Tipp tabellen 22/23-sesongen

Svar
Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Re: Tipp tabellen 22/23-sesongen

Legg inn av mikemodano »

1. Liverpool
2. Tottenham
3. Man City
4. Arsenal
5. Chelsea
6. West Ham
7. Man United
8. Aston Villa
9. Newcastle
10. Crystal Palace
11. Wolves
12. Leicester
13. Southampton
14. Brighton
15. Everton
16. Bournemouth
17. Nottingham
18. Brentford
19. Leeds
20. Fulham

DennisB

Legg inn av DennisB »

Koskinen skrev: tir jun 14, 2022 3:40 pm Morsomt at Arsenal fansen tror de kommer foran Spurs. Spurs som får Conte fra start av sesongen, med gode signeringer som Perisic og Bissouma ++
LOL. Og Arsenal uten signeringer da eller?

Fjorårets Arsenal-lag er betydelig styrket. Enten du liker det eller ikke. Saliba, Jesus, Zinchenko, og evt. Vieira/Marquinhos. De tre første brikkene trengte laget sårt. Ikke at elleveren var svak forrige sesong heller..

Jeg tar gjerne et bet på hvilken av de to klubbene som blir best denne sesongen.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Tipper topp-6 og intet mer:
1.LFC
2.CITY
3.TOTTENHAM
4.UNITED
5.CHELSEA
6.ARSENAL

4.plassen for M.U.F.C. meldes med stort håp og en noe ambivalent tro.
EtH er som kjent i sin 1. sesong som manager, "bakoversveis" er utelukket, men han får nok "hendene fulle", har noe å bevise og tror mer på laget&ham enn jeg frykter mange andre managere og deres disipler...!

God sesong, "Godspeed" til United, "Break a leg", til alle andre og er det innafor..?! ;)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

InsVerderben skrev: man aug 01, 2022 5:54 pm Tipper topp-6 og intet mer:
1.LFC
2.CITY
3.TOTTENHAM/ARSENAL
4.UNITED
5.CHELSEA
6.ARSENAL/TOTTENHAM

4.plassen for M.U.F.C. meldes med stort håp og en noe ambivalent tro.
EtH er som kjent i sin 1. sesong som manager, "bakoversveis" er utelukket, men han får nok "hendene fulle", har noe å bevise og tror mer på laget&ham enn jeg frykter mange andre managere og deres disipler...!

God sesong, "Godspeed" til United, og "Break a leg", til alle andre, er det innafor..?! ;)
!

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Liverpool
Man City
Chelsea
Tottenham
Arsenal
Man Utd
Newcastle
West Ham
Leicester
Crystal Palace
Aston Villa
Brighton
Leeds
Brentford
Southampton
Wolves
Everton
Fulham
Nottm Forest
Bournemouth

Første manger som får sparken: Lampard

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

InsVerderben skrev: man aug 01, 2022 5:54 pm ;)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

.: i found it hard, it's hard to find, oh well, whatever, never mind...!

Wellé

Legg inn av Wellé »

1. Man City (dobbel ugh)
2. Liverpool
3. Arsenal
4. Spurs (ugh)
5. Chelsea (gammel ugh)
6. Man Utd
7. West Ham
8. Leicester
9. Newcastle
10. Brighton
11. Ashton Villa
12. Palace
13. Soton
14. Wolves
15. Leeds
16. Brentford
17. Everton
18. Forest
19. Fulham
20. Bournemouth

Med forbehold om at jeg ikke har dritt meg ut og inkludert et lag som har rykket ned. VGLive sin liste var full kaos og hadde med Burnley, Norwich og Watford så ble plutselig litt usikker.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

1. Liverpool
2. Man City
3. Tottenham
4. Man United
5. Chelsea
6. Arsenal
7. West Ham
8. Newcastle
9. Brighton
10. Leicester
11. C Palace
12. Wolves
13. Aston Villa
14. Everton
15. Brentford
16. Soton
17. Fulham
18. Leeds
19. Forest
20. Bournemouth

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

1. City
2. Liverpool
3. Tottenham
4. Arsenal
5. Chelsea
6. Man Utd
7. West Ham
8. Newcastle
9. Aston Villa
10. Leicester
11. C Palace
12. Wolves
13. Brighton
14. Everton
15. Brentford
16. Soton
17. Leeds
18. Fulham
19. Bournemouth
20. Nottingham Forest

bigwin

Legg inn av bigwin »

1. Manchester City
2. Liverpool
3. Chelsea
4. Arsenal
5. Manchester United
6. Tottenham
7. West Ham
8. Leicester
9. Aston Villa
10. Newcastle
11. Wolverhampton
12. Crystal Palace
13. Leeds
14. Southampton
15. Nottingham Forest
16. Brighton
17. Everton
18. Brentford
19. Fulham
20. Bournemouth

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

1. Chelsea
2. Arsenal
3. Tottenham
4. Man utd
5. Man City
6. Liverpool
7. Everton
8. West Ham
9. Brighton
10. Newcastle
11. Aston Villa
12. Leicester
13. Crystal Palace
14. Brentford
15. Fulham
16. Leeds
17. Southampton
18. Wolves
19. Forest
20. Bournemouth

Dani_e
Innlegg: 1539

Legg inn av Dani_e »

1. City
2. Liverpool
3. Tottenham
4. Chelsea
5. Arsenal
6. Newcastle
7. Aston Villa
8. United
9. Crystal Palace
10. West Ham
11. Brighton
12. Brentford
13. Leicester
14. Wolves
15. Southampton
16. Leeds
17. Forest
18. Everton
19. Fulham
20. Bournemouth

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

1. Manchester City
2. Liverpool
3. Chelsea
4. Tottenham
5. Manchester United
6. Arsenal
7. West Ham
8. Newcastle
9. Aston Villa
10. Leicester
11. Brighton
12. Crystal Palace
13. Wolves
14. Southampton
15. Nottingham Forest
16. Leeds
17. Everton
18. Brentford
19. Fulham
20. Bournemouth

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

1. Man City
2. Tottenham
3. Liverpool
4. Arsenal
5. Chelsea
6. Man Utd
7. Newcastle
8. Aston Villa
9. West Ham
10. Wolverhampton
11. Crystal Palace
12. Nottingham Forest
13. Leeds
14. Brighton
15. Everton
16. Leicester
17. Fulham
18. Southampton
19. Brentford
20. Bournemouth

Hunk

Legg inn av Hunk »

1. Man City
2. Liverpool
3. Tottenham
4. Arsenal
5. Man Utd
6. Chelsea
7. Leicester
8. West Ham
9. Everton
10. Wolves
11. Aston Villa
12. Newcastle
13. Leeds
14. Crystal Palace
15. Nottingham
16. Brighton
17. Fulham
18. Southampton
19. Brentford
20. Bournemouth

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Koskinen skrev: tir jun 14, 2022 3:40 pm Morsomt at Arsenal fansen tror de kommer foran Spurs. Spurs som får Conte fra start av sesongen, med gode signeringer som Perisic og Bissouma ++
Akkurat nå virker det mer realistisk at Arsenal ender opp foran Tottenham.........

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Leeds_ModernTalking skrev: lør okt 01, 2022 11:16 pm
Koskinen skrev: tir jun 14, 2022 3:40 pm Morsomt at Arsenal fansen tror de kommer foran Spurs. Spurs som får Conte fra start av sesongen, med gode signeringer som Perisic og Bissouma ++
Akkurat nå virker det mer realistisk at Arsenal ender opp foran Tottenham.........
De lå vel foran på samme tidspunkt ifjor. Vant hjemme på Emirates. Vi husker alle hvordan det gikk til slutt.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Hardy-guttene skrev: man aug 01, 2022 8:14 pm Liverpool
Man City
Chelsea
Tottenham
Arsenal
Man Utd
...
City
Arsenal
Tottenham
United
Chelsea
Liverpool

taknina

Legg inn av taknina »

DuncanE skrev: tir jun 14, 2022 3:03 pm
taknina skrev: tir jun 14, 2022 2:47 pm Jeg er allerede i tvil om jeg kanskje ikke burde ha byttet om på Spurs og Newcastle.
Det er vel neppe det største problemet med forslaget ;)
Såg litt over disse forslagene nå ett par små mnd inn i sesongen og du har nok rett. Det som kanskje slår meg er at så mange har såpass tro på Chelsea og så mange av oss kanskje undervurderte Artetas Arsenal.

Sel sakt early days enda og jeg hadde nær sagt alt kan skje men eg begynner iallefall å bli mer å mer overbevist om at Arsenal kommer rimelig greit over Chelsea.

Som jeg var inne på i flere innlegg rett før og rett etter seriestart så synest jeg og skrev da at det jeg kunne se for meg som ville gjøre det store utslaget i den tevlinga er at Chelsea kjøpte om en kan si den store stjerna Sterling fra oss mens Arsenal kjøpte som jeg var inne på den uslipte diamanten Jesus som var ett mye mer spennende prosjekt.

Ikke skryt bare fakta :-)

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

taknina skrev: ons okt 05, 2022 6:45 pm
DuncanE skrev: tir jun 14, 2022 3:03 pm
taknina skrev: tir jun 14, 2022 2:47 pm Jeg er allerede i tvil om jeg kanskje ikke burde ha byttet om på Spurs og Newcastle.
Det er vel neppe det største problemet med forslaget ;)
Såg litt over disse forslagene nå ett par små mnd inn i sesongen og du har nok rett. Det som kanskje slår meg er at så mange har såpass tro på Chelsea og så mange av oss kanskje undervurderte Artetas Arsenal.

Sel sakt early days enda og jeg hadde nær sagt alt kan skje men eg begynner iallefall å bli mer å mer overbevist om at Arsenal kommer rimelig greit over Chelsea.

Som jeg var inne på i flere innlegg rett før og rett etter seriestart så synest jeg og skrev da at det jeg kunne se for meg som ville gjøre det store utslaget i den tevlinga er at Chelsea kjøpte om en kan si den store stjerna Sterling fra oss mens Arsenal kjøpte som jeg var inne på den uslipte diamanten Jesus som var ett mye mer spennende prosjekt.

Ikke skryt bare fakta :-)
Jeg bomma også veldig greit på Arsenal. Early days, som du er inne på, men har lite tro på at kvaliteten på det The Gunners leverer vil svekkes dramatisk.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

DuncanE skrev: ons okt 05, 2022 6:52 pm Jeg bomma også veldig greit på Arsenal. Early days, som du er inne på, men har lite tro på at kvaliteten på det The Gunners leverer vil svekkes dramatisk.
De fleste ser ut til å bomme stygt denne sesongen, spesielt i forhold til Arsenal og de to tegneserielagene som kjemper om å unngå en plass i Conference League.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Koskinen skrev: tir jun 14, 2022 3:40 pm Morsomt at Arsenal fansen tror de kommer foran Spurs. Spurs som får Conte fra start av sesongen, med gode signeringer som Perisic og Bissouma ++
Denne kommentaren her står seg godt :lol:

Men for å være mer seriøs. Jeg var usikker på hvem jeg skulle putte høyest av Arsenal og Tottenham denne sesongen (hadde Arsenal 3 og Tottenham 4 i denne tråden), og tror jeg har rokkert på rekkefølgen i Arsenal-tråden (Tottenham 3 og Arsenal 4). Det jeg derimot alltid har vært klokkeklar på. Jeg har null tro på Conte som en langsiktig manager. Med det spillermaterialet dere har så er i underkant av 80 det beste man kan håpe på med en trener som er så defensiv i tilnærmingen.

Kan dere få tak i De Zerbi eller Potter (hvis han får fyken) så bør det være førstepri. Kan riktignok ikke se hvor RDZ skulle ønske å dra når fremtiden med dagens stall i Brighton er mye lysere. Spørsmålet er hvor mange de klarer å holde på av Caicedo, MacAllister, Mitoma og Ferguson til neste sesong.

taknina

Legg inn av taknina »

taknina skrev: man jul 18, 2022 10:11 pm
Ale skrev: man jul 18, 2022 10:03 pm Arsenal er gode på markedet om dagen. Det må sies. United er de Jong og en angrepsspiller unna å være en "contender".
Også sist sesong spessielt mot oss så synest jeg Arsenal hadde noe spennende uforløst i seg som bare ventet for å slå ut i full blomst med noen fåe rette brikker på plass. Vi burde jo tapt mot de ifjor

Men sånn er det jo med flere lag, også dere og med Arsenal er det jo det mosatte som kan skje for intet er så uberegelig som å spå i fotball. Bare en følelse jeg har at Arsenal har mye inne.
Spåmannen Kalle.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Wellé skrev: tor mar 23, 2023 12:02 pm
Koskinen skrev: tir jun 14, 2022 3:40 pm Morsomt at Arsenal fansen tror de kommer foran Spurs. Spurs som får Conte fra start av sesongen, med gode signeringer som Perisic og Bissouma ++
Denne kommentaren her står seg godt :lol:

Men for å være mer seriøs. Jeg var usikker på hvem jeg skulle putte høyest av Arsenal og Tottenham denne sesongen (hadde Arsenal 3 og Tottenham 4 i denne tråden), og tror jeg har rokkert på rekkefølgen i Arsenal-tråden (Tottenham 3 og Arsenal 4). Det jeg derimot alltid har vært klokkeklar på. Jeg har null tro på Conte som en langsiktig manager. Med det spillermaterialet dere har så er i underkant av 80 det beste man kan håpe på med en trener som er så defensiv i tilnærmingen.

Kan dere få tak i De Zerbi eller Potter (hvis han får fyken) så bør det være førstepri. Kan riktignok ikke se hvor RDZ skulle ønske å dra når fremtiden med dagens stall i Brighton er mye lysere. Spørsmålet er hvor mange de klarer å holde på av Caicedo, MacAllister, Mitoma og Ferguson til neste sesong.
Legger meg langflat. Bare å gratulere Arsenal med en fantastisk sesong. Spiller like fin fotball som vi gjorde i 2016/17 sesongen under Poch. Vi ble da snytt for gullet av en Conte som leverte varene. Tror ikke dere blir snytt av Pep

Wellé

Legg inn av Wellé »

Koskinen skrev: fre mar 24, 2023 10:00 am Legger meg langflat. Bare å gratulere Arsenal med en fantastisk sesong. Spiller like fin fotball som vi gjorde i 2016/17 sesongen under Poch. Vi ble da snytt for gullet av en Conte som leverte varene. Tror ikke dere blir snytt av Pep
Ikke noe behov for å legge seg langflat. Viktig at man slenger litt med leppa.

Krysser fingre og tær at dere ikke ender opp med Nagelsmann nå!

DennisB

Legg inn av DennisB »

Koskinen skrev: tir jun 14, 2022 3:40 pm Morsomt at Arsenal fansen tror de kommer foran Spurs. Spurs som får Conte fra start av sesongen, med gode signeringer som Perisic og Bissouma ++
Er det innafor å trekke fram denne?

Edit: Ser at det allerede er gjort..

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

HenryLegend skrev: tor jun 30, 2022 3:37 am 1. Manchester City
2. Liverpool
3. Tottenham
4. Chelsea
5. Manchester United
6. Newcastle
7. West Ham
8. Arsenal
9. Wolves
10. Leicester
11. Crystal Palace
12. Aston Villa
13. Everton
14. Brighton
15. Southampton
16. Nottingham Forest
17. Brentford
18. Leeds
19. Fulham
20. Bournemouth

Topp 4 ganske bankers.
Tror Tottenham vil gjøre det bra med Conte en hel sesong. Gode kjøp i sommer. Min topp 3 har de klart beste managerne i ligaen/kanskje er alle på topp 5 i verden.
Umulig for meg å ikke sette City øverst etter Haaland signeringen. Liverpool uansett god nummer 2.
Chelsea bør være gode nok til å sikre topp 4, selv med ny eier.
United blir nok å pushe for topp 4, men tror ikke stallen er god nok + ny manager trenger tid.
Newcastle tar en europaplass.
Arsenal skuffer nok en gang. Ingenting som tyder på at noe skal bli bedre selv om vi er helt i toppen på å bruke penger hver sesong. Arteta out.
Kanskje endret mening om siste setning nå…? 😄

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Forøvrig interessant å legge merke til at mange av de store managerene trenger noen innkjøringssesonger, før de virkelig får satt sitt preg/stall, og det slår ut i full blomst.
Ferguson, Wenger, Klopp, Arteta osv

Balansegang mellom å gi opp håpløse case, og å ha tålmodighet nok…

Wellé

Legg inn av Wellé »

Rent Trav skrev: fre mar 24, 2023 11:51 am Kanskje endret mening om siste setning nå…? 😄
Sist gang jeg kan huske at han postet i en Arsenal-relatert tråd så var det etter Man Utd-tapet vårt på OT ganske tidlig i sesongen. Sto fortsatt klokkeklart på at Arteta burde få sparken. Verdt å nevne her at vi da hadde vunnet de 5 første kampene av sesongen og ledet uansett ligaen.

Hadde vært spennende å høre om han har endret mening eller om han fortsatt er låst i agendaen sin.

PS: Ganske utrolig i det hele at vi ahr ledet ligaen siden runde 3.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»