Lanserer helvetesregjering

Svar
Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Re: Lanserer helvetesregjering

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: ↑man mar 20, 2023 10:50 pm
HB4596 skrev: ↑man mar 20, 2023 4:43 pm Jeg kan se at Henningsen har skrevet ett eller annet, men siden han stĂ„r pĂ„ den berĂžmmelig spamminglista sĂ„ er det han skriver ikke synlig i min browser.
Ja, fornuft fenger jo rimelig dÄrlig i forhold til ditt verdensbilde.
Det var en Ă„rsak til han er fĂžrt opp der.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: ↑man mar 20, 2023 10:57 pm
HB4596 skrev: ↑man mar 20, 2023 5:41 pm
VifteKopp skrev: ↑man mar 20, 2023 4:48 pm Da anbefaler jeg at du leser gjennom partiprogrammet en gang til.
Jeg gikk inn pÄ en tilfeldig del av programmet og leser at de krever 10 Ärs garanti pÄ produker. Ikke nok med det, de vil ha et forbud om Ä kaste mat!
Hvis jeg finner rÄtne egg i kjÞleskapet sÄ mener jeg klart og tydelig at jeg skal kaste disse.
Hvem i all verden er det som reklamerer pÄ en 2 Är gammel mobil? For meg er det sÞppel.

Ja sÄ "seriÞse" er mdg, og bare de to tilfeldige punktene jeg leste fÞrst gir meg rett i min mening om kommunisme.

mvh

HB.
De er jo splitter pine gal. Tenk sÄ lang garanti pÄ produkter, og Þnske Ä redusere matsvinn! Rene kommunismen :D

De er vel ikke mer kommunister enn du er renspikka nazist...eller?
SĂ„ jeg er nazist? Den er ny.
Vel, jeg tror ikke at jeg blir sÄ sÄr av at du har den meningen at jeg er reinspikka nazzzzzzzist.

Ser du hvor mange kommunizter jeg har hizza pÄ meg?
Kan fortelle at jeg kan ikke telle dem pÄ en hÄnd.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

VifteKopp skrev: ↑tir mar 21, 2023 2:21 pm
ehall skrev: ↑tir mar 21, 2023 1:10 pm
trĂžnderen skrev: ↑man mar 20, 2023 12:01 pm Man vet at det er lavt nivĂ„ i trĂ„den nĂ„r MDG blir stemplet som kommunistisk.
TrÄden lÞfter seg nÄr man fornekter MDG totalitÊre ekstremisme. Blir pÄ nivÄ med at vi har ikke sett noen land i verden med egentlig kommunisme.
Hva er totalitĂŠrt med MDGs politikk?
Er ingen poeng Ä forklare deg det enda mer, flere har forsÞkt her i trÄden. Er man frelst sÄ er man ikke mottakelig for motforestillinger. Du syntes sikkert alt er bare strÄlende og helt tipp topp i Oslo.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

VifteKopp skrev: ↑man mar 20, 2023 10:29 pm
HB4596 skrev: ↑man mar 20, 2023 10:20 pm :D mdg, et ikke-kommunistisk miljĂžparti? NĂ„ har jeg hĂžrt det ogsĂ„.
NÄ prÞver du ikke en gang Ä argumentere for synet ditt, sÄ da kan vi like gjerne avslutte "diskusjonen".

Igjen vil jeg anbefale deg Ä lese deg opp om kommunisme pÄ wikipedia, store norske leksikon eller pÄ ditt lokale bibliotek. Da vil du forhÄpentligvis innse at det kun finnes ett kommunistisk parti pÄ Stortinget og det er RÞdt.
Er vel neppe noen diskusjon her, nÄr en blir kalt "tilbakestÄende" og folk velger Ä diskuterer det.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:38 pm
VifteKopp skrev: ↑man mar 20, 2023 10:29 pm
HB4596 skrev: ↑man mar 20, 2023 10:20 pm :D mdg, et ikke-kommunistisk miljĂžparti? NĂ„ har jeg hĂžrt det ogsĂ„.
NÄ prÞver du ikke en gang Ä argumentere for synet ditt, sÄ da kan vi like gjerne avslutte "diskusjonen".

Igjen vil jeg anbefale deg Ä lese deg opp om kommunisme pÄ wikipedia, store norske leksikon eller pÄ ditt lokale bibliotek. Da vil du forhÄpentligvis innse at det kun finnes ett kommunistisk parti pÄ Stortinget og det er RÞdt.
Er vel neppe noen diskusjon her, nÄr en blir kalt "tilbakestÄende" og folk velger Ä diskuterer det.
Hvem har kalt deg tilbakestÄende?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Det er fortsatt ingen som har klart Ä komme med et eneste argument for hvilke kommunistiske elementer mdg stÄr for.
Det nÊrmeste har vÊrt en som trodde han hadde lest noe om det, men pussig nok sÄ er det ikke underbygget med noen form for dokumentasjon. Som selvsagt ikke eksisterer.

Å i det hele tatt Ă„ pĂ„stĂ„ at mdg er kommunistisk er sĂ„ tĂ„pelig og kunnskapslĂžst som det omtrent fĂ„r blitt.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

ehall skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:37 pm Er ingen poeng Ă„ forklare deg det enda mer, flere har forsĂžkt her i trĂ„den. Er man frelst sĂ„ er man ikke mottakelig for motforestillinger. Du syntes sikkert alt er bare strĂ„lende og helt tipp topp i Oslo.
Jeg har fÄtt ett eksempel pÄ kommunistisk politikk; nemlig at MDG foreslÄr ti Ärs garanti pÄ visse produkter (et forslag som allerede forklart ikke har noe med kommunisme Ä gjÞre)

Jeg har ikke fÄtt et eneste eksempel pÄ totalitÊr politikk. Du er faktisk, sÄ vidt jeg kan se, den fÞrste som nevner ordet, sÄ da hadde det vÊrt interessant om du kom med noen slike eksempler pÄ en slik totalitÊr politikk?

fargerik

Legg inn av fargerik »

Henningsen skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:44 pm Det er fortsatt ingen som har klart Ă„ komme med et eneste argument for hvilke kommunistiske elementer mdg stĂ„r for.
Det nÊrmeste har vÊrt en som trodde han hadde lest noe om det, men pussig nok sÄ er det ikke underbygget med noen form for dokumentasjon. Som selvsagt ikke eksisterer.

Å i det hele tatt Ă„ pĂ„stĂ„ at mdg er kommunistisk er sĂ„ tĂ„pelig og kunnskapslĂžst som det omtrent fĂ„r blitt.
Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljĂž og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

fargerik skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:47 pm
Henningsen skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:44 pm Det er fortsatt ingen som har klart Ă„ komme med et eneste argument for hvilke kommunistiske elementer mdg stĂ„r for.
Det nÊrmeste har vÊrt en som trodde han hadde lest noe om det, men pussig nok sÄ er det ikke underbygget med noen form for dokumentasjon. Som selvsagt ikke eksisterer.

Å i det hele tatt Ă„ pĂ„stĂ„ at mdg er kommunistisk er sĂ„ tĂ„pelig og kunnskapslĂžst som det omtrent fĂ„r blitt.
Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljĂž og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
He he, artig og superenkel konklusjon

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Hvordan er krav om 10 Ärs garanti pÄ at et produkt fungerer sÄ lenge kommunistisk?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:35 pm
DuncanE skrev: ↑man mar 20, 2023 10:57 pm
HB4596 skrev: ↑man mar 20, 2023 5:41 pm

Jeg gikk inn pÄ en tilfeldig del av programmet og leser at de krever 10 Ärs garanti pÄ produker. Ikke nok med det, de vil ha et forbud om Ä kaste mat!
Hvis jeg finner rÄtne egg i kjÞleskapet sÄ mener jeg klart og tydelig at jeg skal kaste disse.
Hvem i all verden er det som reklamerer pÄ en 2 Är gammel mobil? For meg er det sÞppel.

Ja sÄ "seriÞse" er mdg, og bare de to tilfeldige punktene jeg leste fÞrst gir meg rett i min mening om kommunisme.

mvh

HB.
De er jo splitter pine gal. Tenk sÄ lang garanti pÄ produkter, og Þnske Ä redusere matsvinn! Rene kommunismen :D

De er vel ikke mer kommunister enn du er renspikka nazist...eller?
SĂ„ jeg er nazist? Den er ny.
Vel, jeg tror ikke at jeg blir sÄ sÄr av at du har den meningen at jeg er reinspikka nazzzzzzzist.

Ser du hvor mange kommunizter jeg har hizza pÄ meg?
Kan fortelle at jeg kan ikke telle dem pÄ en hÄnd.
Nei, jeg tror hverken du er nazist el Mdg kommunister, det var vel hele poenget. Men noen virker Ă„ ha usedvanlig tungt for det. God gjennomtrekk, for Ă„ si det slik. SkjĂžnner jo godt at alle som ytrer uenighet med deg og ditt verdensbilde oppfattes som kommunister. Er jo bare naturlig det.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

VifteKopp skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:45 pm
ehall skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:37 pm Er ingen poeng Ă„ forklare deg det enda mer, flere har forsĂžkt her i trĂ„den. Er man frelst sĂ„ er man ikke mottakelig for motforestillinger. Du syntes sikkert alt er bare strĂ„lende og helt tipp topp i Oslo.
Jeg har fÄtt ett eksempel pÄ kommunistisk politikk; nemlig at MDG foreslÄr ti Ärs garanti pÄ visse produkter (et forslag som allerede forklart ikke har noe med kommunisme Ä gjÞre)

Jeg har ikke fÄtt et eneste eksempel pÄ totalitÊr politikk. Du er faktisk, sÄ vidt jeg kan se, den fÞrste som nevner ordet, sÄ da hadde det vÊrt interessant om du kom med noen slike eksempler pÄ en slik totalitÊr politikk?
Du leser nÞyaktig som fanden leser bibelen, og vred pÄ det som ble skrevet.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Zorbeltuss skrev: ↑tir mar 21, 2023 5:05 pm Hvordan er krav om 10 Ă„rs garanti pĂ„ at et produkt fungerer sĂ„ lenge kommunistisk?
Noen som sa det? Noen vrei pÄ det som ble skrevet.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 5:39 pm
HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:35 pm
DuncanE skrev: ↑man mar 20, 2023 10:57 pm

De er jo splitter pine gal. Tenk sÄ lang garanti pÄ produkter, og Þnske Ä redusere matsvinn! Rene kommunismen :D

De er vel ikke mer kommunister enn du er renspikka nazist...eller?
SĂ„ jeg er nazist? Den er ny.
Vel, jeg tror ikke at jeg blir sÄ sÄr av at du har den meningen at jeg er reinspikka nazzzzzzzist.

Ser du hvor mange kommunizter jeg har hizza pÄ meg?
Kan fortelle at jeg kan ikke telle dem pÄ en hÄnd.
Nei, jeg tror hverken du er nazist el Mdg kommunister, det var vel hele poenget. Men noen virker Ă„ ha usedvanlig tungt for det. God gjennomtrekk, for Ă„ si det slik. SkjĂžnner jo godt at alle som ytrer uenighet med deg og ditt verdensbilde oppfattes som kommunister. Er jo bare naturlig det.
Der tar du feil. Jeg har en annen oppfatning av folk selv om vi er uenig. Men jeg har hisset pÄ med en hÄndfull her pÄ disse sider, nevner ingen med navn eller nick eller under tema. Det finnes ogsÄ de som heller ikke forstÄr at de blir ertet, men, men, sÄnn er nÄ det. Jeg har blitt kalt litt av hvert, inklusiv nazist stort sett pÄ grunn av jeg har av og til tatt frp eller hÞyre i forsvar, men har neppe problemer med Ä bli kalt det ogsÄ pÄ grunn av Ä kommentere kommunismen eller noen annen grunn.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

fargerik skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljþ og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljÞ, og de har for lengst forstÄtt at klima har ingen problemer. De takker mdg for Ä legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det gÄr med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle sÄ fille ryker. SÄ der ryker argumentet.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 8:08 pm
fargerik skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljþ og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljÞ, og de har for lengst forstÄtt at klima har ingen problemer. De takker mdg for Ä legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det gÄr med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle sÄ fille ryker. SÄ der ryker argumentet.
En smule ironisk at du skriver om andres manglende logikk :D SÄ klima har ingen problem? Kan ikke du gi en hÄndsrekning til de som tviler pÄ din profesjonelle kompetanse pÄ omrÄdet kontra all verdens forskere og eksperter med Ärevis av erfaring og utdannelse. Med hvilken profesjonell pondus er det du uttaler deg med? Snakker vi livets harde skole?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 8:08 pm
fargerik skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljþ og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljÞ, og de har for lengst forstÄtt at klima har ingen problemer. De takker mdg for Ä legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det gÄr med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle sÄ fille ryker. SÄ der ryker argumentet.
Apropos kina og miljĂž, her er det en logisk brisg i argumentasjonen din...


https://energiogklima.no/klimavakten/la ... t-utslipp/
"Kinas betydning for de globale utslippene av CO2 er iÞynefallende. Kina passerte USA som landet med stÞrst utslipp av CO2 fra fossil energi og industri i 2006. I 2022 vil Kina stÄ for drÞyt 30 prosent av utslippene i verden"

"CO2-utslippene fra kull, olje, gass og sement i Kina Ăžkte med 1,5 prosent i snitt per Ă„r i tiĂ„ret 2012–21. Utslippene nĂ„dde et nytt rekordnivĂ„ i 2021. Forbruk av kull i kraftproduksjon og industriprosesser er den viktigste enkeltfaktoren."

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 8:25 pm
HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 8:08 pm
fargerik skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:47 pm Kina er et kommunistisk ettpartidiktatur. De gir blaffen i miljþ og klima.
Ergo er ikke MDG kommunister.
Superenkel logikk.
:D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljÞ, og de har for lengst forstÄtt at klima har ingen problemer. De takker mdg for Ä legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det gÄr med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle sÄ fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle sÄ fille ryker. SÄ der ryker argumentet.
En smule ironisk at du skriver om andres manglende logikk :D SÄ klima har ingen problem? Kan ikke du gi en hÄndsrekning til de som tviler pÄ din profesjonelle kompetanse pÄ omrÄdet kontra all verdens forskere og eksperter med Ärevis av erfaring og utdannelse. Med hvilken profesjonell pondus er det du uttaler deg med? Snakker vi livets harde skole?
:D

Gidder ikke sitte her Ä krangle om det, men de fÊrreste vet forskjellen pÄ klima og miljÞ. Jeg kommer ikke til Ä utdype den forskjellen. Kinesere er faktisk opptatt av miljÞ. Samtidig som de er det sÄ har de ogsÄ forstÄtt at klimasaken ikke er helt som den blir lagt frem. Det var kinesere. SÄ kan du se pÄ norske politikere, nÄr de snakker om klima og miljÞ. IPCC snakker alltid om klima, mens politikere blander inn ei rotete suppe med miljÞ, og det blir uforstÄelig. Ser vi pÄ tenÄringen som gikk til skolestreik sÄ kunne hun visstnok se CO2 eller er det plast de egentlig mener? Media aner som folk flest ikke forskjell pÄ klima og miljÞ, bare legg merke til neste artikkel som skrives.

MiljÞmessig har vi enorme utfordringer. Det leves det liten tvil om. Plasten blir det stadig vekk mer av og det har en tendens til Ä samle seg i havet. NÄr disse miljÞpolitikere ikke vet bedre enn at de selger sÞpla vÄr til tyskere, som igjen selger sÞpla vidre til den tredje verden, som igjen dumper det ut i elver/hav sÄ skjÞnner du hva jeg mener med det. I klimanavnet skal miljÞ Þdelegges. Store omrÄder hugges ned for fote for Ä lage en vindpark, som igjen sprer mikroplast. Kan nevne flust av eksempler.

Klimamessig sÄ har vi hÞrt klimapanelet, Jada og hvert eneste Är sÄ kommer det en ny utsettelse pÄ dommedagen. Vi skal kokes eller stekes. Det som ikke nevnes er at disse vÊrkatastrofene det vises til alltid har vÊrt der, det er ingen nyhet. Sjekk historien. Da jeg sÄ hvordan temperaturen steg pÄ papiret, uavhengig av historien sÄ startet jeg Ä sjekke litt. Vi alle har vel hÞrt om de 97% av alle klimaforskere som er enig? jada, bare sjekk den historien litt mer i dybden. Generelt "temperaturen stiger", sÄ kommer det en studie fra en biolog som sier at et eller annet skjer i naturen, og det er en bekreftelse pÄ at "temperaturen stiger". Dermed sÄ er alt med evolusjon glemt.SÄ raser det fra et fjell, selvfÞlgelig er det et resultat av at "temperaturen stiger". Dermed er alt med erosjon glemt. Bruer med Äpenbare konstruksjonsfeil og mangler er med pÄ Ä bekrefte at "temperaturen stiger". PÄsatte branner der hudrevis personer har blitt arrestert for brannstiftelser er med pÄ Ä bekrefte at "temperaturen stiger". Forskerne er flinke med Ä vise deg det lille de vil vise, mens resten forsÞkes viskes vekk. Bart Eide er sÄ bekymret at han nesten p.......

Mange gjÞr som du i dette tilfelle, ved Ä ty til sakasme f.eks. en sammenligning med profesionell podus for Ä komme ovenpÄ, hvilken er heller ingen uvanlig taktik. Men jeg kan kun vise deg dÞren i dette, men du selv mÄ Äpne den.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:04 pm
DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 8:25 pm
HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 8:08 pm :D Suppelogikk? Kinesere er faktisk opptatt av miljĂž, og de har for lengst forstĂ„tt at klima har ingen problemer. De takker mdg for Ă„ legge ned all industri slik at de selv kan overta. De driter fiullstendig hvordan det gĂ„r med lille Norge. Kommunister kan innbyrdes krangle sĂ„ fillene fyker, selv nazister kan innbyrdes krangle sĂ„ fillene fyker. Ja slektninger av hverandre kan krangle sĂ„ fille ryker. SĂ„ der ryker argumentet.
En smule ironisk at du skriver om andres manglende logikk :D SÄ klima har ingen problem? Kan ikke du gi en hÄndsrekning til de som tviler pÄ din profesjonelle kompetanse pÄ omrÄdet kontra all verdens forskere og eksperter med Ärevis av erfaring og utdannelse. Med hvilken profesjonell pondus er det du uttaler deg med? Snakker vi livets harde skole?
:D

Klimamessig sÄ har vi hÞrt klimapanelet, Jada og hvert eneste Är sÄ kommer det en ny utsettelse pÄ dommedagen. Vi skal kokes eller stekes. Det som ikke nevnes er at disse vÊrkatastrofene det vises til alltid har vÊrt der, det er ingen nyhet. Sjekk historien. Da jeg sÄ hvordan temperaturen steg pÄ papiret, uavhengig av historien sÄ startet jeg Ä sjekke litt. Vi alle har vel hÞrt om de 97% av alle klimaforskere som er enig? jada, bare sjekk den historien litt mer i dybden. Generelt "temperaturen stiger", sÄ kommer det en studie fra en biolog som sier at et eller annet skjer i naturen, og det er en bekreftelse pÄ at "temperaturen stiger". Dermed sÄ er alt med evolusjon glemt.SÄ raser det fra et fjell, selvfÞlgelig er det et resultat av at "temperaturen stiger". Dermed er alt med erosjon glemt. Bruer med Äpenbare konstruksjonsfeil og mangler er med pÄ Ä bekrefte at "temperaturen stiger". PÄsatte branner der hudrevis personer har blitt arrestert for brannstiftelser er med pÄ Ä bekrefte at "temperaturen stiger". Forskerne er flinke med Ä vise deg det lille de vil vise, mens resten forsÞkes viskes vekk. Bart Eide er sÄ bekymret at han nesten p.......

Mange gjÞr som du i dette tilfelle, ved Ä ty til sakasme f.eks. en sammenligning med profesionell podus for Ä komme ovenpÄ, hvilken er heller ingen uvanlig taktik. Men jeg kan kun vise deg dÞren i dette, men du selv mÄ Äpne den.
HahađŸ€Ł Åhhh, sĂ„ du er enda en selvlĂŠrt sofasynser? Doktorgrad i youtube, blogger og konspirasjonsteorier? Det ante meg. Nei, elever av Livets Harde Skole pleier ikke vĂŠre sĂ„ fornĂžyde nĂ„r deres bakgrunn for Ă„ heve seg over all verdens forskning blir etterspurt. Hvordan har det seg at jo mindre realkompetanse og utdanning man sitter pĂ„ jo sikrere framstĂ„r man pĂ„ at man selv knuger selve sannheten? Jeg behĂžver slett ikke "Ă„ komme ovenpĂ„". Jeg kan le hardt av deg, og stĂžtte meg pĂ„ FNs klimapanel og all annen seriĂžs forskning. DĂžren? Den kan du lukke etter deg pĂ„ vei ut.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:32 pm HahađŸ€Ł Åhhh, sĂ„ du er enda en selvlĂŠrt sofasynser? Doktorgrad i youtube, blogger og konspirasjonsteorier? Det ante meg. Nei, elever av Livets Harde Skole pleier ikke vĂŠre sĂ„ fornĂžyde nĂ„r deres bakgrunn for Ă„ heve seg over all verdens forskning blir etterspurt. Hvordan har det seg at jo mindre realkompetanse og utdanning man sitter pĂ„ jo sikrere framstĂ„r man pĂ„ at man selv knuger selve sannheten? Jeg behĂžver slett ikke "Ă„ komme ovenpĂ„". Jeg kan le hardt av deg, og stĂžtte meg pĂ„ FNs klimapanel og all annen seriĂžs forskning. DĂžren? Den kan du lukke etter deg pĂ„ vei ut.
NÄja..... Mer sarkasme? Jeg tÄler den.
DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:32 pm HahađŸ€Ł Åhhh, sĂ„ du er enda en selvlĂŠrt sofasynser?
Doktorgrad i youtube, blogger og konspirasjonsteorier?
Ser teorien din, men du er ikke i nĂŠrheten.
DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:32 pm Nei, elever av Livets Harde Skole pleier ikke vĂŠre sĂ„ fornĂžyde nĂ„r deres bakgrunn for Ă„ heve seg over all verdens forskning blir etterspurt.
Hvordan har det seg at jo mindre realkompetanse og utdanning man sitter pÄ jo sikrere framstÄr man pÄ at man selv knuger selve sannheten?
PĂ„ seg selv kjenner man andre. Vel, da vet vi hvor fĂžrnĂžyd du er.
DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:32 pm Jeg behĂžver slett ikke "Ă„ komme ovenpĂ„". Jeg kan le hardt av deg,
Gjenta setningen din ti ganger til, sÄ kanskje du ser det.
La oss hÄpe at du ikke setter latteren fast i halsen.
DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:32 pm DĂžren? Den kan du lukke etter deg pĂ„ vei ut.
Grei bekreftelse pÄ hva at du Þnsker ingen sannhet skal se dagens lys.
Helt i orden for min del. Som sagt jeg gidder ikke sitte her Ă„ krangle.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

Pussig at man hele tiden fÄr bekreftelse fra det ene medlemmet etter det andre fra mdg hva det partiet stÄr for?

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 7:40 pm
VifteKopp skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:45 pm
ehall skrev: ↑tir mar 21, 2023 4:37 pm Er ingen poeng Ă„ forklare deg det enda mer, flere har forsĂžkt her i trĂ„den. Er man frelst sĂ„ er man ikke mottakelig for motforestillinger. Du syntes sikkert alt er bare strĂ„lende og helt tipp topp i Oslo.
Jeg har fÄtt ett eksempel pÄ kommunistisk politikk; nemlig at MDG foreslÄr ti Ärs garanti pÄ visse produkter (et forslag som allerede forklart ikke har noe med kommunisme Ä gjÞre)

Jeg har ikke fÄtt et eneste eksempel pÄ totalitÊr politikk. Du er faktisk, sÄ vidt jeg kan se, den fÞrste som nevner ordet, sÄ da hadde det vÊrt interessant om du kom med noen slike eksempler pÄ en slik totalitÊr politikk?
Du leser nÞyaktig som fanden leser bibelen, og vred pÄ det som ble skrevet.
Hva vred jeg pÄ?

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:47 pm
DuncanE skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:32 pm HahađŸ€Ł Åhhh, sĂ„ du er enda en selvlĂŠrt sofasynser?
Doktorgrad i youtube, blogger og konspirasjonsteorier?
Ser teorien din, men du er ikke i nĂŠrheten.
Ikke i nÊrheten nei? SÄ hvilken reell profesjonell kompetanse stÞtter du deg pÄ som tilsier at man skal hÞre pÄ deg fremfor alle verdens forskere og eksperter pÄ omrÄdet? NÄ er jeg spent.

Brukeravatar
HB4596
Innlegg: 697
Sted: Østlandet

Legg inn av HB4596 »

HB4596 skrev: ↑tir mar 21, 2023 9:52 pm Pussig at man hele tiden fĂ„r bekreftelse fra det ene medlemmet etter det andre fra mdg hva det partiet stĂ„r for?
Der var det to til og godt at de ikke blir sittende i regjering med det fĂžrste.
Det blir Ä fÞre de opp pÄ lista over de vennelige.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Norge kommer til Ă„ takle det fint. Ja, jeg stemmer HĂžyre og skulle gjerne sett Erna eller noen av stjernene bak henne styre landet. Men Norge er i et slags vakum som redder oss uansett.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

GÄ tilbake til «Politikk - Norsk»