Viktor Hovland
Re: Viktor Hovland
Blir noen millioner hver uke på Hovland. Synd jeg ikke ble introdusert for golf før jeg la fotballskoa på hylla. Må være nydelig å tjene gode penger på noe som er så morsomt.
-
- Has thanked: 86 times
- Been thanked: 185 times
Finner jeg på hver runde jeg går når jeg nesten slår gammel rekordTomBrady12 skrev: ↑man mar 13, 2023 12:15 amAkkurat der er golf overlegent: det er lett å finne «what if» moments i alle turneringer.

- thewaterfall
- Has thanked: 128 times
- Been thanked: 200 times
Deler hull 4, mens Viktor vinner hull 5. Ligger 2 hull under.
- thewaterfall
Viktor vant hull 6, mens de delte hull 7. Ligger nå 1 hull under.
- thewaterfall
Deler hull 8 og hull 9. Fortsatt 1 hull under, halvveis nå.
Hadde marginer veldig i mot i dag da. Flere som ruller rundt hullkanten bare for å ende opp rett utenfor, og flere andre hvor han var veldig nære uten å putte.
Burde vunnet, men av og til har man dager hvor marginene ikke er på riktig side.
Nærspillet til Hovland rundt greenene er ikke like godt som magikeren Kooch, som stort sett legger de under 5 fot inntil. Hovland må dermed som en konsekvens av nærspillet sette mye flere putter mellom 5-15 fot for å henge med. Han ble i realiteten utklasset i gårsdagens duell, og var kun likt på ett hull.
Synes dog han har forbedret nærspillet rundt greenene i år, så det gir håp for turneringene framover dersom han forbedrer puttingen.
Var vel ikke noen suksess i fjor heller, samme med både Ryder Cup og også parturneringene med Ventura og Morikawa som er noe av det samme konseptet.