Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Laban

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av Laban »

Synes det er risikabelt det de gjør nå. Er det 13 ut og 4 inn? Og Vindheim, med den skadelisten sin, er ute i lang tid. Magnus er vel også usikker til sommeren. Vi må ha inn tre nye spillere, det kommer mange kamper og vi får hekt sikkert flere skader. Men økonomien er god, og jeg regner jo med at det kommer inn nye før vinduet stenger

inc og nito

Legg inn av inc og nito »

Laban skrev: ons mar 08, 2023 11:08 pm Synes det er risikabelt det de gjør nå. Er det 13 ut og 4 inn? Og Vindheim, med den skadelisten sin, er ute i lang tid. Magnus er vel også usikker til sommeren. Vi må ha inn tre nye spillere, det kommer mange kamper og vi får hekt sikkert flere skader. Men økonomien er god, og jeg regner jo med at det kommer inn nye før vinduet stenger
Riktig så ille er det ikke. Flere av de som er borte hentet vi erstattere for i høst. Lehne Olsen og Lundemo erstatter Holmbert og Kairinen. Uba Charles erstatter Frederik Holst. Vi har henta to venstrebeinte forsvarere som styrker dekning på venstre back/sidestopper samt Gabrielsen og Skjærvik. Simsir var bare lån for å dekke opp fraværet til Svendsen. Er bare Mathew av de som spilte mye som ikke er erstatta direkte.

Jeg ser gjerne at vi signerer et midtbaneanker, men da må det være noen som er både bedre/annerledes enn de vi allerede har. Lundemo er bra (når han holder seg skadefri,) og Gabrielsen uttalte i Kanarikafeen at Knudsen hadde overraska han med hvor god han faktisk er ("Han er en skikkelig god fotballspiller")

Men i hvilke andre posisjoner vil du ha inn forsterkninger?

Laban

Legg inn av Laban »

Jeg vil ha inn to midtbanespillere, da jeg mener det blir for tynt med Charles og Lundemo, sistnevnte er mye skadet. Knudsen er usikker til sommeren. Det var virkelig synd med Vindheim sin skade, for Ranger er virkelig ingen eliteserie-spiller. Det så vi i dagens kamp mot Sogndal. Det er egentlig bredden i stallen jeg er mest bekymret over, det blir mange kamper i år

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Laban skrev: søn mar 12, 2023 7:59 pm Jeg vil ha inn to midtbanespillere, da jeg mener det blir for tynt med Charles og Lundemo, sistnevnte er mye skadet. Knudsen er usikker til sommeren. Det var virkelig synd med Vindheim sin skade, for Ranger er virkelig ingen eliteserie-spiller. Det så vi i dagens kamp mot Sogndal. Det er egentlig bredden i stallen jeg er mest bekymret over, det blir mange kamper i år
I dagens kamp mot saftkokerne var det så å si ingen "eliteserie-spillere" på LSK. Kun MHC. Ditt patologiske Ranger-hat begynner å bli virkelig irriterende. Kan du ikke bare pelle deg over til søpla, skarrepakket eller bartene? Der er det større takhøyde for å pisse, drite og spy på egne spellere. Ranger har vist mange ganger at han holder helt ok ES-standard, men når laget sliter så sliter også han.

inc og nito

Legg inn av inc og nito »

Ranger var ikke dårligere enn resten i første omgang, i andre omgang var han en av de bedre for LSK. Garnås og Ibrahimaj derimot hadde en tvers igjennom elendig første omgang i dag.
Det her blir uansett bedre

Laban

Legg inn av Laban »

abelao skrev: søn mar 12, 2023 9:31 pm
Laban skrev: søn mar 12, 2023 7:59 pm Jeg vil ha inn to midtbanespillere, da jeg mener det blir for tynt med Charles og Lundemo, sistnevnte er mye skadet. Knudsen er usikker til sommeren. Det var virkelig synd med Vindheim sin skade, for Ranger er virkelig ingen eliteserie-spiller. Det så vi i dagens kamp mot Sogndal. Det er egentlig bredden i stallen jeg er mest bekymret over, det blir mange kamper i år
I dagens kamp mot saftkokerne var det så å si ingen "eliteserie-spillere" på LSK. Kun MHC. Ditt patologiske Ranger-hat begynner å bli virkelig irriterende. Kan du ikke bare pelle deg over til søpla, skarrepakket eller bartene? Der er det større takhøyde for å pisse, drite og spy på egne spellere. Ranger har vist mange ganger at han holder helt ok ES-standard, men når laget sliter så sliter også han.
Hater ingen. Mener bare at Ranger ikke er god nok for LSK og det er det flere som ser. Håper for all del at Vindheim snart er klar. Så får du legge bort den drittslenginga. Regner med du er over barneskole-alder ettersom det er sent

Dani_e

Legg inn av Dani_e »


b0lle

Legg inn av b0lle »

Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 9:47 am https://www.tv2.no/spesialer/sport/baronens-fall

Trist
Veldig trist. Håper noen kan hjelpe han litt.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 9:47 am https://www.tv2.no/spesialer/sport/baronens-fall

Trist
Joda, men strengt tatt en situasjon han har satt seg i selv. Ikke mange i det området som har tjent de summene han har i livet.

lsklars

Legg inn av lsklars »

KFL er på saken.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Haugzu skrev: lør mar 18, 2023 10:30 am
Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 9:47 am https://www.tv2.no/spesialer/sport/baronens-fall

Trist
Joda, men strengt tatt en situasjon han har satt seg i selv. Ikke mange i det området som har tjent de summene han har i livet.
Han har nok tatt noen dumme valg, men skaden og det som fulgte kan han vel ikke klandres for?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 10:53 am
Haugzu skrev: lør mar 18, 2023 10:30 am
Dani_e skrev: lør mar 18, 2023 9:47 am https://www.tv2.no/spesialer/sport/baronens-fall

Trist
Joda, men strengt tatt en situasjon han har satt seg i selv. Ikke mange i det området som har tjent de summene han har i livet.
Han har nok tatt noen dumme valg, men skaden og det som fulgte kan han vel ikke klandres for?

Nei, for all del. Skaden var trist. Men han har tjent godt med penger opp gjennom. På årene i Norge tjente han sikkert mer penger enn de han omgir seg med nå tjener i løpet av et helt liv. Slik jeg leser artikkelen ble han også kastet ut av Lillestrøm fordi han ikke klarte å oppføre seg. Skulle tatt bedre vare på mulighetene han fikk, er langt fra alle som får dem.

Dani_e

Legg inn av Dani_e »

Allerede kommet inn over 115000 på Spleis

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Fin greie, men håper det blir en viss kontroll på hva midlene går til. Virker ikke som den mest ansvarsfulle fyren i verden. En del av beløpet bør gå til å hjelpe ham ut i arbeid.

lsklars

Legg inn av lsklars »

213 000 allerede. Dette blir fort en million i løpet av første dagen. Sykt.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Blir jo et greit mål for gangsterne i nabolaget dersom de skulle få nyss om denne utviklingen. Relativt lovløse forhold i townshipene i Joburg. Her må man gjøre ting riktig.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Burde vært 18-åra grense på innhoppet til Svendsen.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Gratulerer med Kristoffer Tønnesen.

Fornøyd?

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Hoppidioten skrev: søn mar 19, 2023 8:20 pm Gratulerer med Kristoffer Tønnesen.

Fornøyd?
Har vært en av de bedre i oppkjøringa, synes jeg. Giftig med venstrefoten.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Kjøtteter skrev: man mar 20, 2023 11:03 pm Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.
Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Champis

Legg inn av Champis »

Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 8:19 am
Kjøtteter skrev: man mar 20, 2023 11:03 pm Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.
Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:37 am
Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 8:19 am
Kjøtteter skrev: man mar 20, 2023 11:03 pm Jobbes det med å forlenge kontrakta til Tobias Svendsen? Signerte for ut 2023 da han kom.
Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.
Kom igjen, la meg ha trua da :roll:

Hvis han klarer å få ristet av seg spiritisme-spøkelset, så skal du ikke se bort fra at det løsner skikkelig. Har jo ridd ham som en mare siden tenårene virker det som. Kan fortsatt ta store steg som 23-åring.

Så var det kanskje litt å ta i å skrive "langt bedre liga", jeg ser den. Jeg har veldig god tro på at han kan ta steget opp til en mellomstor liga – så får vi se om han kan utvikle seg videre derfra igjen.

Champis

Legg inn av Champis »

Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 11:43 am
Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:37 am
Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 8:19 am

Håper vi kan få til noe her. Tobias tror jeg har blitt veldig glad i klubben etter all støtten vi har gitt ham. En kjernekar som alle med gult og svart hjerte ønsker alt godt.

Dette blir Tobias sitt år, merk mine ord. Er nødt til å starte kamper framover. Helt vanvittig med ball i beina mot Tromsø. Får han på plass litt mer sluttprodukt, så spiller han i en langt bedre liga ganske så raskt. Potensialet har jo alltid vært skyhøyt.

Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.
Kom igjen, la meg ha trua da :roll:

Hvis han klarer å få ristet av seg spiritisme-spøkelset, så skal du ikke se bort fra at det løsner skikkelig. Har jo ridd ham som en mare siden tenårene virker det som. Kan fortsatt ta store steg som 23-åring.

Så var det kanskje litt å ta i å skrive "langt bedre liga", jeg ser den. Jeg har veldig god tro på at han kan ta steget opp til en mellomstor liga – så får vi se om han kan utvikle seg videre derfra igjen.

Ja, altså han har en fin nærteknikk og er veldig kvikk i måten å bevege seg på. Så at han har et potensial som ikke er tatt ut enda, er jeg enig i.

inc og nito

Legg inn av inc og nito »

Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:45 am
Linselusa skrev: tir mar 21, 2023 11:43 am
Champis skrev: tir mar 21, 2023 11:37 am


Problemet er at han alltid har vært for dårlig på å ha oversikt i spillet, både med og uten ball. Det er noe som legges merke til av større klubber, og en god grunn til at han neppe blir hentet til en stor liga.
Kom igjen, la meg ha trua da :roll:

Hvis han klarer å få ristet av seg spiritisme-spøkelset, så skal du ikke se bort fra at det løsner skikkelig. Har jo ridd ham som en mare siden tenårene virker det som. Kan fortsatt ta store steg som 23-åring.

Så var det kanskje litt å ta i å skrive "langt bedre liga", jeg ser den. Jeg har veldig god tro på at han kan ta steget opp til en mellomstor liga – så får vi se om han kan utvikle seg videre derfra igjen.

Ja, altså han har en fin nærteknikk og er veldig kvikk i måten å bevege seg på. Så at han har et potensial som ikke er tatt ut enda, er jeg enig i.
Han har sett bedre ut hittil i oppkjøringa enn jeg har sett han tidligere, så jeg har forhåpninger. Når man sliter mentalt er det vanskeligere å ta inn informasjon, mens det rent fysiske kan gå greit (fra erfaring, ikke studie) så at hverdagen går bedre kan faktisk løfte oversikt og taktiske evner.

Med tanke på kontraktssituasjonen så var jo LSK ganske klare på at Ulrik Mathisen enten skulle skrive ny kontrakt eller selges, så tipper forlengelse ligger klar om begge parter ser at han har fått kontroll på det som plager han.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Hoff selges til dere. Drar ned imorra, tror jeg. 3 årskontrakt.

lsklars

Legg inn av lsklars »

AxelRudi skrev: tir mar 21, 2023 6:56 pm Hoff selges til dere. Drar ned imorra, tror jeg. 3 årskontrakt.
Kilde deg selv? Tv2 er på ballen ja.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

lsklars skrev: tir mar 21, 2023 7:06 pm
AxelRudi skrev: tir mar 21, 2023 6:56 pm Hoff selges til dere. Drar ned imorra, tror jeg. 3 årskontrakt.
Kilde deg selv? Tv2 er på ballen ja.
Kilde: Milano Pizza på Nardo.

Laban

Legg inn av Laban »

Ivar?

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Hoff er vel en veldig bra signering og ankeret som mangler. Så kan Knudsen flyttes frem ett hakk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»