Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
vadefugl

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av vadefugl »

Åtte rette på kupongen bare

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Polen-Albania begge lag scorer mål Nei, til 1.58 i odds

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Har en trippel på Frankrike, Sverige og Tsjekkia @2.19.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Herregud, får faen ikke ut penger av bet365. Jeg satt inn med Astropay virtuelt kort. Astropay har så vidt jeg vet ikke Iban og Swift slik som bet365 nå krever... Uffa meg. Uttak må taes med inntaksmetoden, og jeg finner ingen andre steder hvor jeg kan sette inn penger på bet365 med virtuelt kort. Uff

Prøvd Revolut, Bitsafe, mastecard. Uff

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Mer EM. Denne gangen tirsdagens kamp mellom Georgia mot Norge. Hjemmelaget er bedre enn ventet men samtidig så kan vi lage et eller flere mål mot de. Tipper på at begge lag scorer mål til 1.97 i odds

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Må nesten prøve vår danske nemisis Holger Rune i dag mot Fritz. Forstår ikke helt oddsen, Rune har imponert så langt i turneringa og syns han har et høyere toppnivå enn Fritz. Amerikaneren sikkert litt fordel av at det er så kjappe forhold, men hans returspill er ikke i verdensklasse så blir fort veldig jevnt. Alt over 2,20 syns jeg er veldig spillbart.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Synes Georgia - Norge skriker uavgjort til 3.10 i odds. Ser for meg en 1-1 der ingen av lagene er kjempefornøyd men samtidig er det ikke krise nok til at noen blir å ta store sjanser.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

vadefugl skrev: man mar 27, 2023 11:08 pm Mer EM. Denne gangen tirsdagens kamp mellom Georgia mot Norge. Hjemmelaget er bedre enn ventet men samtidig så kan vi lage et eller flere mål mot de. Tipper på at begge lag scorer mål til 1.97 i odds
Følger. Fikk 2.02 hos Unibet

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Spiller også Spania+ Sveits@ 2.39.

startelver

Legg inn av startelver »

Norge vinner til 2.15 i odds er verdt et par hundrelapper.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Cedianar skrev: tir mar 28, 2023 2:07 pm Synes Georgia - Norge skriker uavgjort til 3.10 i odds. Ser for meg en 1-1 der ingen av lagene er kjempefornøyd men samtidig er det ikke krise nok til at noen blir å ta store sjanser.
Aha, du er synsk. Får sjekke ditt neste tips.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Nightwish skrev: tir mar 28, 2023 8:18 pm
Cedianar skrev: tir mar 28, 2023 2:07 pm Synes Georgia - Norge skriker uavgjort til 3.10 i odds. Ser for meg en 1-1 der ingen av lagene er kjempefornøyd men samtidig er det ikke krise nok til at noen blir å ta store sjanser.
Aha, du er synsk. Får sjekke ditt neste tips.
Det hører til historien at jeg selvfølgelig ikke la inn en odds i dag..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Appen til Norsk Tipping fungerer ikke i Danmark så jeg må vente med å sjekke antall rette på kupongen, samt for å spille. Prøver nok på torsdagen da jeg er hjemme i Norge igjen. Forresten. Ble ganske høye premier på tippekupongen så er garantert null gevinst på meg

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Nå vet jeg ikke hva oddsen for begge lag scorer mål I kampen mellom Arsenal-Bayern München. Men verdt å sjekke ut

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Cedianar skrev: ons mar 29, 2023 12:22 am
Nightwish skrev: tir mar 28, 2023 8:18 pm
Cedianar skrev: tir mar 28, 2023 2:07 pm Synes Georgia - Norge skriker uavgjort til 3.10 i odds. Ser for meg en 1-1 der ingen av lagene er kjempefornøyd men samtidig er det ikke krise nok til at noen blir å ta store sjanser.
Aha, du er synsk. Får sjekke ditt neste tips.
Det hører til historien at jeg selvfølgelig ikke la inn en odds i dag..
Det var kjedelig..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Syv rette. 1.62 på begge lag lager mål i kampen mellom Arsenal og Bayern München

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Lite mål i forrige spill. Prøver meg på damer igjen. Chelsea-Lyon begge lag scorer mål til 1.58 i odds.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Burde nok ha satt penger på den andre kampen. Mellom Wolfsburg-PSG ble det scoret to kjappe mål I første omgang og den er ikke ferdig enda

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Nok et tap siden bare Lyon scoret. Det ble ekstraomganger

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Tror jeg skal satse på engelsk fotball senere. Nest øverste divisjon

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Denne gangen satser jeg på hjemmeseier til Burnley mot Sunderland. Hjemmelaget spiller om direkte opprykk og til tross et stort tap mot Manchester City, er nok laget interessert i å reise kjerringa. Sunderland derimot ligger en del plasser under og sliter for tiden. Seier til Burnley for 1.42 i odds virker helt greit

startelver

Legg inn av startelver »

Nå er ligaspillet i gang igjen så da er vi snart klare for dagens dobbel.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Vant 100 kroner I premie på pantelotteriet i kveld

startelver

Legg inn av startelver »

vadefugl skrev: fre mar 31, 2023 7:01 pm Vant 100 kroner I premie på pantelotteriet i kveld
Anbefaler deg å slenge inn en lotto da det skal trekkes 40 millionærer i morgen.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Mitt tredje tap på rad. Ikke moro

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Synes det er mye god odds i dag. Leicester til over 3 i odds mot Palace. Forest hjemme som trenger poeng mot et relativt svakt Wolves til godt over 3 i odds. Og så synes jeg bookmakerne undervurderer Brentford veldig med å gi de over 5 i odds mot Brighton..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Forsov meg til de fleste kampene. Nå får jeg til å bare spille noen få. Chelsea-Aston Villa begge lag scorer mål 1.87 I odds

startelver

Legg inn av startelver »

Godt jeg stod over den.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Enda et tap samt bare fire rette på kupongen

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Newcastle er tight, men prøver meg på at Rashford scorer til @3.45, synes det var i overkant høyt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»