Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Enzino »

Jolla skrev: ↑fre mar 10, 2023 2:57 pm
WellĂ© skrev: ↑fre mar 10, 2023 2:28 pm
Mulig jeg lager noe lignende for skudd (for og i mot, distanse, osv) til helgen hvis jeg fÄr tid. Tviler pÄ at jeg kan finne data like langt tilbake tho, men hadde vÊrt kult Ä se pÄ.
Whoscored har detaljert data tilbake til 09/10-sesongen.

Men du mÄ grave i individuelle kamper for Ä finne all infoen. SÄ det er endel gruntwork.
Med mindre man har sÄpass med ferdigheter i koding, at man klarer Ä konstruere et data scrapping program for det da.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

WellĂ© skrev: ↑fre mar 10, 2023 9:15 am Jeg vet at jeg argumenterte for hvorfor det var greit at vi ikke hentet han tilbake, og nĂ„r vi sĂ„ hvor fort bena hans "forsvant" etter at han kom tilbake, sĂ„ var det kanskje den mest riktige avgjĂžrelsen. Samtidig, Fabregas er en av de stĂžrste for meg. Han var kanskje PLs beste midtbanespiller over en treĂ„rsperiode hvor spillere som Lampard, Gerrard, Scholes, etc var i ligaen, og han var det som den klart yngste av dem.

Fabregas var stjernen da jeg virkelig for alvor begynte Ä fÞlge med pÄ kamper, utover Ä lese om det i avisen eller se oss i CL. FÞr det var jeg enten pÄ trening, gikk skirenn eller spilte kamp stort sett nÄr Arsenal spilte i PL.

Fabregas pÄ fotballbanen var en blanding av genialitet og en ekstremt fÞlsom teknikk. Skulle gjerne sett han tilbake, selvom han kanskje brant broer for andre. Jeg klarer bare ikke Ä holde det imot han at han ville til verdens soleklart beste lag, som ogsÄ var hans barndomsklubb.
For min del mÄ jeg sette opp en solid skillevegg mellom fotballspilleren Cesc og personen Cesc.

Enormt talent, et av de 4-5 stÞrste rÄtalentene vi har sett i Arsenal-drakt. Er vel bare Saka, Wilshere, Vieira, Henry og Anelka som har vÊrt pÄ nivÄ (da regner jeg talentet fra de har trukket pÄ seg Arsenal-drakt, og sÄnn sett kan jeg ikke inkludere spillere som Bergkamp og Pires som var relativt etablerte da de kom). Kanskje man kan inkludere Saliba og han med den lille gutten inni seg ogsÄ.

Men jeg mÄ ogsÄ innrÞmme at han aldri ble sÄ god som jeg trodde da jeg sÄ hvilket nivÄ han hadde nÄdd allerede som 17-Äring. Da tenkte jeg at han var en potensiell ny Zidane.

Fantastisk spiller pÄ sitt beste, noen ekstremferdigheter i pasningsspillet som fÄ andre spillere som har spilt i PL har hatt. Dog ingen komplett spiller, og hadde alltid en del svakheter i spillet han aldri ble kvitt.

Men altsÄ, bÄde mÄten han hÄndterte returen til barndomsklubben og deretter overgangen til en av de stÞrste rivalene vÄre gjennom klubbens historie, gjÞr at jeg klarer ikke like ham som person. Veldig opportunistisk og egoistisk fokusert. Ikke den stÞrste judasen i klubbens historien, men helt oppe i toppen der. Kan vel si at Cesc, han med den lille gutten inni seg og Anelka stÄr ganske likt pÄ en talent+judasfaktor summeringsliste. :lol:

At han ville til Barca var forstÄelig. MÄten han gjorde det pÄ var disgusting. At han sitter nÄ i ettertid og sier at han selv ville til Arsenal betyr nada for meg. Han tok sitt valg om Ä gÄ til Barca, og nÄr det viste seg at han rett og slett ikke var god nok for det laget, da kan han virkelig steke i sitt eget fett for min del.

Jeg orker ikke tanken pÄ Ä skulle se han i noen form for posisjon i klubben igjen. Da mener jeg klubben setter et helt feil eksempel, og viser at spillere som f.eks. Saka gjerne mÄ ta seg en tur til andre stÞrre klubber enn Arsenal og kan forvente seg tilgivelse ved returen. Fotballen er alt for kynisk til at sÄnne ting bare kan passere imo. SÊrlig hvis Arsenal faktisk mener alvor og Þnsker Ä fortsette Ä vÊre en av verdens 10 stÞrste klubber ogsÄ i fremtiden.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Enzino skrev: ↑fre mar 10, 2023 10:45 pm
Jolla skrev: ↑fre mar 10, 2023 2:57 pm SĂ„ det er endel gruntwork.
Med mindre man har sÄpass med ferdigheter i koding, at man klarer Ä konstruere et data scrapping program for det da.
Not me. Broderen som er koderen i familien.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

Sambi er klar for Ă„ droppe en 10/10 mot City i dag

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jeg stoler egentlig aldri pÄ goal.com, men var det ikke noen her i trÄden som sa at Charlie Watts har kilder i Arsenal og er ganske troverdig?

https://www.goal.com/en/news/gabriel-je ... d6f94e8ee5

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

Enzino skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 12:34 am Jeg stoler egentlig aldri pĂ„ goal.com, men var det ikke noen her i trĂ„den som sa at Charlie Watts har kilder i Arsenal og er ganske troverdig?

https://www.goal.com/en/news/gabriel-je ... d6f94e8ee5
Det var meg, og ja, det virker sÄnn. Flere ganger han har vÊrt fÞrst ute med nyheter tidligere som har vÊrt riktig, i tillegg til at jeg kommer ikke pÄ noen grove bommer for han.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

WellĂ© skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 8:04 am
Enzino skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 12:34 am Jeg stoler egentlig aldri pĂ„ goal.com, men var det ikke noen her i trĂ„den som sa at Charlie Watts har kilder i Arsenal og er ganske troverdig?

https://www.goal.com/en/news/gabriel-je ... d6f94e8ee5
Det var meg, og ja, det virker sÄnn. Flere ganger han har vÊrt fÞrst ute med nyheter tidligere som har vÊrt riktig, i tillegg til at jeg kommer ikke pÄ noen grove bommer for han.
Hadde jo vÊrt helt rÄtt hvis Jesus kunne sitte pÄ benken i dag. Har vel neppe match fitness til noe mer enn 15-20 min, men bÄde mentalt for troppen og i en eventuell avgjÞrende sluttfase av kampen i dag, kan han vÊre en kjempeboost.

BjĂžrn

Legg inn av BjĂžrn »

Charlie WattsđŸ˜đŸ„

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

WellĂ© skrev: ↑lĂžr mar 11, 2023 6:12 pm Sambi er klar for Ă„ droppe en 10/10 mot City i dag
Var ikke en 10/10, men var Palace beste spiller sammen med Guehi. Den eneste sammen med Olise som viste litt ro nÄr han hadde ballen i bena, og klarte Ä skape rom for medspillere.

Dessverre sÄ er svakhetene hans uten ball fortsatt ganske Äpenbare. Mangler rett og slett intensitet i spillet sitt. Vanskelig Ä beskrive det annerledes.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

WellĂ© skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 12:54 pm
WellĂ© skrev: ↑lĂžr mar 11, 2023 6:12 pm Sambi er klar for Ă„ droppe en 10/10 mot City i dag
Var ikke en 10/10, men var Palace beste spiller sammen med Guehi. Den eneste sammen med Olise som viste litt ro nÄr han hadde ballen i bena, og klarte Ä skape rom for medspillere.

Dessverre sÄ er svakhetene hans uten ball fortsatt ganske Äpenbare. Mangler rett og slett intensitet i spillet sitt. Vanskelig Ä beskrive det annerledes.
Han er et talent med ballen i beina og der kan han nok bli en skikkelig kvalitetsspiller med litt mer erfaring.

Men det er jo oppsiktsvekkende hvor dÄrlig han er til Ä seg i banen, nÄr motstanderen har ballen. Han har en slags splittet spilleforstÄelse, hvor han forstÄr mye av den offensive deler, men er nesten analfabet (i hvert fall sammenlignet mot nivÄet han faktisk spiller pÄ) i den defensive biten.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Trossard starter, Jesus pÄ benk.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jeg har sett litt pÄ gjenvÊrende spilleprogram for Arsenal og City. I mitt mest sannsynlige scenario, havner 1 poeng bak dem etter 38 kamper.

I hjemmekampene som vi har igjen er alle vinnbare. Men vi er ikke sÄ store favoritter i alle til at jeg tror vi vinner alle. SÄ jeg tror vi ender opp med 5-1-0 og 16 poeng (tipper poengtap mot Chelsea eller Brighton, og altsÄ 4 poeng pÄ de 2 kampene).

I bortekampene tror jeg ender opp med 2-2-2 og 8 poeng. Regner da med tap pÄ Anfield og Ethiad, U borte mot Newcastle og sÄ 7 poeng totalt mot Fulham, West-Ham og Nottingham.

I sÄ fall ender vi opp pÄ 63 + 16 + 8 = 87 poeng.

Klarer vi det er det blitt levert en helt sinnsvak sesong, helt uavhengig av om det holder til gull eller sĂžlv.

NÄr det gjelder City, sÄ tror jeg de ender opp med 5-1-0 og 16 poeng pÄ resterende hjemmekamper. De har et tÞffere kampprogram pÄ hjemmebane enn oss, og det bÞr tikke inn et poengtap mot enten Liverpool, oss eller Chelsea. Selv om jeg selvsagt ikke blir superoverrasket om de vinner alle, nÄ som de har kommet pÄ vinnersporet.

I bortekampene ser jeg for meg 3-2-0 og 11 poeng. Brighton, Fulham og Brendtford er alle tricky kamper. Pluss at de, som oss, har veldig svak statistikk mot Everton pÄ Goodison, og her kan det ogsÄ tikke inn et poengtap.

De ender i sÄ fall opp pÄ 61 + 16 + 11 = 88 poeng.

Hva betyr dette "skjemaet" for dagens kamp? Det betyr at vi nÊrmest mÄ vinne, for Ä holde sannsynligheten for et ligagull sÄnn nogen lunde oppe. Vi har ikke rÄd til sÊrlig mange feilskjÊr, og poengtap i dag gjÞr det nesten til do or die Ä slÄ bÄde West-Ham og Nottingham borte.

Det som selvsagt kan gjÞre oss til favoritter i run in, er om vi mot formodning skulle kunne hente hjem 3 poeng pÄ Anfield eller minst 1 poeng pÄ Ethiad. Men jo mer jeg har tenkt pÄ de kampene, jo sikrere har jeg blitt pÄ tap i begge. SÄnn sannsynlighetsmessig sÄ skal vi vel ha overvekt for minst 1 poeng til samme fra de to kampene. Men akkurat her er jeg dessverre skikkelig pessimist.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Grei sÞndag med 3 poeng og poengtap pÄ United.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Fullstendig kontroll. Bra for hjertet.

Trossard er en deilig speller.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Vike4 skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 4:57 pm Grei sĂžndag med 3 poeng og poengtap pĂ„ United.
Burde ha gode muligheter til topp-2 nÄ om ikke annet.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Bunnsolid kamp av Arsenal. Trossard enorm, Martin fantastisk. Gode i begge ender, alle fÄr pluss i dag.

NÄ har mange klaget lenge pÄ de nest beste gutta vÄre, utenfor en toppet ellever. At nivÄforskjellen er sÄ stor. Men nÄ synes jeg vi begynner Ä fÄ en bunnsolid benk ogsÄ.

Tomiyasu, Tierney, Jorginho, Vieira, ESR, Nelson, Trossard og Nketiah. 8 spillere som holder et meget godt liganivÄ, synes jeg. Liker spesielt godt Trossard og Nelson for tida.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Perfekt kamp, banke inn tre kjapt og roe det ned resten av kamp.
Ekstra gull Ă„ se Jesus tilbake.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »


Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

En kontrollert 0-3 seier pÄ en vanskelig bane og full meltdown fra Man Utd-leiren. FÄr ikke en bedre sÞndag enn det.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Jokkemedkniven skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 5:16 pm En kontrollert 0-3 seier pĂ„ en vanskelig bane og full meltdown fra Man Utd-leiren. FĂ„r ikke en bedre sĂžndag enn det.
Ser at VAR fÄr kjÞrt seg hos Mjau-fansen.

Mest behaglige seier for oss pÄ en stund nÄ.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 5:02 pm Bunnsolid kamp av Arsenal. Trossard enorm, Martin fantastisk. Gode i begge ender, alle fĂ„r pluss i dag.

NÄ har mange klaget lenge pÄ de nest beste gutta vÄre, utenfor en toppet ellever. At nivÄforskjellen er sÄ stor. Men nÄ synes jeg vi begynner Ä fÄ en bunnsolid benk ogsÄ.

Tomiyasu, Tierney, Jorginho, Vieira, ESR, Nelson, Trossard og Nketiah. 8 spillere som holder et meget godt liganivÄ, synes jeg. Liker spesielt godt Trossard og Nelson for tida.
Faktisk usikker pÄ om Arteta kan benke Trossard etter en sÄnn match. Men fullt mulig Jesus fortsetter Ä starte fra benk i minst 1 kamp til, kanskje begge frem til landslagspausa. Evnt at han fÄr innhopp mot Sporting og sÄ starter men blir byttet ut mot CP.

Men ja. Veldig lenge siden vi har hatt en sÄ solid benk i PL.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Cannabis Connoisseur skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:27 pm
Canucks skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:19 pm
Jokkemedkniven skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 5:16 pm En kontrollert 0-3 seier pĂ„ en vanskelig bane og full meltdown fra Man Utd-leiren. FĂ„r ikke en bedre sĂžndag enn det.
Ser at VAR fÄr kjÞrt seg hos Mjau-fansen.

Mest behaglige seier for oss pÄ en stund nÄ.
Er det i det hele tatt noen UTD-kamptrÄder uten dette massive VAR-gnÄlet fra the usual suspects blant dem? Enkelte av dem virker Ä vÊre besatt av en konspiskrulle-teori om at VAR er programmert for Ä bevisst feildÞmme stakkars United.
Kan vÊre med pÄ at VAR er uforutsigbart, noe vi ogsÄ har vÊrt ofre for, men det virker Ä vÊre noe som gÄr utover alle, og at VAR fremstÄr som russisk rullett, men der stopper det.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Canucks skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:19 pm
Jokkemedkniven skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 5:16 pm En kontrollert 0-3 seier pĂ„ en vanskelig bane og full meltdown fra Man Utd-leiren. FĂ„r ikke en bedre sĂžndag enn det.
Mest behaglige seier for oss pÄ en stund nÄ.
Og deilig er det, Ä score vinnermÄlet pÄ overtid er jo en fantastisk opplevelse som vi fikk oppleve mot Aston Villa og forrige helg mot Bournemouth, men det er sÞren meg ikke bra for hjertet.
Jeg tror at de to kampene alene har forkortet levetiden min med noen Är og det er helt fantastisk at vi klarer Ä dominere og avgjÞre kampen tidlig borte mot et lag som har vÊrt solide denne sesongen og som var en potensiell bananskall i denne rekken av kamper vi skal igjennom fÞr vi skal pÄ Anfield.

NÄ er Jesus tilbake og han virket veldig sulten og spillesugen, han hadde et par gode involveringer og det var synd at han ikke fikk et bedre treff pÄ ballen pÄ sjansen sin, men det har jo egentlig vÊrt Jesus i et nÞtteskall denne sesongen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:23 pm
DennisB skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 5:02 pm Bunnsolid kamp av Arsenal. Trossard enorm, Martin fantastisk. Gode i begge ender, alle fĂ„r pluss i dag.

NÄ har mange klaget lenge pÄ de nest beste gutta vÄre, utenfor en toppet ellever. At nivÄforskjellen er sÄ stor. Men nÄ synes jeg vi begynner Ä fÄ en bunnsolid benk ogsÄ.

Tomiyasu, Tierney, Jorginho, Vieira, ESR, Nelson, Trossard og Nketiah. 8 spillere som holder et meget godt liganivÄ, synes jeg. Liker spesielt godt Trossard og Nelson for tida.
Faktisk usikker pÄ om Arteta kan benke Trossard etter en sÄnn match. Men fullt mulig Jesus fortsetter Ä starte fra benk i minst 1 kamp til, kanskje begge frem til landslagspausa. Evnt at han fÄr innhopp mot Sporting og sÄ starter men blir byttet ut mot CP.

Men ja. Veldig lenge siden vi har hatt en sÄ solid benk i PL.
Personlig ville jeg ikke satt ut Trossard nÄ. Han har vÊrt et meget friskt pust, en av vÄre beste, og er hovedÄrsaken til at Martinelli har funnet seg selv igjen (han har hatt meget godt av konkurransen). Dessuten vil man trolig vÊre forsiktig med Jesus, en stund i hvertfall.

Men pÄ sikt mÄ en av dem ut. Martinelli eller Trossard. Jesus skal vÊre bankers i laget vÄrt. Vanskelig valg, men Arteta velger nok det "sikre", Martinelli. Han skal forresten vÊre glad for Ä ha funnet formen igjen, ellers hadde han vÊrt favoritt til Ä benkes.

Fortsetter Trossard i samme stil dog, sÄ kan han fort bli et fÞrstevalg. SjÞl er jeg usikker. Jeg liker nok Trossards spillestil bedre enn Martinellis, som er litt enklere Ä lese, synes jeg. Han kan ogsÄ gjÞre litt vel mye pÄ egenhÄnd, og det er ikke alltid det beste for laget. Liker flyten rundt Trossard bedre.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »



Er helt fantastisk av Edu og Arteta Ä fÄ hentet han i Januar, man kan kritisere Edu for Ä bruke altfor mye tid pÄ Mudryk, men han viser igjen at vi har alternativer hvis fÞrstevalget ryker og det er tydelig at klubben har lÊrt etter forrige sesong hvor viktig det er Ä forsterke i Januar.

Man kan i etterpÄklokskapens navn si at det var mye bedre Ä hente Trossard istedenfor Mudryk, men jeg tror selv at grunnen til at Mudryk ikke har slÄtt til enda er pga at Chelsea sliter for tiden. Det hadde vÊrt utrolig spennende Ä se hvordan han hadde prestert i dette Arsenal-laget for det mÄ vÊre en grunn til at klubben var villige til Ä sprenge banken for han og nÄ har Edu og Arteta vist gjennom flere overgangsvinduer at de er gode pÄ Ä hente de riktige spillerne for Arteta sitt system.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Balogun med nok et mÄl for Reims mot Monaco.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Digger det Martin gjÞr, rolig som skjÊra pÄ tunet :)

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Cannabis Connoisseur skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:27 pm
Canucks skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:19 pm
Jokkemedkniven skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 5:16 pm En kontrollert 0-3 seier pĂ„ en vanskelig bane og full meltdown fra Man Utd-leiren. FĂ„r ikke en bedre sĂžndag enn det.
Ser at VAR fÄr kjÞrt seg hos Mjau-fansen.

Mest behaglige seier for oss pÄ en stund nÄ.
Er det i det hele tatt noen UTD-kamptrÄder uten dette massive VAR-gnÄlet fra the usual suspects blant dem? Enkelte av dem virker Ä vÊre besatt av en konspiskrulle-teori om at VAR er programmert for Ä bevisst feildÞmme stakkars United.
Vi gunnere skal vel se pÄ eget glasshus angÄende akkurat det der


Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:39 pm
Enzino skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:23 pm
DennisB skrev: ↑sĂžn mar 12, 2023 5:02 pm Bunnsolid kamp av Arsenal. Trossard enorm, Martin fantastisk. Gode i begge ender, alle fĂ„r pluss i dag.

NÄ har mange klaget lenge pÄ de nest beste gutta vÄre, utenfor en toppet ellever. At nivÄforskjellen er sÄ stor. Men nÄ synes jeg vi begynner Ä fÄ en bunnsolid benk ogsÄ.

Tomiyasu, Tierney, Jorginho, Vieira, ESR, Nelson, Trossard og Nketiah. 8 spillere som holder et meget godt liganivÄ, synes jeg. Liker spesielt godt Trossard og Nelson for tida.
Faktisk usikker pÄ om Arteta kan benke Trossard etter en sÄnn match. Men fullt mulig Jesus fortsetter Ä starte fra benk i minst 1 kamp til, kanskje begge frem til landslagspausa. Evnt at han fÄr innhopp mot Sporting og sÄ starter men blir byttet ut mot CP.

Men ja. Veldig lenge siden vi har hatt en sÄ solid benk i PL.
Personlig ville jeg ikke satt ut Trossard nÄ. Han har vÊrt et meget friskt pust, en av vÄre beste, og er hovedÄrsaken til at Martinelli har funnet seg selv igjen (han har hatt meget godt av konkurransen). Dessuten vil man trolig vÊre forsiktig med Jesus, en stund i hvertfall.

Men pÄ sikt mÄ en av dem ut. Martinelli eller Trossard. Jesus skal vÊre bankers i laget vÄrt. Vanskelig valg, men Arteta velger nok det "sikre", Martinelli. Han skal forresten vÊre glad for Ä ha funnet formen igjen, ellers hadde han vÊrt favoritt til Ä benkes.

Fortsetter Trossard i samme stil dog, sÄ kan han fort bli et fÞrstevalg. SjÞl er jeg usikker. Jeg liker nok Trossards spillestil bedre enn Martinellis, som er litt enklere Ä lese, synes jeg. Han kan ogsÄ gjÞre litt vel mye pÄ egenhÄnd, og det er ikke alltid det beste for laget. Liker flyten rundt Trossard bedre.
Det er jo fantastisk at vi har 3 konstelasjoner som funker for de 2 posisjonene. Blir nok spilletid pÄ alle fremover, vil jeg tro. Dels gÄr det an Ä velge alternativer etter motstanderen, og dels etter hvem som er i form. Og sÄ gÄr det an Ä gjÞre formasjonsendringer underveis i kampene uten at kvaliteten pÄ spillerne gÄr ned.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wengerist skrev: ↑sþn mar 12, 2023 8:40 pm
Cannabis Connoisseur skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:27 pm
Canucks skrev: ↑sþn mar 12, 2023 5:19 pm

Ser at VAR fÄr kjÞrt seg hos Mjau-fansen.

Mest behaglige seier for oss pÄ en stund nÄ.
Er det i det hele tatt noen UTD-kamptrÄder uten dette massive VAR-gnÄlet fra the usual suspects blant dem? Enkelte av dem virker Ä vÊre besatt av en konspiskrulle-teori om at VAR er programmert for Ä bevisst feildÞmme stakkars United.
Vi gunnere skal vel se pÄ eget glasshus angÄende akkurat det der

De fleste her i trÄden er vel ganske klare pÄ at de ikke tror pÄ korrupsjon eller sammensvergelser, tli og med nÄr frustrasjonen over inkonsistent og dÄrlig dÞmming er pÄ sitt hÞyeste, midt i kamper?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

GÄ tilbake til «Fotball - Premier League»