Darts

Svar
Hoppidioten

Re: Darts

Legg inn av Hoppidioten »

Det er så vilt!

3-3

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Hoppidioten skrev: tir jan 03, 2023 10:27 pm Bilde
Er dette verdenseneren?

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Utrolig kamp. Fulgt med fra 1/16 finalene. Var ett par spennende matcher der. Men litt mer stille i kvart og semifinalene og så dette i finalen.
Tidsspørsmål før en eller begge av kommentatorene får heartattack!

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

LeSorcier skrev: tir jan 03, 2023 10:35 pm
Hoppidioten skrev: tir jan 03, 2023 10:27 pm Bilde
Er dette verdenseneren?
I 2004 ja, døde dessverre i 2021.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Michael Smith herjer! Hvilken overkjøring nå, nesten kopi fra gårsdagen.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Jadda! Trodde det var over. Måtte denne matchen vare inn i de sene nattetimer.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Har folk tatt kvelden? Det har ihvertfall ikke MVG, selv om det ser noe mørkt ut!

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

VivaLV skrev: tir jan 03, 2023 10:55 pm Utrolig kamp. Fulgt med fra 1/16 finalene. Var ett par spennende matcher der. Men litt mer stille i kvart og semifinalene og så dette i finalen.
Tidsspørsmål før en eller begge av kommentatorene får heartattack!
Ene kommentatoren mistet stemmen og ga seg?

Husk ambulansekrisen i England..... det ble advart om å drikke mindre i julen pga. laverr ambulansedekning.

Centrist

Legg inn av Centrist »

For en måte å avslutte fra Smith! Så nærme 9-darts og 11-darts ble summen! Utvilsomt fortjent med den opphentingen i det settet.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Da var det over. Takk for en eventyrlig finale! Og nesten 9 darter i siste og avgjørende leg også! Velfortjent. Endelig skulle det lykkes for Bullyboy.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Hadde han avsluttet med 9-darter hadde han vel sprengt skalaen for tidenes kamp!!??

MadBum

Legg inn av MadBum »

Så finalen i opptak grunnet jobb nå. FY FAEN SÅ EPISK!!!

CrazyHorse

Legg inn av CrazyHorse »

Stemmer i her .Episk finale , og det legget der begge kunne ta en 9-darter etter 8 piler , i en VM-finale, er idrettshistorie. Darts passer veldig bra som TV-sport , ikke minst takket være publikum i Alexandra Palace og de fleste andre arenaer på dart-turneen

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

For ikke å snakke om at han var supernærme å avslutte å vinne med en 9 darter.
Publikum skaper entusiasme. Dog for inntrykk at det er like mye festing/karneval som die-hard fanse da!!!

Cabal

Legg inn av Cabal »

rosmebraad skrev: tir jan 03, 2023 10:23 pm Har Blade 5 her. Og piler med Andy Fordham og The Count. Klarer samling innenfor 5 cm, men første 180 lar vente på seg.
Var litt god for 25 år siden. Var med i en amatør-klubb oppi nord, og klarte 180 i en intern turnering. Tenker jeg skal slite med å treffe noe som helst i dag :)
Tror faktisk jeg har pilene i garasjen fortsatt - husker det var mye strul med å finne riktig piler og stæsjet bakpå. Skiva kastet jeg for lenge siden, etter å ha maltraktert den i sinne etter den datt ned i hodet mitt fra en hylle. Drit-tung greie som kunne drept meg :)

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... sRJ4TsNgtY

Andy Fordham. 'This is what sports is all about', sier de.

Og så ser man igjen Smith/MVG 9-dartsleget.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hvordan vet TV-produksjonen hvor de kaster? Jeg forstår selvsagt det at når de trenger en dobbel 10 så zoomer de inn der, men innimellom var det som om de var synske når spillerne gikk ned på 19.

Jeg var selvsagt imponert over spillet, men for en TV-produksjon det var. Stålkontroll hele veien og vi seere hadde til enhver tid full oversikt.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

PapaSmurf skrev: tor jan 05, 2023 12:08 pm Hvordan vet TV-produksjonen hvor de kaster? Jeg forstår selvsagt det at når de trenger en dobbel 10 så zoomer de inn der, men innimellom var det som om de var synske når spillerne gikk ned på 19.

Jeg var selvsagt imponert over spillet, men for en TV-produksjon det var. Stålkontroll hele veien og vi seere hadde til enhver tid full oversikt.
Har tenkt det samme!
Spillerne har jo tidvis spurt dommeren/speakeren, samt blitt nevnt slm 'miscounting'.
Kanakje de har kameraer som zoomer på flere steder og så hopper til det som får bevegelsr fra pilen, med et sekunds relaps.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

Premier League darts i disse dager.......

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

rosmebraad skrev: fre feb 17, 2023 10:17 pm Premier League darts i disse dager.......
Og så litt Europacup.... sendes på vsport1 just nu.

Hjv

Legg inn av Hjv »

PapaSmurf skrev: tor jan 05, 2023 12:08 pm Hvordan vet TV-produksjonen hvor de kaster? Jeg forstår selvsagt det at når de trenger en dobbel 10 så zoomer de inn der, men innimellom var det som om de var synske når spillerne gikk ned på 19.

Jeg var selvsagt imponert over spillet, men for en TV-produksjon det var. Stålkontroll hele veien og vi seere hadde til enhver tid full oversikt.
Finns alltid en "Spotter" som jobbar nära produktionen. Keith Deller har haft den rollen på SKY i många år. Richard Ashdown är ett annat känt namn som var med under VM b.la.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

rosmebraad skrev: fre mar 24, 2023 10:01 pm
rosmebraad skrev: fre feb 17, 2023 10:17 pm Premier League darts i disse dager.......
Og så litt Europacup.... sendes på vsport1 just nu.
Austrian Darts Open nå.....Vsport3.

rosmebraad
Innlegg: 845

Legg inn av rosmebraad »

Belgian open på vsport+ nå.

Stor idrett!

StuttgartTjukken

Legg inn av StuttgartTjukken »

Litt av et slag mellom Belgia og Nederland i går kveld. Dirk chestbumpa Noppert nesten ut blant publikum, Van den Bergh ble nekta å stikke av med mikrofonen. For noen karakterer vi finner i denne sporten :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sport Generelt»