Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Svar
KongOlav2

Re: Kamptråd Spania(B) og Georgia(B) EM-kvalifisering 2023

Legg inn av KongOlav2 »

Fazam skrev: ons mar 22, 2023 9:39 am
KongOlav2 skrev: ons mar 22, 2023 7:44 am Dette skal egentlig holde til å slå et lag som Georgia.
Det samme som ble sagt da Norge skulle slå Ungarn over to kamper.
Når Norge tapte mot Slovenia med Haaland på banen, hvordan har du da kommet frem til at det er så enkelt?
Jeg sier ikke at det kommer til å gjøre det, men at mannskapet bør være bra nok. Da handler det om andre ting enn kvaliteten av spillerne man har på banen.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

mogandisu skrev: ons mar 22, 2023 8:44 am Synes det er veldig rart at Ståle ser seg tilfreds med kantalternativene:

- Moi (lite spilletid og variabel prestasjon siste landskamper)
- Ola Solbakken (lite spilletid)
- Mats Møller Dæhli (nedre halvdel 2. Bundes, god presspiller men lite X faktor)
- Ola Brynhildsen (utenfor sesong og har spilt mest spiss)

Synes denne troppen skriker etter noen som Dønnum eller Sahraoui.

Kan fort faktisk bli Aursnes på venstre kant og Moi på høyre for alt jeg vet.
Helt klart. Tror jeg ville vurdert Ohi også.

Evv

Legg inn av Evv »

Aursnes må begynne i en venstre kantrolle, vært glitrende der i Benfica. Moi benk. Vi har større bredde på midtbanen så av de årsaker også dumt å bruke Aursnes der.

Evv

Legg inn av Evv »

Ellers må man finne en langsiktig plan for Hugo Vetlesen på landslaget. Han er for bra til å sitte på benken, men har samme rolle i klubblaget som Ødegaard. Kan han mestre en venstre indreløperrolle da? Eller hva med en "høyreving"-rolle hvor han trekker inn og back kommer rundt? Antar noen Bodø-supportere her kan gi noen kloke svar. Eller kanskje Ødis er enda mer tilpasningsdyktig og kunne spilt venstre indreløper og Vetlesen kunne spilt høyre.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Vi må true Spania direkte etter brudd, da er de i ubalanse. Da trenger vi fart og stor gjennombruddskraft. Dette er det bare Solbakken av midtbane- og angrepspillerne som er ekstrem nok på. Han må starte.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Evv skrev: ons mar 22, 2023 10:18 am Ellers må man finne en langsiktig plan for Hugo Vetlesen på landslaget. Han er for bra til å sitte på benken, men har samme rolle i klubblaget som Ødegaard. Kan han mestre en venstre indreløperrolle da? Eller hva med en "høyreving"-rolle hvor han trekker inn og back kommer rundt? Antar noen Bodø-supportere her kan gi noen kloke svar. Eller kanskje Ødis er enda mer tilpasningsdyktig og kunne spilt venstre indreløper og Vetlesen kunne spilt høyre.
I dagens norske midtbane? Nei, han er ikke for god til å sitte på benken. Folk har jo gått helt av skaftet etter kampen mot Viking. Han får spille seg inn som alle andre. Er ikke bare å spasere inn i elleveren med de gutta vi kan stille på midten nå.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Linselusa skrev: ons mar 22, 2023 10:30 am
Evv skrev: ons mar 22, 2023 10:18 am Ellers må man finne en langsiktig plan for Hugo Vetlesen på landslaget. Han er for bra til å sitte på benken, men har samme rolle i klubblaget som Ødegaard. Kan han mestre en venstre indreløperrolle da? Eller hva med en "høyreving"-rolle hvor han trekker inn og back kommer rundt? Antar noen Bodø-supportere her kan gi noen kloke svar. Eller kanskje Ødis er enda mer tilpasningsdyktig og kunne spilt venstre indreløper og Vetlesen kunne spilt høyre.
I dagens norske midtbane? Nei, han er ikke for god til å sitte på benken. Folk har jo gått helt av skaftet etter kampen mot Viking. Han får spille seg inn som alle andre. Er ikke bare å spasere inn i elleveren med de gutta vi kan stille på midten nå.
Det er jo ikke bare Vikingkampen som er grunnlaget for at han trekkes frem? Fyren leverte 23 målpoeng fra midtbanen forrige sesong og var nær ved å gå til Feyenoord for 65 mill på utgående kontrakt i januar. Det finnes flere spillere som ifølge mange MÅ spille for landslaget på bakgrunn av deres prestasjoner i klubblag, selv om de ikke har særlig lang fartstid på landslaget.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Tinkler skrev: ons mar 22, 2023 10:38 am
Linselusa skrev: ons mar 22, 2023 10:30 am
Evv skrev: ons mar 22, 2023 10:18 am Ellers må man finne en langsiktig plan for Hugo Vetlesen på landslaget. Han er for bra til å sitte på benken, men har samme rolle i klubblaget som Ødegaard. Kan han mestre en venstre indreløperrolle da? Eller hva med en "høyreving"-rolle hvor han trekker inn og back kommer rundt? Antar noen Bodø-supportere her kan gi noen kloke svar. Eller kanskje Ødis er enda mer tilpasningsdyktig og kunne spilt venstre indreløper og Vetlesen kunne spilt høyre.
I dagens norske midtbane? Nei, han er ikke for god til å sitte på benken. Folk har jo gått helt av skaftet etter kampen mot Viking. Han får spille seg inn som alle andre. Er ikke bare å spasere inn i elleveren med de gutta vi kan stille på midten nå.
Det er jo ikke bare Vikingkampen som er grunnlaget for at han trekkes frem? Fyren leverte 23 målpoeng fra midtbanen forrige sesong og var nær ved å gå til Feyenoord for 65 mill på utgående kontrakt i januar.
Har ikke sagt at det bare er Viking-kampen som er grunnlaget, men det har jo virkelig tatt helt av i etterkant. Jeg vil gjerne se Vetlesen prøve seg på landsen jeg, men det får bli med noen innhopp i første omgang.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Når det gjelder Vetlesen MÅ han spille indreløper. Der er det stor konkurranse, men han er kreativ type som også har blitt god på å true boksen. Tenker han først og fremst som en backup/avlaster for Ødegaard. Skulle vi trenge mål mot et lavtliggende lag, eksempelsvis Georgia, kan han og Ødegaard være en fin kombinasjon som indreløpere

StormOfMagic

Legg inn av StormOfMagic »

Hva tenker dere om Berge? Synes han har for dårlig arbeidsrate uten ball til å spille midtbaneanker, men er definitivt ikke like god som verken Ødegaard eller Aursnes, så det er kanskje ikke så mye plass til han i midtbanen? eventuelt flytte Aursnes over på venstreving og ha han som indreløper på venstre midtbane, men vet neimen ikke hva som ville vært best mot Spania eller Georgia.

Evv

Legg inn av Evv »

StormOfMagic skrev: ons mar 22, 2023 10:56 am Hva tenker dere om Berge? Synes han har for dårlig arbeidsrate uten ball til å spille midtbaneanker, men er definitivt ikke like god som verken Ødegaard eller Aursnes, så det er kanskje ikke så mye plass til han i midtbanen? eventuelt flytte Aursnes over på venstreving og ha han som indreløper på venstre midtbane, men vet neimen ikke hva som ville vært best mot Spania eller Georgia.
Ikke sett en eneste Sheffield United-kamp, men det som har vært prestert på landslaget har jo vært under enhver kritikk, det må være lov å si. Venstre indreløperrolle blir en utfordring å finne gode løsninger på denne samlingen.

StormOfMagic

Legg inn av StormOfMagic »

Evv skrev: ons mar 22, 2023 11:10 am
StormOfMagic skrev: ons mar 22, 2023 10:56 am Hva tenker dere om Berge? Synes han har for dårlig arbeidsrate uten ball til å spille midtbaneanker, men er definitivt ikke like god som verken Ødegaard eller Aursnes, så det er kanskje ikke så mye plass til han i midtbanen? eventuelt flytte Aursnes over på venstreving og ha han som indreløper på venstre midtbane, men vet neimen ikke hva som ville vært best mot Spania eller Georgia.
Ikke sett en eneste Sheffield United-kamp, men det som har vært prestert på landslaget har jo vært under enhver kritikk, det må være lov å si. Venstre indreløperrolle blir en utfordring å finne gode løsninger på denne samlingen.
Har fått med meg noen få av kampene deres, og jeg må si at jeg er litt skuffet. Han har noen fine pasninger, skudd og øyeblikk, men det virker som han bare gir opp alt for ofte. Vet ikke om han bare er sliten, om han ikke er instruert av trener til å ha for mange defensive arbeidsoppgaver eller om han bare ikke gidder, men virker som han bare trekker seg tilbake og lar ting skje her og der. Han er ganske god i championship, men han må enten forsvare bedre eller vinne ballen mer, for uten ball virker det noen ganger som om Sheffield spiller med 10 mann.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Journalister som bruker pressekonferanse til å spørre Ståle om Zlatan sine uttalelser om Qatar VM. Jeg blir matt.

smash

Legg inn av smash »

Berge har da vært helt brukbar for landslaget, litt opp og ned, men det gjelder for de aller fleste.

Han var god i cupkampen til SU. God med ball, konstruktiv, noen ganger rå til å passere ledd, men virker som han ikke har den beste kondisen.

Det store aberet er at han har en stor fyr som ikke er den hurtigste på små flater. Det kan gjøre midtbanen sårbar. Han burde jo være en boks-til-boks-midtbanespiller fra en indreløperposisjon.

For eksempel:

Aursnes Sørloth Solbakken

Berge - Berg - Ødegaard

Pushback

Legg inn av Pushback »

Champis skrev: ons mar 22, 2023 1:00 am
Pushback skrev: tir mar 21, 2023 9:47 pm Jeg tror det viktigste vedr braut er:

Braut må bruke erfaringen til å fortsette å gjøre tiltak slik at han både generelt ikke blir skadet, men også før sånne kamper som dette. Jeg mener det muligens, uten å vite så mye om det, er litt dust at ikke team haaland har forhandlet inn at han ikke skal starte enkle FA-cup kamper før viktige landskamper. Såpass med samarbeid og sympati må det være mellom miljøet i City og i landslaget. Det samme gjelder andre veien.
Ståle Solbakken sier at man kan jo ikke styre sånt med skader. Nei, men det finnes alltid muligheter til å redusere risiko og Burnley i FA-cupen kan man gjøre noe med. Jeg håper så inderlig at alt gjøres for å styrke landslagets posisjon vs. klubbene og at det ikke går andre veien, fremover.

Får se om han starter mot Liverpool. Jeg synes også det virker rart at dette ikke skal være ekte, men City som presser på, når det er landslagslegen som står og sier det. Det gir ingen mening. Hvorfor skal han senere i så fall ta smellen hvis det kommer ut at city har satt ned foten?

Jo, det er skikkelig kjipt at han ikke starter. Ikke bare er det fullstendig vås at vi hadde tapt uansett - han utgjør en gedigen forskjell. Vi snakker om en målmaskin og fenomen man ikke har sett før. Så jo det har noe å si. Jeg tenker at det er nettopp sånne umulige bortekamper mot Spania hvor vi trenger noe så voldsomt som braut. Samtidig er dette 25% av kvaliken, så la oss håpe dette blir eneste skadeperioden

Snakk om naivitet! Det er overhode ikke slik det fungerer, og det er selvsagt ikke noe de kan forhandle seg fram til! Og ønsker vi at det skal være sånn i fotballen, at enkelte spillere/primadonnaer skal ha kontraktsfestet hva de skal delta på etc.? Synes du det hadde vært greit i en klubb du holdt med? Det blir mye masing rundt den FA Cup-kampen nå, men faktum er at det er helt tilfeldig at dette skjedde akkurat da. Det kunne skjedd i en hvilken som helst kamp, og det er kun utur for Norge at det er landskamp rett etterpå.

Jobber man i City, så ser man ikke på en kamp i FA Cupen mot den suverene ligaleder i Championship som en enkel kamp. Man kan si at det ble det i ettertid, men det er selvsagt aldri gitt. Og Haaland scoret tross alt hat trick, så det var kanskje viktig for City å bruke han for at det skulle bli "enkelt"? Og selvsagt føler ingen i City at de skal ta noen overdrevne hensyn til Norge basert på at det er en knøttliten sjanse for at spissen deres KAN bli skadet i en kamp. Vi må ikke bli helt navlebeskuende her på bjerget!
Dette her henger jo ikke på greip. Nå er det en gang slik at den dialogen og forståelsen mellom landslaget og City allerede eksisterer. Ja, selvfølgelig synes jeg absolutt alle spillere bør kunne få anledning til å påvirke en startplass i en relativt uviktig kamp for enten klubb og landslag, i forkant av SVÆRT viktige kamper for den andre. Det handler jo overhodet ikke om primadonna, det handler faktisk heller om å flytte makten fra eiere av klubber tilbake til spiller. Når det er sagt, så har jeg heller ikke påstått at kontraktsfesting er det beste her.

Det jeg skrev var at Braut og hans team burde analysere hva som er skjedd og, med 800 000 pund i uka, bruke de ressurser man har tilgjengelig til å forsøke å unngå at sånt som dette skjer igjen. I dette tilfellet VAR DET MULIG å påvirke omstendighetene, ved å ikke starte den kampen! Ja, det er tilfeldig at det var i Burnleykampen det skjedde, men det virker ikke som du forstår at risiko er noe man kan og må håndtere. Måten du her omtaler risikohåndtering er er underlig. Du legger opp til at man egentlig bare skal la alt være opp til tilfeldighetene. For meg er det helt åpenbart at når man i forkant av denne kampen ser at fyren er skadefri med Spania rett etterpå, så kunne man valgt å starte Alvarez som tross alt er verdensmester med Argentina. Hvordan dette er naivt eller urealistisk har jeg ingen forståelse for.

Hvorvidt mekanismene som regulerer dette er kontraktsfestede klausuler, eller god kommunikasjon mellom leirene, må være opp til Haaland-teamet å vurdere.

Landslaget er mye viktigere enn det folk er klar over. Vi befinner oss i en slags psykose etter mange år med elendige resultater, men jeg skal love deg, en vellykket kvalik og 20 år med langrennsgull er ganske fort glemt. Fotball er enormt mye større og er det største utstillingsvinduet enhver vestlig kultur faktisk har. Det er ingen ting du blir spurt oftere om på pub i utlandet enn spørsmål om Haaland eller Ødegaard. Slik var det i 2000 også, selv med det spillermaterialet vi hadde den gangen. Fotball er det den gjeveste sporten av dem alle og den eneste som uforbeholdent gir deg respekt du ikke fortjener, fordi landet ditt presterer. Fødselstallene går opp dersom landslaget gjør det bra liksom. Ikke kom her med en passiv holdning om at det er naivt å be om mer hensyn fra City sin side i en situasjon som dette. Da kan du like så godt bare legge deg på rygg allerede. Vi som nordmenn har en rett til å si noe her.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Så på gårsdagens B-laget med et halvt øye, og mener de snakket om at Strand Larsen ble drillet som ving.

Pushback

Legg inn av Pushback »

mogandisu skrev: ons mar 22, 2023 11:21 am Journalister som bruker pressekonferanse til å spørre Ståle om Zlatan sine uttalelser om Qatar VM. Jeg blir matt.
Skal vi starte en underskriftskampanje for bedre spørsmål på PK ?
:D

Taururu

Legg inn av Taururu »

https://www.tv2.no/sport/fotball/disse- ... /15600287/

Ståle må slutte å tenke på Thorstvedt som spiss, han er indreløper.

Sørloth skal være førstepri som spiss, da jeg mener at JSL ikke er i nærheten av samme kvalitet. Synes sistnevnte har blitt litt vel oppskrytt etter overgangen til Celta Vigo.

De to andre som er nevnt Thorstvedt og Brynhildsen er ikke spissetyper i den forstand. De har knapt spilt klubbfotball de siste månedene heller. Thorstvedt med kun 204 min for Sassoulo, Brynhildsen har ikke spilt 90 min i de to cupkampene (en fra benk).

Superteale

Legg inn av Superteale »

Jeg synes det er håpløst av Ståle og ikke hente inn en erstatter for Haaland i troppen.
Dersom enten Sørloth eller Strand-Larsen går på en smell, direkte rødt kort eller noe annet, står vi ganske ribbet mot Georgia.

I tillegg bør Ståle bytte tidlig i Spania-kampen om vi ligger langt under, da er det bedre å spare de beste til Georgia-kampen, men det betinger at vi har noen å bytte inn....

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Nå kan alle teorier om at City på et eller annet vis står bak dette legges på hylla.
[Solbakken] forteller til NRK at han først prøvde å krangle litt med landslagslege Ola Sand om at skaden ikke var så alvorlig.

– Jeg blir informert av Ola Sand at det her går ikke. Og som den små-aggressive treneren jeg da blir, sier jeg at «dette er ikke mulig, Ola». Jeg prøver så å overtale den medisinske delen om at vi kan vente litt, men det er det ikke noe poeng i. Skaden er som den er og han vil ikke bli klar, forteller Solbakken.

startelver

Legg inn av startelver »

StormOfMagic skrev: ons mar 22, 2023 11:16 am
Evv skrev: ons mar 22, 2023 11:10 am
StormOfMagic skrev: ons mar 22, 2023 10:56 am Hva tenker dere om Berge? Synes han har for dårlig arbeidsrate uten ball til å spille midtbaneanker, men er definitivt ikke like god som verken Ødegaard eller Aursnes, så det er kanskje ikke så mye plass til han i midtbanen? eventuelt flytte Aursnes over på venstreving og ha han som indreløper på venstre midtbane, men vet neimen ikke hva som ville vært best mot Spania eller Georgia.
Ikke sett en eneste Sheffield United-kamp, men det som har vært prestert på landslaget har jo vært under enhver kritikk, det må være lov å si. Venstre indreløperrolle blir en utfordring å finne gode løsninger på denne samlingen.
Har fått med meg noen få av kampene deres, og jeg må si at jeg er litt skuffet. Han har noen fine pasninger, skudd og øyeblikk, men det virker som han bare gir opp alt for ofte. Vet ikke om han bare er sliten, om han ikke er instruert av trener til å ha for mange defensive arbeidsoppgaver eller om han bare ikke gidder, men virker som han bare trekker seg tilbake og lar ting skje her og der. Han er ganske god i championship, men han må enten forsvare bedre eller vinne ballen mer, for uten ball virker det noen ganger som om Sheffield spiller med 10 mann.
BBC-kommentatorene var ihvertfall fulle av lovord om Berge i cupkampen som ble sendt for noen dager siden. Spesielt når han går fremover og laget følger med så skapes det sjanser.

startelver

Legg inn av startelver »

Superteale skrev: ons mar 22, 2023 11:56 am Jeg synes det er håpløst av Ståle og ikke hente inn en erstatter for Haaland i troppen.
Dersom enten Sørloth eller Strand-Larsen går på en smell, direkte rødt kort eller noe annet, står vi ganske ribbet mot Georgia.

I tillegg bør Ståle bytte tidlig i Spania-kampen om vi ligger langt under, da er det bedre å spare de beste til Georgia-kampen, men det betinger at vi har noen å bytte inn....
Enig, men jeg er mer bekymret for forsvaret vårt og den defensive tryggheten mot Spania. Siden dette er bortekamper er det vel heller ingen krise med 1 poeng i Georgia hvis spissene ikke lykkes/skades.

guru

Legg inn av guru »

mogandisu skrev: ons mar 22, 2023 11:21 am Journalister som bruker pressekonferanse til å spørre Ståle om Zlatan sine uttalelser om Qatar VM. Jeg blir matt.
Eneste positive er jo at det ikke bare er norske journalister som spør dumme spørsmål......

Kjekspakke

Legg inn av Kjekspakke »

KimBlund skrev: ons mar 22, 2023 9:20 am Det største problemet med Haaland-skaden er ikke Spania-kampen, men Georgia. Selv om vi gjerne skulle hatt størst mulig sjanse mot Spania, så kommer ikke dette til å endre kampbildet. Sørloth har erfaring med disse spanjolene og kan fort gjøre en god figur der. Men Norge har slitt med å bryte ned lag som spiller lavt, slik Georgia kommer til å gjøre. Her kunne fort Haaland blitt avgjørende. Det sagt, så skal Georgia slås med eller uten Haaland.
Ser motsatt på det, mot Spania hadde vi trengt Haaland i brudd og faktisk hatt en sjanse mot dem. Georgia kommer til å legge seg lavt, og synes ikke Haaland har vært den beste i slike kamper for landslaget.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Hvis ikke Norge lærer å kunne bruke Haaland mot en lav blokk som City møter hver uke, så har vi et stort problem. Ikke bare nå, men i all overskuelig fremtid. Ingen tvil om at han vil bli savnet mot Spania også, men det er ikke her slaget om kvalifisering vil stå.

StormOfMagic

Legg inn av StormOfMagic »

smash skrev: ons mar 22, 2023 11:26 am Berge har da vært helt brukbar for landslaget, litt opp og ned, men det gjelder for de aller fleste.

Han var god i cupkampen til SU. God med ball, konstruktiv, noen ganger rå til å passere ledd, men virker som han ikke har den beste kondisen.

Det store aberet er at han har en stor fyr som ikke er den hurtigste på små flater. Det kan gjøre midtbanen sårbar. Han burde jo være en boks-til-boks-midtbanespiller fra en indreløperposisjon.

For eksempel:

Aursnes Sørloth Solbakken

Berge - Berg - Ødegaard
Dette er også mitt valg for den beste oppstillingen av midtbanespillere og angripere vi kan stille opp nå

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Tror oddsen på følgende lag er relativt lav:

Nyland
MHP, Strandberg, Hanche, Meling
Ødegaard, Berg, Aursnes
JSL, Sørloth, Moi

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

FranciscoM skrev: ons mar 22, 2023 1:52 pm Tror oddsen på følgende lag er relativt lav:

Nyland
MHP, Strandberg, Hanche, Meling
Ødegaard, Berg, Aursnes
JSL, Sørloth, Moi
JSL på høyre tror jeg ikke noe på, det blir Solbakken.

Pushback

Legg inn av Pushback »

StormOfMagic skrev: ons mar 22, 2023 1:35 pm
smash skrev: ons mar 22, 2023 11:26 am Berge har da vært helt brukbar for landslaget, litt opp og ned, men det gjelder for de aller fleste.

Han var god i cupkampen til SU. God med ball, konstruktiv, noen ganger rå til å passere ledd, men virker som han ikke har den beste kondisen.

Det store aberet er at han har en stor fyr som ikke er den hurtigste på små flater. Det kan gjøre midtbanen sårbar. Han burde jo være en boks-til-boks-midtbanespiller fra en indreløperposisjon.

For eksempel:

Aursnes Sørloth Solbakken

Berge - Berg - Ødegaard
Dette er også mitt valg for den beste oppstillingen av midtbanespillere og angripere vi kan stille opp nå
Helt klart, men kanskje ikke i denne fasongen?

Thorsby er en god backup hvis man trenger mer duellkraft.

Pushback

Legg inn av Pushback »

La oss sammenligne litt:

https://vglive.no/kamp/nederland-norge/460666/lag

Dette er laget som holdt unna i 84 minutter, men som ikke klarte å få til en pøkk hva gjelder å skape noe. Jeg vil påstå at:

+ Ødegaard er blitt bedre.
+ Aursnes, Berge og Berg valgene er vesentlig bedre enn Normann/Thorsby på dette tidspunktet
+ Ola Solbakken er antakeligvis bedre enn denne gangen
+ Stoppersituasjonen er bedre. Hanche har tatt steg og vi har Østigård.
+ Backsituasjonen er bedre med Ryerson som har tatt store steg
+ Benken vår er mye bedre med bedre alternativer enn f.eks JPH som falt fullstendig gjennom.
+ Alternativ på spiss er ikke en Lillestrømspiller (sorry LSK fans)
- Moi er dårligere.
- Nyland er dårligere?

Det er lov å håpe at vi skal klare å gjennomføre i det minste en god forsvarskamp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»