Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av qbah »

Enda mer vrakgods fra RBK sendt ned med toget til Lillestrøm. Vær så god.

Laban

Legg inn av Laban »

qbah skrev: ons mar 22, 2023 12:01 am Enda mer vrakgods fra RBK sendt ned med toget til Lillestrøm. Vær så god.
Takk for det. Han og Åsen finner nok tonen. Lykke til med tidenes gråeste RBK-utgave

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Kakebart skrev: tir mar 21, 2023 11:08 pm Hoff er vel en veldig bra signering og ankeret som mangler. Så kan Knudsen flyttes frem ett hakk.
Veldig flott med anker på plass ja. Snakker vi dobbel dekning på alle plasser nå?

Keeper: MHC/Skjærstein
HVB: Ranger/Edh/Vindheim
HMS: Garnås/Slørdahl
SMS: Gabrielsen/Skjærvik
VMS: Roseth/Tønnesen
VVB: Dragnses/Tønnesen
HI: Ibrahimaj/Uba
6er: Hoff/Lundemo
VI: Åsen/Knudsen
HS: Lehne/Svendsen
VS: Adams/Skogvold

Kun Tønnesen som dekker dobbel plass. Honorable mention til Elias Solberg som trenger å få rista av seg skadene og lagt på litt muskler.

Blir nesten vrient å sette opp midtbanen nå. Hoff tar ankerrollen så lenge Lundemo er ute. Vil tro Ibra må vike for Knudsen på indreløperplass? Åsen er alt for viktig for laget. Så har du Svendsen som var helt forbanna strålende som indreløper mot Tromsø. Sistnevnte kan riktignok spille både indreløper og spiss.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ser bra ut ja. Mer vrakgods fra Trondheim tar vi imot med åpne armer, det har jo vist seg å være meget solide signeringer. Her kan de få skinne og være seg selv.

Laban

Legg inn av Laban »

🕵️‍♂️| Ajax is very close to signing Daniel Johan Skaarud (15/🇳🇴) of Lillestrøm SK. The extremely talented forward normally plays on the left wing, but can also play as ST, RW or CAM. Ajax will supposedly pay a couple hundred thousand Euro.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Laban skrev: tor mar 23, 2023 3:44 pm 🕵️‍♂️| Ajax is very close to signing Daniel Johan Skaarud (15/🇳🇴) of Lillestrøm SK. The extremely talented forward normally plays on the left wing, but can also play as ST, RW or CAM. Ajax will supposedly pay a couple hundred thousand Euro.
Nei takk. Daniel tror jeg går for langt større summer innen et par-tre år. Ikke trenger vi de par hundre tusen euroene det er snakk om heller. Signerte proffkontrakt i september. Hvorfor skal vi selge nå?

Kan jo hende han aldri tar nivået, men hva er vitsen med talentsatsing om man skal selge juvelene sine for et par skarve millioner før de har fått hår på brystet?... Minner om at Viking fikk 25 millioner for en Karlsbakk som knapt hadde bevist en dritt for Viking. Norske talenter er i vinden for tiden.

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Linselusa skrev: tor mar 23, 2023 4:17 pm men hva er vitsen med talentsatsing om man skal selge juvelene sine for et par skarve millioner før de har fått hår på brystet?
Kan bare legge ned akademisatsingen om Skaarud selges for et par millioner. Sves avkrefter heldigvis at det er snakk om noen overgang nå. Er på prøvespill.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Eneste jeg kan se fra Camp Skaarud sitt perspektiv er vel at han primært er ving/kantspiller, og per nå spiller jo LSK med 5-3-2 og uten kantspillere.
Det er jo ikke helt ideelt sett fra hans ståsted, selv om jeg mener det er best for han å bli i norsk fotball og gå veien her.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

mogandisu skrev: tor mar 23, 2023 6:34 pm Eneste jeg kan se fra Camp Skaarud sitt perspektiv er vel at han primært er ving/kantspiller, og per nå spiller jo LSK med 5-3-2 og uten kantspillere.
Det er jo ikke helt ideelt sett fra hans ståsted, selv om jeg mener det er best for han å bli i norsk fotball og gå veien her.
Jess, den tanken slo meg og. Får håpe han kan omskoleres til indreløper, eventuelt spille som en av de to framme. Nødt til å ta noen steg fysisk, men der har han jo tid.

Ellers godt å høre at Sves er ute og avkrefter. Satte kaffen i halsen her et øyeblikk.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Skaarud saken nå er vel litt som med Baccay for et par år siden som vel også var på prøvespill, da i Chelsea. Kort vei derfra til løse rykter om kjøp osv. Skal uansett ikke være mulig å selge en unggutten som man har signert proffkontrakt med for 3 mnd siden for lommerusk.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Tror og håper at tiden hvor norske klubber slipper sine største talenter for 2-3 mill utelands er forbi. Kan ikke tenke meg at vi går med på en sånn avtale. Mtp hvordan norske spillere og talenter er i vinden nå, pluss at LSK faktisk har en stabil økonomi så bør vi ikke selge for noe i nærheten av det der. Definitivt ikke verdt det når man vet at store talenter som slår igjennom i denne ligaen fort kan være verdt 50 mill nå til dags.

Uansett litt overrasket over at vi tillater at unggutter drar bort på prøvespill fortsatt. Var det ikke en sak for et år eller to siden hvor vi skulle stoppe å gjøre det der.

inc og nito

Legg inn av inc og nito »




Mesfin svarte nettopp på tweeten som starta ryktet :D

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

mogandisu skrev: tor mar 23, 2023 6:34 pm Eneste jeg kan se fra Camp Skaarud sitt perspektiv er vel at han primært er ving/kantspiller, og per nå spiller jo LSK med 5-3-2 og uten kantspillere.
Det er jo ikke helt ideelt sett fra hans ståsted, selv om jeg mener det er best for han å bli i norsk fotball og gå veien her.
Tror ikke man skal henge seg så mye opp i formasjonen, akkurat nå spiller man sånn pga at man har to veldig bra spisser i stallen, men tror man fort kan legge om til 523 i løpet av kamper og at det er en like sansynlig formasjon når Adams blir solgt videre.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Seier mot Odd. Solid gjennomgang. Ubeseiret i vinter. Ryker mot Godset neste mandag da vel.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Lillestrøm vs Strømsgodset
Dommer: Tore Hansen
VAR: Sigurd Smehus Kringstad

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

lsklars skrev: lør apr 01, 2023 10:09 pm Seier mot Odd. Solid gjennomgang. Ubeseiret i vinter. Ryker mot Godset neste mandag da vel.
Dragsnes spikret på venstre vingback eller blir det en del venstre stopper med Tønnesen vingback?

Og siste - Lars Ranger ute igår så jeg. Går ut ifra at Vindheim er kjøpt inn for å ta den høyrebacken.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Lew_Ashby skrev: søn apr 02, 2023 2:34 pm
lsklars skrev: lør apr 01, 2023 10:09 pm Seier mot Odd. Solid gjennomgang. Ubeseiret i vinter. Ryker mot Godset neste mandag da vel.
Dragsnes spikret på venstre vingback eller blir det en del venstre stopper med Tønnesen vingback?

Og siste - Lars Ranger ute igår så jeg. Går ut ifra at Vindheim er kjøpt inn for å ta den høyrebacken.
Om noe spiller nok Tønnesen venstre stopper ved behov. Vetle er klart bedre på vingbacken, mens Tønna har bra erfaring som stopper.

Ranger (og Skjærvik) ble holdt tilbake som et lite føre var, skal man tro trenerne. Jeg gjetter Ranger spiller mot Godset om en uke. Vindheim dro på seg en strekk på andre trening med gutta, og jobber hardt for å bli klar til seriepremieren. Det sannsynlige er nok at han figurerer på benken mot Godset. Greit å gi ham litt ekstra tid, så han ikke slår opp strekken. På lengre sikt håper jeg Vindheim enten pusher Ranger såpass at sistnevnte utvikler seg og gjør plassen til sin, eller at Vindheim utkonkurrerer Ranger, noe jeg tror er mer sannsynlig. Per nå er jeg ikke helt trygg på Ranger. På enda lengre sikt håper jeg Edh rister av seg skadeplagene og fortsetter den rivende utviklingen fra 2021-sesongen.

Vi får se! Laget mot Godset tror jeg blir enten:

MHC
Garnås - Gabrielsen - Roseth
Ranger - Knudsen - Hoff - Åsen - Dragsnes
TLO - Adams

Eller:

MHC
Garnås - Gabrielsen - Roseth
Ranger - Ibrahimaj - Knudsen - Åsen - Dragsnes
TLO - Adams

Kommer litt an på hvor godt Hoff gjør det på trening. Jeg tror den første varianten jeg lister opp er den sannsynlige på lengre sikt, selv om det vil være synd å sette ut poengspilleren Ibrahimaj. Kjeksen Lundemo ligger langt etter i løypa akkurat nå i alle fall.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Linselusa skrev: søn apr 02, 2023 3:08 pm Om noe spiller nok Tønnesen venstre stopper ved behov. Vetle er klart bedre på vingbacken, mens Tønna har bra erfaring som stopper.
► Show Spoiler
Dette er helt nydelig for oss som spiller fantasy ihvertfall, tusen takk. Vet veldig lite om Roseth, går nesten ut ifra at han ikke har tilsvarende offensive kvaliteter som Pettersson hadde. Det var en stopper med solide ferdigheter offensivt altså.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Lew_Ashby skrev: søn apr 02, 2023 3:17 pm
Linselusa skrev: søn apr 02, 2023 3:08 pm Om noe spiller nok Tønnesen venstre stopper ved behov. Vetle er klart bedre på vingbacken, mens Tønna har bra erfaring som stopper.
► Show Spoiler
Dette er helt nydelig for oss som spiller fantasy ihvertfall, tusen takk. Vet veldig lite om Roseth, går nesten ut ifra at han ikke har tilsvarende offensive kvaliteter som Pettersson hadde. Det var en stopper med solide ferdigheter offensivt altså.
Martin Ove var jo i sin tid et veldig stort talent som fikk ungdomsårene litt ødelagt av skader. Har nærmest blitt en floskel å kalle en forsvarer for "moderne stopper", men Roseth er vel en av disse. Fin pasningsfot og veldig rask. Ikke like rå i boksen som det Petterson var, men jeg vil hevde han er bedre med ballen i beina, selv om Tom hadde sine øyeblikk her. For øvrig hadde Petterson garantert fortsatt vært i klubben om det ikke var for skadeplagene. En høyt aktet mann blant supportere, spillere og ansatte på Åråsen, men lønna ble litt for høy for en såpass gammel og hanglende spiller. Vi satser på at Roseth tar over stafettpinnen med bravur! Var en nøkkelspiller for Sogndal – og det ble jo grei klaff med den forrige forsvarsspilleren vi hentet fra Saftbygda 8-)

Forresten, apropos Fantasy: Dersom Ranger ikke skulle bli klar til mandagens batalje, blir det fort Tønnesen på høyre vingback. Han vikarierte der i går under treningskampen mot Odd, og virket veldig trygg og god.

Laban

Legg inn av Laban »

Det snufses i Drammen. Festen avblåses

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Bare å få ut fingeren om man skal på derby 1. mai. Bortebillettene ble lagt ut for 4-5 timer siden, og er visst solgt rundt 1500 allerede.

lsklars

Legg inn av lsklars »

2100 billetter solgt bare i dag til vif away! Syke tall!

aderyn

Legg inn av aderyn »

Deilig å se hvor stort derbyet har blitt. Var ikke så mange år siden man måtte jobbe for å selge litt over 1000 bortebilletter, dog skal det sies at vi fikk ganske mange færre billetter på den tiden.

Nå ser det ut som over 3000 og utsolgt bortefelt er den nye standaren. Fett for derbyet og for norsk fotball. Var på forrige derby på Infidelity og er noe av det mektigste jeg har opplevd i norsk fotball mtp ramme rundt matchen. Bare håper vi klarer å levere bedre på banen denne gangen.

Laban

Legg inn av Laban »

Billettsystemet knelte. Bør vel få et par seksjoner til på plastikk-arenaen

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Kommer det noen tilreisende til Stavanger på lørdag da? Nærmer seg utsolgt stadion. Hadde vært kjekt med stinn brakke og publikumsrekord så langt i år.

Dere blir også første bortelag som får spille på det nye dekket. Kunstgress, dessverre, men i alle fall splitter nytt.

Laban

Legg inn av Laban »

Kun 800 billetter igjen. Blir utsolgt i dag. Imponerende. Rett og slett

Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »

Vikingen skrev: ons apr 12, 2023 11:55 pm Kommer det noen tilreisende til Stavanger på lørdag da? Nærmer seg utsolgt stadion. Hadde vært kjekt med stinn brakke og publikumsrekord så langt i år.
Fra Romerikes Blad:
- Den kampen har kommet litt i skyggen fordi det har vært fokus på flere andre kamper, men etter utsettelsen har også det salget tatt seg opp. Mot slutten av påske var det solgt 30 billetter på vårt felt. Onsdag var 165 billetter solgt. Jeg regner med at vi kan bli mellom 250 og 300 i Stavanger.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »


Kjøtteter

Legg inn av Kjøtteter »


Laban

Legg inn av Laban »

En ok bortekamp i Stavanger. Blir ikke utspilt på noen som helst måte og det er en jevn kamp som vipper Viking sin vei til slutt. Våre beste mener jeg er Mads og Roseth (til han blir klubba ned og må ut med skade). Det hadde jo vært fint om VAR hadde fungert, men da vet vi hvor lista ligger med tanke på hands og straffer.

Godset neste

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»