Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Nevi

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Nevi »

Nå får gjerne Zinc etter hvert byttes ut. Så får nullen sprekke.

Og akkurat der fikk Palace mål.

Deila

Legg inn av Deila »

Null returns defensivt i denne runden.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kunne ikke dette målet kommet i neste angrep. Så ville Zinc fått CS.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Førbannades at jeg endret fra Saka cap til Kane

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det var da veldig som man skulle straffes

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Fint med ny Caka scoring når Zinchenko går av rett etter at CP scorer :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn mar 19, 2023 4:15 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 3:54 pm
eppaen skrev: søn mar 19, 2023 3:54 pm Var lettere når Erling var autocap ;(
Hvem cappet du?
Den andre som ikke er Saka ;)
:(

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mar 19, 2023 4:22 pm Null returns defensivt i denne runden.
Faktisk litt overrasket over nett det!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn mar 19, 2023 4:25 pm Kunne ikke dette målet kommet i neste angrep. Så ville Zinc fått CS.
Ja..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

54 poeng med Trippier cap. Lol, jaja ålreit runde, selv om det er kjipt at Saka eksploderer når man endelig ikke har han som cap lengre.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Megapixsel skrev: søn mar 19, 2023 4:34 pm Førbannades at jeg endret fra Saka cap til Kane
Samme. Heldigvis har de flest i interne ligaer også Kane.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: søn mar 19, 2023 4:43 pm 54 poeng med Trippier cap. Lol, jaja ålreit runde, selv om det er kjipt at Saka eksploderer når man endelig ikke har han som cap lengre.
FH?
54 poeng er nok isolert sett en grei sum denne runden :)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Blir 49p her med 10 mann. Er vel helt ok, men Cane istedenfor Caka svir jo nå med fasit i hånda.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Saka(C) - 36 poeng
Resten av laget - 23

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 4:41 pm
Deila skrev: søn mar 19, 2023 4:22 pm Null returns defensivt i denne runden.
Faktisk litt overrasket over nett det!
Kun Villa som holdt nullen denne runden.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 4:51 pm
Chromeback skrev: søn mar 19, 2023 4:43 pm 54 poeng med Trippier cap. Lol, jaja ålreit runde, selv om det er kjipt at Saka eksploderer når man endelig ikke har han som cap lengre.
FH?
54 poeng er nok isolert sett en grei sum denne runden :)
Ikke FH nei, sitter fortsatt å grubler på den! Men tok blant annet inn Felix før runden, det hjalp litt på, sammen med Saka, Maddison, Martinelli og Kane.

Knax

Legg inn av Knax »

Sesongen gikk i dass for min del tidligere i høst når flere kamper ble avlyst og jeg mistet motivasjon etter det. Skulle dog gitt det en sjanse og satset litt hardere, men ble opptatt med mye annet.

Vært stort sett fine runder og stabilt etter at jeg begynte å ta ting litt mer seriøst. Ender opp med 65(57p pga -8) med 9 spillere. Jensen, Moreno og Kane ble suksessfulle bytter alle mann. Synd jeg ikke fulgte regelen om en midtbanespiller som cap når Haaland ikke er i spill. Da hadde nok bindet vært på Saka.
Sist redigert av Knax den søn mar 19, 2023 5:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

Knax skrev: søn mar 19, 2023 5:04 pm Sesongen gikk i dass for min del tidligere i høst når flere kamper ble avlyst og jeg mistet motivasjon etter det. Skulle dog gitt det en sjanse og satset litt hardere, men ble opptatt med mye annet.

Vært stort sett fine runder og stabilt etter at jeg begynte å ta ting litt mer seriøst. Ender opp med 65(58p pga -8) med 9 spillere. Jensen, Moreno og Kane ble suksessfulle bytter alle mann. Synd jeg ikke fulgte regelen om en midtbanespiller som cap når Haaland ikke er i spill. Da hadde nok bindet vært på Saka.
Velkommen tilbake, Knax!

Knax

Legg inn av Knax »

Deila skrev: søn mar 19, 2023 5:06 pm Velkommen tilbake, Knax!
Takker, kompis!

startelver

Legg inn av startelver »

37 til slutt (-8) og raser ned en del plasser, men kunne vært verre.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ender på 54 poeng denne runden. Grønne piler. Fra topp 70k til 60k overall.

Nå venter en Bench Boost GW med 14 spillende Double gameweek spillere🚀

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Saka(C) redder mye. Heldigvis stolte jeg ikke helt på Spurs og elsker å spare kaptein til siste kamp hvis det er en close call. 66(-4) og opp til 26k OR.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ender på 47p (-4), greit fornøyd med det, ettersom FH igrunn var planlagt, men valgte å kjøre uten. Å velge Kane som cap foran saka var dog en smertelig bommert

Førsteplassen i kompis ligaen glemte av fristen og stakk til slutt av med 8 poeng totalt, så ja, det kunne gått verre

Knax

Legg inn av Knax »

Hva er planen til folk når det gjelder Arsenal-spillere de neste rundene?

De har en veldig fin hjemmekamp mot Leeds neste runde, men ingen dobbel slik som de fleste lag den runden. Så er det Liverpool borte, West Ham borte, Southampton hjemme og Man City borte. Positive er at de er ute av alt utenom PL, så ingen annen kampbelastning. Nok hvile mellom kampene.

Jeg er fortsatt ganske usikker på hva jeg skal gjøre med alle tre(Saka, Martinelli og White), men White går nok mest sannsynlig ut før Leeds-matchen. Leeds lekker bakover, men mye fine oppgjør på DGW-spillere neste runde, så vanskelig å si om man skal benke Martinelli. Skal han benkes mot Leeds, så er det like greit å selge han siden Liverpool venter på bortebane i neste oppgjør.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: søn mar 19, 2023 4:53 pm Blir 49p her med 10 mann. Er vel helt ok, men Cane istedenfor Caka svir jo nå med fasit i hånda.
Ok+ poengsum det :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn mar 19, 2023 5:00 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 4:41 pm
Deila skrev: søn mar 19, 2023 4:22 pm Null returns defensivt i denne runden.
Faktisk litt overrasket over nett det!
Kun Villa som holdt nullen denne runden.
Jepp! Ikke uforventet at Villa holdt nullen, men hadde trodd at et lag eller to til skulle klare det samme.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: søn mar 19, 2023 5:01 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 4:51 pm
Chromeback skrev: søn mar 19, 2023 4:43 pm 54 poeng med Trippier cap. Lol, jaja ålreit runde, selv om det er kjipt at Saka eksploderer når man endelig ikke har han som cap lengre.
FH?
54 poeng er nok isolert sett en grei sum denne runden :)
Ikke FH nei, sitter fortsatt å grubler på den! Men tok blant annet inn Felix før runden, det hjalp litt på, sammen med Saka, Maddison, Martinelli og Kane.
Oki :)
Grubler selv på FH.. Per nå blir det enten i 32 når fort City og eller Man U har blank, eller i en av de doble rundene i 34 / 37.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mar 19, 2023 5:06 pm
Knax skrev: søn mar 19, 2023 5:04 pm Sesongen gikk i dass for min del tidligere i høst når flere kamper ble avlyst og jeg mistet motivasjon etter det. Skulle dog gitt det en sjanse og satset litt hardere, men ble opptatt med mye annet.

Vært stort sett fine runder og stabilt etter at jeg begynte å ta ting litt mer seriøst. Ender opp med 65(58p pga -8) med 9 spillere. Jensen, Moreno og Kane ble suksessfulle bytter alle mann. Synd jeg ikke fulgte regelen om en midtbanespiller som cap når Haaland ikke er i spill. Da hadde nok bindet vært på Saka.
Velkommen tilbake, Knax!
Kjekt å se deg tilbake! :)
Gratulerer også med en fin runde. Hvor ligger du ovr? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn mar 19, 2023 5:35 pm Ender på 54 poeng denne runden. Grønne piler. Fra topp 70k til 60k overall.

Nå venter en Bench Boost GW med 14 spillende Double gameweek spillere🚀
Solid! :)
Hvordan ser laget ditt ut? og hvilke bytter gjør du før dgw29? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn mar 19, 2023 5:36 pm Saka(C) redder mye. Heldigvis stolte jeg ikke helt på Spurs og elsker å spare kaptein til siste kamp hvis det er en close call. 66(-4) og opp til 26k OR.
Samme her! :) Gratulerer med en fin runde og en rå ovr-plassering!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»