Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
lsklars

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av lsklars »

startelver skrev: lør mar 11, 2023 1:19 pm Prøver en bankers dobbel :

Liverpool + City seier @1.98 full innsats

Kan ikke slå feil :)
Rip

startelver

Legg inn av startelver »

lsklars skrev: lør mar 11, 2023 3:43 pm
startelver skrev: lør mar 11, 2023 1:19 pm Prøver en bankers dobbel :

Liverpool + City seier @1.98 full innsats

Kan ikke slå feil :)
Rip
Jeg skrev allerede kansellert. Hvorfor må du smøre det inn ?

Nå har jeg spilt en dobbel på Spurs og City isteden til @1.98 ! For å reparere selvsagt.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: lør mar 11, 2023 3:45 pm
lsklars skrev: lør mar 11, 2023 3:43 pm
startelver skrev: lør mar 11, 2023 1:19 pm Prøver en bankers dobbel :

Liverpool + City seier @1.98 full innsats

Kan ikke slå feil :)
Rip
Jeg skrev allerede kansellert. Hvorfor må du smøre det inn ?

Nå har jeg spilt en dobbel på Spurs og City isteden til @1.98 ! For å reparere selvsagt.
Reparasjon fullført

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Syns Newcastle oddsen er fin, de har hatt knalltøft program i det siste og formen er ikke så dårlig som resultatene er. Nå møter de et Wolves som ikke scorer mål og sliter mot topp 6 lagene. Nesten 1,70 er absolutt verd å prøve.

startelver

Legg inn av startelver »

Dagens dobbel:

Man United seier + Barcelona DNB : @2.13

Denne kjøres det hardt på. Kan ikke se at Barca skal tape denne og United er jo bankers.

startelver

Legg inn av startelver »

Dagens dobbel kansellert.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Åtte rette på kupongen i går. Nå spiller jeg på at begge lag scorer mål til 1.62 i kampen mellom Viking og Rosenborg i cupen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

10 rette på kupongen og 75 kroner i premie

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Prøver meg på italiensk fotball denne gangen. AC Milan mot Salernitana. Hjemmeseier inkludert begge lag scorer, Nei, til 1.95 i odds. Hjemmelaget ligger på en femte plass mens bortelaget sliter på fremmed gress samt ligger en del plasser nede på tabellen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Taper i perioder på oddsen. Denne gangen Milan som skal være sikre bakover. Vel,det er kamper i morgen også heldigvis

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Har lyst til å reise kjerringa og vinne. Høy odds på Wigan Ahtletic-Coventry City altså på borteseier til 2.35 i odds. Hjemmelaget ligger helt sist i Championship mens uavgjort-spesialisten Coventry er litt over midten av tabellen.

startelver

Legg inn av startelver »

Haaland scorer ? Er vel som å tro på julenissen men Haaland scorer til @1.70 Assist @3.50

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Setter en middels slant på Liverpool videre. Slike comebacks skjer minst en og gjerne flere ganger pr CL-sesong, og gir etter min mening god verdi, i alle fall har jeg tjent en brukbar sum på slike spill de siste 5 -6 årene. Liverpool er kanskje ikke like bra som før, men det er ikke Real Madrid heller.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Real Madrid @2.40 er bankers.

startelver

Legg inn av startelver »

Hoppidioten skrev: ons mar 15, 2023 8:11 pm Real Madrid @2.40 er bankers.
Kan jeg aldri tenke meg, de er videre selv med 2-0 tap.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: tir mar 14, 2023 8:00 pm Haaland scorer ? Er vel som å tro på julenissen men Haaland scorer til @1.70 Assist @3.50
Ble ihvertfall et spill inn. Vi tar det vi får.

startelver

Legg inn av startelver »

Hoppidioten skrev: ons mar 15, 2023 8:11 pm Real Madrid @2.40 er bankers.
Grattis!

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Taper så det synger på oddsen og da hjelper det ikke at jeg får usle 15 kroner i premie for 10 rette på kupongen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Prøver meg på under 2.5 I mål på kampen mellom Nottingham Forest mot Newcastle United til 1.72 i odds

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Selvsagt måtte kampen ende 1-2. Når det gjelder oddsen så er jeg nærmest som Elver. Er min egen fiende når det gjelder spill på oddsen

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Jeg liker Aston Villa i dag, 1,75 er fint. Etter tøff motstand har de vist bra nivå mot Everton, Palace og West Ham og nå møter de Bournemouth som er en het kandidat til ligaens dårligste lag. Så har de sett litt bedre ut i det siste, men borte taper de stort sett.

Er også fristet av underspill mellom Stabæk og Molde, kanskje man kan se to-tallet før kampstart på under 3 mål. Stabæk virker veldig god defensivt under Bohinen, har faktisk holdt nullen i 5 av 7 hjemmekamper etter at Bohinen tok over. Så går ikke denne kampen på Nadderud, så kanskje hjemmefordelen er litt mindre på kunstgress enn gress. Molde slet på bortebane med å bryte ned lag med tre stoppere, mot LSK, TIL, HamKam, Haugesund scoret de tilsammen 3 mål på 4 kamper. Så var det andre kamper der de dunket på som mot Sandefjord, Jerv og Viking - men alle de lagene var råtne i fjor høst.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

I kampen mellom Manchester City og Burnley har jeg spilt på en kombinasjon. Over 2.5 I mål pluss seier til City til 1.62 i odds

Bruno18

Legg inn av Bruno18 »

1,97 på o6,5 cornere til Chelsea velges her. Ser for meg at Chelsea har mye ball her.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Har Viking @7.00

Kan det gå?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Nei.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Seks rette på kupongen men heldigvis vant jeg på oddsen endelig

startelver

Legg inn av startelver »

vadefugl skrev: lør mar 18, 2023 10:17 am I kampen mellom Manchester City og Burnley har jeg spilt på en kombinasjon. Over 2.5 I mål pluss seier til City til 1.62 i odds
Grattis den var fin, burde spilt o 3.5.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Lsk+Arsenal@2.95 må prøves.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »


Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Johannes T Bø @ 1.45.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»