Nedrykkstrid PL 22/23

Svar
Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Nedrykkstrid PL 22/23

Legg inn av k9b »

Det ligger an til en durabelig kamp om å unngå nedrykk.

https://i.redd.it/3tilo4ahdena1.jpg

Aston Villa på 11 med 35 poeng er nok trygge, men Crystal Palace på 12 med 27 kan argumenteres med at er involvert, og nedover der skiller det veldig lite helt ned til Southampton på sisteplass med 22 poeng.

Det burde ikke være mulig for lag som West Ham, Leicester og Leeds å havne i nedrykkskampen med de spillerstallene og investeringene de gjorde i allerede relativt gode staller, men de er midt i det. Spesielt West Ham burde skamme seg. Samtidig som det kan argumenteres for at Southampton og Bournemouth overpresterer om de overlever.

Hvem tror du går ned? Southampton, Bournemouth, Everton

Hvem håper du går ned? Wolves, Bournemouth, Southampton

Kjør debatt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

k9b skrev: man mar 13, 2023 8:55 am
Hvem håper du går ned? Wolves, Bournemouth, Southampton

Kjør debatt.
Håper iallfall Bournemouth og Wolves ryker. Det tredje er jeg usikker på. Håper definitivt Leeds, West Ham og Everton klarer seg.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Tror: Bournemouth, Southampton, Leeds

Håper: Bournemouth, Wolves, Everton (kan ikke fordra å se på Dyche-ball)

Håper Southampton klarer seg. De har en ekstremt spennende stall som jeg tror kan ta store steg neste sesong hvis de klarer å holde seg opp og beholde alle sammen.

Villa82

Legg inn av Villa82 »

Tror: Southampton,
Everton
Leeds

Håper:
Leeds
Leicester
Wolves/
West ham

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

KongOlav2 skrev: man mar 13, 2023 8:57 am
k9b skrev: man mar 13, 2023 8:55 am
Hvem håper du går ned? Wolves, Bournemouth, Southampton

Kjør debatt.
Håper iallfall Bournemouth og Wolves ryker. Det tredje er jeg usikker på. Håper definitivt Leeds, West Ham og Everton klarer seg.
Samme her, Bournemouth og Wolves ned er hva jeg håper på. Leeds,West Ham og Everton må bli. Selv om jeg ikke liker å møte Dyche-ball så er det ikke PL uten Everton.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

k9b skrev: man mar 13, 2023 8:55 am Det ligger an til en durabelig kamp om å unngå nedrykk.

https://i.redd.it/3tilo4ahdena1.jpg

Aston Villa på 11 med 35 poeng er nok trygge, men Crystal Palace på 12 med 27 kan argumenteres med at er involvert, og nedover der skiller det veldig lite helt ned til Southampton på sisteplass med 22 poeng.

Det burde ikke være mulig for lag som West Ham, Leicester og Leeds å havne i nedrykkskampen med de spillerstallene og investeringene de gjorde i allerede relativt gode staller, men de er midt i det. Spesielt West Ham burde skamme seg. Samtidig som det kan argumenteres for at Southampton og Bournemouth overpresterer om de overlever.

Hvem tror du går ned? Southampton, Bournemouth, Everton

Hvem håper du går ned? Wolves, Bournemouth, Southampton

Kjør debatt.
Jeg tror disse går ned: Bournemouth, Soton, Leeds.

Håper? Det er litt verre. Men hva med Everton, West Ham (om de ikke kvitter seg med Moyes) og Leicester a?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Syntes godt Everton kan bli værende. Har ingen grunn til å mislike de.

West Ham hadde vært litt moro, Leicester også sånn sett.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Ifølge XG-gudene vil Crystal Palace, Notthingham Forest og Bournemouth rykke ned.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Liker at vi blir nevnt i en nedrykkstråd der vi er to poeng bak Chelsea 😭

morrisey

Legg inn av morrisey »

Jeg tippet vel tidlig i sesongen at det skulle stå mellom Bournemouth, Leeds, Everton og Brentford.
Man kan vel trygt si at jeg bommet stygt på Brentford, men de andre tre kan fortsatt rykke ned.
Egentlig håper jeg Leeds klarer seg, og jeg lar gjerne Palace eller Wolves ta deres plass i Championship neste år.

Everton er en klubb jeg har hatt sansen for gjennom mange år, men når de hanker inn Big Sam og Dyche, da ønsker jeg dem ligamøter mot Preston og Rotherham neste sesong.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Rimelig sikker på at Palace,Leicester og Forest rykker ned.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

MentalM skrev: man mar 13, 2023 5:34 pm Liker at vi blir nevnt i en nedrykkstråd der vi er to poeng bak Chelsea 😭
Hvor blir dere nevnt?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Soton, Bmouth og Leeds går ned

Men her kan alt skje. Gøy at 9 lag kjemper helt inn. Men noen av dem kommer til å stikke av snart.

MentalM

Legg inn av MentalM »

k9b skrev: man mar 13, 2023 10:19 pm
MentalM skrev: man mar 13, 2023 5:34 pm Liker at vi blir nevnt i en nedrykkstråd der vi er to poeng bak Chelsea 😭
Hvor blir dere nevnt?
Du nevnte oss :mrgreen:

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

MentalM skrev: man mar 13, 2023 5:34 pm Liker at vi blir nevnt i en nedrykkstråd der vi er to poeng bak Chelsea 😭
Taper.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Her kommer det til å være tett lenge. En runde igjen før landslagspause for alle unntatt Palace og Southampton som har to og West Ham som ikke har noen.
Wolves har vært et annet lag etter managerbyttet og jeg har ganske god tro på at de holder seg, de er rett og slett bedre enn resten per i dag.

Palace burde holde seg og har egentlig kun meldt seg på dette tullet i det siste. Bør være gode nok til å forbli oppe men langt i fra sikker.

Leicester framstår ok framover og hønsegård bakover, det er litt oppskrift på å slite når det virkelig drar seg til.

Forest har gjort de fleste spådommer til skamme men de har fått godt betalt og jeg tror de går ned.

Everton er motsatt av Leicester. Dyche har fått orden bakover men han kan ikke trylle og vår eneste spiss av PL kaliber er kronisk skadet. Får vi DCL med ut sesongen så kan det holde. Uten ham blir det veldig tøft.

Leeds synes jeg det er veldig vanskelig å spå om. Tidvis ser de direkte gode ut og så bare detter det sammen. Tror det holder akkurat.

West Ham handlet inn 8 nye, skulle ut i Europa osv og har skuffet enormt. Har nok gode kamper innimellom til at jeg tror det holder.

Bournemouth har det dårligste mannskapet på papiret men O'Neil ser ut til å vite hva han driver med. Tror det blir for tøft.

Southampton ser betydelig mer solide ut under ny manager. Faktisk gode nok til at det kan bli PL neste år.

Mitt tips ned:
Everton/ Leicester
Forest
Bournemouth

MentalM

Legg inn av MentalM »

WaltonBR skrev: tir mar 14, 2023 3:00 am
MentalM skrev: man mar 13, 2023 5:34 pm Liker at vi blir nevnt i en nedrykkstråd der vi er to poeng bak Chelsea 😭
Taper.
:(

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

MentalM skrev: man mar 13, 2023 10:40 pm
k9b skrev: man mar 13, 2023 10:19 pm
MentalM skrev: man mar 13, 2023 5:34 pm Liker at vi blir nevnt i en nedrykkstråd der vi er to poeng bak Chelsea 😭
Hvor blir dere nevnt?
Du nevnte oss :mrgreen:
Hva var konteksten?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Det viktigste her er at portugiserklubben Wolves ryker. Håper virkelig de går ned.

MentalM

Legg inn av MentalM »

k9b skrev: tir mar 14, 2023 12:15 pm
MentalM skrev: man mar 13, 2023 10:40 pm
k9b skrev: man mar 13, 2023 10:19 pm

Hvor blir dere nevnt?
Du nevnte oss :mrgreen:
Hva var konteksten?
En kontekst som gir meg mulighet til å dra @chelsea8 inn i nedrykkstråden 😎

Everenga

Legg inn av Everenga »

KongOlav2 skrev: tir mar 14, 2023 12:16 pm Det viktigste her er at portugiserklubben Wolves ryker. Håper virkelig de går ned.
De har virkelig mistet all sjel. Har en del venner fra studietiden som er Wolves og de er ganske uinteresserte om dagen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Tror : Leeds, Bournemouth og Southampton.

Håper : Det viktigste er at vi holder plassen, noe jeg pdd tviler på at vi greier.

Dersom Millwall ikke rykker opp hadde det vært moro om West Ham rykket ned. Millwall vs West Ham - hatoppgjøret over alle hatoppgjør.
Ellers ønsker jeg Everton til helvete etter den smakløse opptredenen deres på Elland Road denne sesongen.

arknath

Legg inn av arknath »

Kan det være at ett av nedrykkslagene beholder plassen/får den tilbake som resultat av sanksjoner mot City? Ikke det at jeg har troen på at rettferdigheten seirer men men...

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Tror:
Nott Forest
B'mouth
Soton

Håper:
Palace
Wolves
Everton

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Håper Wolves, Palace og Bournemouth rykker ned.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Håper ingen rykker ned fordi det er kjipt å oppleve (med unntak av City som jukser)

Tror Bournemouth, Southampton og Wolves/Palace (klarer ikke bestemme meg)

Everenga

Legg inn av Everenga »

Tror ikke det gjorde våre sjanser for fortsatt PL ball mindre at Palace gikk for Hodgson. Ellers er det litt snodig at alle lagene veksler på å se tålelig kompetente ut en runde og så bare drit i neste.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Everton under etterforskning for brudd på økonomiske kjøreregler, og risikerer poengtrekk med de følger det får. Det kan bli en liten joker i nedrykksstriden. Faktisk klage fra mitt lag Leeds samt Burnley fra forrige sesong som dette er resultatet av. Husker jeg ikke feil så trakk vi oss fra klagen fordi vi berget likevel, men Burnley kjørte på videre. Jeg trodde saken var lagt vekk, noe den tydeligvis ikke er.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Fernandovonarb skrev: fre mar 24, 2023 7:59 pm Everton under etterforskning for brudd på økonomiske kjøreregler, og risikerer poengtrekk med de følger det får. Det kan bli en liten joker i nedrykksstriden. Faktisk klage fra mitt lag Leeds samt Burnley fra forrige sesong som dette er resultatet av. Husker jeg ikke feil så trakk vi oss fra klagen fordi vi berget likevel, men Burnley kjørte på videre. Jeg trodde saken var lagt vekk, noe den tydeligvis ikke er.
Den var lagt vekk men så ble den henvist likevel. Har veldig lite tro på poengtrekk som utfall av dette men kan fort ende med transferrestriksjoner som ikke akkurat vil gagne en klubb som skriker etter en spiss.

Hesja

Legg inn av Hesja »

39 poeng er Nok til for å beholde plassen,ned går Southamton,Bornemouth garantert.Siste plassen står nok mellom Nottingham Forest og Everton.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»