Hybrid/bensin er ideelt driftform. Toyota og andre skal øke batteritiden (Yaris) fra ca 30kmm til 120km. Da...har de vunnet. Sikkret med bensin og langt kjørestrekk på el.Hollabaloo skrev: ↑lør okt 02, 2021 9:47 pmTror du undervurderer Toyota her. Dessuten har Toyota i alle år gjort det stort på å selge "helt ok" biler med høy driftssikkerhet, så om deres første rene batteribil ikke blir best i klassen er det ikke sikkert det er noe problem med tanke på salg.ulefos skrev: ↑lør okt 02, 2021 7:30 pm jeg er kjent med at Toyota snudde fra hydrogen til el for en tid tilbake, gjennom de årene har de øvrige bilprodusenter for et langt forsprang, ikke minst Tesla ligger noen runder foran Toyota. At Toyota bruker enormt mye på reklame er velkjent, mon tro om Toytaeierne funderer på hvor stor andel av prisen på deres bil skyldes reklame, i den andre enden av skalaen er Tesla som ikke bruker ei krone
Forøvrig imponerende at de holder på 2. plassen over mest solgte merke i Norge til nå i år uten å tilby en eneste ren batteribil.
Er det 20 minus bruker du bare motoren og har det kraftig varmt og godt. Du verden hvor mange og spesielt Tessla som for tiden har gjenngrodde sideruter....slik bilene ble på 60 tallet grunnet for dårlig varmeapparat. De som kjører el, er nok bare bilførere...ikke bilskruere eller motorentusuaster, skjønner jeg.