Freeski og snowboard

Svar
TheBaseline

Re: Freeski og snowboard

Legg inn av TheBaseline »

96 på Birk!!!! Han slår svensken som er på andreplass med 94.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

For et nivå! De 4 beste har alle over 90 poeng. Blir et spennende andre run.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Johanne Killi endte på andreplass i kvinneklassen og Birk Ruud vant igjen i herreklassen.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hei! Er det noen som vet om NRK og/eller TV2 hadde dekning av VM i Snøbrett/Snowboard som var nå i februar-mars?

Jeg spør om dette fordi det er jobbrelatert. Så skal vi se om Fridiskusjon.no leverer :-)

Biff_Byford

Legg inn av Biff_Byford »

DoktorS skrev: man mar 20, 2023 1:02 pm Hei! Er det noen som vet om NRK og/eller TV2 hadde dekning av VM i Snøbrett/Snowboard som var nå i februar-mars?

Jeg spør om dette fordi det er jobbrelatert. Så skal vi se om Fridiskusjon.no leverer :-)
Det var vel Viasport (mulig noe gikk på tv3?) som viste VM (Georgia).

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Biff_Byford skrev: man mar 20, 2023 10:01 pm
DoktorS skrev: man mar 20, 2023 1:02 pm Hei! Er det noen som vet om NRK og/eller TV2 hadde dekning av VM i Snøbrett/Snowboard som var nå i februar-mars?

Jeg spør om dette fordi det er jobbrelatert. Så skal vi se om Fridiskusjon.no leverer :-)
Det var vel Viasport (mulig noe gikk på tv3?) som viste VM (Georgia).
Takk, tenkte mer om det hadde vært noe i sportssendingene - altså nyhetene...

Biff_Byford

Legg inn av Biff_Byford »

Ja var på både NRK og Tv2 nyheter om både Kleveland (mener NRK sa han vant på trikseski he he) og Ruud. Men vi snakker om 15 sekunders visning.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Ingen som sender fra Silvaplana i dag? Marcus Kleveland står på startlisten i slopestyle.

Edit: ser nå at kvailken er kansellert. Håper V Sport sender i morgen.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

To mislykkende runs av Marcus i dag som gjorde at han ikke klarte å kvalifisere seg. Med Mons som står over pga skade ser det dårlig ut for de norske i Silvaplana. Svenskene kan glede seg over flere svensker som klarte å kvalifisere seg til finalen.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

TheBaseline skrev: lør mar 25, 2023 4:13 pm To mislykkende runs av Marcus i dag som gjorde at han ikke klarte å kvalifisere seg. Med Mons som står over pga skade ser det dårlig ut for de norske i Silvaplana. Svenskene kan glede seg over flere svensker som klarte å kvalifisere seg til finalen.
Er også du glad i å stå på brett?

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

LeSorcier skrev: lør mar 25, 2023 4:15 pm
TheBaseline skrev: lør mar 25, 2023 4:13 pm To mislykkende runs av Marcus i dag som gjorde at han ikke klarte å kvalifisere seg. Med Mons som står over pga skade ser det dårlig ut for de norske i Silvaplana. Svenskene kan glede seg over flere svensker som klarte å kvalifisere seg til finalen.
Er også du glad i å stå på brett?
Nei, jeg er veldig dårlig på snowboard. Synes derimot det er moro å følge med på verdenscupen i freeski og snowboard. For meg er det mer spennende enn langrenn som jeg synes er kjedelig å se på (kanskje med unntak av sprint).

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

TheBaseline skrev: lør mar 25, 2023 4:17 pm
LeSorcier skrev: lør mar 25, 2023 4:15 pm
TheBaseline skrev: lør mar 25, 2023 4:13 pm To mislykkende runs av Marcus i dag som gjorde at han ikke klarte å kvalifisere seg. Med Mons som står over pga skade ser det dårlig ut for de norske i Silvaplana. Svenskene kan glede seg over flere svensker som klarte å kvalifisere seg til finalen.
Er også du glad i å stå på brett?
Nei, jeg er veldig dårlig på snowboard. Synes derimot det er moro å følge med på verdenscupen i freeski og snowboard. For meg er det mer spennende enn langrenn som jeg synes er kjedelig å se på (kanskje med unntak av sprint).
Det begynner å bli noen år siden jeg var i bakken sist, men jeg har alltid likt det. Det er selvfølgelig brett som gjelder!

Enig i at langrenn er kjedelig. Som å se gresset gro.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»