WWE 2021

Svar
Crabsen

Re: WWE 2021

Legg inn av Crabsen »

Morsom liten funfact jeg akkurat kom over. Den første til å ta en tittel fra Roman i WWE var Cody, da han og Goldust slo han og Rollins for tag titlene. Mens den første til å pinne Roman i WWE var Jey Uso, i en 11 vs 3 tag team match som så The Usos teame med Dolph Ziggler, Rob Van Dam, Justin Gabriel, R-Truth, Daniel Bryan, Zack Ryder, The Prime Time Players og Kofi Kingston vs The Shield

Long term storytelling, ubevisst eller ei (ei)

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Før jul gikk det rykter om Gunther v Brock Lesnar på Mania. Det blir liksom ikke samme schwung over Omos v Brock Lesnar.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: ons mar 01, 2023 6:28 am Før jul gikk det rykter om Gunther v Brock Lesnar på Mania. Det blir liksom ikke samme schwung over Omos v Brock Lesnar.
Mildt sagt en nedtur ja

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: ons mar 01, 2023 6:38 pm
Lilleborg skrev: ons mar 01, 2023 6:28 am Før jul gikk det rykter om Gunther v Brock Lesnar på Mania. Det blir liksom ikke samme schwung over Omos v Brock Lesnar.
Mildt sagt en nedtur ja
Ser ikke helt hvem det skal hjelpe heller. Omos slår ikke Lesnar, det kan bare ikke skje, Brock hadde mistet all mulig kredibilitet om det skjedde. Så når Lesnar vinner, okei, da har han vunnet en veldig predictable og etter alle solemerker ræva match, og Omos er akkurat der han var til å begynne med. Det er booking som dette som får meg til å litt paranoid for at Vince kan ha en finger med i creative igjen.

Men, får vel se hva matchen bringer først da

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: ons mar 01, 2023 9:10 pm Det er booking som dette som får meg til å litt paranoid for at Vince kan ha en finger med i creative igjen.

Men, får vel se hva matchen bringer først da
Må være slitsomt å konstant gå med sånne negative tanker i hodet :lol:

MItt tips: Lesnar vinner, men blir lagt i bakken rett etterpå av et samlet Hurt Business.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: tor mar 02, 2023 5:35 am
Crabsen skrev: ons mar 01, 2023 9:10 pm Det er booking som dette som får meg til å litt paranoid for at Vince kan ha en finger med i creative igjen.

Men, får vel se hva matchen bringer først da
Må være slitsomt å konstant gå med sånne negative tanker i hodet :lol:

MItt tips: Lesnar vinner, men blir lagt i bakken rett etterpå av et samlet Hurt Business.
Nja joda, kan forsåvidt være det, men har heldigvis ikke vært mange tilfeller siste tiden som har fått meg i de tankene. Men denne her satt meg litt tilbake igjen.

Får vi en hurt business reunion skal jeg si meg fornøyd, tenker du Omos med på laget da eller?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tor mar 02, 2023 12:28 pm Får vi en hurt business reunion skal jeg si meg fornøyd, tenker du Omos med på laget da eller?
Må jo være bedre at han får en form for rolle som big guy / enforcer på det laget enn det surret han driver med nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Når man hører om alle historiene om Brock, så skjønner jeg at han vil ha en kamp mot Omos. Den blir kort, enkel og trenger ikke å ta noe spesielt med bumps. Rett inn, rett ut. Enkel payday for Brock. Blir vel ikke overrasket om det er første kampen på en av dagene også.

Bray ville han ikke ha noen feud med. Noe jeg kan forstå. At han ikke vil ha noen brutal kamp mot GUNTHER kan jeg også forstå ( :lol: ) men det er kjedelig, for en kamp dette kunne blitt hvis Brock hadde giddet (og tatt et tap).

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lekker promo mellom Roman og Cody inatt

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

..og der skjedde det

Huff

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fucking knew it

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Ubrukelig crowd for SD inatt, men kult siste segment uanset. Skulle ha hørt "fuck you Jey" runget ut over hele arenaen, men tydeligvis ingen som helt skjønte det

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Liker at de opprettholder en god motivasjon for hvorfor Jey turnet på Sami.

Det har heldigvis ikke noe med at Sami traff Jimmy med en spear på Royal Rumble. Roman Reigns forrige SD er grunnen for at Jey gjorde som han gjorde på RAW. "Hvis ikke Jey kommer tilbake til Bloodline, så er det Jimmy som får straffen for det". Og Jimmy er Jey sin "kryptonitt", og kommer alltid til å være der. Er jo hvorfor Jey ble med i Bloodline i første omgang tilbake til HIAC 2021.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Garagano melder at Ciampa gjør det bra i rehab

Fy så kult det hadde vært med KO & Sami vs DIY for tag titlene på SummerSlam, eller evt MITB

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tor mar 23, 2023 1:31 am Garagano melder at Ciampa gjør det bra i rehab

Fy så kult det hadde vært med KO & Sami vs DIY for tag titlene på SummerSlam, eller evt MITB
Gud bedre for en kamp det hadde vært.

Hadde jo ikke sagt nei til DIY vs The Usos heller.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for WrestleMania ute i tippekonk tråd!

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »




Tidenes WWE PPV promo

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Er på plass på Bahamas for bryllupsreise / påskeferie, og forsøker å finne et sted her hvor de viser Wrestlemania. Men det ser vrient ut altså.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: fre mar 31, 2023 10:57 am Er på plass på Bahamas for bryllupsreise / påskeferie, og forsøker å finne et sted her hvor de viser Wrestlemania. Men det ser vrient ut altså.
Dårlig av Bahamas dersom ikke de har tilgang til Mania, får svartliste den plassen først som sist

Men kos deg!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Skulle tro det var begravelse og ikke Mania weekend her inne

Jeg må avgårde på bursdag i kveld, men forventer god kok fra dere gjennom natten, og i morgen når jeg ser live

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: lør apr 01, 2023 8:25 pm Skulle tro det var begravelse og ikke Mania weekend her inne

Jeg må avgårde på bursdag i kveld, men forventer god kok fra dere gjennom natten, og i morgen når jeg ser live
Er på Bahamas og prøver å få sett dette live, enten via Flowsports eller fra en bar. Begge deler ser vrient ut akkurat nå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Noen våkne med meg?

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Det skal bli vanskelig for Dag 2 og toppe dette,fantastisk show. Main eventen var helt fantastisk men vil si Ripley/Flair er noe av det beste jeg har sett uansett kjønn.
Og Logan Paul blir bare bedre og bedre,det skal ikke være mulig å være så god på så kort tid.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 am Noen våkne med meg?
Er på Bahamastid, så min kone og jeg så showet fra 8 om kvelden. Helt perfekt.

Jeg er MEGET fornøyd med Dag 1!

- Theory v Cena var en helt ok opener. Ikke noe fyrverkeri, men helt ok match. Liker at Theory vant.

- Showcasematchen var en helt nydelig spotfest. Gables suplex på Strowman var helt rå!

- Rollins v Paul var glimrende. Irriterer meg voldsomt at Paul er så god til wrestling som han er, men kjemien mellom disse to er upåklagelig. Gøy med KSI, men ekstra morsomt at Rollins vant. Det er viktig!

- Stratus / Lynch / Lita v Damage Ctrl var som forventet. Grei kamp.

- Mysterio v Mysterio var nydelig. Herlig storytelling, og jeg er faktisk overrasket over at Rey vant. Tenkte det var viktig for Dom at han fikk denne, men han får kanskje seieren på Backlash mot Bad Bunny?

- Ripley v Charlotte... herlig. Rett og slett nydelig. Mark out moment for Ripley!

- Market ut for McAfee, så ikke den komme!

- Main eventen... vakkert. Strålende. Herlig avslutning på kvelden.

Jeg er meget fornøyd, og spent på hva Dag 2 bringer!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Alt i alt en strålende night 1!

Theory v Cena og Damage CTRL v Becky/Lita/Trish var meh. Rhea v Charlotte og Usos v KO/Sami var begge strålende, men må nok se de igjen siden det var veldig sent og formen litt bedugga for å virkelig nyte kampene.

Gleder meg til night 2. Et utrolig spennende in ring card.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Lilleborg skrev: søn apr 02, 2023 12:43 pm
ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 am Noen våkne med meg?
- Mysterio v Mysterio var nydelig. Herlig storytelling, og jeg er faktisk overrasket over at Rey vant. Tenkte det var viktig for Dom at han fikk denne, men han får kanskje seieren på Backlash mot Bad Bunny?
Tenkte også at det skulle være en "passing of the torch" her. Det blir vel et opplegg mot Bad Bunny på Backlash ja. Og så kanskje komme tilbake igjen mot Rey på SummerSlam, er jo tross alt en del historie der med tanke på Rey v Eddie i 2005.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 pm
Lilleborg skrev: søn apr 02, 2023 12:43 pm
ElGuaje skrev: søn apr 02, 2023 2:06 am Noen våkne med meg?
- Mysterio v Mysterio var nydelig. Herlig storytelling, og jeg er faktisk overrasket over at Rey vant. Tenkte det var viktig for Dom at han fikk denne, men han får kanskje seieren på Backlash mot Bad Bunny?
Tenkte også at det skulle være en "passing of the torch" her. Det blir vel et opplegg mot Bad Bunny på Backlash ja. Og så kanskje komme tilbake igjen mot Rey på SummerSlam, er jo tross alt en del historie der med tanke på Rey v Eddie i 2005.
Glad jeg gikk for Rey i tippekonken. Tenker Rey muligens legger opp og har sin siste match på neste års Mania, og det er der han putter Dom over, og gir han masken

Grotu

Legg inn av Grotu »

Veldig fornøyd med natt 1, og gleder meg skikkelig til natt 2 nå.
Match of the night for meg var nok main eventen men Flair/Ripley gikk også over all forventning.
Dom fortsetter og imponere meg, og jeg ser virkelig for meg at han kommer til å ha et veldig bra år.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Da har man omsider sett Mania night 1, nå er det å få med seg så mye Stand & Deliver man kan før Night 2. Gud jeg er glad jeg ikke har jobb i morgen

Fantastisk første kveld. Cena vs Theory skuffet noe, Womens 6-Man helt ok, mens resten var absolutt enten til eller over forventning. Fatal 4-Way matchen overasket veldig, og kule cameos av Pat og KSI. Ripley og Charlotte med stand out matchen, Domberg med beste entrancen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Håper Pretty Deadly blir kalt opp til Main Roster på RAW i morgen. Ideelt sett konfrontere Sami & KO, og starte en feud der med en gang, så gode er de. Kanskje man skulle ventet med det, men jeg er så hyped for de promoene man kunne fått mellom de

Tøft å sette NXT tittelen på Indi forøvrig, trodde aldri det skulle skje, velfortjent!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»