Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar

lsklars

Legg inn av lsklars »

oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm
lsklars skrev: lør mar 18, 2023 7:03 pm Skjønner ikke hvorfor han starter denne
Skjønner du det nå?
Nei, de hadde fortsatt vunnet komfortabelt.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

lsklars skrev: lør mar 18, 2023 10:11 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm
lsklars skrev: lør mar 18, 2023 7:03 pm Skjønner ikke hvorfor han starter denne
Skjønner du det nå?
Nei, de hadde fortsatt vunnet komfortabelt.
Okey? Kvartfinale i cuppen de trenger for the treble. Han spilte 60 min mot Leipzig og 60 min i dag. Funket jo helt greit.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Dewaz skrev: lør mar 18, 2023 11:35 pm
lsklars skrev: lør mar 18, 2023 10:11 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm

Skjønner du det nå?
Nei, de hadde fortsatt vunnet komfortabelt.
Okey? Kvartfinale i cuppen de trenger for the treble. Han spilte 60 min mot Leipzig og 60 min i dag. Funket jo helt greit.
120 minutter fordelt over to kamper. Oh, the horror.

Det høres jo ut som enkelte her inne ikke tror at Haaland klarer å fullføre kamper lengre. Han må hvile mest mulig. Helst hele tiden.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Helt ok dette
Erling Haaland has scored more hat-tricks in all competitions this season (six) than every other Premier League player combined (five).

6 - Erling Haaland
1 - Mohamed Salah
1 - Ivan Toney
1 - Son Heung-min
1 - Phil Foden
1 - Leandro Trossard

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Re: Erling Braut Haaland - en overgrepssaga har jeg tatt meg selv i å lese et par ganger, men den ovregangssagaen hans har da på vitterlig vis blitt overgrep av vidunderlig historisk nivå på sterke motstanderklubber som har blitt tvunget ned på kne for å sprike med skinkene.
For en spiller, han har avkledd den ene forsvarskjempe og keeper etter tur.
Tap inn har blitt brukt mot han, men for en enorm evne til å være på rett sted til rett tid.
Han bare har det, ufattelig stolt av gutten

lsklars

Legg inn av lsklars »

oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm
lsklars skrev: lør mar 18, 2023 7:03 pm Skjønner ikke hvorfor han starter denne
Skjønner du det nå?
Skjønner du det nå?

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

lsklars skrev: tir mar 21, 2023 4:56 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm
lsklars skrev: lør mar 18, 2023 7:03 pm Skjønner ikke hvorfor han starter denne
Skjønner du det nå?
Skjønner du det nå?
To strek under.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

lsklars skrev: tir mar 21, 2023 4:56 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm
lsklars skrev: lør mar 18, 2023 7:03 pm Skjønner ikke hvorfor han starter denne
Skjønner du det nå?
Skjønner du det nå?
Gratulerer med norsk rekord i etterpåklokskap.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Gud bedre slæpp off

startelver

Legg inn av startelver »

Da er han ihverfall klar som aldri før til å banke Liverpool. Mens han har sett Spania slå Norge 4-0 på storskjermen sin

Champis

Legg inn av Champis »

lsklars skrev: tir mar 21, 2023 4:56 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm
lsklars skrev: lør mar 18, 2023 7:03 pm Skjønner ikke hvorfor han starter denne
Skjønner du det nå?
Skjønner du det nå?

Var vel ingen grunn til at han ikke skulle starte den. Selvsagt, hvis vi som nordmenn kunne bestemt hva vi ønsker, så hadde han kanskje ikke gjort det. Men det er ikke slik det fungerer.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Champis skrev: ons mar 22, 2023 12:22 am
lsklars skrev: tir mar 21, 2023 4:56 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør mar 18, 2023 9:14 pm

Skjønner du det nå?
Skjønner du det nå?

Var vel ingen grunn til at han ikke skulle starte den. Selvsagt, hvis vi som nordmenn kunne bestemt hva vi ønsker, så hadde han kanskje ikke gjort det. Men det er ikke slik det fungerer.
Var absolutt og ingen grunn til at han skulle startet denne mot et Championshiplag. Han kunne fint kommet inn fra benken.

Champis

Legg inn av Champis »

lsklars skrev: ons mar 22, 2023 4:36 pm
Champis skrev: ons mar 22, 2023 12:22 am
lsklars skrev: tir mar 21, 2023 4:56 pm

Skjønner du det nå?

Var vel ingen grunn til at han ikke skulle starte den. Selvsagt, hvis vi som nordmenn kunne bestemt hva vi ønsker, så hadde han kanskje ikke gjort det. Men det er ikke slik det fungerer.
Var absolutt og ingen grunn til at han skulle startet denne mot et Championshiplag. Han kunne fint kommet inn fra benken.

Uenig. Hadde jeg trent City, og byttet ut Haaland etter 60 min mot Leipzig, så ville det vært en selvfølge at han skulle starte mot Burnley. Siste City-kamp på en liten stund, og ingen grunn til å spare på kruttet, bortsett fra spillere som åpenbart sliter med noe. Så vil selvsagt mange si i etterkant at det ble enkelt etc. men det kan man aldri vite på forhånd. Haaland scoret tross alt hat trick, og var kanskje den største faktoren til at det ble enkelt. Burnley var tross alt ganske gode første halvtimen, og har prestert bedre enn flere PL-lag denne sesongen. Heller starte med de beste for å prøve å avgjøre kampen, for så å bytte - som også ble gjort.

startelver

Legg inn av startelver »


Assi

Legg inn av Assi »

Må være vanskelig å forsvare city, pep og haaland her hvis du ikke er redd for at nesa di skal vokse.. de så jo match-programmet; vi gunner på - drar han ut av norge - og klar til liverpool.. faktisk pinlig å lese de bortforklaringene her .. vi snakker om pep her.. fair play har vel aldri vært nevnt og med bakgrunn fra solbakken, solskjær og raiola så er man vel ikke immun

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Assi skrev: tor mar 23, 2023 9:30 pm Må være vanskelig å forsvare city, pep og haaland her hvis du ikke er redd for at nesa di skal vokse.. de så jo match-programmet; vi gunner på - drar han ut av norge - og klar til liverpool.. faktisk pinlig å lese de bortforklaringene her .. vi snakker om pep her.. fair play har vel aldri vært nevnt og med bakgrunn fra solbakken, solskjær og raiola så er man vel ikke immun
Haaland er på sykehus i Barcelona.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/dwrvV ... -barcelona

Greit å holde kjeft noen ganger.

Assi

Legg inn av Assi »

Dewaz skrev: tor mar 23, 2023 9:37 pm
Assi skrev: tor mar 23, 2023 9:30 pm Må være vanskelig å forsvare city, pep og haaland her hvis du ikke er redd for at nesa di skal vokse.. de så jo match-programmet; vi gunner på - drar han ut av norge - og klar til liverpool.. faktisk pinlig å lese de bortforklaringene her .. vi snakker om pep her.. fair play har vel aldri vært nevnt og med bakgrunn fra solbakken, solskjær og raiola så er man vel ikke immun
Haaland er på sykehus i Barcelona.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/dwrvV ... -barcelona

Greit å holde kjeft noen ganger.
Vært på sjekk i barcelona ? samarbeid med city.. herregud.. vi får se da om han står opp fra de døde og spiller mot liverpool.. gamle doperen og dommerjukseren Pep som har dratt i gang dette vil jeg tro. eller kanskje city med 114 brudd på finncial fair play reglene.. Ja, hva gjør vi hvis vi drar ut stjernespilleren vår på med en pseudo-skade - sender vi han til St Tropez eller finner vi på noen lege-greier.. Ja, noen ganger er det greit å holde kjeft når man er på John Pelu nivå

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

@Assi sitter åpenbart på info samtlige medier i verden vil betale meget godt for, så hvorfor sprer du da innsideinformasjonen gratis her inne?

Assi

Legg inn av Assi »

FranciscoM skrev: tor mar 23, 2023 10:25 pm @Assi sitter åpenbart på info samtlige medier i verden vil betale meget godt for, så hvorfor sprer du da innsideinformasjonen gratis her inne?
Samtlige medier i verden vet at pep får betalt lønnen sin ved å holde idiot-foredrag i midt-østen og at city har draktsponsorer som ingen har hørt om. Alle visste at barcelona fikk dommerhjelp i alle år, og nå skal plutselig alle etterforske de når vinden har snudd . barcelona satte doping i system; alle visste det men ingen utfordret makten.. Når pep ber haaland "melde" inn et sykehusbesøk for å få det til å se bra ut - tror du virkelig på det eller er det komfortabelt under steinen du har levd under de siste årene ? jeg gambler ikke og har ikke mye penger, men jeg kan donere enn hundrings (æren er verre enn pengene) hvis haaland ikke er superklar mot liverpool 1april til det du ønsker

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Det er ingenting som er mer troverdig enn 100% påståelighet ;-)

Assi

Legg inn av Assi »

GunnarBull skrev: tor mar 23, 2023 10:45 pm Det er ingenting som er mer troverdig enn 100% påståelighet ;-)
Korriger meg gjerne hvis du vet noe om temaet :) Gjerne faktabasert, så er det litt lettere å svare. Men det er jo hyggelig med innlegg da. Men jeg skjønner jo at brann-supportere liker å snakke i generelle vendinger

Champis

Legg inn av Champis »

Assi skrev: tor mar 23, 2023 10:40 pm
FranciscoM skrev: tor mar 23, 2023 10:25 pm @Assi sitter åpenbart på info samtlige medier i verden vil betale meget godt for, så hvorfor sprer du da innsideinformasjonen gratis her inne?
Samtlige medier i verden vet at pep får betalt lønnen sin ved å holde idiot-foredrag i midt-østen og at city har draktsponsorer som ingen har hørt om. Alle visste at barcelona fikk dommerhjelp i alle år, og nå skal plutselig alle etterforske de når vinden har snudd . barcelona satte doping i system; alle visste det men ingen utfordret makten.. Når pep ber haaland "melde" inn et sykehusbesøk for å få det til å se bra ut - tror du virkelig på det eller er det komfortabelt under steinen du har levd under de siste årene ? jeg gambler ikke og har ikke mye penger, men jeg kan donere enn hundrings (æren er verre enn pengene) hvis haaland ikke er superklar mot liverpool 1april til det du ønsker

Det må være utrolig slitsomt å være så konspiratorisk anlagt....

Worth

Legg inn av Worth »

Assi skrev: tor mar 23, 2023 10:56 pm
GunnarBull skrev: tor mar 23, 2023 10:45 pm Det er ingenting som er mer troverdig enn 100% påståelighet ;-)
Korriger meg gjerne hvis du vet noe om temaet :) Gjerne faktabasert, så er det litt lettere å svare. Men [...]
Denne går vel begge veier, gjør den ikke?

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Assi skrev: tor mar 23, 2023 10:56 pm
GunnarBull skrev: tor mar 23, 2023 10:45 pm Det er ingenting som er mer troverdig enn 100% påståelighet ;-)
Korriger meg gjerne hvis du vet noe om temaet :) Gjerne faktabasert, så er det litt lettere å svare. Men det er jo hyggelig med innlegg da. Men jeg skjønner jo at brann-supportere liker å snakke i generelle vendinger
Faktum: Jeg ikke er Brann-supporter.

(og det er muligens det eneste av fakta som så langt har vært presentert om temaet)

Alpha

Legg inn av Alpha »

Mars POTM i City.

Assi

Legg inn av Assi »

Nærmer seg påske og da står vel Erling opp fra de døde allerede til helgen. Spiller han til helgen, så bør han spilt sin siste landskamp

Champis

Legg inn av Champis »

Assi skrev: tir mar 28, 2023 9:16 pm Nærmer seg påske og da står vel Erling opp fra de døde allerede til helgen. Spiller han til helgen, så bør han spilt sin siste landskamp

Hvorfor? Med den type skade er det da helt normalt å være ute i 5-10 dager.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


startelver

Legg inn av startelver »

Stakkars de folka som faktisk tror at Erling faker en skade for ikke å spille for Norge , han elsker å spille på landslaget! Akkurat nå ser det dårlig ut med start mot Liverpool.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»