Champions League 22-23

Svar
b0lle

Re: Champions League 22-23

Legg inn av b0lle »

Viaplay som tidligere har klaget på at Tv2 sender PL høydepunkter før kampene er avsluttet uten deres tillatelse klarer å sende PSG-Bayern som Tv2 har rettighetene til ved en feil. Utrolig hvor ubrukelige de er.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Bayern München kan bli vanskelige å gjøre kål på i årets CL.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Messi er snart ikke verdt å ha påbanen slik han holder på defensivt. Mista mye fra glansdagene andre veien også. Er blitt en topp offensiv spiller på internasjonalt nivå nå. Milevis fra peak.

startelver

Legg inn av startelver »

Tror det blir få mål i disse første CL-kampene. FÅr se om trenden holder seg i kveld.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Brügge har vært bra så langt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Odoi med annullert mål.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Endre Olav Osnes og Simen Stamsø Møller. Mine favoritt kommentatorer.

De kommenterer Inter - Porto nå. Synes også Stamsø Møller fungerte godt med Morten Langli under VM.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Meldes av Mathisen at City er KLARE favoritter til å vinne i år. Kan ikke være mange andre enn han som mener det eller?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Real-_- skrev: ons feb 22, 2023 9:39 pm Meldes av Mathisen at City er KLARE favoritter til å vinne i år. Kan ikke være mange andre enn han som mener det eller?
Min favoritt er iallefall Bayern München, ikke City.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Gundo, Mahrez, Silva og Grealish er mer opptatt av å drible og spille 5-a-side på små flater enn å spille progressiv og rask fotball.

Haaland ser mer og mer ut som han gir faen alene på topp der. Forståelig nok.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Real-_- skrev: ons feb 22, 2023 9:39 pm Meldes av Mathisen at City er KLARE favoritter til å vinne i år. Kan ikke være mange andre enn han som mener det eller?
Bilde

Det er flere som ser på dem som favoritter.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Jolla skrev: ons feb 22, 2023 10:18 pm
Real-_- skrev: ons feb 22, 2023 9:39 pm Meldes av Mathisen at City er KLARE favoritter til å vinne i år. Kan ikke være mange andre enn han som mener det eller?
Bilde

Det er flere som ser på dem som favoritter.
At noen mener de er favoritter skjønner jeg, men å melde at de er klare favoritter blir litt merkelig for min del. Hvorfor har man fått se den siste halvtimen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Floppen Pep rider igjen. 1-1

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Der satt den fra Josko Gvardiol! ⚽️

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Utrolig ræva andre omgang av City.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

To kamper som lever til neste oppgjør, det er bra

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

k9b skrev: fre feb 24, 2023 9:30 am
GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.
Jeg som ser Manchester City for underholdningens del ser gjerne at Haaland drar videre. Når Midtbanen/angrepet bestod av Fernandinho, De Bruyne, David Silva, Sterling, Sané og Kun Agüero så var angrepsspillet langt morsommere (og etter min mening også bedre) enn det man ser idag.

Jeg sliter med å like en spisstype som Haaland, selv om han selvfølgelig er effektiv i den lille perioden han er involvert.
Nei, gi meg Álvarez!


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

k9b skrev: fre feb 24, 2023 9:30 am
GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.
De kunne jo gjort det innimellom. Alt er ikke svart og hvitt i verden.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Jolla skrev: fre feb 24, 2023 12:23 pm
k9b skrev: fre feb 24, 2023 9:30 am
GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.
Nei, gi meg Álvarez!

Det klippet der kunne jo like gjerne vært Haaland. Hadde en del flaks der Alvarez. Men skjønner hva du mener med spilletypene.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Saturn skrev: fre feb 24, 2023 3:38 pm Det klippet der kunne jo like gjerne vært Haaland. Hadde en del flaks der Alvarez.
Det kunne det. Det var jo egentlig kun ståpåvilje og løp i lengderetning i full fart, noe som Haaland er en mester på.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Er det så laber interesse rundt Bayern - PSG at det ikke er en slags kamptråd engang?

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

En enorm sjanse til Psg i første omgang i hvert fall. Og Bayern et offsidemål i andre. Håper Bayern ror denne i land.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Klassisk Verratti.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Og der golla Bayern. Bra.

Elendig av Verratti, aldri frispark.

Investor

Legg inn av Investor »

Deilig Bayern. Knus araberpakket.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Nesten 1-1 med Ramos, det er av de gamle RM-legendene man skal ha det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

PSG kommer aldri til å vinne CL

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ramos igjen, nesten 1-1.
Strengt talt den eneste utpå der av PSG-spillerne som faktisk ser ut til å gidde fremdeles.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»