Bodø/Glimt Klubbtråd

Svar
dani07

Re: Bodø/Glimt Klubbtråd

Legg inn av dani07 »

Uhell i hjemmet, fikk et enormt dypt kutt i armen pga et knust speil. Helt forferdelig bilde å se, man ser nesten inn til beinet.
Gips i 6 uker på armen.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Cedianar skrev: tir mar 14, 2023 1:32 pm Ehh, hva har skjedd?? Har ikke AN+..
Nasty shit hvor han skulle henge opp et speil alene, det knuste og tok med seg en solid chunk av underarmen på vei ned.
Her snakker vi kjøttsår på størrelse med et tefat med åpen muskel og sener kutta...

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

dani07 skrev: tir mar 14, 2023 1:36 pm Uhell i hjemmet, fikk et enormt dypt kutt i armen pga et knust speil. Helt forferdelig bilde å se, man ser nesten inn til beinet.
Gips i 6 uker på armen.
Underarmsmuskelen er kutta nesten helt over, skal være heldig om han får full bevegelighet i den igjen.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Muskel, nerver og sener som er kutta, så skal være heldig om armen blir 100% igjen.

Rett og slett et skikkelig stygt kutt! Noe av det værste jeg vet er å se sånt, for vondt i meg så det holder

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

JonSnow skrev: tir mar 14, 2023 1:49 pm Muskel, nerver og sener som er kutta, så skal være heldig om armen blir 100% igjen.

Rett og slett et skikkelig stygt kutt! Noe av det værste jeg vet er å se sånt, for vondt i meg så det holder
Har sett en del oppigjennom, men gjennomskåret muskel og denslags gjør meg fortsatt kvalm så det holder...

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Blir det en spleis her? Hva syns dere forresten om lengden på utestengelsen?

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

15 kamper er jo helt hinsides

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

KingKongHalvor skrev: tor mar 16, 2023 5:09 pm 15 kamper er jo helt hinsides
Snakker vel om hjemmekamper her så dette er vel ut sesongen? Eller tar de med cupkamper også?

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Korgutt skrev: tor mar 16, 2023 5:19 pm
KingKongHalvor skrev: tor mar 16, 2023 5:09 pm 15 kamper er jo helt hinsides
Snakker vel om hjemmekamper her så dette er vel ut sesongen? Eller tar de med cupkamper også?
Står 15 kampers utestengelse fra å være publikum på Aspmyra Stadion under treningskamper og offisielle kamper i regi av Bodø/Glimts A-lag.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Latterlig. Gud forby at det skapes stemning.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Helt greit at de blir utestengt, samme folkene som har fått bøter og utestengelse flere ganger før og som aldri lærer. Politiet har 0 toleranse og B/G følger opp med det de må i følge reglementet som klubben og J-feltet har blitt enige om.

Bryter man lover og regler så må man ta sin straff!

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Interessant måte å behandle sine egne supportere på.

boombis

Legg inn av boombis »

Mistenker at det ikke er første gang for vedkommende.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Supporterne våre har fått mye skryt for hvordan de har laget stemning på tribunene. Mot Arsenal i London var hjemmesupporterne ekstremt imponert, og videoene av supporterne som hopper opp på "åååh vi e Bodø/Glimt" blir man bare stolt av å se på. Man trenger ikke pyro for å lage god stemning. Kontrollert og godkjent bruk av pyro er en annen sak.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Korgutt skrev: tor mar 16, 2023 5:01 pm Blir det en spleis her? Hva syns dere forresten om lengden på utestengelsen?
Helt Disproporsjonalt. Tannbørste klubben er vel eneste som utestenger og ihvertfall med maksimal straff. Andre klubber har ansatte og spillere som fyrer uten reaksjoner.

Champis

Legg inn av Champis »

JonSnow skrev: tor mar 16, 2023 5:39 pm Helt greit at de blir utestengt, samme folkene som har fått bøter og utestengelse flere ganger før og som aldri lærer. Politiet har 0 toleranse og B/G følger opp med det de må i følge reglementet som klubben og J-feltet har blitt enige om.

Bryter man lover og regler så må man ta sin straff!

Ta sin straff må man. Men det som diskuteres er vel mer om størrelsen på straffen er den rette. Virker jo litt voldsomt.

dani07

Legg inn av dani07 »

Sliter med å engasjere meg noe særlig ovenfor disse supporterne. Alle vet hvem de er, og det er de samme som er utestengt hver gang.
Det er de samme som vil sloss når man er i Tromsø, Oslo og Stavanger osv.

Ser ikke poenget.

Ja, Pyro kan være med på å skape mer stemning. Men når det er 3 gangen de samme blir utestengt pga dette, så er det vel vanskelig å bli overrasket.

dani07

Legg inn av dani07 »

Er faktisk mer irritert over at de venter i 4 måneder med sanksjonene, for å gi de rett etter årsmøtet, pga klubben ble sure for at straffen deres ble halvert på forrige årsmøte.
Det er mer provoserende, for det viser et klart misbruk av medlemsdemokratiet.

Så skal det også sies at disse pyroforskjemperne som gledelig fyrer opp for å få en bot, de sendte ikke inn noe forslag til årsmøte om endring av reglene rundt Pyro, så det er visst ikke så viktig for de med dialog og løsninger heller?

boombis

Legg inn av boombis »

Men altså, hvorfor skal vi bruke medlemsdemokratiet til å ta enkeltsaker på årsmøtet?

Jeg har mer respekt for Trymi som faktisk står opp for det han mener, og sender inn en sak til årsmøtet.

Hvorfor kan ikke disse pyrogutta, hvis de mener at Glimt tar feil, sette opp en sak på årsmøtet? Få en debatt i gang?

Eller er de redde for at flertallet av medlemmene faktisk støtter klubben?

dani07

Legg inn av dani07 »

Helt enig, derav min siste post. Om det var en prinsipiell debatt rundt pyro, så er årsmøtet det perfekte sted for en endring av klubbens ståsted.
Men det valgte de å ikke gjøre, og så er det å rope ulv ulv etterpå, når man får den straffen som man i utgangspunktet visste at man ville få om man valgte å blusse, som de gjorde.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Kjenner jeg er ekstremt lei hele pyro debatten! man har forkjemperne som roper høyt konstant om det og som driter i reglene og loven, så har man motstanderne og så har man det store flertallet som egentlig ikke bryr seg.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Må si at slike ting engasjere meg mye mere.

At klubben gir 500 000 til at barn skal kunne bedrive idrett gjennom Bodø idrettsråd til dem som ikke har råd til det det er sånt som varmer mitt hjerte og noe jeg bryr meg om. Gjør heller ikke noe for saken at det er Patrick Berg og Pelegrino som er dem som overlevere gaven. 2 kjernekarer med et varmt hjerte for folk.

https://www.an.no/se-nar-patrick-og-ama ... -4-1735643

https://www.glimt.no/nyheter/glimt-gir- ... a-i-idrett

Nordlys

Legg inn av Nordlys »


Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Faens frustrerende og artig å spille mot Viking. Håper vi har lært av denne kampen. Kan ikke være så naive fremover.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Hadde vært artig med en semifinale på Alfheim nå!

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Tar heller Fufgla, føler vi har et tak på dem!

Men vi må stramme opp i forsvarsarbeidet. Dueller er vi svake på, spesielt i eget felt og med en midstopper som aldri får med seg at noen går inn bak hans rygg som taper duellene gang på gang så er det på tide å bruke de 2 beste midstopperne.

Fremover i banen er vi utrolig lite effektive, men med Zugelj inn sp ser det mye lysere ut og jeg håper at de aksjene han la inn i dag fungere og at KK bruker han mye mere.

Glimt2020

Legg inn av Glimt2020 »

Hugo skal ikke selges for en krone under 150 millioner. Etter Haaland of Martin Ødegaard så er han jo Norges beste spiller? To assist mot Ranheim, tre i dag. Han er jo i en egen klasse.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »



Zugelj-hyllest. Glimt i Steigen er best i klassen på det her! (Spol til ca. 24:45)

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

@Nordlys tar det her om vinger:

Filip Bundgaard dansk u19 spiller som kan bekle alle poaisjoner framme. Hurtig, småpen teknikk og har til tider noen fantastiske innbolveringer på bannen, mye bra innlegg, litt lite mål

Gustav Christensen dansk U19 spiller, ekstremt målfarlig venstreving som kan bekle hele frontrekka rask, meget bra skudd og inleggsfot og som sagt ekstremt målfarlig



I tillegg til dine i cup kamp tråden.


Når Bjørkan og Sørensen er på vei ut burde vi også se på Oliver Bundgaard venstre back/vingback som en meget bra arvtager. Mye av det samme som de 2 nevnte, men kanskje litt bedre deffansivt enn dem og litt svakere forover i banen meget kjapp og god motor.

fata_morgana

Legg inn av fata_morgana »

Flott moral i laget, deilig at di maler og kverner på helt til det løsner. Kunne blitt 6-0. Dette må være en av di mest defensive og tannløse lagene vi har hatt på Aspmyra di siste årene? Særlig opp mot størrelse på klubb og kvalitet i stallen?

Forøvrig mest bekymret over stopperne våre, i utgangspunktet en lagdel vi er godt besatt i. Hva skal til for at Isak eller Odin får muligheten?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»