Været hos deg her og nå

Svar
Ormen den lange

Re: Været hos deg her og nå

Legg inn av Ormen den lange »

6 grader pluss. Sol. En del skyer. Litt vind. Ikke så hakkende gale. :D

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Det var da voldsomt, minus 14 grader her og nå klokka 06:30.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

+5 OG SOL! Utrolig at det ikke snør. Nyter dagen.

KansjeD

Legg inn av KansjeD »

Et par mil fra Harstad i sør-Troms er det 3,5 varmegrader nå, overskyet oppholdsvær og laber vestlig bris. Snart er det vår. :)

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Kommet opp på 4 pluss fra minus 14

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Minus 12 i dag 06:00. Klar himmel nå.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Ser ut som det blir grisekaldt med minusgrader hele mars i store deler av landet.

startelver

Legg inn av startelver »

Rexwiller skrev: tor mar 16, 2023 8:24 am Ser ut som det blir grisekaldt med minusgrader hele mars i store deler av landet.
Ikke her nede i sør, sluddet skal gå over til kraftige regnbyger. Og det blåser kraftig fra sør nå. Neste uke er spådd makstemperaturer på 9 grader. Kaldt uansett med denne vinden.

fargerik

Legg inn av fargerik »

startelver skrev: tor mar 16, 2023 1:03 pm
Rexwiller skrev: tor mar 16, 2023 8:24 am Ser ut som det blir grisekaldt med minusgrader hele mars i store deler av landet.
Ikke her nede i sør, sluddet skal gå over til kraftige regnbyger. Og det blåser kraftig fra sør nå. Neste uke er spådd makstemperaturer på 9 grader. Kaldt uansett med denne vinden.
Nesten 6 i Fredrikstad, og det er etterhvert blitt overskyet. De snakker om sludd og regn i et døgn fremover, dette blir innevær!
Ser frem til å lese "Kaos i Oslo" i alle riksdekkende aviser ;-)

Nefoskephs

Legg inn av Nefoskephs »

Lillestrøm, The sun hid and the temperature immediately dropped them. From 4 degrees Celsius At this time degrees Celsius.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Hustrig vær ute nå. 1 grader pluss. Det regner og det blåser fra sør.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Regner her i Grenland. Håper på flytende nedbør nå, ikke flyvende

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg trodde det skulle regne, isteden er alt kommet som snø her på sørlandet. Full vinter ute!

Saturn

Legg inn av Saturn »

Endelig forsvinner den goddamn snøen. Meldt 27 mm regn og flere plussgrader så tenker jeg det blir greit. Sees vel om minst 8 mnd.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Et par plussgrtader, vind og det snør sidelengs.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Det har kommet litt bløt snø, ser ut til at 2-3 cm har lagt seg. Det var kanskje en minusgrad her i natt.
Nå blir det plussgrader, det er lett miks sludd/regn, jeg håper det lille av snø som kom regner bort.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Rundt 0 grader hele dagen, men skikkelig mye våt snø har kommet.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

4 grader og pøsregn. Nå fær snøen!

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

11 grader innenfor Ring 2 i Oslo nå. Veldig bra!

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

En håndfull varmegrader og tåke nå. Ok føre nå.
I morges 3-4 minusgrader og det var superekkelt føre fordi all slapset etter lørdagens varme være - var frosset til knudrete underlag og noen steder superglatt stålis.

startelver

Legg inn av startelver »

Strålende sol i hele dag og 11 grader! Fantastisk vårvær, men gleden blir kortvarig er varslet kuldegrader om natta.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Ale skrev: ons mar 22, 2023 10:03 am Regn og atter regn. Skal ut kl. 12:00.
Ta med paraply.
Jeg har tenkt innedag i dag.
Det er yr. Usj!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Her er det fire pluss og oppholdsvær. Bra vær så langt. Kommer regn senere i dag.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

3 plussgrader klokka 06:00. Det var sol da hvor den var oppe, men nå skyer det til og det skal bli regn. Men bra om isen og snøen da blir borte.

fargerik

Legg inn av fargerik »

return_of_drakkar skrev: tor mar 23, 2023 9:07 am 3 plussgrader klokka 06:00. Det var sol da hvor den var oppe, men nå skyer det til og det skal bli regn. Men bra om isen og snøen da blir borte.
Is og snø er borte på min kant av plankebyen, bortsett fra noen steder hvor solen ikke kommer til.
Kjenner at bakken er blitt myk. Det betyr at telen har begynt å tine.
Litt på plussiden om nattan her, og nå begynner det å regne igjen etter litt opphold i natt.
Kanskje det snart er tid for å legge om til sommerdekk på jernhesten?

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

fargerik skrev: tor mar 23, 2023 9:43 am
return_of_drakkar skrev: tor mar 23, 2023 9:07 am 3 plussgrader klokka 06:00. Det var sol da hvor den var oppe, men nå skyer det til og det skal bli regn. Men bra om isen og snøen da blir borte.
Is og snø er borte på min kant av plankebyen, bortsett fra noen steder hvor solen ikke kommer til.
Kjenner at bakken er blitt myk. Det betyr at telen har begynt å tine.
Litt på plussiden om nattan her, og nå begynner det å regne igjen etter litt opphold i natt.
Kanskje det snart er tid for å legge om til sommerdekk på jernhesten?
Og telehiv etter veiene.
Blir dog ikke sommerdekk på bilen før etter påske.
Ett er sikkert, om jeg skal ny bil eller nye vinterdekk så skal det være piggdekk, som jeg alltid har hatt. Maken til glatte veier er det lenge siden.

fargerik

Legg inn av fargerik »

return_of_drakkar skrev: tor mar 23, 2023 5:18 pm
fargerik skrev: tor mar 23, 2023 9:43 am
return_of_drakkar skrev: tor mar 23, 2023 9:07 am 3 plussgrader klokka 06:00. Det var sol da hvor den var oppe, men nå skyer det til og det skal bli regn. Men bra om isen og snøen da blir borte.
Is og snø er borte på min kant av plankebyen, bortsett fra noen steder hvor solen ikke kommer til.
Kjenner at bakken er blitt myk. Det betyr at telen har begynt å tine.
Litt på plussiden om nattan her, og nå begynner det å regne igjen etter litt opphold i natt.
Kanskje det snart er tid for å legge om til sommerdekk på jernhesten?
Og telehiv etter veiene.
Blir dog ikke sommerdekk på bilen før etter påske.
Ett er sikkert, om jeg skal ny bil eller nye vinterdekk så skal det være piggdekk, som jeg alltid har hatt. Maken til glatte veier er det lenge siden.
Vanskelig med dekkvalg når tempen svinger notorisk mellom minus og pluss ispedd noe regn, sludd sol og sønnavind og nordavind. Det er blitt mange år siden jeg var bilist, men ser klart at det kan være vanskelig, ja.
De pøser jo på med salt på hovedveiene, men ikke på småveiene. Det skakke væra lett!

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

3-4 pluss i morges og overskyet, men det smelter på veier og gater.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Det er striregn i plankebyen. Innedag.
Regn hele dagen, ser det ut til.
Trekkfuglene kommer, da. Mye liv i buskene her, og faktisk har lerka kommet borte i åkeren borti her. Jubler vel kanskje ikke så fullt i sky når det øser ned, da....kanskje i mårå.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

_skiftende_.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Været»