Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Everenga

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Everenga »

JackBlack skrev: søn mar 26, 2023 12:08 am Orker ikke kommentere ryktene om Fagermo for jeg har rett og slett ikke peiling.

Men det er jo pussig at sportslig leder i en annen klubb er den som går ut offentlig med denne informasjonen uavhengig over hvor vagt han forsøker å formulerer seg. Uttaler han seg som sjef i Heming eller som Vålerenga supporter? Det er et paradoks ar han ikke ser sin egen dobbeltrolle selv. Fagermo evne til å trene laget er ikke avgjort av hvorvidt han og andre i teamet tar et glass eller to på fritiden. Det er tross alt ikke de som skal prestere på banen. Har de vært beruset i jobbsituasjon er saken en annen.
Da er det minst like interessant å se på den etiske vurderingen fra Hemings sportslige leder som utaler seg offentlig om rykter vedrørende en annen klubb hovedtrener. Anklagelser som han tilsynelatende ikke har belegg for.
Hæ?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

JackBlack » søn mar 26, 2023 12:08 am

Orker ikke kommentere ryktene om Fagermo for jeg har rett og slett ikke peiling.

Hvilke rykter snakker vi om ? og hvis man ikke orker skrive om det
vennligst henvis til innlegget( dato og klokkeslett) så vi kan lese selv.

dzk

Legg inn av dzk »



Jeg mener at Julian Madsen er en av de få Vålerengasupportere som er verdt å følge på twitter, men jeg er helt enig med Jackblack at dette er upassende av en sportslig leder for en annen klubb i byen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Hvis Fagermo har mistet garderoben er han absolutt ikke alene og ikke den første.
Blir nok siste sesong med Fagermo uansett.
Vålerenga må gjennom sesongen og forhåpentlig finner man en trener
Bare syns Isnes i Kåffa gikk til Godset. Han blir neppe der bare en sesong.

chatin

Legg inn av chatin »

JackBlack skrev: søn mar 26, 2023 12:08 am Orker ikke kommentere ryktene om Fagermo for jeg har rett og slett ikke peiling.

Men det er jo pussig at sportslig leder i en annen klubb er den som går ut offentlig med denne informasjonen uavhengig over hvor vagt han forsøker å formulerer seg. Uttaler han seg som sjef i Heming eller som Vålerenga supporter? Det er et paradoks ar han ikke ser sin egen dobbeltrolle selv. Fagermo evne til å trene laget er ikke avgjort av hvorvidt han og andre i teamet tar et glass eller to på fritiden. Det er tross alt ikke de som skal prestere på banen. Har de vært beruset i jobbsituasjon er saken en annen.
Da er det minst like interessant å se på den etiske vurderingen fra Hemings sportslige leder som utaler seg offentlig om rykter vedrørende en annen klubb hovedtrener. Anklagelser som han tilsynelatende ikke har belegg for.
Han twitrer nok først og fremst som Vålerenga-supporter og ikke som sportslig leder i en breddeklubb. Men det er klart det virker litt rart når han tross alt har en trenerkarriere selv og er engasjert i en annen klubb.

Ikke vanskelig å tro på at Fagermo har mista garderoben, så er vel det med ¨bedre på fest¨ en privatsak om det ikke ellers går utover den jobben han har på noen som helst måte. Hvis det gjør det så håper jeg det tas innad i klubben, hvis ikke er det svært unødvendig med den type ryktespredning av en med rolle som sportslig leder i en klubb.

Så blir jeg veldig overrasket om Madsen melder noe slikt uten å ha relativt ok kilder på det.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Bare nevner at Bohemen Pub ikke er hva den var. Hadde tenkt å se U-21 Nederland-Norge kl 1800
lørdag men fikk beskjed om at "det prioriterer vi ikke". Før kunne man se kamper som ikke sto på
oversikten fordi man hadde tre dekodere. Sånn er det visst ikke lenger.

Ting er åpenbart ikke som de var.
Sist redigert av Big George den søn mar 26, 2023 1:27 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Everenga skrev: søn mar 26, 2023 12:31 am
JackBlack skrev: søn mar 26, 2023 12:08 am Orker ikke kommentere ryktene om Fagermo for jeg har rett og slett ikke peiling.

Men det er jo pussig at sportslig leder i en annen klubb er den som går ut offentlig med denne informasjonen uavhengig over hvor vagt han forsøker å formulerer seg. Uttaler han seg som sjef i Heming eller som Vålerenga supporter? Det er et paradoks ar han ikke ser sin egen dobbeltrolle selv. Fagermo evne til å trene laget er ikke avgjort av hvorvidt han og andre i teamet tar et glass eller to på fritiden. Det er tross alt ikke de som skal prestere på banen. Har de vært beruset i jobbsituasjon er saken en annen.
Da er det minst like interessant å se på den etiske vurderingen fra Hemings sportslige leder som utaler seg offentlig om rykter vedrørende en annen klubb hovedtrener. Anklagelser som han tilsynelatende ikke har belegg for.
Hæ?
Følger Julian selv på Twitter. Fyren kommer med mye bra. Men så lenge han er leder i en annen klubb forventes det bittelitt mer magamål enn å komme med anklagelser om ledere i andre klubber. Uavhengig om det stemmer eller ikke.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

chatin skrev: søn mar 26, 2023 1:25 am
JackBlack skrev: søn mar 26, 2023 12:08 am Orker ikke kommentere ryktene om Fagermo for jeg har rett og slett ikke peiling.

Men det er jo pussig at sportslig leder i en annen klubb er den som går ut offentlig med denne informasjonen uavhengig over hvor vagt han forsøker å formulerer seg. Uttaler han seg som sjef i Heming eller som Vålerenga supporter? Det er et paradoks ar han ikke ser sin egen dobbeltrolle selv. Fagermo evne til å trene laget er ikke avgjort av hvorvidt han og andre i teamet tar et glass eller to på fritiden. Det er tross alt ikke de som skal prestere på banen. Har de vært beruset i jobbsituasjon er saken en annen.
Da er det minst like interessant å se på den etiske vurderingen fra Hemings sportslige leder som utaler seg offentlig om rykter vedrørende en annen klubb hovedtrener. Anklagelser som han tilsynelatende ikke har belegg for.
Han twitrer nok først og fremst som Vålerenga-supporter og ikke som sportslig leder i en breddeklubb. Men det er klart det virker litt rart når han tross alt har en trenerkarriere selv og er engasjert i en annen klubb.

Ikke vanskelig å tro på at Fagermo har mista garderoben, så er vel det med ¨bedre på fest¨ en privatsak om det ikke ellers går utover den jobben han har på noen som helst måte. Hvis det gjør det så håper jeg det tas innad i klubben, hvis ikke er det svært unødvendig med den type ryktespredning av en med rolle som sportslig leder i en klubb.

Så blir jeg veldig overrasket om Madsen melder noe slikt uten å ha relativt ok kilder på det.

Jeg tror du har rett, problemet er at han kan ikke bare ta av og på seg de hattene som det passer han. Han er sportslig leder av en klubb og tweeter på vegne av Heming fra samme konto.

Normalt sett setter jeg svært stor pris på hans kommentarer og synspunkter, men i dette tilfellet burde han nok tenkt seg om.

Betviler forøvrig ikke påstandene hans. Vet lite om hvilke kilder han sitter på. Men det er i hvertfall 100% sikkert at dette ikke har bidratt til at klubben får en bedre sesong.

chatin

Legg inn av chatin »

JackBlack skrev: søn mar 26, 2023 1:34 am Jeg tror du har rett, problemet er at han kan ikke bare ta av og på seg de hattene som det passer han. Han er sportslig leder av en klubb og tweeter på vegne av Heming fra samme konto.

Normalt sett setter jeg svært stor pris på hans kommentarer og synspunkter, men i dette tilfellet burde han nok tenkt seg om.

Betviler forøvrig ikke påstandene hans. Vet lite om hvilke kilder han sitter på. Men det er i hvertfall 100% sikkert at dette ikke har bidratt til at klubben får en bedre sesong.
Absolutt ikke heldig og kanskje ikke så veldig gjennomtenkt ja.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Dersom Fagermo har mistet garderoben synes det for meg feil tidspunkt å gå ut med denslags
påstander. Det er gjerne utpå høsten man leser om slitasje trenere vs spillere og det er for meg et mer
passende tidspunkt. At en skal ha den type påkjenninger ute i media hele sesongen blir feil.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Big George skrev: søn mar 26, 2023 5:48 am Dersom Fagermo har mistet garderoben synes det for meg feil tidspunkt å gå ut med denslags
påstander. Det er gjerne utpå høsten man leser om slitasje trenere vs spillere og det er for meg et mer
passende tidspunkt. At en skal ha den type påkjenninger ute i media hele sesongen blir feil.
Godt poeng

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »



Nå virker han noe mer usikker selv.
Det lukter litt fisk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: søn mar 26, 2023 10:59 am

Nå virker han noe mer usikker selv.
Det lukter litt fisk.
På den annen side, så er ikke interne stridigheter noe nytt i klubben heller.
Men slike rykter bør man uansett ikke ut med uten at det er hold i det, da bør det være noe mer konkret som ligger bak.
Ellerrs bør man holde kjeft.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Big George skrev: søn mar 26, 2023 1:26 am Bare nevner at Bohemen Pub ikke er hva den var. Hadde tenkt å se U-21 Nederland-Norge kl 1800
lørdag men fikk beskjed om at "det prioriterer vi ikke". Før kunne man se kamper som ikke sto på
oversikten fordi man hadde tre dekodere. Sånn er det visst ikke lenger.

Ting er åpenbart ikke som de var.
Høres ikke som det er Bohemen Pub som er problemet, men strømmetjeneste som har priset seg ut av markedet. Det hører vi fra flere steder at puber må redusere tilbudet.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Seedy Jatta har putta 2 mål i U20 kampen mot Romania. Kampen er halvspilt.

Deila

Legg inn av Deila »

Aldri hatt trua på Jatta som spiss og alltid ment han burde spille kant. Mulig jeg må spise ordene mine ila sesongen.


Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: man mar 27, 2023 6:56 pm Seedy Jatta har putta 2 mål i U20 kampen mot Romania. Kampen er halvspilt.
Jatta on fire! 👍

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Her er det bare å krysse fingrene for at det fortsetter..
Han har tatt store steg denne vinteren. Sjekk fysikken hans

Deila

Legg inn av Deila »


Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Faen for sein som vanlig, takk for Info Deila :)

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Begynner å bli bra med kanter, men han fyren her er ikke tenkt å spille mye på a-laget i år. Det er et fremtidig prosjekt.

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Ulvestad kommer ikke slik det ser ut.
Den eneste naturlige dm'en i troppen er på vei ut døra etter å ikke ha fått sjansen.
Ung-gutta ser dog jævelig skarpe ut.

Aner ikke hva jeg skal tro om denne sesongen.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Blir det noen overgang på Emilsen eller blir han i Vålerenga? Synes han hadde en god kamp mot Romania med U20 landslaget så regner med det kommer noen interessenter.

Deila

Legg inn av Deila »

Usikker på hva dette er, en lansering av noe slag?


Henningsen

Legg inn av Henningsen »

JackBlack skrev: ons mar 29, 2023 11:44 pm Ulvestad kommer ikke slik det ser ut.
Den eneste naturlige dm'en i troppen er på vei ut døra etter å ikke ha fått sjansen.
Ung-gutta ser dog jævelig skarpe ut.

Aner ikke hva jeg skal tro om denne sesongen.
Det beste er vel å forberede seg på en ren skuffelse av en sesong (som vanlig) og heller velge å ta en eventuell opptur som en ren bonus..

Mehell

Legg inn av Mehell »

Deila skrev: tor mar 30, 2023 5:34 pm Usikker på hva dette er, en lansering av noe slag?
► Show Spoiler
En filmlansering. Vet ikke hvilken film, men det vet kanskje noen her inne.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Mehell skrev: tor mar 30, 2023 5:47 pm
Deila skrev: tor mar 30, 2023 5:34 pm Usikker på hva dette er, en lansering av noe slag?
► Show Spoiler
En filmlansering. Vet ikke hvilken film, men det vet kanskje noen her inne.
Serien vår kanskje..?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Henningsen skrev: tor mar 30, 2023 5:47 pm
Mehell skrev: tor mar 30, 2023 5:47 pm
Deila skrev: tor mar 30, 2023 5:34 pm Usikker på hva dette er, en lansering av noe slag?
► Show Spoiler
En filmlansering. Vet ikke hvilken film, men det vet kanskje noen her inne.
Serien vår kanskje..?
Høres både logisk og sannsynlig ut.
Så siden det er Vålerenga vi snakker om her så er jo det veldig tvilsomt... :lol:

Deila

Legg inn av Deila »

Mehell skrev: tor mar 30, 2023 5:49 pm
Henningsen skrev: tor mar 30, 2023 5:47 pm
Mehell skrev: tor mar 30, 2023 5:47 pm

En filmlansering. Vet ikke hvilken film, men det vet kanskje noen her inne.
Serien vår kanskje..?
Høres både logisk og sannsynlig ut.
Så siden det er Vålerenga vi snakker om her så er jo det veldig tvilsomt... :lol:
Kommer en egen serie om Vålerenga som heter «Ære være» Kan være i forbindelse med den. Første episode blir tilgjengelig i morgen.

Deila

Legg inn av Deila »

JackBlack skrev: ons mar 29, 2023 11:44 pm Ulvestad kommer ikke slik det ser ut.
Den eneste naturlige dm'en i troppen er på vei ut døra etter å ikke ha fått sjansen.
Ung-gutta ser dog jævelig skarpe ut.

Aner ikke hva jeg skal tro om denne sesongen.
Ulvestad ble for dyr tydeligvis. Aner ikke hva vi tilbudte han, men kanskje like greit at vi ikke sprenger banken for en 30-åring. Selv om laget skriker etter mer rutine.

Aner ikke hva jeg skal tro om sesongen jeg heller. Mye unggutter som trolig vil svinge i prestasjonene. Noe medaljelag har vi ikke, men kanskje vi kan klare målsetningen om topp 4 med full klaff. Tror det skal holde hardt. Det er flere lag som er milevis foran oss og som har sett langt bedre ut i oppkjøringen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»