4356 om du ser på hvert kvarter hele døgnet 24/7 men ser du på kampene og ev treningen så eg det astronomisk høyere.
Safe Space #1
Re: Safe Space #1
Sist redigert av kytec den lør mar 18, 2023 10:51 pm, redigert 1 gang totalt.
- startelver
- Sted: Digital nomade
- Has thanked: 2117 times
- Been thanked: 1304 times
Han ble ihvertfall intervjuet av en jomfru på BBC i kveld.
- startelver
- Sted: Digital nomade
- Has thanked: 2117 times
- Been thanked: 1304 times
Får spørre ChatGPT hvor ofte det er vanlig å urinere i døgnet. Og om de har hørt om kjole med urin.
Det er ikke en fastsatt antall ganger menn skal urinere i løpet av en dag, da dette kan variere avhengig av flere faktorer, inkludert væskeinntak, kroppsvekt, aktivitetsnivå og helsetilstand.
Imidlertid kan 12 ganger om dagen være i overkant for noen menn, mens det kan være normalt for andre. Hvis det ikke er noen smerte eller ubehag i forbindelse med hyppig vannlating, og mengden urin som produseres hver gang er normal, er det sannsynligvis ikke noe å bekymre seg for. Men hvis en mann opplever smerte, brennende følelse eller hyppig vannlating som forstyrrer hans daglige aktiviteter, kan han konsultere en lege for å utelukke mulige helseproblemer.
Når det gjelder spørsmålet om kjole med urin, antar jeg at du kanskje mener inkontinens, som er en tilstand der en person mister kontroll over urinstrømmen og kan oppleve urinlekkasje. Det finnes ulike typer inkontinens, og behandlingen kan variere avhengig av årsaken og alvorlighetsgraden. Det er viktig å snakke med en lege hvis man opplever inkontinensproblemer, da det finnes behandlinger som kan hjelpe med å kontrollere symptomene og forbedre livskvaliteten.
Det er ikke en fastsatt antall ganger menn skal urinere i løpet av en dag, da dette kan variere avhengig av flere faktorer, inkludert væskeinntak, kroppsvekt, aktivitetsnivå og helsetilstand.
Imidlertid kan 12 ganger om dagen være i overkant for noen menn, mens det kan være normalt for andre. Hvis det ikke er noen smerte eller ubehag i forbindelse med hyppig vannlating, og mengden urin som produseres hver gang er normal, er det sannsynligvis ikke noe å bekymre seg for. Men hvis en mann opplever smerte, brennende følelse eller hyppig vannlating som forstyrrer hans daglige aktiviteter, kan han konsultere en lege for å utelukke mulige helseproblemer.
Når det gjelder spørsmålet om kjole med urin, antar jeg at du kanskje mener inkontinens, som er en tilstand der en person mister kontroll over urinstrømmen og kan oppleve urinlekkasje. Det finnes ulike typer inkontinens, og behandlingen kan variere avhengig av årsaken og alvorlighetsgraden. Det er viktig å snakke med en lege hvis man opplever inkontinensproblemer, da det finnes behandlinger som kan hjelpe med å kontrollere symptomene og forbedre livskvaliteten.
Lek inni bjerma Mase-Mari.Ormen den lange skrev: ↑lør mar 18, 2023 11:18 pmMinnes en Fjøsbonde, og mye snakk om nattkjoler med urinflekker.![]()
- Hoppidioten
- Has thanked: 165 times
- Been thanked: 219 times
Hva i helvete?! Hele Våre beste menn ligger jo ute på TV2 play?
Hele fokings sesongen! HVorfor har ingen sagt noe til mag om dette?
Hele fokings sesongen! HVorfor har ingen sagt noe til mag om dette?
Jeg elsker kvinner.
Men etter å ha sett Flusberg på Lindmo, må jeg spørre;
Visste vi hele tiden at kvinner var svakere mentalt?
Vi menn har hoppet ut av helikopteret, løpt over åkre med bajonetter og drept og gått hjem.
Mange kvinner får problemer pga sosiale medier eller vekt.
Har jeg misforstått?
Men etter å ha sett Flusberg på Lindmo, må jeg spørre;
Visste vi hele tiden at kvinner var svakere mentalt?
Vi menn har hoppet ut av helikopteret, løpt over åkre med bajonetter og drept og gått hjem.
Mange kvinner får problemer pga sosiale medier eller vekt.
Har jeg misforstått?
- SirJames
- Sted: Gran Canaria
- Has thanked: 1077 times
- Been thanked: 1207 times
- SirJames
- Has thanked: 1077 times
- Been thanked: 1207 times
Kirkegård much
- SirJames