Eliteserien Fantasy 2023

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2023

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 1:00 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 12:13 pm FHN til 2.0 billigere enn Rasmussen kan faktisk være et alternativ istedenfor, og ikke i tillegg. Feks om man ønsker Finne og Wolfe inn også.

Etter at FHN ble fast på Brann-midtbanen i OBOS (kan være noen fantasy-assist som ikke er med her):

FHN: 12 starter, 6 mål og 5 målgivende
Rasmussen: 11 starter, 5 mål og 5 målgivende

I oppkjøringen:

FHN: 8 starter, 3 mål og 3 målgivende
Rasmussen: 8 starter, 4 mål (ett på straffe han ikke tar i serien) og 2 målgivende

Tør nok ikke å gå uten Rasmussen, men etter å ha sett nesten hver eneste Brann-kamp siste året så er det litt rart at FHN er 2.0 billigere enn Rasmussen. Kniklas kunne se ut til å true plassen, men slik FHN spiller om dagen er han bankers i dette Brann-laget. Har faktisk spilt mer enn Rasmussen siste tiden, vet ikke om Ras har slitt med noe.

Uansett - begge er strålende alternativer fra Brann-midtbanen. Befinner seg konstant i motstanders 16-meter når Brann angriper.
Er vel her jeg fort ryker. Klarer ikke bestemme meg så nå ligger begge inne sammen med både Vetlesen og Pelle som jeg heller ikke klarer å velge mellom. Kan risikere at bare en fra hvert lag starter. Spiller alle fire kan jo dette være gull.
Hvis jeg velger to av disse nevnte fire vil jeg garantert velge de to som tar minst poeng. Personlig vurderer jeg alle fire..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 1:06 pm
Griffen skrev: fre mar 24, 2023 12:51 pm

Liker å ha muligheten til å spille alle formasjoner av 4-3-3/4-4-2/3-5-2/3-4-3, til og med 4-5-1 i spillet.
Noe som betyr at jeg må ha spillende 5.midtbane og spillende 3.spiss, samt 4.forsvarer som er rimelig sikker i sitt lag.
Her tenker vi veldig likt. Går derfor litt utover å kunne ha de dyreste alternativene. Jeg vil i tilegg ha to billigi keepere som begge spiller. Slik at man kan veksle. Liker for eksempel ikke å ha en Sandefjord keeper inne på bortebane mot Glimt.
Begynner og tenker mer og mer det samme selv!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 1:10 pm
Griffen skrev: fre mar 24, 2023 1:06 pm Tror også FHM kommer til å stå lengre i kampene enn Rasmussen.
Greien var vel at Kniklas skulle få spilletid og da ville FHM dyttes ut, enten fra start eller forholdsvis tidlig i 2. omgang. Horneland hadde et ganske fast mønster på byttene ifjor, men det var nok fordi Brann nesten alltid ledet komfortabelt på det tidspunktet.

Uansett - nå tror jeg FHM kommer til å spille vel så mange minutter som Rasmussen. Sett hen til produksjonen så er 2.0 mer for Rasmussen for mye emm, FHM burde kostet 6.5-7.0.

6.0 er derfor en feilprising på FHM emm. Hadde vurdert ham selv til 7.0.
Enig! FHM burde helt klart kostet 7,0 -- 7,5!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 1:15 pm
guru skrev: fre mar 24, 2023 1:12 pm Men er Finne trygg da? Var ikke han benket mye på slutten av Obos-sesongen?
Finne vil nok starte de fleste kamper. Men han kan fort byttes ut etter 70-75 min for dyret Heggebø
Men den formen Finne er i nå så er han trygg. Heggebø har også vært skadet i oppkjøringen, men Finne kan som nevnt over bli tatt av før de siste 15-20 minuttene.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Griffen skrev: fre mar 24, 2023 1:49 pm Da har jeg landet, noenlunde.

Kriterier:
1. vil ha med minst 2 fra Glimt, Molde, LSK og Brann.
2. Vil ha muligheten til å spille de fleste formasjoner, spesielt 4-4-2/4-3-2/3-4-3/3-5-2 (til og med 4-5-1), uten å måtte ta hits.
3. Spillende 3.spiss og spillende 5.midtbane.


Petterson - Myhra (roterer)
Linnes - Dragsnes - Wolfe - Wallem - Fosnæss Hansen
Vetlesen - Grønbæk - Eriksen - FHM - Diop
TLO - Finne - Høgh

Dilemma 1: Gjøre Wolfe/Grønbæk til Wembangomo/Rasmussen. Bir 14 mill samlet uansett. Uansett muligens fordelaktig å snu om i GW1.
Dilemma 2: Høgh (6.5) eller Ruud Tveter (6.5)? Føler det er litt hipp som happ, men Ruud Tveter har iallefall en viss track record i Eliteserien.
Dilemma 3: Droppe Wolfe og Wallem for 2 stk 4.5 spillende forsvarere istedet (f.eks. Næss og Owusu) og bruke 1 mill spart på å oppgradere Diop (4.5) til Opsahl (5.5). Tror dog ikke denne oppgraderingen vil føre til særlig flere poeng i spillet. I tilfelle er det marginalt.
Dilemma 4: Droppe Wolfe og Wallem for 2 stk 4.5 forsvarere (f.eks. Næss og Owusu), og droppe roterende keepere og istedet kjøre 4.5 og 4.0 keeper, og bruke 1.5 mill spart på å oppgradere spissen Høgh (6.5) til Bakenga (8.0).
Dilemma 5: Droppe roterende keepere, kjøre en fast 4.5 og 4.0 keeper, og bruke 0.5 mill spart på å oppgradere død 5.forsvarer til spillende 4.5 forsvarer (f.eks Næss). Det vil gi mulighet til også å spille med 5 bak, skulle kampprogram og skadesituasjon tilsi at det er fornuftig. Da vil alle 3 utespillere på benk være spillende spillere.
Liker laget veldig godt!
Tror jeg ville stått med dette. Av de nevnte dilemmaene er det kun 1 og 5 jeg ville vurdert frem til frist.😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: fre mar 24, 2023 2:53 pm Screenshot_20230323_071152.jpg
Begynner å bli bra dette! 😊😊

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Stiger/synker prisen på spillere etter hver runde? Kan være litt vanskelig å planlegge i så fall. Er jo krise for meg hvis Berhisa herjer og plutselig koster 13 mil. Kan i så fall være lurt å starte med de dyre spillerne

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 3:36 pm Stiger/synker prisen på spillere etter hver runde? Kan være litt vanskelig å planlegge i så fall. Er jo krise for meg hvis Berhisa herjer og plutselig koster 13 mil. Kan i så fall være lurt å starte med de dyre spillerne
Lurer på om det er samme opplegget rundt prisendringer i ESF i år som i FPL..?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Sery Larsen Næss Grøgaard
Rasmussen Eriksen Vetlesen Grønbæk Solbakken
Finne Høgh Adams

Begynner å nærme meg noe. Tror fordelingen av penger er satt.
Eneste jeg lurer på om det er bedre keeper-alternativ til 4,5? Sjøeng, Pettersson?
Eneste jeg lurer på om det er bedre forsvar-alternativ til 4,5? Strandberg, Heggheim?
Eneste jeg lurer på om det er bedre midtbane-alternativ til 4,5? Diop?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Odd-Sandefjord 2-1

Bork Bang-Kittelsen (kongenavn, unggutt ikke med i spillet), Jevtovic og Ruud Tveter (straffe) med målene. Mye juniorer på benken og begge lagene etterhvert veldig redusert. Sandefjord visstnok mye ball.

Wallem indreløper ser det ut til, og det som selvsagt gjør ham veldig poppis på fantasy i år. Er noen skader eller omrokkeringer unna å spille indreløper/kant.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 7:50 pm Odd-Sandefjord 2-1

Bork Bang-Kittelsen (kongenavn, unggutt ikke med i spillet), Jevtovic og Ruud Tveter (straffe) med målene. Mye juniorer på benken og begge lagene etterhvert veldig redusert. Sandefjord visstnok mye ball.

Wallem indreløper ser det ut til, og det som selvsagt gjør ham veldig poppis på fantasy i år. Er noen skader eller omrokkeringer unna å spille indreløper/kant.
Takk for innlegg.
Tenker du å kjøre Wallem fra start?

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 7:26 pm Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Sery Larsen Næss Grøgaard
Rasmussen Eriksen Vetlesen Grønbæk Solbakken
Finne Høgh Adams

Begynner å nærme meg noe. Tror fordelingen av penger er satt.
Eneste jeg lurer på om det er bedre keeper-alternativ til 4,5? Sjøeng, Pettersson?
Eneste jeg lurer på om det er bedre forsvar-alternativ til 4,5? Strandberg, Heggheim?
Eneste jeg lurer på om det er bedre midtbane-alternativ til 4,5? Diop?
Syns det ser bra ut.
Finns andre alternativer til de du har. Om de sanker mer poeng er vanskelig å si.
Petterson, Sjøeng, Svelvik, Gunnarson og Grytebust er alle et alternativ. CS i eliteserien er nesten umulig å tippe.
I forsvar har man Taaje, Tomas, Hagen og Reese i tillegg til de du har. Kansje flere også. Sry Larsen er nok den beste, men går på bekostning av en annen Brann spiller. Er vanskelig å gjette.
Solbakken vs Diop er vanskelig. Solbakken henter litt poeng hele tiden. Diop er nok litt mere gambling. Kan gå begge veier.
Må nok gå for magefølelsen og håpe på Bingo

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 3:55 pm
Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 3:36 pm Stiger/synker prisen på spillere etter hver runde? Kan være litt vanskelig å planlegge i så fall. Er jo krise for meg hvis Berhisa herjer og plutselig koster 13 mil. Kan i så fall være lurt å starte med de dyre spillerne
Lurer på om det er samme opplegget rundt prisendringer i ESF i år som i FPL..?

Hvordan er det. Er fersk i gamet. Prøvde i fjor, men fulgte ikke noe særlig med. I år har jeg planer om å vinne ligaen på jobben😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 7:58 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 3:55 pm
Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 3:36 pm Stiger/synker prisen på spillere etter hver runde? Kan være litt vanskelig å planlegge i så fall. Er jo krise for meg hvis Berhisa herjer og plutselig koster 13 mil. Kan i så fall være lurt å starte med de dyre spillerne
Lurer på om det er samme opplegget rundt prisendringer i ESF i år som i FPL..?

Hvordan er det. Er fersk i gamet. Prøvde i fjor, men fulgte ikke noe særlig med. I år har jeg planer om å vinne ligaen på jobben😊
Jeg er usikker, muligens som i FPL :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: fre mar 24, 2023 7:55 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 7:26 pm Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Sery Larsen Næss Grøgaard
Rasmussen Eriksen Vetlesen Grønbæk Solbakken
Finne Høgh Adams

Begynner å nærme meg noe. Tror fordelingen av penger er satt.
Eneste jeg lurer på om det er bedre keeper-alternativ til 4,5? Sjøeng, Pettersson?
Eneste jeg lurer på om det er bedre forsvar-alternativ til 4,5? Strandberg, Heggheim?
Eneste jeg lurer på om det er bedre midtbane-alternativ til 4,5? Diop?
Syns det ser bra ut.
Finns andre alternativer til de du har. Om de sanker mer poeng er vanskelig å si.
Petterson, Sjøeng, Svelvik, Gunnarson og Grytebust er alle et alternativ. CS i eliteserien er nesten umulig å tippe.
I forsvar har man Taaje, Tomas, Hagen og Reese i tillegg til de du har. Kansje flere også. Sry Larsen er nok den beste, men går på bekostning av en annen Brann spiller. Er vanskelig å gjette.
Solbakken vs Diop er vanskelig. Solbakken henter litt poeng hele tiden. Diop er nok litt mere gambling. Kan gå begge veier.
Må nok gå for magefølelsen og håpe på Bingo
Enig! Takk for tilbakemelding :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 7:50 pm Odd-Sandefjord 2-1

Bork Bang-Kittelsen (kongenavn, unggutt ikke med i spillet), Jevtovic og Ruud Tveter (straffe) med målene. Mye juniorer på benken og begge lagene etterhvert veldig redusert. Sandefjord visstnok mye ball.

Wallem indreløper ser det ut til, og det som selvsagt gjør ham veldig poppis på fantasy i år. Er noen skader eller omrokkeringer unna å spille indreløper/kant.
Hvordan så Owusu ut om han spilte? Hvem av han og Solholm Johansen ville dere gått for av Odd defensivt? I følge VG Live var Owusu midtbanespiller i cupkampen mot Sandefjord. Derfor har jeg han inne foreløpig. Wallem har jeg ikke råd til. Og er forresten eliteserien fantasy-siden helt tullerusk i nettleseren deres nå?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Aalesund i ferd med å lande en ny offensiv og spennede spiller:

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 8:29 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 7:50 pm Odd-Sandefjord 2-1

Bork Bang-Kittelsen (kongenavn, unggutt ikke med i spillet), Jevtovic og Ruud Tveter (straffe) med målene. Mye juniorer på benken og begge lagene etterhvert veldig redusert. Sandefjord visstnok mye ball.

Wallem indreløper ser det ut til, og det som selvsagt gjør ham veldig poppis på fantasy i år. Er noen skader eller omrokkeringer unna å spille indreløper/kant.
Hvordan så Owusu ut om han spilte? Hvem av han og Solholm Johansen ville dere gått for av Odd defensivt? I følge VG Live var Owusu midtbanespiller i cupkampen mot Sandefjord. Derfor har jeg han inne foreløpig. Wallem har jeg ikke råd til. Og er forresten eliteserien fantasy-siden helt tullerusk i nettleseren deres nå?
Bare tull med nettsiden til fantasy nå i kveld ja!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 8:29 pm Hvordan så Owusu ut om han spilte? Hvem av han og Solholm Johansen ville dere gått for av Odd defensivt?
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 9:09 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 8:29 pm Hvordan så Owusu ut om han spilte? Hvem av han og Solholm Johansen ville dere gått for av Odd defensivt?
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.
Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 7:26 pm Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Sery Larsen Næss Grøgaard
Rasmussen Eriksen Vetlesen Grønbæk Solbakken
Finne Høgh Adams

Begynner å nærme meg noe. Tror fordelingen av penger er satt.
Eneste jeg lurer på om det er bedre keeper-alternativ til 4,5? Sjøeng, Pettersson?
Eneste jeg lurer på om det er bedre forsvar-alternativ til 4,5? Strandberg, Heggheim?
Eneste jeg lurer på om det er bedre midtbane-alternativ til 4,5? Diop?
Etter å ha hørt litt på Eliteraadet så har jeg endret litt. Tørr rett og slett ikke å gå uten Pelle. Usikker på om jeg tørr å cappe Vetlesen og da vil jeg heller ha Pelle. Blir fort Glimt-kaptein både i runde 2,3 og 4 og kan også vurderes i runde 1 selv om bindet inntil videre står på Finne. Er derfor på dette nå:
Grytebust Hagen
Linnes Dragsnes Wallem Næss Grøgaard
Rasmussen Horn Myhre Grønbæk Pelle Diop
Finne Høgh Adams

Vurderer Vetlesen inn for Grønbæk, men da må Linnes og Wallem nedgraderes til for eksempel Risa og en annen 4,5 forsvarer. Tanker? Heller dog mot å gå Grønbæk og Linnes da jeg tror disse vil ta flere poeng enn alternativet.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 9:09 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 8:29 pm Hvordan så Owusu ut om han spilte? Hvem av han og Solholm Johansen ville dere gått for av Odd defensivt?
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.
Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 9:09 pm
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.
Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Han er iallefall lenger frem i banen som anker kontra midtstopper. Tror likevel ikke det bor så mange målpoeng i han og det finnes vesentlig bedre alternativ til 4,5. For eksempel Sery Larsen, Reese, Enga-stopper, Næss, Grøgaard.
Skogvold er en spiller LSK har stor tro på, men hadde heller nedgradert han til en av de billigste spissene og brukt pengene et annet sted.
Ville videre fått på Finne og muligens byttet ut alle i forsvar bortsett fra kanskje Cornic. Dobbel RBK slik de har fremstått i vinter synes jeg er risikabelt. Ville fått inn noen backer (helst vingbacker).
Om du spiller denne gjengen i runde 1. Hvem benker du i tillegg til Skogvold? Diop og Owusu?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 11:16 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm

Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Han er iallefall lenger frem i banen som anker kontra midtstopper. Tror likevel ikke det bor så mange målpoeng i han og det finnes vesentlig bedre alternativ til 4,5. For eksempel Sery Larsen, Reese, Enga-stopper, Næss, Grøgaard.
Skogvold er en spiller LSK har stor tro på, men hadde heller nedgradert han til en av de billigste spissene og brukt pengene et annet sted.
Ville videre fått på Finne og muligens byttet ut alle i forsvar bortsett fra kanskje Cornic. Dobbel RBK slik de har fremstått i vinter synes jeg er risikabelt. Ville fått inn noen backer (helst vingbacker).
Om du spiller denne gjengen i runde 1. Hvem benker du i tillegg til Skogvold? Diop og Owusu?
Jepp, korrekt benk. Kjører dette foreløpig. Owusu blir trolig benk også under DGW4.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 11:21 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 11:16 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm

Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.

Han er iallefall lenger frem i banen som anker kontra midtstopper. Tror likevel ikke det bor så mange målpoeng i han og det finnes vesentlig bedre alternativ til 4,5. For eksempel Sery Larsen, Reese, Enga-stopper, Næss, Grøgaard.
Skogvold er en spiller LSK har stor tro på, men hadde heller nedgradert han til en av de billigste spissene og brukt pengene et annet sted.
Ville videre fått på Finne og muligens byttet ut alle i forsvar bortsett fra kanskje Cornic. Dobbel RBK slik de har fremstått i vinter synes jeg er risikabelt. Ville fått inn noen backer (helst vingbacker).
Om du spiller denne gjengen i runde 1. Hvem benker du i tillegg til Skogvold? Diop og Owusu?
Jepp, korrekt benk. Kjører dette foreløpig. Owusu blir trolig benk også under DGW4.
Oki.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm
Lew_Ashby skrev: fre mar 24, 2023 9:09 pm
Så ikke kampen selv, så det på twitter. Ut ifra lagoppstillingen var Owusu anker.
Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Skogvold ser veldig god ut. Kan fort få en kjempesesong. Er dog usikkert med spilletid så lenge Lehne og Adams holder seg friske.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Haugen (visstnok 2 store sjanser) og Linnes starter for Molde, og selv om de selsvagt kommer til å rotete mye ser laget idag ut til å være det man har som utgangspunkt. Foruten kanskje Brynhildsen.

Eikrem tok straffe fremfor Berisha (Kitolano assist), 1-0 Molde. Han scoret nettopp 2-0 også. Brant meg veldig på å starte med ham ifjor, tror ikke jeg tørr å gjøre det igjen til 11.5. Men han er ligaens beste spiller emm, bare så synd at det blir mye 60-70 min, og til den prisen er ikke det forsvarlig.

Ut ifra Aafk-feeden ser kanskje Diop ut til å være 4.5-midtbanen å eie.

Personlig hadde jeg Linnes OG Haugen inne på første versjonene, ser ikke bort ifra at begge er der til seriestart. Løvik/Knutdzon kommer til å spille litt, men taket på de to Molde-vingbackene er så høyt at jeg er keen på begge. Type Chilwell/James.

Eriksen ser ganske spikret ut om dagen og er også interessant. Men herrefred, Grødem, Kaasa, EUA, Ellingsen og Mannsverk i bakhånd her på den midten, ingen er 100% sikre. Brynhildsen og Zehknini også om de legger litt om.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Skade på Berisha sies det i Molde-tråden...
Hvem satte inn 3-0 forresten?

Kitolano med 3-0 ifølge sofascore.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Skywalker skrev: lør mar 25, 2023 1:32 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 10:50 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 9:12 pm

Basert på den informasjonen jeg har lest rundt Odd i sesongoppkjøringen så er det også som anker Owusu er tiltenkt å spille denne sesongen.
Men til å være forsvarspiller på spillet er det helt okey å ha han inne på laget. Mer offensive som anker enn som midtstopper.

Har nå følgende lag inne:

Dyngeland Grytebust
Cornic Henriksen Lode Sery-Larsen Owusu
Pellegrino(K) Vetlesen Diop Rasmussen Bjorlo
Skogvold Berisha(V) Ebiye

Innspill? Dette er et DGW-inspirert lag til GW4, der kun Skogvold ikke har dobbel. Skogvold ble jeg tipset om på en fantasy-podcast. De sa de hadde hørt at han vil få spille mye i år. Men fungerer greit som en død spiller uansett.
Skogvold ser veldig god ut. Kan fort få en kjempesesong. Er dog usikkert med spilletid så lenge Lehne og Adams holder seg friske.
Enig i at Skogvold er spennende, men spilletiden blir fort meget begrenset så lenge TLO og Adams ikke er skadet eller Adas blir solgt. Tror det er en viss sjanse for at Adams kan bli solgt ila sesongen om han leverer som forventet :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør mar 25, 2023 2:43 pm Haugen (visstnok 2 store sjanser) og Linnes starter for Molde, og selv om de selsvagt kommer til å rotete mye ser laget idag ut til å være det man har som utgangspunkt. Foruten kanskje Brynhildsen.

Eikrem tok straffe fremfor Berisha (Kitolano assist), 1-0 Molde. Han scoret nettopp 2-0 også. Brant meg veldig på å starte med ham ifjor, tror ikke jeg tørr å gjøre det igjen til 11.5. Men han er ligaens beste spiller emm, bare så synd at det blir mye 60-70 min, og til den prisen er ikke det forsvarlig.

Ut ifra Aafk-feeden ser kanskje Diop ut til å være 4.5-midtbanen å eie.

Personlig hadde jeg Linnes OG Haugen inne på første versjonene, ser ikke bort ifra at begge er der til seriestart. Løvik/Knutdzon kommer til å spille litt, men taket på de to Molde-vingbackene er så høyt at jeg er keen på begge. Type Chilwell/James.

Eriksen ser ganske spikret ut om dagen og er også interessant. Men herrefred, Grødem, Kaasa, EUA, Ellingsen og Mannsverk i bakhånd her på den midten, ingen er 100% sikre. Brynhildsen og Zehknini også om de legger litt om.
Takk for innlegg :)
Er selv fristet av å gå både Haugen og Linnes, men frykter at Løvik vil stjele flere minutter fra Haugen enn det Knutzon gjør fra Linnes.
Har noen utkast med begge to og de andre utkastene med kun Linnes. Ender nok opp med kun Linnes slik ting er per nå + muligens Eriksen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»