Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
DennisB

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av DennisB »

Onv95 skrev: ↑ons mar 22, 2023 1:06 pm Hva er oddsen pĂ„ at en eller flere av Partey, Saka eller Ødegaard fĂ„r en skade i landslagspausen? Uten disse tre sĂ„ blir det Conference league neste sesong.
Skal ikke se bort fra at det kommer en skade eller to pÄ de som er hjemme ogsÄ. De fleste ulykkene skjer jo i hjemmet. Eller var det i Allers?

Vi fÄr se hva vi fÄr plastret sammen 1.april.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

Onv95 skrev: ↑ons mar 22, 2023 1:06 pm Hva er oddsen pĂ„ at en eller flere av Partey, Saka eller Ødegaard fĂ„r en skade i landslagspausen? Uten disse tre sĂ„ blir det Conference league neste sesong.
Komisk hvor liten diff det er for oss mellom Ă„ garantert kvalle til CL og EL. 11 poeng mer garanterer CL, mens 10 poeng mer garanterer EL.

Det er en "sump" der nede som jeg er veldig glad for at vi ikke er en del av denne sesongen, selvom jeg kan ikke si at nervene er noe mindre tynnslitte der vi er med en skalla spanjol og langhÄra jÊrbuing pÄ jakt etter oss :P

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var ogsĂ„ pĂ„ hans fĂžrste hjemmekamp pĂ„ Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur pĂ„ skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse pĂ„ stadion bortsett fra da jeg sĂ„ oss mot Chelsea pĂ„ Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle Þnsket, men sett i ettertid sÄ vil jeg fokusere pÄ spilleren han var for oss fÞr kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse Ä se pÄ.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

WellĂ© skrev: ↑ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var ogsĂ„ pĂ„ hans fĂžrste hjemmekamp pĂ„ Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur pĂ„ skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse pĂ„ stadion bortsett fra da jeg sĂ„ oss mot Chelsea pĂ„ Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle Þnsket, men sett i ettertid sÄ vil jeg fokusere pÄ spilleren han var for oss fÞr kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse Ä se pÄ.
Spilleren vi hentet ga meg enorm tro pÄ at vi igjen kunne konkurrere. NÄr vi fulgte opp med Sanchez, ble jeg nesten sikker. FÞrste sesongen med de to var han enorm.

Dessverre gikk det nedover. Med spill, innsats og humĂžr.

MÄten han har opptrÄdt mot slutten av tiden i Arsenal, og etter han dro ("Trust the process"-tweeten etter 5-0 mot City, for eksempel) gjÞr at han ikke har en hÞy stjerne hos meg lenger.

Men det er umulig Ä ikke se at mannen var en gudebenÄdet fotballspiller. SÄ ham live to ganger, og begge gangene ble jeg sjukt imponert av touch'en. Kun Bergkamp kan mÄle seg.

DennisB

Legg inn av DennisB »

WellĂ© skrev: ↑ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var ogsĂ„ pĂ„ hans fĂžrste hjemmekamp pĂ„ Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur pĂ„ skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse pĂ„ stadion bortsett fra da jeg sĂ„ oss mot Chelsea pĂ„ Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle Þnsket, men sett i ettertid sÄ vil jeg fokusere pÄ spilleren han var for oss fÞr kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse Ä se pÄ.
Det er 19,5 Ă„r siden, oktober 2003, hvis det er ligaen du tenker pĂ„. Da tipper jeg du er en av de relativt fĂ„ norske goonere som har sett Thierry Henry live. Han scora vel 2-1- og vinnermĂ„let i den kampen 👍

Eller, tenker du pÄ CL-exiten vÄr i kvarten mot Chelsea i april 2004? Vi tapte 2-1 pÄ Highbury da, etter 1-1 pÄ brua.

Jeg kjenner ikke alderen din, men noe sier meg at du var en veldig ung Welle den gangen.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

DennisB skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:12 pm
WellĂ© skrev: ↑ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var ogsĂ„ pĂ„ hans fĂžrste hjemmekamp pĂ„ Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur pĂ„ skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse pĂ„ stadion bortsett fra da jeg sĂ„ oss mot Chelsea pĂ„ Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle Þnsket, men sett i ettertid sÄ vil jeg fokusere pÄ spilleren han var for oss fÞr kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse Ä se pÄ.
Det er 19,5 Ă„r siden, oktober 2003, hvis det er ligaen du tenker pĂ„. Da tipper jeg du er en av de fĂ„ norske goonere som har sett Thierry Henry live. Han scora vel 2-1- og vinnermĂ„let i den kampen 👍

Eller, tenker du pÄ CL-exiten vÄr mot Chelsea i april 2004? Vi tapte 2-1 pÄ Highbury da, etter 1-1 pÄ brua.

Jeg kjenner ikke alderen din, men noe sier meg at du var en veldig ung Welle den gangen.
Det var en 14 Är gammel Wellewinho som var pÄ Highbury den dagen.

Far og jeg reiste med Gooners Norway og hadde en pakkedeal som inkluderte hotell. Tilfeldigvis sÄ var det samme hotell som Chelsea-spillerne spiste frokosten sin pÄ pÄ kampdagen. Far lurte pÄ om jeg ikke hadde lyst til Ä gÄ bort for Ä spÞrre om autografer, men som den erkegooneren jeg er sÄ sÄ jeg bare dumt pÄ han og spurte han om han var idiot.

Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefÞlget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse pÄ Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner sÄ satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak mÄlet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.

Blir nok umulig Ă„ toppe den turen i min levetid :P

DennisB

Legg inn av DennisB »

WellĂ© skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:19 pm
DennisB skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:12 pm
WellĂ© skrev: ↑ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var ogsĂ„ pĂ„ hans fĂžrste hjemmekamp pĂ„ Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur pĂ„ skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse pĂ„ stadion bortsett fra da jeg sĂ„ oss mot Chelsea pĂ„ Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle Þnsket, men sett i ettertid sÄ vil jeg fokusere pÄ spilleren han var for oss fÞr kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse Ä se pÄ.
Det er 19,5 Ă„r siden, oktober 2003, hvis det er ligaen du tenker pĂ„. Da tipper jeg du er en av de fĂ„ norske goonere som har sett Thierry Henry live. Han scora vel 2-1- og vinnermĂ„let i den kampen 👍

Eller, tenker du pÄ CL-exiten vÄr mot Chelsea i april 2004? Vi tapte 2-1 pÄ Highbury da, etter 1-1 pÄ brua.

Jeg kjenner ikke alderen din, men noe sier meg at du var en veldig ung Welle den gangen.
Det var en 14 Är gammel Wellewinho som var pÄ Highbury den dagen.

Far og jeg reiste med Gooners Norway og hadde en pakkedeal som inkluderte hotell. Tilfeldigvis sÄ var det samme hotell som Chelsea-spillerne spiste frokosten sin pÄ pÄ kampdagen. Far lurte pÄ om jeg ikke hadde lyst til Ä gÄ bort for Ä spÞrre om autografer, men som den erkegooneren jeg er sÄ sÄ jeg bare dumt pÄ han og spurte han om han var idiot.

Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefÞlget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse pÄ Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner sÄ satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak mÄlet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.

Blir nok umulig Ă„ toppe den turen i min levetid :P
MĂ„ ha vĂŠrt en fantastisk opplevelse. Minner for livet.

Jeg hadde en lignende greie med svigersÞnnen min pÄ Old Trafford i vÄr prime. Han var ihuga United-fan, og vi dro over for Ä se Arsenal bli gruset av United med 6-1.. For han var helgen komplett, (samme alder som deg), vi var pÄ museumet pÄ OT, og fikk ogsÄ en visning pÄ stadion dagen i forveien, og traff pÄ noen United-spillere, med autografer etc. Ikke det samme for meg selvsagt, men han var i ekstase.

Nei, sÄnt skal mye til for Ä toppe ;)
Sist redigert av DennisB den ons mar 22, 2023 3:39 pm, redigert 1 gang totalt.

PerSmertesacker

Legg inn av PerSmertesacker »

Bone8 skrev: ↑ons mar 22, 2023 2:44 pm
WellĂ© skrev: ↑ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var ogsĂ„ pĂ„ hans fĂžrste hjemmekamp pĂ„ Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur pĂ„ skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse pĂ„ stadion bortsett fra da jeg sĂ„ oss mot Chelsea pĂ„ Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle Þnsket, men sett i ettertid sÄ vil jeg fokusere pÄ spilleren han var for oss fÞr kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse Ä se pÄ.
Spilleren vi hentet ga meg enorm tro pÄ at vi igjen kunne konkurrere. NÄr vi fulgte opp med Sanchez, ble jeg nesten sikker. FÞrste sesongen med de to var han enorm.

Dessverre gikk det nedover. Med spill, innsats og humĂžr.

MÄten han har opptrÄdt mot slutten av tiden i Arsenal, og etter han dro ("Trust the process"-tweeten etter 5-0 mot City, for eksempel) gjÞr at han ikke har en hÞy stjerne hos meg lenger.

Men det er umulig Ä ikke se at mannen var en gudebenÄdet fotballspiller. SÄ ham live to ganger, og begge gangene ble jeg sjukt imponert av touch'en. Kun Bergkamp kan mÄle seg.
Hav var tidvis en gudebenÄdet fotballspiller, men dessverre en rass fyr.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Merkes at Bacary er utestengt ja, nĂ„r det heller blir mimring her inne etter ett innlegg om Özil :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:27 pm
Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefÞlget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse pÄ Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner sÄ satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak mÄlet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.
Det der er drÞyt kult. Kanskje ikke sÄ enkelt Ä forstÄ hvor spes det var der og da i den alderen? Jeg har sett Henry, Bergkamp, Adams, Ljungberg og Vieira live, og hadde til og med billetter pÄ VIP-tribunen pÄ Millienium (Sven GÞran Ericsson satt 4 plasser til hÞyre for meg), men din opplevelse med Ä treffe dem er jo enda kulere. :lol:

NÄr det gjelder den scoringen, sÄ er den sÄ spesiell at man husker den mange Är etterpÄ selv om man ikke har sett den live. Den dagen skulle jeg og en kompis jeg bodde sammen med ha svÊrt vors med middag og fullt opplegg. SÄ stua var full av folk. Da innlegget ble slÄtt (Ljungberg eller Lauren? husker ikke, men det kom fra hÞyresiden), og jeg sÄ det var ganske lÞst rett mot keeper, sÄ gikk jeg for Ä hente en Þl i kjÞleskapet. Og sÄ hÞrte jeg folk skrek bak meg. Kunne nesten ikke tro at det innlegget skulle fÞre til mÄl, sÄ trodde fÞrst de fleipet med meg. MÄtte ty til reprisen for Ä fÄ sett mÄlet. Haha...

DennisB

Legg inn av DennisB »

Özil var en kul fyr, pĂ„ banen i hvertfall. Som spiller var han unik, og kunne skinne i en tid og i lag som hadde rĂ„d til Ă„ ha en spiller pĂ„ banen med relative svakheter i det defensive spillet. Tror ikke det kunne funket i dagens mer moderne fotball, med hĂžyt press og kollektivt forsvarsspill. Men hos Real Madrid, for Tyskland og en god stund for oss, funket det veldig bra, sĂ„ lenge disse lagene eide ballen, og han kunne styre spillet pĂ„ Ødegaard-vis. Og hadde gode defensive midtbanespillere forĂžvrig.

Som fyr utenfor banen, kan man sikkert diskutere ting og tang, man setter seg jo i en skvis nĂ„r man er kompis med Erdogan. Men sĂ„nt bryr meg veldig sjelden, jeg ser tilbake pĂ„ Özils tid i Arsenal pĂ„ hva han gjorde og betydde pĂ„ banen. En fantastisk spiller pĂ„ sitt beste.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:49 pm
DennisB skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:27 pm
Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefÞlget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse pÄ Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner sÄ satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak mÄlet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.
Det der er drÞyt kult. Kanskje ikke sÄ enkelt Ä forstÄ hvor spes det var der og da i den alderen? Jeg har sett Henry, Bergkamp, Adams, Ljungberg og Vieira live, og hadde til og med billetter pÄ VIP-tribunen pÄ Millienium (Sven GÞran Ericsson satt 4 plasser til hÞyre for meg), men din opplevelse med Ä treffe dem er jo enda kulere. :lol:

NÄr det gjelder den scoringen, sÄ er den sÄ spesiell at man husker den mange Är etterpÄ selv om man ikke har sett den live. Den dagen skulle jeg og en kompis jeg bodde sammen med ha svÊrt vors med middag og fullt opplegg. SÄ stua var full av folk. Da innlegget ble slÄtt (Ljungberg eller Lauren? husker ikke, men det kom fra hÞyresiden), og jeg sÄ det var ganske lÞst rett mot keeper, sÄ gikk jeg for Ä hente en Þl i kjÞleskapet. Og sÄ hÞrte jeg folk skrek bak meg. Kunne nesten ikke tro at det innlegget skulle fÞre til mÄl, sÄ trodde fÞrst de fleipet med meg. MÄtte ty til reprisen for Ä fÄ sett mÄlet. Haha...
Welle skrev, ja :D

Jeg var nok litt eldre enn 14 den gangen :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:56 pm
Enzino skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:49 pm
DennisB skrev: ↑ons mar 22, 2023 3:27 pm
Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefÞlget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse pÄ Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner sÄ satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak mÄlet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.
Det der er drÞyt kult. Kanskje ikke sÄ enkelt Ä forstÄ hvor spes det var der og da i den alderen? Jeg har sett Henry, Bergkamp, Adams, Ljungberg og Vieira live, og hadde til og med billetter pÄ VIP-tribunen pÄ Millienium (Sven GÞran Ericsson satt 4 plasser til hÞyre for meg), men din opplevelse med Ä treffe dem er jo enda kulere. :lol:

NÄr det gjelder den scoringen, sÄ er den sÄ spesiell at man husker den mange Är etterpÄ selv om man ikke har sett den live. Den dagen skulle jeg og en kompis jeg bodde sammen med ha svÊrt vors med middag og fullt opplegg. SÄ stua var full av folk. Da innlegget ble slÄtt (Ljungberg eller Lauren? husker ikke, men det kom fra hÞyresiden), og jeg sÄ det var ganske lÞst rett mot keeper, sÄ gikk jeg for Ä hente en Þl i kjÞleskapet. Og sÄ hÞrte jeg folk skrek bak meg. Kunne nesten ikke tro at det innlegget skulle fÞre til mÄl, sÄ trodde fÞrst de fleipet med meg. MÄtte ty til reprisen for Ä fÄ sett mÄlet. Haha...
Welle skrev, ja :D

Jeg var nok litt eldre enn 14 den gangen :lol:
NĂ„ gikk det litt for fort i svingen ja... haha...

Blandet sammen innleggene i en deilig saus der. Uansett rÄtt Ä fÄ mÞte gutta i voksen alder da! ;-)

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Adebayors avskjedsvideo 😂

Med videoen fra den famþse feiringen mot oss
 da er man rimelig bitter😃

Varer vel ikke lenge fþr han er i trenerteamet til u18 hos oss eller noe da😉

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wengerist skrev: ↑ons mar 22, 2023 6:46 pm Adebayors avskjedsvideo 😂

Med videoen fra den famþse feiringen mot oss
 da er man rimelig bitter😃

Varer vel ikke lenge fþr han er i trenerteamet til u18 hos oss eller noe da😉
Han vil uansett alltid vĂŠre en viktig del av historien til den ĂŠrverdige klubben Manchester City da!

startelver

Legg inn av startelver »

Det er vel City sitt hÄp at det kommer skader i hos Arsenal.

City sender egen fysio med Haaland og de sniker seg tilbake til Manchester, mens Ødegaard er Äpent vilt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

startelver skrev: ↑ons mar 22, 2023 8:27 pm Det er vel City sitt hĂ„p at det kommer skader i hos Arsenal.

City sender egen fysio med Haaland og de sniker seg tilbake til Manchester, mens Ødegaard er Äpent vilt.
Tviler pÄ at noen av lagene Þnsker skader pÄ de andre. Jeg tror du blander Premier League med Gallipoli.

Haaland er nok tilbake nÄr PL starter opp igjen. Han har blitt for stor for vÄr lille verden i Norge, dessverre.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html

DennisB

Legg inn av DennisB »

WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd pÄ britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde pÄ at Partey slapp sÄpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nÄ, som da, fÄr vi bare avvente. Kan jo vÊre storm i et vannglass, vi fÄr se, eller i verste fall oppspinn og lÞgner. Holder alle muligheter Äpne.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

DennisB skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:53 am
WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd pÄ britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde pÄ at Partey slapp unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nÄ, som da, fÄr vi bare avvente. Kan jo vÊre storm i et vannglass, vi fÄr se, eller i verste fall oppspinn og lÞgner. Holder alle muligheter Äpne.
Det var en som ble droppet og sÄ er det en som fortsatt er under etterforskning sÄvidt jeg har forstÄtt det. NÄ kom det en tredje anklager for en hendelse som skjedde februar 2022.

Det ser virkelig ikke bra ut for klubben, og spesielt ikke hvis han blir dĂžmt.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

Hyggeligere nyheter

Moist

Legg inn av Moist »

DennisB skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:53 am
WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd pÄ britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde pÄ at Partey slapp sÄpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nÄ, som da, fÄr vi bare avvente. Kan jo vÊre storm i et vannglass, vi fÄr se, eller i verste fall oppspinn og lÞgner. Holder alle muligheter Äpne.
StÄr vel i artikkelen at det var pÄ ferie i Middelhavet og ikke pÄ britisk jord dog.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

Moist skrev: ↑tor mar 23, 2023 12:30 pm
DennisB skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:53 am
WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd pÄ britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde pÄ at Partey slapp sÄpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nÄ, som da, fÄr vi bare avvente. Kan jo vÊre storm i et vannglass, vi fÄr se, eller i verste fall oppspinn og lÞgner. Holder alle muligheter Äpne.
StÄr vel i artikkelen at det var pÄ ferie i Middelhavet og ikke pÄ britisk jord dog.
Hadde ikke den siste skjedd i Hertfordshire?

Syns det var en rotete og dÄrlig artikkel, men det er jo klassisk for DM. Er sÄ mye reklame at det er lett Ä miste en setning eller et avsnitt, men de var den eneste kilden jeg fant da jeg postet det.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Moist skrev: ↑tor mar 23, 2023 12:30 pm
DennisB skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:53 am
WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd pÄ britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde pÄ at Partey slapp sÄpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nÄ, som da, fÄr vi bare avvente. Kan jo vÊre storm i et vannglass, vi fÄr se, eller i verste fall oppspinn og lÞgner. Holder alle muligheter Äpne.
StÄr vel i artikkelen at det var pÄ ferie i Middelhavet og ikke pÄ britisk jord dog.
I linken som er postet stÄr det Hertfordshire. Du ser ut til Ä blande med juni-anmeldelsen, som skjedde pÄ ferie. Det er tre forskjellige anmeldelser, de to fÞrste er ogsÄ beskrevet i artikkelen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 12:34 pm
Moist skrev: ↑tor mar 23, 2023 12:30 pm
DennisB skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:53 am
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd pÄ britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde pÄ at Partey slapp sÄpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nÄ, som da, fÄr vi bare avvente. Kan jo vÊre storm i et vannglass, vi fÄr se, eller i verste fall oppspinn og lÞgner. Holder alle muligheter Äpne.
StÄr vel i artikkelen at det var pÄ ferie i Middelhavet og ikke pÄ britisk jord dog.
Hadde ikke den siste skjedd i Hertfordshire?

Syns det var en rotete og dÄrlig artikkel, men det er jo klassisk for DM. Er sÄ mye reklame at det er lett Ä miste en setning eller et avsnitt, men de var den eneste kilden jeg fant da jeg postet det.
Synes artikkelen er klar nok. De bare legger til de to fÞrst anmeldelsene for Ä lage en kontekst. Det skilles pÄ anmeldelsene med mÄneder, sÄ det ikke blir en kok ut av det.

Den siste anmeldte hendelsen skal angivelig ha skjedd i Hertfordshire, i februar 2022.

Wellé

Legg inn av WellĂ© »

WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Der hvor ting skurrer litt:
"According to the Sun, the player is under caution at a police station and has spent hours being quizzed over the latest allegation."

Mer enn nok bildebevis pÄ at Partey er i Ghana og tviler pÄ at Ghanesiske myndigheter hadde gitt engelsk politi tillatelse til Ä anholde landets stÞrste fotballstjerne rett fÞr han skal spille landskamp.

Det virker ogsÄ som at The Sun er eneste kilden for denne tredje anmeldelsen. Fant kun to andre kilder som omtaler det, og det er linkede DM og Football London, og begge henviser til The Sun. NÄ vil jeg bare ettertrykkelig si at jeg ikke avfeier denne potensielle tredje anmeldelsen, men hvis det er en avis jeg ikke har problemer med Ä se for meg finne pÄ dette sÄ er det The Sun.

DennisB

Legg inn av DennisB »

WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 1:10 pm
WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Der hvor ting skurrer litt:
"According to the Sun, the player is under caution at a police station and has spent hours being quizzed over the latest allegation."

Mer enn nok bildebevis pÄ at Partey er i Ghana og tviler pÄ at Ghanesiske myndigheter hadde gitt engelsk politi tillatelse til Ä anholde landets stÞrste fotballstjerne rett fÞr han skal spille landskamp.

Det virker ogsÄ som at The Sun er eneste kilden for denne tredje anmeldelsen. Fant kun to andre kilder som omtaler det, og det er linkede DM og Football London, og begge henviser til The Sun. NÄ vil jeg bare ettertrykkelig si at jeg ikke avfeier denne potensielle tredje anmeldelsen, men hvis det er en avis jeg ikke har problemer med Ä se for meg finne pÄ dette sÄ er det The Sun.
De timene i avhÞr kan jo ha skjedd for noen dager siden da. Mandag f.eks, dagen etter kampen vÄr. Han kan vel ha reist direkte til Ghana etter det, allerede mandag kveld. Vi vet jo hvor upresise aviser kan vÊre.

Nei, det er ikke godt Ă„ si. Bare Ă„ avvente.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:55 am
DennisB skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:53 am
WellĂ© skrev: ↑tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd pÄ britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde pÄ at Partey slapp unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nÄ, som da, fÄr vi bare avvente. Kan jo vÊre storm i et vannglass, vi fÄr se, eller i verste fall oppspinn og lÞgner. Holder alle muligheter Äpne.
Det var en som ble droppet og sÄ er det en som fortsatt er under etterforskning sÄvidt jeg har forstÄtt det. NÄ kom det en tredje anklager for en hendelse som skjedde februar 2022.

Det ser virkelig ikke bra ut for klubben, og spesielt ikke hvis han blir dĂžmt.
AltsÄ, Êrlig talt. Hvor dum kan han vÊre?

Hvis det er hold i dette hÄper jeg han gÄr pÄ hue og rÊva ut av klubben sÄ snart som mulig.

Hvor mye rĂžyk uten ild?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

SĂ„nn ca fĂžler jeg meg for tiden:

ArsĂšne Wenger

Legg inn av ArsĂšne Wenger »

Onv95 skrev: ↑tor mar 23, 2023 3:57 pm SĂ„nn ca fĂžler jeg meg for tiden:
Etter nĂŠrmere 20 Ă„r i ingenmannsland er Arsenal endelig tilbake, og jeg skal nyte hvert eneste sekund av denne sesongen.
Godt mulig vi kommer pÄ 2.plass etter City, men fy fasan hvilken sesong det har vÊrt.
ØdegÄrd, Saliba, White, Partey, Xhaka, Gabrielx3, Partey, Zinchenko og nÄ Trossard, hvilken gjeng og hvilken framtid.
Fotball blir sÄ meget bedre om vi kan leve i nuet, nyte og sette pris oppturene nÄr de fÞrst er der og der er vi nÄ. Det er jo det fotball egentlig dreier seg om.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

GÄ tilbake til «Fotball - Premier League»