Tekniske problemer
- PapaSmurf
- Has thanked: 1231 times
- Been thanked: 4064 times
Tekniske problemer
Fant ikke en dedikert tråd for dette.
I hele dag har jeg slitt med at forumet henger. Innimellom får jeg en feilmelding, andre ganger laster ikke siden. Et par refresh og litt tålmodighet løser det, men det gjentar seg ganske mye.
I hele dag har jeg slitt med at forumet henger. Innimellom får jeg en feilmelding, andre ganger laster ikke siden. Et par refresh og litt tålmodighet løser det, men det gjentar seg ganske mye.
- Will.i.Nickersen
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 49 times
Bør nok legge til hva du har logget deg inn med, OS osv.
Jeg har ikke hatt noen problemer, så kan være noe spesifikt du har brukt eller nettrøbbel din ende.
- PapaSmurf
Iphone - ChromeWill.i.Nickersen skrev: ↑man mar 06, 2023 1:43 amBør nok legge til hva du har logget deg inn med, OS osv.
Jeg har ikke hatt noen problemer, så kan være noe spesifikt du har brukt eller nettrøbbel din ende.
Alle andre nettsider funker fjell.
Ikke godt å si hva det kan være, siden fungerer nå fint for meg. Har du prøvd med flere duppedingser? har du prøvd å fjerne cache?
Eller rett å slett, har du enda problemet idag?
- PapaSmurf
Ikke vært trøbbel så langt i dag. Og det var bare på Iphone det hang. PC fungerte OK
Da har det nok vært noe forbigående på din ende.PapaSmurf skrev: ↑man mar 06, 2023 11:13 amIkke vært trøbbel så langt i dag. Og det var bare på Iphone det hang. PC fungerte OK
- missChance
- Moderator
- Has thanked: 723 times
- Been thanked: 1073 times
Har også fått noen feilmeldinger de siste dagene. Exceeded max user connection resources og noe sånt.
Kjenner til den, ikke noe å gjøre med på nåværendes tidspunkt.missChance skrev: ↑man mar 06, 2023 2:26 pmHar også fått noen feilmeldinger de siste dagene. Exceeded max user connection resources og noe sånt.
- These users thanked the author 4pLaY for the post:
- missChance
-
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 185 times
Jeg hadde samme problem en gang i går. Forsøkte å gå inn på fridiskusjon.no via Chrome på iphone. Siden lastet ikke, men det fungerte fint noen minutter senere.
- seriemester2013
- Has thanked: 640 times
- Been thanked: 375 times
Ja, den kom i går kveld, mange som skulle på etter Liverpool kampen var ferdig4pLaY skrev: ↑man mar 06, 2023 2:31 pmKjenner til den, ikke noe å gjøre med på nåværendes tidspunkt.missChance skrev: ↑man mar 06, 2023 2:26 pmHar også fått noen feilmeldinger de siste dagene. Exceeded max user connection resources og noe sånt.
- PapaSmurf
Jeg var inne og svarte på et innlegg på Reiseplaner fremover-tråden.
Der er den funksjonen der man må godkjenne innlegget om andre har svart i mellomtiden aktiv. Eller Det var da et helvetes mas da-funksjonen som jeg kaller den.
Der er den funksjonen der man må godkjenne innlegget om andre har svart i mellomtiden aktiv. Eller Det var da et helvetes mas da-funksjonen som jeg kaller den.
Fixed, fint du sier ifra.
- Elgen
- FD Supporter
- Has thanked: 1878 times
- Been thanked: 1545 times
Fikk denne nå;
General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
User 'fridiidj_phpbb16' has exceeded the 'max_user_connections' resource (current value: 70) [1226]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
General Error
SQL ERROR [ mysqli ]
User 'fridiidj_phpbb16' has exceeded the 'max_user_connections' resource (current value: 70) [1226]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.