Tipp tabellen 22/23-sesongen

Svar
DennisB

Re: Tipp tabellen 22/23-sesongen

Legg inn av DennisB »

Rent Trav skrev: fre mar 24, 2023 11:57 am Forøvrig interessant å legge merke til at mange av de store managerene trenger noen innkjøringssesonger, før de virkelig får satt sitt preg/stall, og det slår ut i full blomst.
Ferguson, Wenger, Klopp, Arteta osv

Balansegang mellom å gi opp håpløse case, og å ha tålmodighet nok…
Wenger vant ligaen i sin første sesong, men ellers veldig enig ;)

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ale skrev: fre mar 24, 2023 1:44 pm Her var det mange dårlige tips :P
Jepp, snaut flaut å ha Arsenal på 6.plass ;)

Neida, og du traff jo betydelig bedre på Man Utd enn meg. Ingen som forutså at Liverpool og Chelsea skulle kollapse slik de gjorde. Skal sies at jeg hadde Chelsea utenfor topp 4 siden jeg syns de så ræv ut siste halvdel av forrige sesong, men hadde ikke sett for meg at de skulle være på en 10.plass
Sist redigert av Wellé den fre mar 24, 2023 1:53 pm, redigert 2 ganger totalt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Ale skrev: fre mar 24, 2023 1:54 pm Taknina den som var mest spot on. Undervurdert bruker. Mye kunnskap i den skrotten.
Johwi68 ser ut som den med beste tips. Trekker man ut Liverpool og Chelsea fra ligningen (to lag nesten alle bommet på), så er han ganske treffsikker, med noen få justeringer selvsagt.

1. Liverpool
2. Arsenal
3. Man City
4. Chelsea
5. Tottenham
6. Man Utd
7. Newcastle
8. Aston Villa
9. West Ham
10. Leicester
11. Crystal Palace
12. Wolverhampton
13. Brighton
14. Leeds
15. Fulham
16. Southampton
17. Nottingham Forest
18. Brentford
19. Everton
20. Bournemouth
Sist redigert av DennisB den fre mar 24, 2023 2:11 pm, redigert 1 gang totalt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Ale skrev: fre mar 24, 2023 2:08 pm Bra tippet av Johwi68 det, men useriøst å sette Man Utd på 6. plass. Føler meg trygg på at United tar 3. plassen greit.

Gi ten Hag et par år til, og United vil løfte PL-pokalen.
Poengmessig var dere nærmere 11.-plassen enn 5.-plassen forrige sesong ;)

Opp til tredjeplassen var dere nærmere 14.-plassen.

Og dere spilte jo mildt sagt rimelig begredelig fotball. Full forståelse hvorfor Johwi og andre (spesifikt meg) tippet dere på 6.-plassen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Ale skrev: fre mar 24, 2023 2:08 pm Bra tippet av Johwi68 det, men useriøst å sette Man Utd på 6. plass. Føler meg trygg på at United tar 3. plassen greit.

Gi ten Hag et par år til, og United vil løfte PL-pokalen.
Jo, men som sagt, Liverpool og Chelsea ut, så er United i topp 4 der også ;)

Skjønner dog ikke hvorfor han (og mange andre) skulle blande Brentford ned i bunnstriden, men ellers er det mye bra der.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Da begynner det å dra seg til i sesonginnspurten. Mange fine spådommer i denne tråden, og mange fine spådommer ute i verden for øvrig. Her er et lite utvalg av dem:

The Athletic:
► Show Spoiler
TV2 (Simen Stamsø Møller):
► Show Spoiler
Nettavisen:
► Show Spoiler
Dagbladet:
► Show Spoiler
Jeg har "dessverre" ikke betalt for VG+ eller Aftenposten, men for de som har det, så ligger deres prediksjoner her (del gjerne med tråden):
VG
Aftenposten (Lars Tjærnås)


Tydelig at mange overvurderte Chelsea, Liverpool, Leicester og Southampton, og undervurderte f.eks. Newcastle, Brighton, Villa, Fulham og Brentford.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»