Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Onv95 »

Partey er faen meg egen klasse:

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Vet ikke med dere, men nå begynner jeg faktisk å få troen på topp4.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Enzino skrev: søn mar 12, 2023 9:59 pm
Wengerist skrev: søn mar 12, 2023 8:40 pm
Cannabis Connoisseur skrev: søn mar 12, 2023 5:27 pm

Er det i det hele tatt noen UTD-kamptråder uten dette massive VAR-gnålet fra the usual suspects blant dem? Enkelte av dem virker å være besatt av en konspiskrulle-teori om at VAR er programmert for å bevisst feildømme stakkars United.
Vi gunnere skal vel se på eget glasshus angående akkurat det der…
De fleste her i tråden er vel ganske klare på at de ikke tror på korrupsjon eller sammensvergelser, tli og med når frustrasjonen over inkonsistent og dårlig dømming er på sitt høyeste, midt i kamper?
Hva er det man sier igjen, det er på seg selv man kjenner igjen andre, eller noe sånt?

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Enzino skrev: søn mar 12, 2023 9:59 pm
Wengerist skrev: søn mar 12, 2023 8:40 pm
Cannabis Connoisseur skrev: søn mar 12, 2023 5:27 pm

Er det i det hele tatt noen UTD-kamptråder uten dette massive VAR-gnålet fra the usual suspects blant dem? Enkelte av dem virker å være besatt av en konspiskrulle-teori om at VAR er programmert for å bevisst feildømme stakkars United.
Vi gunnere skal vel se på eget glasshus angående akkurat det der…
De fleste her i tråden er vel ganske klare på at de ikke tror på korrupsjon eller sammensvergelser, tli og med når frustrasjonen over inkonsistent og dårlig dømming er på sitt høyeste, midt i kamper?
Det er jo litt morsomt at en del av de samme som har kritisert oss for å sette lys på inkonsekvent dømming er de som skriker høyest i sin egen klubbtråd nå.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Enzino skrev: søn mar 12, 2023 9:59 pm
Wengerist skrev: søn mar 12, 2023 8:40 pm
Cannabis Connoisseur skrev: søn mar 12, 2023 5:27 pm

Er det i det hele tatt noen UTD-kamptråder uten dette massive VAR-gnålet fra the usual suspects blant dem? Enkelte av dem virker å være besatt av en konspiskrulle-teori om at VAR er programmert for å bevisst feildømme stakkars United.
Vi gunnere skal vel se på eget glasshus angående akkurat det der…
De fleste her i tråden er vel ganske klare på at de ikke tror på korrupsjon eller sammensvergelser, tli og med når frustrasjonen over inkonsistent og dårlig dømming er på sitt høyeste, midt i kamper?
Joda, men vi har hatt mye utur med VAR og da blir vi rimelig forbannet her inne, så jeg har full forståelse for at det gikk ei kule varmt for Man Utd-gjengen i går.
Det røde kortet var greit det, men når dommeren først har gitt gult, så mener jeg at det ikke er en opplagt feil. Jeg mener også at det er hands på hands der, akkurat som vi skulle hatt mot B'mouth.

Så forstår frustrasjonen godt. Jeg tror alle er frustrert over VAR.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Onv95 skrev: søn mar 12, 2023 11:22 pm Partey er faen meg egen klasse:
Banens beste i går, igjen. Det er et annet lag med ham på banen. Han må pakkes inn i bomull nå og helst ikke spille noe EL.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Wengerist skrev: man mar 13, 2023 8:30 am
Enzino skrev: søn mar 12, 2023 9:59 pm
Wengerist skrev: søn mar 12, 2023 8:40 pm

Vi gunnere skal vel se på eget glasshus angående akkurat det der…
De fleste her i tråden er vel ganske klare på at de ikke tror på korrupsjon eller sammensvergelser, tli og med når frustrasjonen over inkonsistent og dårlig dømming er på sitt høyeste, midt i kamper?
Joda, men vi har hatt mye utur med VAR og da blir vi rimelig forbannet her inne, så jeg har full forståelse for at det gikk ei kule varmt for Man Utd-gjengen i går.
Det røde kortet var greit det, men når dommeren først har gitt gult, så mener jeg at det ikke er en opplagt feil. Jeg mener også at det er hands på hands der, akkurat som vi skulle hatt mot B'mouth.

Så forstår frustrasjonen godt. Jeg tror alle er frustrert over VAR.
Jeg syns du skal lete lenge etter et mye klarere rødt enn det til Casemiro, men skjønner frustrasjonen deres. Leicester hadde en nesten like stygg en og den ble det vel ikke gitt gult kort for en gang... Har bare sett situasjonen hvor det ser ut som at Rashford filmer (gjør ikke det) og den hvor spilleren demper den med brystet/armen. Jeg syns Rashford sin skulle vært straffe, selvom jeg har en følelse på at han fint kunne unngått keeperen, men så lenge det var en touch og det er det som felte han så burde det være straffe. Handsen skjønner jeg veldig mye mer hvorfor ikke blir dømt på.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Fy fader for noen angrep vi hadde i går. 2-0 målet i seg selv er jo et kunststykke, men også angrepet hvor Xhaka glemmer at han må avslutte og den hvor Martinelli prøvde å vri den tilbake i hjørnet med venstre. Herregud for noen vakre angrep det er.

Jeg tror dessverre at det er en del lag som lærte noe etter denne kampen. Ligg i en lav blokk mot Arsenal. Prøver dere å presse oss høyt så spiller vi oss rett igjennom dere.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Elsker denne nye sangen:

"We won the league at Anfield,
we won it at the lane,
Stamford Bridge, Old Trafford,
no one can say the same.
Mikel Arteta’s army,
we’re Arsenal through and through,
we’ll sing it in the North Bank,
and in the Clock End too.
Allez Allez Allez"

Hørte den sikkert 4-5 ganger i løpet av kampen. Virket nesten som det var vi som var på hjemmebane. Bortesupporterne våre var ekstremt høylytte og det var her lig å høre

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 9:27 am Elsker denne nye sangen:

"We won the league at Anfield,
we won it at the lane,
Stamford Bridge, Old Trafford,
no one can say the same.
Mikel Arteta’s army,
we’re Arsenal through and through,
we’ll sing it in the North Bank,
and in the Clock End too.
Allez Allez Allez"

Hørte den sikkert 4-5 ganger i løpet av kampen. Virket nesten som det var vi som var på hjemmebane. Bortesupporterne våre var ekstremt høylytte og det var her lig å høre
Skal over til helgen, og det kunne ikke vært et bedre tidspunkt for guttungen å se sin første kamp i England :)

Stemningen som er i år er jo helt unik!

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bone8 skrev: man mar 13, 2023 10:25 am Skal over til helgen, og det kunne ikke vært et bedre tidspunkt for guttungen å se sin første kamp i England :)

Stemningen som er i år er jo helt unik!
Jeg unner deg en bedre opplevelse enn min siste :)

3p og total dominasjon hadde vært nydelig. Jeg tror dessverre at vi vil slite litt mer med CP enn Fulham. Så kampen deres mot City og de la seg fryktelig lavt og vi har hatt litt problemer i det siste med å bryte ned lag som ligger lavt. "Heldigvis" spiller ikke Lokonga som kanskje var deres beste spiller den kampen. Midtbanen deres er grufull uten han.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Bone8 skrev: man mar 13, 2023 8:15 am Vet ikke med dere, men nå begynner jeg faktisk å få troen på topp4.
Hehe ja :lol:

Men har ONV trua? ;)

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 10:28 am
Bone8 skrev: man mar 13, 2023 10:25 am Skal over til helgen, og det kunne ikke vært et bedre tidspunkt for guttungen å se sin første kamp i England :)

Stemningen som er i år er jo helt unik!
Jeg unner deg en bedre opplevelse enn min siste :)

3p og total dominasjon hadde vært nydelig. Jeg tror dessverre at vi vil slite litt mer med CP enn Fulham. Så kampen deres mot City og de la seg fryktelig lavt og vi har hatt litt problemer i det siste med å bryte ned lag som ligger lavt. "Heldigvis" spiller ikke Lokonga som kanskje var deres beste spiller den kampen. Midtbanen deres er grufull uten han.
CP har altså ikke hatt et skudd på mål de siste tre kampene sine, sa de i studio etter kampen mot City........

DennisB

Legg inn av DennisB »

Og disse vakre angrepene, regisseres av en drammenser. Jeg ser Partey, Trossard m.fl. få skryt i går, og det er fortjent det, men jeg har ikke sett Martin nevnes èn gang (bortsett fra meg selv). Han har en impact på laget som ingen annen, i går var han igjen strålende.

Er vi rett og slett litt bortskjemte?

I kamptråden i går nevnte jeg at jeg faktisk ser på Martin som en sterk kandidat til ligaens beste spiller denne sesongen. De Bruyne har ikke vært like god, synes jeg. Martin har vært mer konsistent enn jeg noen gang har sett han. Han har fått mer ro med ballen, henter flere tricks ut av hatten, med tunneler etc, og gjør flere av de riktige valgene. Jeg har definitivt aldri sett han så god som i denne sesongen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

DennisB skrev: man mar 13, 2023 10:40 am Og disse vakre angrepene, regisseres av en drammenser. Jeg ser Partey, Trossard m.fl. få skryt i går, og det er fortjent det, men jeg har ikke sett Martin nevnes èn gang (bortsett fra meg selv). Han har en impact på laget som ingen annen, i går var han igjen strålende.

Er vi rett og slett litt bortskjemte?

I kamptråden i går nevnte jeg at jeg faktisk ser på Martin som en sterk kandidat til ligaens beste spiller denne sesongen. De Bruyne har ikke vært like god, synes jeg. Martin har vært mer konsistent enn jeg noen gang har sett han. Han har fått mer ro med ballen, henter flere tricks ut av hatten, med tunneler etc, og gjør flere av de riktige valgene. Jeg har definitivt aldri sett han så god som i år.
Det står mellom Haaland, Ødegaard, Saka og Rashford

Tror dessverre at det er Haaland som ender opp med å få den. Vanskelig å unngå han hvis han setter ny rekord for antall mål i en PL-sesong. Syns også Ødegaard sitt kandidatur fikk seg en knekk i perioden etter Man Utd-kampen, hvor jeg syns han generelt var skuffende.

Rashford scorer jo helt ellevilt med mål for tiden, men syns ikke allroundspillet hans er godt nok. Saka har definitivt allroundspillet på plass og har enda flere målpoeng enn Ødegaard. Tror kanskje det er han som stikker av med den hvis vi vinner ligaen og Haaland dabber litt av.

Moist

Legg inn av Moist »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 10:48 am
DennisB skrev: man mar 13, 2023 10:40 am Og disse vakre angrepene, regisseres av en drammenser. Jeg ser Partey, Trossard m.fl. få skryt i går, og det er fortjent det, men jeg har ikke sett Martin nevnes èn gang (bortsett fra meg selv). Han har en impact på laget som ingen annen, i går var han igjen strålende.

Er vi rett og slett litt bortskjemte?

I kamptråden i går nevnte jeg at jeg faktisk ser på Martin som en sterk kandidat til ligaens beste spiller denne sesongen. De Bruyne har ikke vært like god, synes jeg. Martin har vært mer konsistent enn jeg noen gang har sett han. Han har fått mer ro med ballen, henter flere tricks ut av hatten, med tunneler etc, og gjør flere av de riktige valgene. Jeg har definitivt aldri sett han så god som i år.
Det står mellom Haaland, Ødegaard, Saka og Rashford

Tror dessverre at det er Haaland som ender opp med å få den. Vanskelig å unngå han hvis han setter ny rekord for antall mål i en PL-sesong. Syns også Ødegaard sitt kandidatur fikk seg en knekk i perioden etter Man Utd-kampen, hvor jeg syns han generelt var skuffende.

Rashford scorer jo helt ellevilt med mål for tiden, men syns ikke allroundspillet hans er godt nok. Saka har definitivt allroundspillet på plass og har enda flere målpoeng enn Ødegaard. Tror kanskje det er han som stikker av med den hvis vi vinner ligaen og Haaland dabber litt av.
Ser på det slik, om City vinner, så vinner Haaland. Om Arsenal vinner, så vinner Ødegaard.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Moist skrev: man mar 13, 2023 10:53 am
Wellé skrev: man mar 13, 2023 10:48 am
DennisB skrev: man mar 13, 2023 10:40 am Og disse vakre angrepene, regisseres av en drammenser. Jeg ser Partey, Trossard m.fl. få skryt i går, og det er fortjent det, men jeg har ikke sett Martin nevnes èn gang (bortsett fra meg selv). Han har en impact på laget som ingen annen, i går var han igjen strålende.

Er vi rett og slett litt bortskjemte?

I kamptråden i går nevnte jeg at jeg faktisk ser på Martin som en sterk kandidat til ligaens beste spiller denne sesongen. De Bruyne har ikke vært like god, synes jeg. Martin har vært mer konsistent enn jeg noen gang har sett han. Han har fått mer ro med ballen, henter flere tricks ut av hatten, med tunneler etc, og gjør flere av de riktige valgene. Jeg har definitivt aldri sett han så god som i år.
Det står mellom Haaland, Ødegaard, Saka og Rashford

Tror dessverre at det er Haaland som ender opp med å få den. Vanskelig å unngå han hvis han setter ny rekord for antall mål i en PL-sesong. Syns også Ødegaard sitt kandidatur fikk seg en knekk i perioden etter Man Utd-kampen, hvor jeg syns han generelt var skuffende.

Rashford scorer jo helt ellevilt med mål for tiden, men syns ikke allroundspillet hans er godt nok. Saka har definitivt allroundspillet på plass og har enda flere målpoeng enn Ødegaard. Tror kanskje det er han som stikker av med den hvis vi vinner ligaen og Haaland dabber litt av.
Ser på det slik, om City vinner, så vinner Haaland. Om Arsenal vinner, så vinner Ødegaard.
Ja, det er en god tanke. Så mye betyr nok en tittel, for de som stemmer fram slikt.

Haaland har forresten ikke overbevist etter VM. Før var det naturligvis ingen tvil, men slik han ser ut nå, har han mistet mye av favorittstempelet til å bli årets spiller for meg. Det er 11 kamper igjen, og han må nesten gjøre litt mer av seg ut sesongen også. Det har stoppet litt opp.

Rashford har jeg ikke tro på. Synes han har fått for godt betalt, og det vil nok vise seg ut sesongen også.
Saka er selvsagt også med i en slik diskusjon. Men selv om han har flere målpoeng enn Ødegaard (man får jo ikke målpoeng for hockeyassists), så har Ødegaard, som en midtbanespiller og playmaker, faktisk hele 10 mål (Saka 11), og betyr nok også mer for flyten i laget framover, enn Saka. Min mening.

Tror Ødegaard stikker av med det, OM Arsenal vinner ligaen. Godt tenkt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Moist skrev: man mar 13, 2023 10:53 am
Wellé skrev: man mar 13, 2023 10:48 am Det står mellom Haaland, Ødegaard, Saka og Rashford

Tror dessverre at det er Haaland som ender opp med å få den. Vanskelig å unngå han hvis han setter ny rekord for antall mål i en PL-sesong. Syns også Ødegaard sitt kandidatur fikk seg en knekk i perioden etter Man Utd-kampen, hvor jeg syns han generelt var skuffende.

Rashford scorer jo helt ellevilt med mål for tiden, men syns ikke allroundspillet hans er godt nok. Saka har definitivt allroundspillet på plass og har enda flere målpoeng enn Ødegaard. Tror kanskje det er han som stikker av med den hvis vi vinner ligaen og Haaland dabber litt av.
Ser på det slik, om City vinner, så vinner Haaland. Om Arsenal vinner, så vinner Ødegaard.
Jeg tror ikke man skal undervurdere nasjonalitet når det kommer til denne kåringen. Briter liker å velge sine egne når de har en reell begrunnelse for å være med i diskusjonen så spesielt Saka tror jeg er en vel så reell kandidat som Ødegaard i kåringen.

Rashford tror jeg som DB at kommer til å dabbe litt av. Den uttellingen han har hatt etter VM er ikke bærekraftig over tid. Man ser det samme med Haaland. Før VM så gikk alt inn, mens nå så leverer han mer som xG-en forventer.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 11:25 am
Moist skrev: man mar 13, 2023 10:53 am
Wellé skrev: man mar 13, 2023 10:48 am Det står mellom Haaland, Ødegaard, Saka og Rashford

Tror dessverre at det er Haaland som ender opp med å få den. Vanskelig å unngå han hvis han setter ny rekord for antall mål i en PL-sesong. Syns også Ødegaard sitt kandidatur fikk seg en knekk i perioden etter Man Utd-kampen, hvor jeg syns han generelt var skuffende.

Rashford scorer jo helt ellevilt med mål for tiden, men syns ikke allroundspillet hans er godt nok. Saka har definitivt allroundspillet på plass og har enda flere målpoeng enn Ødegaard. Tror kanskje det er han som stikker av med den hvis vi vinner ligaen og Haaland dabber litt av.
Ser på det slik, om City vinner, så vinner Haaland. Om Arsenal vinner, så vinner Ødegaard.
Jeg tror ikke man skal undervurdere nasjonalitet når det kommer til denne kåringen. Briter liker å velge sine egne når de har en reell begrunnelse for å være med i diskusjonen så spesielt Saka tror jeg er en vel så reell kandidat som Ødegaard i kåringen.

Rashford tror jeg som DB at kommer til å dabbe litt av. Den uttellingen han har hatt etter VM er ikke bærekraftig over tid. Man ser det samme med Haaland. Før VM så gikk alt inn, mens nå så leverer han mer som xG-en forventer.
Det er pga. nasjonalitet at jeg er litt usikker på om Saka vil få smukke seg med den tittelen også. Men jeg lander på at man klarer å være nøytral i en slik kåring allikevel, siden Martin er en såpass likandes kar, og da bør den gå til Ødegaard.

Sånn er det med den Saka.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: man mar 13, 2023 10:40 am Og disse vakre angrepene, regisseres av en drammenser. Jeg ser Partey, Trossard m.fl. få skryt i går, og det er fortjent det, men jeg har ikke sett Martin nevnes èn gang (bortsett fra meg selv). Han har en impact på laget som ingen annen, i går var han igjen strålende.

Er vi rett og slett litt bortskjemte?

I kamptråden i går nevnte jeg at jeg faktisk ser på Martin som en sterk kandidat til ligaens beste spiller denne sesongen. De Bruyne har ikke vært like god, synes jeg. Martin har vært mer konsistent enn jeg noen gang har sett han. Han har fått mer ro med ballen, henter flere tricks ut av hatten, med tunneler etc, og gjør flere av de riktige valgene. Jeg har definitivt aldri sett han så god som i denne sesongen.
Vinner vi gull(og det ser ut ca som i pr nå med G/A) så blir Martin eller Saka årets spiller i England.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 9:27 am Elsker denne nye sangen:

"We won the league at Anfield,
we won it at the lane,
Stamford Bridge, Old Trafford,
no one can say the same.
Mikel Arteta’s army,
we’re Arsenal through and through,
we’ll sing it in the North Bank,
and in the Clock End too.
Allez Allez Allez"

Hørte den sikkert 4-5 ganger i løpet av kampen. Virket nesten som det var vi som var på hjemmebane. Bortesupporterne våre var ekstremt høylytte og det var her lig å høre
Små-agressivt, men skaper vanvittig steming da. Særlig med trommene der:


Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man mar 13, 2023 1:03 pm Små-agressivt, men skaper vanvittig steming da. Særlig med trommene der:

Har hørt dem synge den bedre, men får fortsatt frysninger av å høre på det. Som du sier så er det litt aggressivt, men er en herlig tekst og trommene tilfører den litt ekstra schwungen over det.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: man mar 13, 2023 10:40 am Og disse vakre angrepene, regisseres av en drammenser. Jeg ser Partey, Trossard m.fl. få skryt i går, og det er fortjent det, men jeg har ikke sett Martin nevnes èn gang (bortsett fra meg selv). Han har en impact på laget som ingen annen, i går var han igjen strålende.

Er vi rett og slett litt bortskjemte?

I kamptråden i går nevnte jeg at jeg faktisk ser på Martin som en sterk kandidat til ligaens beste spiller denne sesongen. De Bruyne har ikke vært like god, synes jeg. Martin har vært mer konsistent enn jeg noen gang har sett han. Han har fått mer ro med ballen, henter flere tricks ut av hatten, med tunneler etc, og gjør flere av de riktige valgene. Jeg har definitivt aldri sett han så god som i denne sesongen.
Den største trusselen til den tittelen er nok også norsk, tror jeg. Bruno Fernandes og Harry Kane er også spillere på ca. det nivået, men tipper at en spiller på et av lagene i liga-racet tar den tittelen. Sånn sett er vel Haaland, KdB, Ødegaard og Saka favorittene til årets tittel.

Ødegaard har satt en veldig høy standard for seg selv. Personlig syntes jeg han var banens nest beste i går bak Trossard on fire.

Man så det også i midtuken, hvor mye mindre strukturert laget spiller uten dirigenten. Etter at vi fikk inn Jorginho som en decent back-up for Partey, tror jeg faktisk at Ødegaard er vår mest uerstattelige spiller, i den forstand at nivået på laget faller mest hvis han er utilgjengelig. Men det handler ikke bare om hvor sinnsvakt god han har vært, men også om nivået på erstatteren. Jeg mener Ødegaard er såpass mye bedre enn Vieira, at kvalitetsfallet er en del større enn Saka til Nelson, Partey til Jorginho, eller GabM til Tomi (Kiwi?).

Wellé

Legg inn av Wellé »

Her er en annen modell som jeg kommer til å følge litt med på fremover. Opta er jo hovedleverandør av data til tv-selskapene, samt flere andre dataselskaper.


Til sammenligning så har 538 oss på 59% og Man City 41%. Tror dessverre at Opta sin modell er bedre, men predikert sannsynlighet på 50% viser at de virkelig har troen på at vi kan klare det.

Scott har ikke oppdatert sin enda.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 1:21 pm Her er en annen modell som jeg kommer til å følge litt med på fremover. Opta er jo hovedleverandør av data til tv-selskapene, samt flere andre dataselskaper.


Til sammenligning så har 538 oss på 59% og Man City 41%. Tror dessverre at Opta sin modell er bedre, men predikert sannsynlighet på 50% viser at de virkelig har troen på at vi kan klare det.

Scott har ikke oppdatert sin enda.
Jeg registrerer at disse modellene er mer positive på Arsenal sine sjanser enn jeg er.

Etter min vurdering er det et sted mellom 40/60 og 45/55. Altså i favør City.

Jeg har et inntrykk av at alle sånne modeller og alle bookiers odds (som vel bygger på tilsvarende modelle) har en tendens imo til å overvurdere forskjeller i poeng.

Tilsvarende at jeg mener de modellene overvurder stilling i kamper når det gjelder live-odds. Av typen de senere årene når Liverpool eller ManCity har ligget under hjemme mot et dårligere lag underveis i kampen. Så er oddsen på hjemmeseier er ofte mye høyere enn hva jeg synes ser riktig ut. Vår egen kamp mot BMouth var også et godt eksempel på et sånn kampforløp. City - Tottenham like så. Mye mulig jeg er offer for subjektiv menneskelig bias error her. Men når de gode lagene ligger under hjemme og de spillemessig overkjører bortelaget, så synes jeg veldig ofte at de klarer å snu.

Her tror jeg rett og slett modellene bommer litt fordi de (over)vurderer poeng hittil og spillestyrke i lagene basert på senere resultater, mens de for eksempel i veldig liten grad (eller ikke i det hele tatt?) tar med typen fenomener som hvilke bortebaner et lag har slitt på historisk. ManU borte var et godt eksempel, Everton borte et enda bedre, og dessverre er Liverpool borte et slik eksempel. Nå må jeg se hva oddsen stilles til, men det er en kamp hvor det er veldig fristende å bette på H hvis oddsen er i nærheten av det jeg tror den kommer til å bli. Everton skulle jeg ha bettet på HU, for den kampen var jeg bombesikker på kom til å bli knalltøff.

Men men. Jeg håper jo virkelig å ta feil her da.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jeg skjønner ikke hvordan han kan vurdere det, men ser ut som vi kanskje mister Nwaneri.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Til Atlético? Pretty please?

Speller.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 5:00 pm Jeg skjønner ikke hvordan han kan vurdere det, men ser ut som vi kanskje mister Nwaneri.
Jeg tenker at hvis de velger City eller Chelsea så er det kun for pengene, og da er det "good riddance" og han vil sannsynligvis ikke lykkes. Jeg tenker Omar Hutchinson er glad for valget sitt nå, med 240 spillere foran seg i køen. Men bankkontoen er velfylt, og det er jo noe.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man mar 13, 2023 5:00 pm Jeg skjønner ikke hvordan han kan vurdere det, men ser ut som vi kanskje mister Nwaneri.
🤑🤑🤑

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Arteta-regimet er ikke for alle. Han har vel rukket å bli krenket allerede🙈😂

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»