Overgangstråd sommer 23 - Arsenal

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Overgangstråd sommer 23 - Arsenal

Legg inn av Enzino »

MentalM skrev: tor mar 09, 2023 1:03 pm
Wellé skrev: tor mar 09, 2023 11:14 am Mtp skadehistorikk, samt at han hverken har spilt mye eller godt denne sesongen så vil jeg tro at verdien hans er på en all-time low. Det sagt så er han jo en veldig god spiller som dessverre ikke er en god fit for hvordan venstrebacken skal spille for Arsenal.

Får vi £40m tror jeg vi skal være ganske fornøyd. Så en link om at Aston Villa også er interessert som hadde vært supert. Kanskje man kan få til en budkrig.
Vårt navn blir bare dratt inn hver gang Newcastle nevnes for å generere klikk og interesse.

Absolutt troverdighet i at vi skal hente en ny venstreback nå etter at vi henter Moreno i januar, og Digne for et år siden.
Kan vel også være så enkelt som at en "journalist" som skal lage en story ser at Tierney er et logisk salg, og så ser han at Emery var coach i Arsenal da han ble hentet = da er en reunion i Villa en smart vinkel (og så har "journalisten" selvsagt ingen oversikt over om det er et logisk kjøp for Villa med tanke på stallen).

MentalM

Legg inn av MentalM »

Enzino skrev: tor mar 09, 2023 1:38 pm Kan vel også være så enkelt som at en "journalist" som skal lage en story ser at Tierney er et logisk salg, og så ser han at Emery var coach i Arsenal da han ble hentet = da er en reunion i Villa en smart vinkel (og så har "journalisten" selvsagt ingen oversikt over om det er et logisk kjøp for Villa med tanke på stallen).
Vil hevde begge årsakene er like enkle 😅

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

MentalM skrev: tor mar 09, 2023 2:54 pm
Enzino skrev: tor mar 09, 2023 1:38 pm Kan vel også være så enkelt som at en "journalist" som skal lage en story ser at Tierney er et logisk salg, og så ser han at Emery var coach i Arsenal da han ble hentet = da er en reunion i Villa en smart vinkel (og så har "journalisten" selvsagt ingen oversikt over om det er et logisk kjøp for Villa med tanke på stallen).
Vil hevde begge årsakene er like enkle 😅
Dårlig formulert av meg. Vil si at din vinkling var enda enklere, mens min var hakket mer bygget på logikk (og hakket mindre på paranoia... haha...).

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jeg har veldig lite tro på at vi er interesserte i denne spilleren, men hvis vi skal ha litt Wenger heritage, denne spilleren skriker Wenger for meg:


Nå som hele "The Wenger-wars" har kommet noen år på avstand så kjenner jeg at jeg i enda større grad kan sette pris på fotballen som Wenger sto for, selv på tampen. Jeg mener fortsatt at det var riktig at Wenger gikk, og burde kanskje gjort det noen år før, men han har også formet meg som fotballsupporter gjennom hva jeg liker og tror er god fotball. Dessverre så ble han nok "utdatert" på tampen, men grunnprinsippene hans om hvordan fotball skal spilles er noe jeg er 100% er enig i, og jeg er så ekstremt fornøyd med at Arteta også forfekter.

Fotballen Arsenal skal spille er offensiv og underholdende fotball og man må ha spillere som kan blende deg med detaljer. Arteta har tilført litt mer "jern" og disiplin i kombinasjon med overnevnte, men i bunn så er det mye av det samme de står for.

Og Jota er en spiller jeg tror kan spille denne fotballen. Dessverre er han nok overflødig med alle de spillerne vi har og vi er nok også ute etter noen med litt mer ekstrem fysikk, ref. jakten vår etter Mudryk, men han hadde vært en som får oss til å reise oss fra sofaen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Har meeeeget stor tvil på at dette stemmer. Tror Rice er førstevalget på midten og at en potensiell kantspiller nok er venstrebent. Mitoma er riktignok elsk og skulle gjerne hatt en til spiller ala han i stallen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Wa11in skrev: tir mar 21, 2023 11:24 pm
Wellé skrev: tor mar 09, 2023 1:08 pm Rent logisk, hvis Liverpool bestemmer seg for å gå videre fra Robertson så tror jeg de skal lete lenge etter en spiller som kunne tatt over den rollen så bra. Tror heldigvis at det ikke er aktuelt for noen av klubbene med en avtale der.
Jeg tenkte akkurat det samme da jeg leste lenger opp i tråden her at det ble snakket om salg for så lite som £25m. Alt under £40m er jo egentlig et kupp, gitt at man får noenlunde skikk på skadefrekvensen hans.

Jeg hadde gjerne tatt han til Liverpool for £30m, solgt Tsimikas, og latt Tierney og Robbo fighta om venstrebacken. Mistenker at taket er egentlig er bittelitt høyere hos Tierney, men spørs om vi noensinne får se det egentlige toppnivået hans.
Jepp, det er skadefrekvensen så lager en skikkelig bulk i prisen hans. Man kan ikke stole på han for å være en out-and-out starter i sin posisjon over en hel sesong. Så sånn sett så kunne kanskje en konkurranse med Robertson gi mening. Problemet hans i Arsenal er at han er pretty much den motsatte typen av Zinchenko og er sånn sett et litt dårlig fit i systemet vårt, men tror ikke han ville hatt det samme problemet hos dere, hvor det er primært backene som er offensive breddeholdere. Hos oss er de mer dyptliggende playmakere

Wellé

Legg inn av Wellé »

Wa11in skrev: ons mar 22, 2023 9:18 am
Wellé skrev: ons mar 22, 2023 9:11 am Problemet hans i Arsenal er at han er pretty much den motsatte typen av Zinchenko og er sånn sett et litt dårlig fit i systemet vårt, men tror ikke han ville hatt det samme problemet hos dere, hvor det er primært backene som er offensive breddeholdere. Hos oss er de mer dyptliggende playmakere
Ja, skulle tro at det var en god fit slik Klopp har brukt sidebackene sine. Men spørs om Tierney ønsker seg til et lag hvor han ikke er bankers i 11ern hvis han først skal forlate Arsenal, og Newcastle kan helt sikkert tilby en vel så spennende totalpakke med økonomi og lovnader om spilletid.

Synd, for Tierney er en spiller jeg mer enn gjerne hadde ønsket velkommen inn portene :)

Spennende sommervindu for Arsenal forresten! Dere forhandler nok fra en posisjon som få om noen hadde sett for seg for et års tid siden, og bør være en veldig attraktiv destinasjon for spillere som tidligere kanskje ville kikket andre steder. Rice-ryktene gir veldig mening, og det er sikkert lurt å handle litt raskt her, da han fort er nr. 2 på blokka hos flere av klubbene som har Bellingham i kikkerten. Med Rice på plass, så ser jeg egentlig ingen svakheter i stallen deres, annet enn at man selvsagt alltid kan forsterke bredden ytterligere. Balogun ser jo fresh ut i Ligue 1, så der har dere vel fikset backup spissplassen også, og kan selge Nketiah for å generere litt penger. Han bør jo være en veldig aktuell spiller for mange av lagene litt lenger ned på tabellen.
Newcastle gir veldig mening, men har i utgangspunktet ikke så veldig lyst til å selge spillere dit som kan forsterke dem. Men det er nok det klart mest sannsynlige scenarioet. Har også gått rykter om at han har lyst til å flytte nærmere Skotland, og du kommer ikke mye nærmere Skotland enn Newcastle hvis du skal spille i PL.

Ja, kan ikke benekte at jeg har veldig store forhåpninger for hvordan vi kan forsterke oss, selvom vi ikke akkurat kan klage på hverken investeringsviljen eller spillerne som har blitt hentet de siste årene. På grunn av det så tviler jeg på at vi ender opp -£100m netto ++ slik vi har gjort de siste to sesongene. Vi er nok mer avhengig av hvor mye vi selger for for KSE er ikke en sparebank for oss. Rice hadde vært helt fantastisk, men er andre alternativer i Caicedo og Zubimendi som jeg også ville vært fornøyd med. Mtp at både Tavares og Tierney nok forsvinner så trenger vi nok en venstreback også, pluss at jeg tror vi er på utkikk etter en rask angrepsspiller ala Saka/Martinelli. Vi var jo überkeen på Mudryk, og jeg tror ikke det "behovet" ble dekket av Trossard.

Det blir jo veldig spennende for dere også. Klarer dere å revitalisere midtbanen med Mount + XXXX så tror jeg dere er i tittelkampen igjen neste sesong. Angrepet deres er jo fortsatt klasse og jeg tror forsvaret vil se bedre ut igjen med en gang dere klarer å dominere midtbanen igjen. Kan ikke benekte at jeg håper at dere ikke får det til :P Selvom jeg heller ønsker at vi kjemper om titler med dere (og Man Ugh) enn City, Newcastle og Chelsea. Dessverre tror jeg ikke spesielt City går noen steder med det første, samt at de to sistnevnte kommer til å bli bedre med investeringen som gjøres der.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: tir mar 21, 2023 10:59 pm Har meeeeget stor tvil på at dette stemmer. Tror Rice er førstevalget på midten og at en potensiell kantspiller nok er venstrebent. Mitoma er riktignok elsk og skulle gjerne hatt en til spiller ala han i stallen.
Mitoma er nok alle som kan med om.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Visstnok den neste Jesus skal jeg tro Twitter. Vet at han er mest keen på Barca, men skjønner ikke hvordan de skal kunne signere han med den krigen de har med LL nå.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Arsenal Vision Podcast hadde en scouting video med Rice inne på Patreon. Elliot (og jeg) ble ekstremt mye mer skeptisk, mens Clive tok det litt mer med fatning. Han er ikke så clean teknisk som jeg hadde inntrykk av, og han slår ikke nok pasninger på entouch. Det siste er noe jeg har selv plukket opp når jeg ser han, men det var enda sjeldnere enn jeg forventet. Noe av det kan skyldes at West Ham er dogshit. Null system og ingen relasjoner ute på banen, som gjør at han er alene på en øy.

Hos Arsenal så vil han få mer hjelp i 6-rollen med Zinchenko og White nærme seg, samt bedre ballspillere i Saliba og Gabriel bak seg, men jeg skulle gjerne sett at han var mer elusive og var bedre teknisk når man tenker prisen man skal betale for han. Per nå så ville jeg heller spilt han i Xhaka-rollen enn i 6-eren, men ser ikke at han er en ekstrem oppgradering på Xhaka per nu.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: ons mar 29, 2023 10:21 am Arsenal Vision Podcast hadde en scouting video med Rice inne på Patreon. Elliot (og jeg) ble ekstremt mye mer skeptisk, mens Clive tok det litt mer med fatning. Han er ikke så clean teknisk som jeg hadde inntrykk av, og han slår ikke nok pasninger på entouch. Det siste er noe jeg har selv plukket opp når jeg ser han, men det var enda sjeldnere enn jeg forventet. Noe av det kan skyldes at West Ham er dogshit. Null system og ingen relasjoner ute på banen, som gjør at han er alene på en øy.

Hos Arsenal så vil han få mer hjelp i 6-rollen med Zinchenko og White nærme seg, samt bedre ballspillere i Saliba og Gabriel bak seg, men jeg skulle gjerne sett at han var mer elusive og var bedre teknisk når man tenker prisen man skal betale for han. Per nå så ville jeg heller spilt han i Xhaka-rollen enn i 6-eren, men ser ikke at han er en ekstrem oppgradering på Xhaka per nu.
Kan det være mulig at når det ble hevdet av Arsenal er ute etter både Rice og Caicedo, så er dette fordi Arteta ønsker seg Caicedo primært som 6er og Rice primært som 8er?

Jeg har ikke sett ham hverken nok eller nøye nok til å gjøre en vurdering av om Caicedo har pasningsspillet for 6er rollen i Artetaball.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Selvfølgelig veldig lite sannsynlig, men kan ikke helt se hvorfor vi ikke bør være en av de absolutt mest interessante klubbene for Bellingham for tiden. Nåværende ligalederen, CL neste sesong, nest yngste stall i PL så mest sannsynlig mange år på toppnivå, London og vår på papiret svakeste posisjon er hans favorittposisjon. Vi har også tre/fire andre engelske landslagsspillere i Saka, Ramsdale, White og ESR.

«Problemet» er om vi har råd til å være med på det økonomisk, men kan ikke skjønne annet enn at hvis Liverpool skal kunne ha råd til det så skal vi også ha muligheten. Vi har betydelig lavere lønnsutgifter og får nok gira opp både sportslig og kommersielle inntekter i og etter denne sesongen.

Jeg hadde også vært litt skeptisk til å dra til City med den pågående saken mot dem.

Wellé

Legg inn av Wellé »


Wellé

Legg inn av Wellé »

Aldri hørt om fyren, men mulig dette er en punt ala Lokonga og Tavares

Wellé

Legg inn av Wellé »

Nok en ung midtbanespiller som linkes til oss. Kan vi tolke det som at vi kommer til å beefe opp denne lagdelen betydelig. Har tre spillere som er 30-isj på midten, samt at Lokonga mest sannsynlig drar. Blir spennende å se hva vi har å bruke i den posisjonen neste sesong.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Litt som jeg har tatt opp noen ganger tidligere

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

The Times melder at Flo ikke er en del av Arsenals fremtidsplaner og vil bli solgt til sommeren.

Aner ikke om det er hold i det, men the Times er vel normalt en ganske seriøs avis og i hvert fall ikke på nivå med Mirror og the Sun som kilde?

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: tir apr 11, 2023 6:08 pm The Times melder at Flo ikke er en del av Arsenals fremtidsplaner og vil bli solgt til sommeren.

Aner ikke om det er hold i det, men the Times er vel normalt en ganske seriøs avis og i hvert fall ikke på nivå med Mirror og the Sun som kilde?
Jepp, jeg tror dessverre at vi casher inn på han nå, og det gir mening for begge parter. Balogun med rette burde gå til en klubb hvor han har en reell sjanse til å være førstevalg, noe jeg ikke tror han vil ha hos oss. Det er fordi jeg rater Jesus som en topp 10 spiss i verden, med gode muligheter for å bryte inn i topp 5 når Lewandowski og Benzema når sin uunngåelig nedgang.

Mtp alder for de to spillerne så kommer Balogun opp på et ugunstig tidspunkt og jeg tror det er en del hold i ryktene om at vi er ute Roque, som vil kunne tåle noen år som 2./3.-valg før han kan ta over jobben som førstevalg.

Håpet er at noen faktisk pengesterke klubber blir interessert. Per nå har jeg sett Milan-klubbene og Lille linket til han, men ingen av de er klubber jeg tror har råd til å bruke €60m på en spiller.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jeg veksler mellom å være skeptisk og positiv til en signering av Rice. Han er ikke så clean teknisk som jeg helst skulle sett, men han tilfører en fysikk til midtbanen som vi ikke har per dags dato og han er ikke en scrub teknisk heller.


I andre nyheter så er det flere på Twittern min som sier at Chelsea er de som er nærmest Vitor Roque. Komisk hvordan Chelsea ender opp med å gå etter alle våre targets. Skulle nesten tro at de lærte snart mtp suksessen de har hatt så langt med Mudryk og Felix. De spiller ikke samme fotball som oss og har derfor helt andre behov enn oss.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Charles Watts melder at vi er interessert i Mason Mount

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Jokkemedkniven skrev: fre apr 21, 2023 3:20 pm Charles Watts melder at vi er interessert i Mason Mount
Ser ikke mye Chelsea, så usikker på hva han ville tilført oss?

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Bone8 skrev: fre apr 21, 2023 3:24 pm
Jokkemedkniven skrev: fre apr 21, 2023 3:20 pm Charles Watts melder at vi er interessert i Mason Mount
Ser ikke mye Chelsea, så usikker på hva han ville tilført oss?
Er litt usikker jeg også, men han var vel god for Chelsea under Lampards sin første periode, men har vært veldig anonym. Men jeg ser for meg at han da eventuelt kommer til å erstatte Xhaka, men da ser det også ut til at ESR muligens forsvinner.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jokkemedkniven skrev: fre apr 21, 2023 3:28 pm
Bone8 skrev: fre apr 21, 2023 3:24 pm
Jokkemedkniven skrev: fre apr 21, 2023 3:20 pm Charles Watts melder at vi er interessert i Mason Mount
Ser ikke mye Chelsea, så usikker på hva han ville tilført oss?
Er litt usikker jeg også, men han var vel god for Chelsea under Lampards sin første periode, men har vært veldig anonym. Men jeg ser for meg at han da eventuelt kommer til å erstatte Xhaka, men da ser det også ut til at ESR muligens forsvinner.
Trodde han var Liverpool-bound?

Han er en god fotballspiller, men det er flere om dagen i Chelsea som er det, men som fremstår som mye dårligere enn de er fordi kollektivet ikke fungerer. Særlig offensivt.

Jeg tror vi må vekk fra "erstatte" tankegangen. Vi skal ut i CL neste sesong, og da må vi ha nok gode spillere til å stille uten å være svekket i noen av kampene (utenom ligacup som bør nedprioriteres). Da må vi ha minst 15-16 spillere som holder godt nok nivå.

Kan være enig i at det er naturlig å tenke seg ham som 8er i vårt system. Han er neppe god nok til å dra av en mann til å spille ving. Og han er definitivt ingen 6er.

Statististikkene hans er ikke spes imponerende, og han kommer til å være overpriset som engelskmann. Jeg tror ikke det er en spiller som vil gjøre oss så mye bedre som kostnaden skulle tilsi, så jeg må si jeg ser ikke helt poenget. Tror det finnes mye bedre alternativer.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Personlig har jeg mer lyst på Caiceido enn Rice. Og da ville Mount vært en bra stallspiller i tillegg.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: tir mai 09, 2023 12:20 am Lukter overhodet ikke Arsenal, med mindre han aksepterer fast plass på benken (den rollen Ed Nketiah har per i dag).

Vi har Balogun på utlån i Reims som har scoret 18 mål i serien, mot Wahi sine 17 mål. Han er kun 18 mnd eldre (21), men kommer i følge troverdige kilder til å bli solgt til sommeren, fordi han (forståelig nok) vil til en klubb hvor han blir førstevalg og får spille jevnlig.

Har null tro på at vi selger Balogun og kjøper Wahi.

Har ikke sett nok av Wahi til å kunne sammenligne dem, men jeg tror lagene som kjøper dem har målgarantist i mange sesonger.

Jeg hadde blitt muggen hvis Liverpool hadde gått for Balogun og han hadde fortsatt med samme målrate i PL. Håper virkelig ikke han blir solgt til en potensiell rival om ligaplasseringer de neste sesongene.
Tok denne her siden det her er mest Arsenal-relatert.

Jeg blir ikke sjokkert om vi både selger Balogun og henter en ny yngre spiss. Om Wahi er en vi ser på har jeg ingen anelse om, men har jo vært svært kredible kilder på at vi er veldig interessert Vitor Roque som riktignok er enda yngre enn Wahi igjen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: tir mai 09, 2023 12:30 pm
Enzino skrev: tir mai 09, 2023 12:20 am Lukter overhodet ikke Arsenal, med mindre han aksepterer fast plass på benken (den rollen Ed Nketiah har per i dag).

Vi har Balogun på utlån i Reims som har scoret 18 mål i serien, mot Wahi sine 17 mål. Han er kun 18 mnd eldre (21), men kommer i følge troverdige kilder til å bli solgt til sommeren, fordi han (forståelig nok) vil til en klubb hvor han blir førstevalg og får spille jevnlig.

Har null tro på at vi selger Balogun og kjøper Wahi.

Har ikke sett nok av Wahi til å kunne sammenligne dem, men jeg tror lagene som kjøper dem har målgarantist i mange sesonger.

Jeg hadde blitt muggen hvis Liverpool hadde gått for Balogun og han hadde fortsatt med samme målrate i PL. Håper virkelig ikke han blir solgt til en potensiell rival om ligaplasseringer de neste sesongene.
Tok denne her siden det her er mest Arsenal-relatert.

Jeg blir ikke sjokkert om vi både selger Balogun og henter en ny yngre spiss. Om Wahi er en vi ser på har jeg ingen anelse om, men har jo vært svært kredible kilder på at vi er veldig interessert Vitor Roque som riktignok er enda yngre enn Wahi igjen.
Hele poenget er jo at den som hentes må være villig til å være understudy. For ingenting tyder på Arteta mener noe annet enn at Jesus er god nok for ambisjonene våre og klart førstevalg de neste sesongene.

Jo yngre en spiller er, desto større sannsynlighet at han vil tåle en slik rolle. Evnt bli lånt ut mens Ed dekker den biten. Flo har tydeligvis blitt gammel og selvsikker nok til ikke ville gå inn i en slik rolle. Og jeg har ingen problemer med å forstå det.

Tviler veldig på at det vil være noe poeng å selge Flo for å kjøpe 18 mnd yngre Wahi. Men selvsagt kan sistnevnte se annerledes på tingene enn Flo. Jeg vet alt for lite om Wahi til å kunne mene noe kvalifisert om det.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Rykter om Xhaka ut. Ikke veldig positiv til det, selvom jeg mener at hans posisjon er den som det kanskje er størst mulighet for en oppgradering. Han har vært ekstremt god for oss denne sesongen, samtidig så er nok dette siste mulighet for å få noe cash for han, samt at hvis han vil dra så skjønner jeg det.


Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: tir mai 09, 2023 2:37 pm Rykter om Xhaka ut. Ikke veldig positiv til det, selvom jeg mener at hans posisjon er den som det kanskje er størst mulighet for en oppgradering. Han har vært ekstremt god for oss denne sesongen, samtidig så er nok dette siste mulighet for å få noe cash for han, samt at hvis han vil dra så skjønner jeg det.

Heller Partey ut, da han varierer for mye i kvalitet.

Jeg håper Xhaka blir (det hadde jeg ikke trodd jeg skulle si før årets sesong).

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bone8 skrev: ons mai 10, 2023 8:52 am
Wellé skrev: tir mai 09, 2023 2:37 pm Rykter om Xhaka ut. Ikke veldig positiv til det, selvom jeg mener at hans posisjon er den som det kanskje er størst mulighet for en oppgradering. Han har vært ekstremt god for oss denne sesongen, samtidig så er nok dette siste mulighet for å få noe cash for han, samt at hvis han vil dra så skjønner jeg det.

Heller Partey ut, da han varierer for mye i kvalitet.

Jeg håper Xhaka blir (det hadde jeg ikke trodd jeg skulle si før årets sesong).
Fra et kvalitetsperspektiv så håper jeg virkelig ikke vi kvitter oss med Partey. Det er heller viktigere å ha så gode alternativer til han at man kan gi han mer hvile. En uthvilt Partey er en av verdens beste midtbanespillere- En Partey som spiller bortimot alt er både skadeutsatt og en tidvis slurvete spiller.

Av andre åpenbare årsaker så skulle jeg gjerne sett at vi kvittet oss med Partey, men jeg tror ikke det er noen som er villig til å ta over lønnen hans sett den situasjonen han er i.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: ons mai 10, 2023 11:02 am
Bone8 skrev: ons mai 10, 2023 8:52 am
Wellé skrev: tir mai 09, 2023 2:37 pm Rykter om Xhaka ut. Ikke veldig positiv til det, selvom jeg mener at hans posisjon er den som det kanskje er størst mulighet for en oppgradering. Han har vært ekstremt god for oss denne sesongen, samtidig så er nok dette siste mulighet for å få noe cash for han, samt at hvis han vil dra så skjønner jeg det.

Heller Partey ut, da han varierer for mye i kvalitet.

Jeg håper Xhaka blir (det hadde jeg ikke trodd jeg skulle si før årets sesong).
Fra et kvalitetsperspektiv så håper jeg virkelig ikke vi kvitter oss med Partey. Det er heller viktigere å ha så gode alternativer til han at man kan gi han mer hvile. En uthvilt Partey er en av verdens beste midtbanespillere- En Partey som spiller bortimot alt er både skadeutsatt og en tidvis slurvete spiller.

Av andre åpenbare årsaker så skulle jeg gjerne sett at vi kvittet oss med Partey, men jeg tror ikke det er noen som er villig til å ta over lønnen hans sett den situasjonen han er i.
Enig i at han i form er verdensklasse. Men når han ikke er det er han en stor risikofaktor på banen.

Hans styrker er hvor god han er med ball, i kombinasjon med solid fysikk og fart. Men han bikker 30 i sommer. Jeg er redd for om farten blir med videre.

Men er kanskje verdt å beholde ham et år til, siden vi skal være med i CL.

Da går han vel gratis sommeren etter.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»