i den slovenske ligaen. 25-åringen er fra Kosovo og har 14 mål på 19 kamper denne sesongen. Vil være en dyr løsning.

Faris Pemi Moumbagna: Kristiansund sin spiss var på vei til Bodø Glimt da Salvesen var aktuell for Viking. Vil Glimt likevel hente han, nå som Salvesen ble igjen i Bodø? 22-åringen fra Kamerun er et stort talent. Scoret 5 mål på 14 kamper for Kristiansund i fjor. En uferdig spiller med et stort potensiale.

Victor Lind: Den 19 år gamle danske spissen har nettopp returnert til Midtjylland. Dansken spilte høstsesongen på lån hos Ham Kam. Spilte 7 kamper, men uten å score. Den danske U-landslagsspilleren er et stort talent.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Siste; fra aftenbladet : Vi har jobbet ganske hardt for å få det på plass. I januar i fjor var det ikke midler til å hente. Så åpnet det seg en mulighet i sommer. Men da fikk vi en del nei, dessverre. Det er skuffende. Og så ble det litt det samme nå med Salvesen.

At Viking ikke har maktet å finne spissen de har jaktet siden i fjor sommer, får også konsekvenser for andre forsterkninger som skal inn. Det blir verken handlet en indreløper eller en høyrekant før Viking vet hva spissen vil koste.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

I og med de ønsket å kjøpe Agostino sommeren 2022. De har følgt ham i ett år. Samtidig som Nevland har påpekt at det ikke har vært lett å forhandle med de Australske klubbene.

Hvordan konkluderer de med at han var langt nede på listen? Kanskje de trodde det var vanskelig å få igjennom den overgangen?

Basert på listen til Oss mot resten virker det ikke som han/hun var klar over Agostino? Hadde hen visst at Viking allerede ett halvt år tidligere forsøkte å hente ham hadde han sikkert vært nevnt? Men ja de jobbet garantert med spillere parallelt. Noen av de som står på oppramsingen til Oss mot resten jobbet de mot og sjekket ut. Blandt annet Sigurd Haugen. Hvem som var øverst og nederst på Vikings liste aner vi ikke. Det vi vet var at de hadde følgt Agostino i ett år og ønsket å kjøpe ham mye tidligere enn det de fikk til.

Og til ditt siste innlegg. En av dem som glapp den sommeren var jo nettopp Agostino (grunnet skade)

Jeg aner ikke hvilken posisjon Agostino hadde på "listen" til Viking. Kanskje et kjøp i desperasjon, men aner ikke. Virket som om det var en spiller Viking virkelig ønsket og brukte mye tid på å få i boks. Godt mulig du har rett i at han var ett stykke ned på listen, men ingen av dine innlegg bekrefter det. Vi vet ikke engang om de ville kjøpe ham før han nederlenderen som glapp i sommer eller etter.

Oss mot resten synes jeg det er artig å følge. Kontoen treffer på noe og bommer på annet. Var vel blandt annet sikker på at Kartum etterhvert ble midtbanespilleren. Tror også Yazbek interessen var ukjent for hen. Agostino gikk også åpenbart under radaren. Virket som hen trodde på SA artikkelen om at Viking var ferdighandlet og uttrykte frustrasjon rundt det. Så hen har neppe infoen fra Nevland :D

Hvor mange av spillerne Oss mot resten har presentert har vært de vi har endt opp med?

Salvesen tror jeg forøvrig var trenernes førstevalg både i sommer og vinter

Ijeh_le9end

Legg inn av Ijeh_le9end »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 11:15 pm Det er nesten verre enn min aksjon for Jone Samuelsen :-)
Du har ikke beskyldt noen for å mene at kvinner bare passer til å ta oppvasken enda da, så vi er fortsatt ikke helt på Jone-diskusjon-nivå 🤣🤣🤣

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Var ikke helt med på den? Kvinner og oppvask, den må utdype?

AllElite

Legg inn av AllElite »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 10:54 pm Salvesen har vært Viking sitt førstevalg hele veien. Det ville jo vært veldig rart hvis han ikke skulle « spasere» rett inn på laget? Om den eller den har vært med på hele oppkjøringen har vel ingen ting med saken å gjør? Der har vel Sandberg mfl og uten at det betyr de skal spille? Og hadde Viking vært fortsatt like ivrige på å betale 7-8 milloner for Salvesen hvis de var så skråsikre på D, Agostino? Han var etter som jeg har lest langt nede på listen til Viking. Men når det har sagt håper jeg jo han og lykkes. Absolutt
Har han det? Husker jeg ikke feil prøvde Viking å hente D'Agostino før Salvesen, allerede i sommer var han aktuell. Så at Salvesen var noe "førstevalg" stemmer vel ikke helt. Selvsagt spiller det en rolle om noen har vært med på hele oppkjøringen og er i kampform? Viking betalte forresten mellom 7-8 millioner for D'Agostino og han er eneste spiss i klubben pdd uten mulighet for flere utenlandske.

Gunder

Legg inn av Gunder »

Wintrhop skrev: ons mar 08, 2023 12:58 am Her er fra Oss mot resten av verden, og de mener jeg virkelig har peiling. Har vist seg gang på gang. Så lest det litt forskjellige plasser at Viking har fått mange nei før de til slutt fikk D’ Agostino. Fra Facebook; Det hersker fortvilelse i klubben, hos trenerne og blant supporterne, etter at Viking nok en gang ikke klarte å lande en ny spydspiss. Jakten fortsetter, og blir mer desperat, ettersom trenerne helst skulle hatt sin nye spiss på plass allerede i morgen. Men hvilke spillere kan stå på Viking sin ønskeliste?

Sigurd Haugen: Viking prøvde å kjøpe Sigurd Haugen i fjor vinter, for å komme i forkant av salget av Veton Berisha. Men 25-åringen ble solgt for en sum i overkant av 10 millioner til Aarhus. Kan fortsatt være aktuell, ettersom han ikke har vært en suksess i Danmark, med kun 2 scoringer på 17 kamper. Dette er en spiller som passer perfekt til profilen som Viking jakter. Scoret 7 mål på 13 kamper i Eliteserien, før han ble solgt fra Aalesund.

Marcus Mehnert: Den 25 år gamle spissen til Ranheim var en av spissene Viking seriøst vurderte å hente i fjor sommer. Spissen med en fortid i Brann, har scoret 22 mål tilsammen i OBOS de to siste sesongene.

Samuel Adegbenro: Det er ikke utenkelig at den tidligere Vikingspilleren vender tilbake en dag. Har kone og barn som bor i Stavanger. 27-åringen spiller nå i Kina og hever en svært høy lønn. Er egentlig venstreving, men scoret 17 mål som spiss i Allsvenskan, før han ble solgt til Kina. Passer likevel ikke helt profilen Viking jakter akkurat nå.

Oscar Aga: 22 år gammelt norsk spisstalent som spiller i Elfsborg i Sverige. Ble solgt fra Grorud til Elfsborg i fjor vinter. Var utrolig god i OBOS i 2021, med hele 24 mål på 28 kamper. Han har ikke slått til i Sverige, med kun 2 mål på 13 kamper. Dette er en spiss som Viking har hatt på sin liste tidligere.

Julian Kristoffersen: Den nesten to meter høye norske spissen, er helt ute i kulden i Salernitana. 25-åringen har allerede en lang utenlandskarriere bak seg, og har spilt i en rekke ulike land. Tilbrakte fjorårssesongen på lån i Serie B. Har nok lyst til å spille mer, men tjener nok veldig godt i Italia.

Aune Heggebø: Det skal ekstremt mye til, for at Brann selger sitt lokale 21 år gamle spisstalent til Viking. Men dette er en spiller som Viking har vært interessert i. Scoret 15 mål for Brann i OBOS i fjor. Blir nok værende i Brann, nå som de har rykket opp til Eliteserien.

Agon Sadiku: Den 19 år gamle spissen holder til i Honka i Finland. Den finske spissen er et stort talent, og scoret 15 mål på 26 kamper i fjor. Han har flere U-landskamper for Finland, men har nå valgt å spille for Kosovo sitt A-landslag. Svært spennende spiller.

Mirlind Daku: En skikkelig tanksenter som spiller på lån i den slovenske ligaen. 25-åringen er fra Kosovo og har 14 mål på 19 kamper denne sesongen. Vil være en dyr løsning.

Faris Pemi Moumbagna: Kristiansund sin spiss var på vei til Bodø Glimt da Salvesen var aktuell for Viking. Vil Glimt likevel hente han, nå som Salvesen ble igjen i Bodø? 22-åringen fra Kamerun er et stort talent. Scoret 5 mål på 14 kamper for Kristiansund i fjor. En uferdig spiller med et stort potensiale.

Victor Lind: Den 19 år gamle danske spissen har nettopp returnert til Midtjylland. Dansken spilte høstsesongen på lån hos Ham Kam. Spilte 7 kamper, men uten å score. Den danske U-landslagsspilleren er et stort talent.
Dette med antall spilte kamper, kan være misvisende. Oscar Aga har totalt spilt litt over 200 minutter fordelt på 13 kamper. I sin tid i Elfsborg. Scoret 2 mål.
12. mars er det stor sannsynlighet for at dere får se Adrian Pereira og Morten Bjørlo. Sistnevnte bør være aktuell på et Fantasy lag.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Gorgi skrev: tir mar 07, 2023 11:02 pm
Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 10:56 pm Ufint å benke noen når de har vært med på hele oppkjøringen? Merkelig argument.
Hadde det vært bedriftsfotball hadde jeg vært enig med AllElite.
Var mer ment at en spiller som har vært drillet inn i laget gjennom en hel vinter neppe benkes for en ny uten kamptrening og relasjoner til de andre. Det er ganske vanlig praksis i toppfotballen som etterhvert Viking har blitt en del av.
Sist redigert av AllElite den ons mar 08, 2023 11:30 am, redigert 2 ganger totalt.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Wintrhop skrev: tir mar 07, 2023 10:56 pm Ufint å benke noen når de har vært med på hele oppkjøringen? Merkelig argument.
Du mener at en spiller som har hatt en hel vinter på å bygge relasjoner med lagkamerater og som har levert bra skal benkes fordi klubben en annen du liker? I beste fall objektivt.

Wintrhop

Legg inn av Wintrhop »

Heile halve byen er fra seg av begeistring over LJ Salvesen. Meg selv inkludert. En profil og toppspiller. Og ja… noe for øyet og😆

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Har han det? Husker jeg ikke feil prøvde Viking å hente D'Agostino før Salvesen, allerede i sommer var han aktuell. Så at Salvesen var noe "førstevalg" stemmer vel ikke helt.
De ønsket begge i sommer. Salvesen var umulig når Glimt og Molde kom på banen. Ble vel en budkrig mellom dem?

Hvem som var først og siste valg har ikke kommet fram.

Jeg tror også Salvesen var førstevalg, men vet ikke med sikkerhet

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»