JBL headphones som jeg ikke får lyd i.

Svar
Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

JBL headphones som jeg ikke får lyd i.

Legg inn av izzet2015 »

Jeg har JBL Headphones som ikke fungerer, det blinker en blå lampe, jeg får ikke til å koble til. Prøvd mye nå men de vil ikke fungere. Hvorfor blinker det en blå lampe, hva betyr det? Og hva kan jeg gjøre for å få lyd i de? Noen som har noen triks? Har en HP bærbar pc. Har fungert tidligere, måtte lade de opp i kveld. Har det noen betydning? :?:

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

izzet2015 skrev: tir mar 07, 2023 9:05 pm Jeg har JBL Headphones som ikke fungerer, det blinker en blå lampe, jeg får ikke til å koble til. Prøvd mye nå men de vil ikke fungere. Hvorfor blinker det en blå lampe, hva betyr det? Og hva kan jeg gjøre for å få lyd i de? Noen som har noen triks? Har en HP bærbar pc. Har fungert tidligere, måtte lade de opp i kveld. Har det noen betydning? :?:
Problemet er løst! Takker! 8-)

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

@izzet2015 For andre her som kan få samme problem.. hva med å komme med løsningen?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

vadefugl skrev: fre mar 10, 2023 7:48 am @izzet2015 For andre her som kan få samme problem.. hva med å komme med løsningen?
Jeg tok de bort fra lista over tilgjengelige enheter , så la jeg inn de på nytt. Da fungerte det. Så det enkleste er det beste. :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mobil, nettbrett & andre mobile enheter»