INITIALER.
- Arne Magnus Aasen
- Sted: Bergen
- Has thanked: 102 times
- Been thanked: 69 times
INITIALER.
Forteller dine initialer noe om hvem eller hva du er? Hitlers initaler er å finne i hakekorset. Putins initialer er å finne i det sovjetiske flagg. Mine initialer er å finne i pentagrammet. Hvor er dine å finne?![Bilde]()
- Vedlegg
-
- download.jpg (8 kiB) Vist 449 ganger
Hva ser du her?Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:14 am Forteller dine initialer noe om hvem eller hva du er? Hitlers initaler er å finne i hakekorset. Putins initialer er å finne i det sovjetiske flagg. Mine initialer er å finne i pentagrammet. Hvor er dine å finne?![]()
https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.3KZn ... id=Api&P=0
- Arne Magnus Aasen
Anonyme alkoholikere? På tide å oppsøke dem, Karatel? Til tider kan det virke som om du kunne trenge litt støtte.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:22 amHva ser du her?Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:14 am Forteller dine initialer noe om hvem eller hva du er? Hitlers initaler er å finne i hakekorset. Putins initialer er å finne i det sovjetiske flagg. Mine initialer er å finne i pentagrammet. Hvor er dine å finne?![]()
Nå er du noe ufin og går på person.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:13 amAnonyme alkoholikere? På tide å oppsøke dem, Karatel? Til tider kan det virke som om du kunne trenge litt støtte.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:22 amHva ser du her?Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:14 am Forteller dine initialer noe om hvem eller hva du er? Hitlers initaler er å finne i hakekorset. Putins initialer er å finne i det sovjetiske flagg. Mine initialer er å finne i pentagrammet. Hvor er dine å finne?![]()
Dette er ditt spørsmål:
"Forteller dine initialer noe om hvem eller hva du er? "
Jeg tror ikke et øyeblikk at initialer forteller noe om hvem og hva folk er. Jeg mener at en slik tanke er sludder fra ende til annen.
Ditt navn er Aasen, men det faktum at Anonyme Alkoholikere har AA i sin logo, får meg ikke et øyeblikk til å tro at denne logoen har noe med deg å gjøre og at den forteller noe om deg. En slik tanke ville aldri falle meg inn.
- Arne Magnus Aasen
Det var en spøk, Karatel, og du må ha meg unnskyldt om du tok det personlig. Jeg åpnet tråden med spørsmålet om ens initialer forteller noe om hvem eller hva du er. Jeg finner mine initialer i pentagrammet. Hvor finner du dine? Jeg tviler på at du vil offentliggjøre dine initialer, for du vil heller gjemme deg i de mørke kroker framfor å stå fram freidig og ærlig. Er det sant?Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:39 amNå er du noe ufin og går på person.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:13 amAnonyme alkoholikere? På tide å oppsøke dem, Karatel? Til tider kan det virke som om du kunne trenge litt støtte.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:22 am
Hva ser du her?
Dette er ditt spørsmål:
Jeg tror ikke et øyeblikk at initialer forteller noe om hvem og hva folk er. Jeg mener at en slik tanke er sludder fra ende til annen.
Ditt navn er Aasen, men det faktum at Anonyme Alkoholikere har AA i sin logo, får meg ikke et øyeblikk til å tro at denne logoen har noe med deg å gjøre og at den forteller noe om deg. En slik tanke ville aldri falle meg inn.
Jeg finner mine initialer så mange steder, i en amerikansk delstat, i et afrikansk idrettslag, i en maskinbedrift osv. Alt dette er noe jeg ikke har noe forhold til.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:56 amDet var en spøk, Karatel, og du må ha meg unnskyldt om du tok det personlig. Jeg åpnet tråden med spørsmålet om ens initialer forteller noe om hvem eller hva du er. Jeg finner mine initialer i pentagrammet. Hvor finner du dine? Jeg tviler på at du vil offentliggjøre dine initialer, for du vil heller gjemme deg i de mørke kroker framfor å stå fram freidig og ærlig. Er det sant?Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:39 amNå er du noe ufin og går på person.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:13 am
Anonyme alkoholikere? På tide å oppsøke dem, Karatel? Til tider kan det virke som om du kunne trenge litt støtte.
Dette er ditt spørsmål:
Du har rett i at jeg ikke vil offentliggjøre mine initialer, du er vel den eneste her på FD som skriver under eget navn, så hatten av for deg.
- Arne Magnus Aasen
Her er bilde av meg med hatten av.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:19 amJeg finner mine initialer så mange steder, i en amerikansk delstat, i et afrikansk idrettslag, i en maskinbedrift osv. Alt dette er noe jeg ikke har noe forhold til.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:56 amDet var en spøk, Karatel, og du må ha meg unnskyldt om du tok det personlig. Jeg åpnet tråden med spørsmålet om ens initialer forteller noe om hvem eller hva du er. Jeg finner mine initialer i pentagrammet. Hvor finner du dine? Jeg tviler på at du vil offentliggjøre dine initialer, for du vil heller gjemme deg i de mørke kroker framfor å stå fram freidig og ærlig. Er det sant?Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:39 am
Nå er du noe ufin og går på person.
Dette er ditt spørsmål:
Du har rett i at jeg ikke vil offentliggjøre mine initialer, du er vel den eneste her på FD som skriver under eget navn, så hatten av for deg.
- Vedlegg
-
- bilde.PNG (72.75 kiB) Vist 389 ganger
Hadde jeg hatt hatt, hadde jeg tatt den av.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:29 amHer er bilde av meg med hatten av.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:19 amJeg finner mine initialer så mange steder, i en amerikansk delstat, i et afrikansk idrettslag, i en maskinbedrift osv. Alt dette er noe jeg ikke har noe forhold til.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:56 am
Det var en spøk, Karatel, og du må ha meg unnskyldt om du tok det personlig. Jeg åpnet tråden med spørsmålet om ens initialer forteller noe om hvem eller hva du er. Jeg finner mine initialer i pentagrammet. Hvor finner du dine? Jeg tviler på at du vil offentliggjøre dine initialer, for du vil heller gjemme deg i de mørke kroker framfor å stå fram freidig og ærlig. Er det sant?
![]()
- Arne Magnus Aasen
Hatten av for deg, Karatel.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:47 amHadde jeg hatt hatt, hadde jeg tatt den av.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:29 amHer er bilde av meg med hatten av.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:19 am
Jeg finner mine initialer så mange steder, i en amerikansk delstat, i et afrikansk idrettslag, i en maskinbedrift osv. Alt dette er noe jeg ikke har noe forhold til.
![]()
- BlackEagle
- Sted: Vågå
- Has thanked: 505 times
- Been thanked: 118 times
Jeg har hatt hatt!Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:47 amHadde jeg hatt hatt, hadde jeg tatt den av.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:29 amHer er bilde av meg med hatten av.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 10:19 am
Jeg finner mine initialer så mange steder, i en amerikansk delstat, i et afrikansk idrettslag, i en maskinbedrift osv. Alt dette er noe jeg ikke har noe forhold til.
![]()
https://www.cutana.com.au/product/old-s ... -crocband/
Jeg har til og med en fortsatt!
Mvh
BE
som håper han kan være mann for sin hatt
Her er initialene til Arma:

Dette er monogrammet til Prins Joachim og Prinsesse Marie av Danmark.
Dette går det an å lese mye ut ifra. Hovedsaklig så tenker jeg at Aasen med all sannsynlighet er barnet til Prins Joachim og Prinsesse Marie, og at navnet han har fått er et tegn for å vise oss klart og tydelig dette faktum.

Dette går det an å lese mye ut ifra. Hovedsaklig så tenker jeg at Aasen med all sannsynlighet er barnet til Prins Joachim og Prinsesse Marie, og at navnet han har fått er et tegn for å vise oss klart og tydelig dette faktum.
- These users thanked the author Jolla for the post:
- BlackEagle
Arma har vært berømt i to tusen år og allerede dengang dro han på ferie i Syden, og han har vært ute i hardt vær før.Jolla skrev: ↑lør mar 18, 2023 6:23 pm Her er initialene til Arma:
Arma virumque cano, Troiae qui primus ab oris
Italiam, fato profugus, Laviniaque venit
litora, multum ille et terris iactatus et alto
vi superum saevae memorem Iunonis ob iram;
5multa quoque et bello passus, dum conderet urbem,
inferretque deos Latio, genus unde Latinum,
Albanique patres, atque altae moenia Romae
Når Arma er så gammel, er han neppe sønnen til Joachim og Maria, i så tilfelle må de være steingamle.
- Arne Magnus Aasen
Feil, Jolla, men ettersom de kongelige er dratt inn i denne debatten er det nok tid for avsløring av min kongelighet. Marianne Behn ble gravid da hun var eu pair i Bergen i 1971/72. Hun fødte en sønn 30 sept. 1972 og ga ham navnet Ari Mikael etter sin rettmessige far, Arne Magnus Aasen. Initalene AM og AM er ikke til å misforstå og likheten mellom far og sønn er heller ikke til å misforstå.Jolla skrev: ↑lør mar 18, 2023 6:23 pm Her er initialene til Arma:

- Vedlegg
-
- OIP.jpg (6.5 kiB) Vist 296 ganger
-
- bilde.PNG (72.75 kiB) Vist 296 ganger
-
- download.jpg (8 kiB) Vist 296 ganger
- Arne Magnus Aasen
Fydda!!! Kanskje du skulle trekke deg fra denne debatten?
- These users thanked the author Arne Magnus Aasen for the post:
- Xpoolman
Dine initialer forteller at du befinner deg i en tilstand av høytrykk og at du bør slippe ut luft for å lette på trykket.Arne Magnus Aasen skrev: ↑søn mar 19, 2023 10:18 amFydda!!! Kanskje du skulle trekke deg fra denne debatten?
https://www.ama.no/theme/img/site-logo.png
- These users thanked the author Karatel for the post:
- BlackEagle
Dette er stjernen Procyon:

På en måne i Procyon-systemet så bor det en rase med tidsreisende vesener. Joachim og Marie er to av denne rasen romvesen. De har reist tilbake i tid når de fødte Arma. Dette er også grunnen til at du ikke finner bilder av at Dronning Margrethe er gravid med Joachim, kun bilder av at hun er gravid med Frederik.
- Arne Magnus Aasen
Jolla skrev: ↑søn mar 19, 2023 11:25 amDette er stjernen Procyon:
På en måne i Procyon-systemet så bor det en rase med tidsreisende vesener. Joachim og Marie er to av denne rasen romvesen. De har reist tilbake i tid når de fødte Arma. Dette er også grunnen til at du ikke finner bilder av at Dronning Margrethe er gravid med Joachim, kun bilder av at hun er gravid med Frederik.
Sirius og Procyon. Dermed er slektskapet dokumentert.

- Vedlegg
-
- 250px-Sirius_A_and_B_Hubble_photo.jpg (14.16 kiB) Vist 242 ganger
Sjaman Dureks romøgler altså, ja Durek og de andre romøglene kom jo hit til jorda for å hjelpe oss mennesker.Jolla skrev: ↑søn mar 19, 2023 11:25 amDette er stjernen Procyon:
- These users thanked the author Karatel for the post (total 2):
- Jolla • BlackEagle
- BlackEagle
Det med tidsrieiser kan være litt skummelt, vanskelig og uforutsigbart. Da kan jo arma ha reist tilbake i tid og besvangret henne som seinere ble hans mor før hun traff armas far. I så fall - kan det jo hende at arma er sin egen sønn...
Mvh
BE
en smule paradoksal
- These users thanked the author BlackEagle for the post:
- Karatel
Tidsreiser åpner for store muligheter, Arne kan være Jesu far, eller Arne kan være Jesu sønn med Maria Magdalena? Hvem vet?BlackEagle skrev: ↑søn mar 19, 2023 3:10 pmDet med tidsrieiser kan være litt skummelt, vanskelig og uforutsigbart. Da kan jo arma ha reist tilbake i tid og besvangret henne som seinere ble hans mor før hun traff armas far. I så fall - kan det jo hende at arma er sin egen sønn...
Mvh
BE
en smule paradoksal
Jesus og Maria har forøvrig de samme Initialene som Joachim og Marie. Det KAN IKKE være tilfeldig.Karatel skrev: ↑søn mar 19, 2023 5:21 pmTidsreiser åpner for store muligheter, Arne kan være Jesu far, eller Arne kan være Jesu sønn med Maria Magdalena? Hvem vet?BlackEagle skrev: ↑søn mar 19, 2023 3:10 pmDet med tidsrieiser kan være litt skummelt, vanskelig og uforutsigbart. Da kan jo arma ha reist tilbake i tid og besvangret henne som seinere ble hans mor før hun traff armas far. I så fall - kan det jo hende at arma er sin egen sønn...
Mvh
BE
en smule paradoksal
- These users thanked the author Jolla for the post:
- BlackEagle
Nei det kan umulig være tilfeldig. Hvis også Potifars kone hadde et navn på M, tar Bibelen feil når den sier at Josef avviste henne, og da blir det virkelig interessant.Jolla skrev: ↑søn mar 19, 2023 5:32 pmJesus og Maria har forøvrig de samme Initialene som Joachim og Marie. Det KAN IKKE være tilfeldig.Karatel skrev: ↑søn mar 19, 2023 5:21 pmTidsreiser åpner for store muligheter, Arne kan være Jesu far, eller Arne kan være Jesu sønn med Maria Magdalena? Hvem vet?BlackEagle skrev: ↑søn mar 19, 2023 3:10 pm
Det med tidsrieiser kan være litt skummelt, vanskelig og uforutsigbart. Da kan jo arma ha reist tilbake i tid og besvangret henne som seinere ble hans mor før hun traff armas far. I så fall - kan det jo hende at arma er sin egen sønn...
Mvh
BE
en smule paradoksal
- BlackEagle
Dæven, det kan til og med bli overtrykk ut over sikkerhetsventilen. Har mine bange anelser om vår AMA ikke har installert slikt. Kan jo bli stygt på skjermen og uttrygt for oss foran den. Vi burde kanskje til og med dukke under bordet. Store Big Bang har jo skjedd tidligere, kanskje et nytt er på gang.Karatel skrev: ↑søn mar 19, 2023 11:20 amDine initialer forteller at du befinner deg i en tilstand av høytrykk og at du bør slippe ut luft for å lette på trykket.Arne Magnus Aasen skrev: ↑søn mar 19, 2023 10:18 amFydda!!! Kanskje du skulle trekke deg fra denne debatten?
- BlackEagle
Fy, så vanskelig du gjør det!Karatel skrev: ↑søn mar 19, 2023 5:41 pmNei det kan umulig være tilfeldig. Hvis også Potifars kone hadde et navn på M, tar Bibelen feil når den sier at Josef avviste henne, og da blir det virkelig interessant.
Mvh
BE
- BlackEagle
Ikke gjør det vanskeligere enn det er. PC'en, brettet og telefonen overfører jo ikke lukt.virrvarr skrev: ↑søn mar 19, 2023 8:55 pm
Dæven, det kan til og med bli overtrykk ut over sikkerhetsventilen. Har mine bange anelser om vår AMA ikke har installert slikt. Kan jo bli stygt på skjermen og uttrygt for oss foran den. Vi burde kanskje til og med dukke under bordet. Store Big Bang har jo skjedd tidligere, kanskje et nytt er på gang.
Ennå.
Mvh
BE
- BlackEagle
Hei, arma? Se på dette (fra nettutgaven av dagbla' i dag):
https://www.dagbladet.no/images/7877799 ... ression=80
Jeg mener; du som er så interessert i slektskap, opprinnelse, hakekors og allting!
Den tilhørende billedteksten er: "Denne gullmedaljongen er den eldste, kjente gjenstanden med navnet «Odin» på seg."
Mvh
BE
Sist redigert av BlackEagle den man mar 20, 2023 9:47 am, redigert 1 gang totalt.
- Arne Magnus Aasen
Med det har du trukket denne debatten inn på toalettet. Skyll ned og kom deg på jobb.virrvarr skrev: ↑søn mar 19, 2023 8:55 pmDæven, det kan til og med bli overtrykk ut over sikkerhetsventilen. Har mine bange anelser om vår AMA ikke har installert slikt. Kan jo bli stygt på skjermen og uttrygt for oss foran den. Vi burde kanskje til og med dukke under bordet. Store Big Bang har jo skjedd tidligere, kanskje et nytt er på gang.Karatel skrev: ↑søn mar 19, 2023 11:20 amDine initialer forteller at du befinner deg i en tilstand av høytrykk og at du bør slippe ut luft for å lette på trykket.Arne Magnus Aasen skrev: ↑søn mar 19, 2023 10:18 am
Fydda!!! Kanskje du skulle trekke deg fra denne debatten?
- Arne Magnus Aasen
Vel, det hevdes at hakekorset er ti tusen år gammel. I hvilken anledning vises denne mynten? Når det er sagt, insinuerer du at Odin var nazist?BlackEagle skrev: ↑man mar 20, 2023 9:45 amHei, arma? Se på dette (fra nettutgaven av dagbla' i dag):
https://www.dagbladet.no/images/7877799 ... ression=80
Jeg mener; du som er så interessert i slektskap, opprinnelse, hakekors og allting!
Den tilhørende billedteksten er: "Denne gullmedaljongen er den eldste, kjente gjenstanden med navnet «Odin» på seg."
Mvh
BE
- Arne Magnus Aasen
Hei Karatel. Du sendte meg dette symbolet og spurte om hva det fortalte meg. Etter en undersøkelse fant jeg denne forklaringen. Jeg ser en fullmåne med initialene AA og det kan bare bety en ting; månen er på fylla en gang i måneden.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:13 amAnonyme alkoholikere? På tide å oppsøke dem, Karatel? Til tider kan det virke som om du kunne trenge litt støtte.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:22 amHva ser du her?Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:14 am Forteller dine initialer noe om hvem eller hva du er? Hitlers initaler er å finne i hakekorset. Putins initialer er å finne i det sovjetiske flagg. Mine initialer er å finne i pentagrammet. Hvor er dine å finne?![]()
- Vedlegg
-
- th.jpg (8.68 kiB) Vist 135 ganger
Ja da forstår man straks hvorfor du kalte din roman Fullmånedåpen. Nå faller alt på plass.Arne Magnus Aasen skrev: ↑man mar 20, 2023 11:32 amHei Karatel. Du sendte meg dette symbolet og spurte om hva det fortalte meg. Etter en undersøkelse fant jeg denne forklaringen. Jeg ser en fullmåne med initialene AA og det kan bare bety en ting; månen er på fylla en gang i måneden.Arne Magnus Aasen skrev: ↑lør mar 18, 2023 9:13 amAnonyme alkoholikere? På tide å oppsøke dem, Karatel? Til tider kan det virke som om du kunne trenge litt støtte.Karatel skrev: ↑lør mar 18, 2023 8:22 am
Hva ser du her?
![]()
- These users thanked the author Karatel for the post (total 2):
- BlackEagle • Arne Magnus Aasen
- BlackEagle
Skulle ikke forundre meg ... dvs., det ville det nok, i og med at jeg hittil aldri har ansett hr. Odin som en reell, menneskelig eller menneskeliknende entitet. Men her er lenke til Dagbla':Arne Magnus Aasen skrev: ↑man mar 20, 2023 9:50 am
Vel, det hevdes at hakekorset er ti tusen år gammel. I hvilken anledning vises denne mynten? Når det er sagt, insinuerer du at Odin var nazist?
https://www.dagbladet.no/nyheter/funnet ... e/78777987
Språket på den anslås iflg. artikkelen til å være mer enn 1500 år gammelt - så det var nok før min tid.
Mvh
BE
Takk, du beroliget meg litt nå. Det kan jo likevel bli stygt å se på!BlackEagle skrev: ↑søn mar 19, 2023 11:12 pmIkke gjør det vanskeligere enn det er. PC'en, brettet og telefonen overfører jo ikke lukt.virrvarr skrev: ↑søn mar 19, 2023 8:55 pm
Dæven, det kan til og med bli overtrykk ut over sikkerhetsventilen. Har mine bange anelser om vår AMA ikke har installert slikt. Kan jo bli stygt på skjermen og uttrygt for oss foran den. Vi burde kanskje til og med dukke under bordet. Store Big Bang har jo skjedd tidligere, kanskje et nytt er på gang.
Ennå.
Mvh
BE
Ellers synes jeg det stinker litt av "diskusjonene" til AMA, så noe lukt må jo ha kommet igjennom.
BlackEagle skrev: ↑man mar 20, 2023 12:13 pmSkulle ikke forundre meg ... dvs., det ville det nok, i og med at jeg hittil aldri har ansett hr. Odin som en reell, menneskelig eller menneskeliknende entitet. Men her er lenke til Dagbla':Arne Magnus Aasen skrev: ↑man mar 20, 2023 9:50 am
Vel, det hevdes at hakekorset er ti tusen år gammel. I hvilken anledning vises denne mynten? Når det er sagt, insinuerer du at Odin var nazist?
Språket på den anslås iflg. artikkelen til å være mer enn 1500 år gammelt - så det var nok før min tid.
Mvh
BE
- BlackEagle
Jeg kjenner ham ikke personlig, men ut fra ordvekslingene jeg har hatt med ham er det lite som tyder på at det er noe vondt i ham (og når det gjelder lukt, så er han ikke noen svovelpredikant). Men det virker som om han har lett for å henge seg opp i ting - dvs. at om han får en fiks idé (uavhengig av om den har noe for seg eller ikke), så klarer han ikke å overse eller kontrollere skrivekløen som medfølger.
Ut over det, så tåler han ganske krasst tilsnakk. Han overlever det ôg.
Mvh
BE
- BlackEagle
Den første - som er merka med "urnordisk teksta" - kan nok ha vært i nærheten; som sagt uten at jeg vet det - det var - trolig - litt før min tid.Karatel skrev: ↑man mar 20, 2023 6:59 pmBlackEagle skrev: ↑man mar 20, 2023 12:13 pmSkulle ikke forundre meg ... dvs., det ville det nok, i og med at jeg hittil aldri har ansett hr. Odin som en reell, menneskelig eller menneskeliknende entitet. Men her er lenke til Dagbla':Arne Magnus Aasen skrev: ↑man mar 20, 2023 9:50 am
Mvh
BE
Men de to siste er faktisk ikke så fjernt fra min (forholdsvis moderne) dialekt!
Mvh
BE
som daglig bruker både akkusativ, dativ - samt konjunktiv (ved verb, men det vet du trolig allerede) - og flertallsbøyning i enkelte verb i imperativ
Du får veilede ham da.Arne Magnus Aasen skrev: ↑man mar 20, 2023 9:47 amMed det har du trukket denne debatten inn på toalettet. Skyll ned og kom deg på jobb.virrvarr skrev: ↑søn mar 19, 2023 8:55 pmDæven, det kan til og med bli overtrykk ut over sikkerhetsventilen. Har mine bange anelser om vår AMA ikke har installert slikt. Kan jo bli stygt på skjermen og uttrygt for oss foran den. Vi burde kanskje til og med dukke under bordet. Store Big Bang har jo skjedd tidligere, kanskje et nytt er på gang.Karatel skrev: ↑søn mar 19, 2023 11:20 am
Dine initialer forteller at du befinner deg i en tilstand av høytrykk og at du bør slippe ut luft for å lette på trykket.
"AMA launches Public Toilet Management Manual "
https://ama.gov.gh/news-details.php?n=c ... VuNzJzMg==
- Arne Magnus Aasen
For meg synes han å ha litt vel mange "fikse" idéer. Begynner å bli latterlig hele karen.BlackEagle skrev: ↑man mar 20, 2023 7:09 pmJeg kjenner ham ikke personlig, men ut fra ordvekslingene jeg har hatt med ham er det lite som tyder på at det er noe vondt i ham (og når det gjelder lukt, så er han ikke noen svovelpredikant). Men det virker som om han har lett for å henge seg opp i ting - dvs. at om han får en fiks idé (uavhengig av om den har noe for seg eller ikke), så klarer han ikke å overse eller kontrollere skrivekløen som medfølger.
Ut over det, så tåler han ganske krasst tilsnakk. Han overlever det ôg.
Mvh
BE
Det ante meg at det var der du oppholdt deg.Arne Magnus Aasen skrev: ↑man mar 20, 2023 9:47 amMed det har du trukket denne debatten inn på toalettet. Skyll ned og kom deg på jobb.virrvarr skrev: ↑søn mar 19, 2023 8:55 pmDæven, det kan til og med bli overtrykk ut over sikkerhetsventilen. Har mine bange anelser om vår AMA ikke har installert slikt. Kan jo bli stygt på skjermen og uttrygt for oss foran den. Vi burde kanskje til og med dukke under bordet. Store Big Bang har jo skjedd tidligere, kanskje et nytt er på gang.Karatel skrev: ↑søn mar 19, 2023 11:20 am
Dine initialer forteller at du befinner deg i en tilstand av høytrykk og at du bør slippe ut luft for å lette på trykket.
Jobb? Jeg? Å nei, jeg nyter "herrens" glade dager helt i tråd med min egen økonomi, dvs NAVs utbetalinger.
- Arne Magnus Aasen
Nyter du herrens glade dager UTEN toalettpapir?virrvarr skrev: ↑man mar 20, 2023 7:59 pmDet ante meg at det var der du oppholdt deg.Arne Magnus Aasen skrev: ↑man mar 20, 2023 9:47 amMed det har du trukket denne debatten inn på toalettet. Skyll ned og kom deg på jobb.virrvarr skrev: ↑søn mar 19, 2023 8:55 pm
Jobb? Jeg? Å nei, jeg nyter "herrens" glade dager helt i tråd med min egen økonomi, dvs NAVs utbetalinger.