Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Cedianar skrev: man mar 13, 2023 8:56 pm Prøver å spikre sammen et lag nå men det er neimen ikke lett. Tror jeg tripler på Brann faktisk, siden de ser lovende ut. Finne virker som et must til den prisen. Rasmussen med mye målpoeng i Obos og jeg synes 4.5 mill for Sery Larsen er en fin pris for det som mest sannsynlig blir førstevalg på midtstopperplass. Vanskelig med Glimtspillere. Noe sier meg at Pellegrino ikke blir å score like mye i år. Berg er fortsatt vanvittig billig for 5.5. Han tar alle dødballer og er spikret på laget. Jeg velger kanskje Mvuka faktisk. Knutsen driter i at han har signert for en annen klubb, han kommer til å være førstevalg på kanten uansett. Med Omar fortsatt skadet og langt unna å starte for Glimt så er det vanskelig å unngå Brice Wembangomo. Bjørkan er litt risiko for rotasjon, for Sørensen har vært meget god i oppkjøringen.

Sliter dog med å fylle ut resten av laget. Stabæk har mye billige spillere, selv om jeg synes det virker som de har et solid lag. Men hvem bør man ha fra Stabæk? Aleksander Andresen virker som et spennende valg. Spilte 90 min i cupen på midtbane selv om han er forsvarer på spillet. Holder meg langt unna Berisha til den prisen. Brynhildsen blir mitt valg.

Etter mye om og men endte jeg opp med dette foreløpige utkastet:
Petterson Sjøeng
Sery Larsen - Andresen - Wembangomo - Dragsnes Wallem
Rasmussen - Mvuka - Vetlesen Knudsen - Opsahl
Finne - Brynhildsen - Ebiye
Mye fint her og liker tankene dine! :)
Hva med Ottesen fra Stabæk? Spiller vel fort vingback i år? :)

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Sto mellom Ottesen og Andresen egentlig. Begge har samme pris. Men at Andresen spiller midtbane veier mye opp synes jeg. Men ja, kunne definitivt også tatt Ottesen. Jeg kjenner kanskje mest FOMO når det gjelder Adams/Lehne Olsen fra LSK. Prøvde å finne plass til Adams, men fikk det ikke til å gå rundt. Kunne absolutt vurdert å tatt ut Brynhildsen for Adams, og så oppgradere en midtbanespiller for en Molde-spiller der. Tror kanskje mange sover litt på Brynhildsen selv om han er spiss i år. Han er nok sugen på å fortsette med målscoringen for å bli plukket av en større klubb nå. Han vet han må vise seg frem.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Cedianar skrev: man mar 13, 2023 9:06 pm Sto mellom Ottesen og Andresen egentlig. Begge har samme pris. Men at Andresen spiller midtbane veier mye opp synes jeg. Men ja, kunne definitivt også tatt Ottesen. Jeg kjenner kanskje mest FOMO når det gjelder Adams/Lehne Olsen fra LSK. Prøvde å finne plass til Adams, men fikk det ikke til å gå rundt. Kunne absolutt vurdert å tatt ut Brynhildsen for Adams, og så oppgradere en midtbanespiller for en Molde-spiller der. Tror kanskje mange sover litt på Brynhildsen selv om han er spiss i år. Han er nok sugen på å fortsette med målscoringen for å bli plukket av en større klubb nå. Han vet han må vise seg frem.
Takk for innlegg! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Grytebust Hagen
Linnes Dragnes Serry Larsen Reitan Quint Jansen
Vetlesen Mvuka Rasmussen Eriksen Opsahl
Finne TLO Racaj

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2494

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:42 pm 3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/
Det blir da blanke kamper i GW 17+18. Motstanderne Aalesund, Odd og Brann også berørt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tir mar 14, 2023 12:02 am
K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:42 pm 3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/
Det blir da blanke kamper i GW 17+18. Motstanderne Aalesund, Odd og Brann også berørt.
Stemmer, men 17 + 18 kan alltids manøvrers med for eksempel WC1 i 15 :)

Griffen

Legg inn av Griffen »

K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:07 pm Grytebust Hagen
Linnes Dragnes Serry Larsen Reitan Quint Jansen
Vetlesen Mvuka Rasmussen Eriksen Opsahl
Finne TLO Racaj
Liker denne, selv om det i praksis vel blir en 3-5-2/4-4-2 variant.
Sery Larsen er billig, men midtforsvarer, og jeg blir overrasket om han henter mer enn 80p i løpet av sesongen.
Er nok mest fornuftig å gå for en wingback type i forsvaret. Større poengpotensial.

Har Racaj noen mulighet til spilletid?

Griffen

Legg inn av Griffen »

Ok, ny tvist. Har (muligens) bestemt meg for å droppe 3 spisser, og heller kjøre 4-4-2/3-5-2 variant

Grytebust - Hagen
Linnes - Dragsnes - Wallem - Wolfe - Jansen
Vetlesen - Eriksen - Åsen - Rasmussen - Opsahl
Lehne Olsen - Finne - Racaj

Trioen Wallem/Wolfe/Opsahl roterer i enten 4-4-2 eller 3-5-2 avhengig av motstand.
Liker ikke helt å gå uten 3 spisser, dog.
Er fortsatt mulighet til å droppe Vetlesen, og kjøre en 8.5-9 mid der (f.eks Mvuka/Grønbæk/Kitolano/Ofkir) istedet, og heller oppgradere Racja til f.eks Ruud Tveter. Svir å skulle droppe Vetlsesen, dog.
Eventuelt beholde Vetlesen, og heller ofre en av midrange midtbanespillerne mine for en safe billigspiller som leverer jevnt, f.eks Stengel, og bruke de sparte pengene på å installere Ruud Tveter.
Da har man også 3-4-3 og 4-3-3 som formasjonsmuligheter.

Er også en mulighet å droppe Vetlesen helt ned til f.eks Stengel (6.0), som gjerne henter sine 110p pr sesong hvis han fortsatt er på straffer. De sparte pengene kan brukes på å hente inn Salvesen inn i spisstrioen. Har stor tro på at Salvesen starter de fleste kampene for Viking i år. Men vil Salvesen hente mere poeng enn Ruud Tveter (som er bankers på Sandefjord)? Tviler på at forskjellen er stor mellom de to, og iallefall ikke stor nok til å forsvare prisforskjellen (6.5 mot 9.0). Begge er vel på straffer hvis de er på banen.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

K-Torget skrev: man mar 13, 2023 8:59 pm
Cedianar skrev: man mar 13, 2023 8:56 pm Prøver å spikre sammen et lag nå men det er neimen ikke lett. Tror jeg tripler på Brann faktisk, siden de ser lovende ut. Finne virker som et must til den prisen. Rasmussen med mye målpoeng i Obos og jeg synes 4.5 mill for Sery Larsen er en fin pris for det som mest sannsynlig blir førstevalg på midtstopperplass. Vanskelig med Glimtspillere. Noe sier meg at Pellegrino ikke blir å score like mye i år. Berg er fortsatt vanvittig billig for 5.5. Han tar alle dødballer og er spikret på laget. Jeg velger kanskje Mvuka faktisk. Knutsen driter i at han har signert for en annen klubb, han kommer til å være førstevalg på kanten uansett. Med Omar fortsatt skadet og langt unna å starte for Glimt så er det vanskelig å unngå Brice Wembangomo. Bjørkan er litt risiko for rotasjon, for Sørensen har vært meget god i oppkjøringen.

Sliter dog med å fylle ut resten av laget. Stabæk har mye billige spillere, selv om jeg synes det virker som de har et solid lag. Men hvem bør man ha fra Stabæk? Aleksander Andresen virker som et spennende valg. Spilte 90 min i cupen på midtbane selv om han er forsvarer på spillet. Holder meg langt unna Berisha til den prisen. Brynhildsen blir mitt valg.

Etter mye om og men endte jeg opp med dette foreløpige utkastet:
Petterson Sjøeng
Sery Larsen - Andresen - Wembangomo - Dragsnes Wallem
Rasmussen - Mvuka - Vetlesen Knudsen - Opsahl
Finne - Brynhildsen - Ebiye
Mye fint her og liker tankene dine! :)
Hva med Ottesen fra Stabæk? Spiller vel fort vingback i år? :)
Langt ifra sikkert at Ottesen blir førstevalg på høyrevingback i år. Tobias pachonik er hentet inn og det er ventet at han blir det foretrukne valget der, med litt rotering med Ottesen selvfølgelig. Skal man ha noe defensivt fra Stabæk ville jeg nok gått for enten han, eller Næss, som er den mest bankers bak der. På topp har høgh bøttet inn med mål i treningskampene, og starter etter alle solemerker på topp med Bakenga. Sistnevnte er jo selvsagt alltid et valg også. På midten er det foreløpig ganske åpent hvem som starter, men en fit Fredrik Haugen er nok det kuleste alternativet ift målpoeng

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:42 pm 3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/
Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:00 pm
K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:42 pm 3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/
Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.
Er det grunn til på tro at det blir flere doble runder? Hvis ikke, vil ikke det mest fornuftige være å nettopp spille Rik Onkel denne runden? Blanke runder kan navigeres senere, enten vel kjøp/salg opp mot rundene evtl WC. Selvsagt mange aktuelle spillere fra aktuelle lag som har dobbel tidlig, slik sett er det mulig å navigere med mange DGW-spillere fra første runde av. Men helt optimal blir jo ikke laget da, fra start.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

DuncanE skrev: tir mar 14, 2023 3:13 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:00 pm
K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:42 pm 3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/
Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.
Er det grunn til på tro at det blir flere doble runder? Hvis ikke, vil ikke det mest fornuftige være å nettopp spille Rik Onkel denne runden? Blanke runder kan navigeres senere, enten vel kjøp/salg opp mot rundene evtl WC. Selvsagt mange aktuelle spillere fra aktuelle lag som har dobbel tidlig, slik sett er det mulig å navigere med mange DGW-spillere fra første runde av. Men helt optimal blir jo ikke laget da, fra start.
Tja. Om det legges til rette for Europa nå, så er det muligens flere Europeiske kamper som vil komme senere?
Jeg tenkte også på å svi av rik onkel i runde 4, men ser at det ikke trenger å være nødvendig ved å fase inn to-tre spillere en ikke har fra start inn mot runde 4.
Akkurat nå har jeg 7 doble runde 4-spillere, noe som sannsynligvis øker til 10 fram til da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Griffen skrev: tir mar 14, 2023 10:03 am
K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:07 pm Grytebust Hagen
Linnes Dragnes Serry Larsen Reitan Quint Jansen
Vetlesen Mvuka Rasmussen Eriksen Opsahl
Finne TLO Racaj
Liker denne, selv om det i praksis vel blir en 3-5-2/4-4-2 variant.
Sery Larsen er billig, men midtforsvarer, og jeg blir overrasket om han henter mer enn 80p i løpet av sesongen.
Er nok mest fornuftig å gå for en wingback type i forsvaret. Større poengpotensial.

Har Racaj noen mulighet til spilletid?
Takk for innspill! :) Kommer nok ikke til å ende på dette laget.. Racaj vil nok få veldig begrenset med minutter vil jeg tro ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Griffen skrev: tir mar 14, 2023 10:47 am Ok, ny tvist. Har (muligens) bestemt meg for å droppe 3 spisser, og heller kjøre 4-4-2/3-5-2 variant

Grytebust - Hagen
Linnes - Dragsnes - Wallem - Wolfe - Jansen
Vetlesen - Eriksen - Åsen - Rasmussen - Opsahl
Lehne Olsen - Finne - Racaj

Trioen Wallem/Wolfe/Opsahl roterer i enten 4-4-2 eller 3-5-2 avhengig av motstand.
Liker ikke helt å gå uten 3 spisser, dog.
Er fortsatt mulighet til å droppe Vetlesen, og kjøre en 8.5-9 mid der (f.eks Mvuka/Grønbæk/Kitolano/Ofkir) istedet, og heller oppgradere Racja til f.eks Ruud Tveter. Svir å skulle droppe Vetlsesen, dog.
Eventuelt beholde Vetlesen, og heller ofre en av midrange midtbanespillerne mine for en safe billigspiller som leverer jevnt, f.eks Stengel, og bruke de sparte pengene på å installere Ruud Tveter.
Da har man også 3-4-3 og 4-3-3 som formasjonsmuligheter.

Er også en mulighet å droppe Vetlesen helt ned til f.eks Stengel (6.0), som gjerne henter sine 110p pr sesong hvis han fortsatt er på straffer. De sparte pengene kan brukes på å hente inn Salvesen inn i spisstrioen. Har stor tro på at Salvesen starter de fleste kampene for Viking i år. Men vil Salvesen hente mere poeng enn Ruud Tveter (som er bankers på Sandefjord)? Tviler på at forskjellen er stor mellom de to, og iallefall ikke stor nok til å forsvare prisforskjellen (6.5 mot 9.0). Begge er vel på straffer hvis de er på banen.
Fint lag og enig i refleksjonene dine! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Crabsen skrev: tir mar 14, 2023 11:11 am
K-Torget skrev: man mar 13, 2023 8:59 pm
Cedianar skrev: man mar 13, 2023 8:56 pm Prøver å spikre sammen et lag nå men det er neimen ikke lett. Tror jeg tripler på Brann faktisk, siden de ser lovende ut. Finne virker som et must til den prisen. Rasmussen med mye målpoeng i Obos og jeg synes 4.5 mill for Sery Larsen er en fin pris for det som mest sannsynlig blir førstevalg på midtstopperplass. Vanskelig med Glimtspillere. Noe sier meg at Pellegrino ikke blir å score like mye i år. Berg er fortsatt vanvittig billig for 5.5. Han tar alle dødballer og er spikret på laget. Jeg velger kanskje Mvuka faktisk. Knutsen driter i at han har signert for en annen klubb, han kommer til å være førstevalg på kanten uansett. Med Omar fortsatt skadet og langt unna å starte for Glimt så er det vanskelig å unngå Brice Wembangomo. Bjørkan er litt risiko for rotasjon, for Sørensen har vært meget god i oppkjøringen.

Sliter dog med å fylle ut resten av laget. Stabæk har mye billige spillere, selv om jeg synes det virker som de har et solid lag. Men hvem bør man ha fra Stabæk? Aleksander Andresen virker som et spennende valg. Spilte 90 min i cupen på midtbane selv om han er forsvarer på spillet. Holder meg langt unna Berisha til den prisen. Brynhildsen blir mitt valg.

Etter mye om og men endte jeg opp med dette foreløpige utkastet:
Petterson Sjøeng
Sery Larsen - Andresen - Wembangomo - Dragsnes Wallem
Rasmussen - Mvuka - Vetlesen Knudsen - Opsahl
Finne - Brynhildsen - Ebiye
Mye fint her og liker tankene dine! :)
Hva med Ottesen fra Stabæk? Spiller vel fort vingback i år? :)
Langt ifra sikkert at Ottesen blir førstevalg på høyrevingback i år. Tobias pachonik er hentet inn og det er ventet at han blir det foretrukne valget der, med litt rotering med Ottesen selvfølgelig. Skal man ha noe defensivt fra Stabæk ville jeg nok gått for enten han, eller Næss, som er den mest bankers bak der. På topp har høgh bøttet inn med mål i treningskampene, og starter etter alle solemerker på topp med Bakenga. Sistnevnte er jo selvsagt alltid et valg også. På midten er det foreløpig ganske åpent hvem som starter, men en fit Fredrik Haugen er nok det kuleste alternativet ift målpoeng
Takk for innlegg :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:00 pm
K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:42 pm 3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/
Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.
Godt poeng! :)
Glimt og Molde har to hjemmekamper, Brann og Aalesund 2 bortekamper og RBK og Odd en av hver. Ergo ser jeg for meg minst 2 fra Molde og Glimt, sannsynligvis 3 også. Og siden jeg fort ender på to eller tre fra start av fra Brann også (Finne, Rasmussen og kanskje en forsvarer) + noen fra RBK så er vi fort oppe i 11 med doble i runde 4 :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: tir mar 14, 2023 3:13 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:00 pm
K-Torget skrev: man mar 13, 2023 11:42 pm 3 kamper er flyttet pga. tilrettelegging for Europaspill i august. RBK, Glimt og Molde får nok dobbel i runde 4:
https://www.fotball.no/turneringer/elit ... n-flyttes/
Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.
Er det grunn til på tro at det blir flere doble runder? Hvis ikke, vil ikke det mest fornuftige være å nettopp spille Rik Onkel denne runden? Blanke runder kan navigeres senere, enten vel kjøp/salg opp mot rundene evtl WC. Selvsagt mange aktuelle spillere fra aktuelle lag som har dobbel tidlig, slik sett er det mulig å navigere med mange DGW-spillere fra første runde av. Men helt optimal blir jo ikke laget da, fra start.
Tror det fort kan bli flere doble utover sesongen da NFF ønsker å tilrettelegge for Europaspill!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:24 pm
DuncanE skrev: tir mar 14, 2023 3:13 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:00 pm

Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.
Er det grunn til på tro at det blir flere doble runder? Hvis ikke, vil ikke det mest fornuftige være å nettopp spille Rik Onkel denne runden? Blanke runder kan navigeres senere, enten vel kjøp/salg opp mot rundene evtl WC. Selvsagt mange aktuelle spillere fra aktuelle lag som har dobbel tidlig, slik sett er det mulig å navigere med mange DGW-spillere fra første runde av. Men helt optimal blir jo ikke laget da, fra start.
Tja. Om det legges til rette for Europa nå, så er det muligens flere Europeiske kamper som vil komme senere?
Jeg tenkte også på å svi av rik onkel i runde 4, men ser at det ikke trenger å være nødvendig ved å fase inn to-tre spillere en ikke har fra start inn mot runde 4.
Akkurat nå har jeg 7 doble runde 4-spillere, noe som sannsynligvis øker til 10 fram til da.
Høres fornuftig ut! Tenker selv å spare RO i runde 4. Hvordan ser laget ditt ut nå?

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Gryte + Larsen
Linnes, Dragsnes, Garnås, Brekalo, Sery Larsen
Pelle, Vetle, Dunsby, Rasmussen, Ngouali
Høgh, Adams, Ebiye

Så kan jeg lett se for meg at Dunsby blir til f.eks Breivik, Adams blir til Finne og Dragsnes til Wembangomo til runde 4.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:00 pm Gryte + Larsen
Linnes, Dragsnes, Garnås, Brekalo, Sery Larsen
Pelle, Vetle, Dunsby, Rasmussen, Ngouali
Høgh, Adams, Ebiye

Så kan jeg lett se for meg at Dunsby blir til f.eks Breivik, Adams blir til Finne og Dragsnes til Wembangomo til runde 4.
Fin plan, men selv tørr jeg ikke å gå uten Finne fra start av sånn ting er nå.. :)

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

K-Torget skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.
Dragsnes + Høgh setter jeg allikevel litt høyere enn Quint Jansen + Finne

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 6:32 pm
K-Torget skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.
Dragsnes + Høgh setter jeg allikevel litt høyere enn Quint Jansen + Finne
Har Dragnes også, men takk for tips :)

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Kjører uten Pelle og Berisha slik det ser ut nå.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:24 pm
DuncanE skrev: tir mar 14, 2023 3:13 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 3:00 pm

Da må en ha inn litt flere med dobbel i runde 4, allerede fra start.
Satser på å ha rundt 10 doble i den runden, uten bruk av rik onkel.
Så får en håpe at en treffer med de riktige.
Ser for meg sånn omtrent trippel Molde og Glimt samt et par hver fra Aalesund og Brann.
Er det grunn til på tro at det blir flere doble runder? Hvis ikke, vil ikke det mest fornuftige være å nettopp spille Rik Onkel denne runden? Blanke runder kan navigeres senere, enten vel kjøp/salg opp mot rundene evtl WC. Selvsagt mange aktuelle spillere fra aktuelle lag som har dobbel tidlig, slik sett er det mulig å navigere med mange DGW-spillere fra første runde av. Men helt optimal blir jo ikke laget da, fra start.
Tja. Om det legges til rette for Europa nå, så er det muligens flere Europeiske kamper som vil komme senere?
Jeg tenkte også på å svi av rik onkel i runde 4, men ser at det ikke trenger å være nødvendig ved å fase inn to-tre spillere en ikke har fra start inn mot runde 4.
Akkurat nå har jeg 7 doble runde 4-spillere, noe som sannsynligvis øker til 10 fram til da.
Jeg har faktisk 10 per nå, men tror ikke jeg lander på dette. Kan jo stå på noe slikt om jeg ikke velger RO i GW4, da ;)

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

K-Torget skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm
Evertonion skrev: tir mar 14, 2023 5:10 pm Kanskje jeg bør Finne plass til ham fra start, men har foreløpig litt mer tro på Adams...
Jeg tenker Finne + Adams / TLO.
Blitt Finne, Adams og Høgh i en treer der fremme nå for undertegnende

Norez

Legg inn av Norez »

Til dere som velger å kjøre uten Berisha fra start - hvordan treffe på riktige Molde-spillere? Berisha vet man jo hvert fall kommer til å starte de fleste kampene. På midten er det ganske ekstrem konkurranse, en kan fort ende opp med å velge feil midtbanespiller fra Molde. Og uten Berisha kan det bli småstygt dersom man plutselig sitter der uten noen offensiv fra Molde. Brynhildsen er spennende, men syns 11,5 er stivt for han. Det samme gjelder Eikrem.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Norez skrev: ons mar 15, 2023 8:45 am Til dere som velger å kjøre uten Berisha fra start - hvordan treffe på riktige Molde-spillere? Berisha vet man jo hvert fall kommer til å starte de fleste kampene. På midten er det ganske ekstrem konkurranse, en kan fort ende opp med å velge feil midtbanespiller fra Molde. Og uten Berisha kan det bli småstygt dersom man plutselig sitter der uten noen offensiv fra Molde. Brynhildsen er spennende, men syns 11,5 er stivt for han. Det samme gjelder Eikrem.
Helt bingo med Molde-spillere. Jeg forsøker meg som regel uten, med mindre det er dobbel og/eller jeg vet hvem som starter i en spesiell kamp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»