Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 3:53 pm
eppaen skrev: lør mar 25, 2023 3:43 pm
DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 3:13 pm

Det handler vel mest om hvordan den brukes, og hvordan den planlegges. Henter ofte 25-35 poeng på denne benken. Det synes jeg er verdifulle poenger å ta med seg.
Virkelig? Ofte? Da skjønner jeg du liker den. Personlig har det vært mye sorgen. DGW'ere med nada bidrag. Føles veldig tilfeldig hvilken runde benken er så bra.
Ja, man må jo planlegge opp mot den runden man velger å kjøre denne chip'en. Gjerne med WC kort tid før, slik at man får inn flest mulig med doble kamper. Per nå sitter jeg med 12 spillere med doble, men jeg har 3 Arsenal-spillere med enkeltkamp. Har to fri bytter, så spørsmålet er om jeg skal bytte noen av Zinchenko, Martinelli eller Saka - som spiller hjemme mot Leeds. Den kan fort ende 5-0 ;)
Planlegging er alfa og omega her! :)
Skal også kjøre BB i 29 og har selv 12 med dobbel + Saka, Zin og Kane. Har kun 1 bytte + den ene med dobbel er Ward. Står vel mellom å gjøre Ward - DDG / Pope / Areola eller Zin - Shaw å satse på at Ward spiller.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

K-Torget skrev: lør mar 25, 2023 7:04 pm
Knax skrev: lør mar 25, 2023 2:31 pm Kunne gjerne fjernet BB og heller gitt én ekstra FH eller TC som må brukes innen GW19 på lik linje som WC.
Heller et ekstra WC og / eller FH ja.
Enig i at et ekstra WC el FH ville gjort ting enklere. Men jeg ønsker, i utgangspunktet, at dette skal være så utfordrende som mulig ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 9:30 pm
K-Torget skrev: lør mar 25, 2023 7:04 pm
Knax skrev: lør mar 25, 2023 2:31 pm Kunne gjerne fjernet BB og heller gitt én ekstra FH eller TC som må brukes innen GW19 på lik linje som WC.
Heller et ekstra WC og / eller FH ja.
Enig i at et ekstra WC el FH ville gjort ting enklere. Men jeg ønsker, i utgangspunktet, at dette skal være så utfordrende som mulig ;)
Jeg synes FPL er utfordrende nok i seg selv :lol:

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn mar 26, 2023 3:58 pm Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker
2 - 4 uker er vanlig. Mister definitivt kampen mot Liverpool og Soton.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Conte har fått sparken (som forventet)!:
https://www.tv2.no/sport/fotball/antoni ... /15598939/

guru

Legg inn av guru »

Sodajr skrev: søn mar 26, 2023 3:58 pm Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker
Mahrez burde vel være ganske sikker de 2-3 neste kampene da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man mar 27, 2023 8:09 am
Sodajr skrev: søn mar 26, 2023 3:58 pm Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker
Mahrez burde vel være ganske sikker de 2-3 neste kampene da.
Ja, om City hadde en annen manager en Pep :lol: Vet jo aldri med han :lol:

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: man mar 27, 2023 12:33 pm
Betyr dette en enda dypere rolle for Bruno?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Sjekker inn her nå for å høre hva folks planer er, og dele litt av mine egne.

Per nå ser det logiske og 'kjedelige' valget ut til å være Gabriel & Ødegaard ut for Shaw og Bruno. Gir mening mtp BB i 29, Arsenals program framover og FH i 32.

Samtidig er det kanskje gøyere med Kane ut for Nacho for eksempel, eller kanskje enda phetere med Evan Ferguson.

Må naturligvis avvente skadenyheter på Pope, Rashford og andre, men tar for gitt at de er på gang.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Fyfaen, sjekket tilfeldigvis laget mitt, etter å ha brukt WC til runden som var. Faen meg tre spillere på 75% og en på 50%. Og jeg som hadde tenkt til å bruke BB. Tror jeg bare sparer den da gitt.

guru

Legg inn av guru »

4 flagget hos meg (Rashford, Haaland, Johnson og Botman). Men Botman er det p.g.a. sykdom, så han tror jeg starter. Verre er det at min lille punt Brennan Johnson igjen er flagget med lyskeskade, og han reiste også hjem fra landslagssamlingen. Forrige gang løy treneren om at han ikke ble klar, så startet han likevel.

Her stinker det hits. Minst -4, kanskje -8.

Begynner for øvrig å bli rimelig misunnelig på dere som har FH tilgjengelig for GW32 :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Noen info om Haaland,Rash og Darwin? Mulig jeg må utsette benchboosten til DGW34

urbeka

Legg inn av urbeka »

Det var en oppdatering på Rash i går. Han var på treningsfeltet, men kun for en veldig kort økt med lett trening. Ikke med laget, og uten ball.

Estupnian scora for Ecuador borte mot Australia, på straffe. Han spilte hele kampen. Ecuador vant 2-1.

Mitoma scorte for Japan hjemme mot Columbia. Japan tapte 1-2. Mitoma spilte bare 54 minutt, vet ikke om det var noe issues som lå bak.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

k9b skrev: tir mar 28, 2023 10:03 am Sjekker inn her nå for å høre hva folks planer er, og dele litt av mine egne.

Per nå ser det logiske og 'kjedelige' valget ut til å være Gabriel & Ødegaard ut for Shaw og Bruno. Gir mening mtp BB i 29, Arsenals program framover og FH i 32.

Samtidig er det kanskje gøyere med Kane ut for Nacho for eksempel, eller kanskje enda phetere med Evan Ferguson.

Må naturligvis avvente skadenyheter på Pope, Rashford og andre, men tar for gitt at de er på gang.
Har samme planer / alternativer i tankene som deg. Avventer til fredag kveld / lørdag før jeg foretar meg noe. Håper vi vet mer da. Jeg vurderer også Ward ut som et av alternativene :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 1:34 pm Fyfaen, sjekket tilfeldigvis laget mitt, etter å ha brukt WC til runden som var. Faen meg tre spillere på 75% og en på 50%. Og jeg som hadde tenkt til å bruke BB. Tror jeg bare sparer den da gitt.
Hvilke spillere tenker du på / hvordan ser laget ditt ut?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tir mar 28, 2023 4:02 pm 4 flagget hos meg (Rashford, Haaland, Johnson og Botman). Men Botman er det p.g.a. sykdom, så han tror jeg starter. Verre er det at min lille punt Brennan Johnson igjen er flagget med lyskeskade, og han reiste også hjem fra landslagssamlingen. Forrige gang løy treneren om at han ikke ble klar, så startet han likevel.

Her stinker det hits. Minst -4, kanskje -8.

Begynner for øvrig å bli rimelig misunnelig på dere som har FH tilgjengelig for GW32 :)
Kjedelig.. 2FT?
Tenker du BB denne runden? Hvordan ser laget ditt ut og hvilke chips har du igjen? :)

Jeg er en av de som har FH igjen, brukes muligens i 32 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tir mar 28, 2023 4:54 pm Det var en oppdatering på Rash i går. Han var på treningsfeltet, men kun for en veldig kort økt med lett trening. Ikke med laget, og uten ball.

Estupnian scora for Ecuador borte mot Australia, på straffe. Han spilte hele kampen. Ecuador vant 2-1.

Mitoma scorte for Japan hjemme mot Columbia. Japan tapte 1-2. Mitoma spilte bare 54 minutt, vet ikke om det var noe issues som lå bak.
Takk for oppdatering :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tir mar 28, 2023 4:41 pm Noen info om Haaland,Rash og Darwin? Mulig jeg må utsette benchboosten til DGW34
Se innlegget til Urbeka om Rash :)
Alfie Haaland tvilte på at Erling ble klar til Liverpool-kampen, men dette er noen dager gammelt. Ikke sett noe angående Darwin.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir mar 28, 2023 6:03 pm
Tipper han spiller for Brighton da Brighton ønsker så langt det lar seg gjøre å stille med sine beste i kampen om topp 4 :)

hakonf

Legg inn av hakonf »

Jeg har på følelsen at Benrahma kan bli en fin mann å ha i både runde 29 og 32, og har nesten lyst å hitte han inn, men hvem skal ut av Saka, Martinelli, Rashford, Maddison eller MacAllister. Tror det blir bare med tanken😀 Har bytta Warszawa med Iversen, og vurderer -4 for Zinchenko til Shaw.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Byttet også Warszawa - med Wien :)

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

Jeg har selvsagt satt meg i den situasjonen at BB er oppbrukt etter en løs finger i en helt alminnelig runde 10 runder tilbake.
Så nå sitter man i en situasjon der jeg må vurdere å benke dobbeltspillere.

Raya
Chilwell - Shaw - Trippier
March - Mitoma(C) - Saka - Rashford
Toney - Haaland - Kane
Benk: Ward, Martinelli, Botman, Pinnock

Både Pinnock og Botman er aktuelle på første benk, men jeg vurderer kampene til Brentford som vanskelige fra et defensivt perspektiv. Newcastle kan få med seg en smultring mot West Ham og faktisk mot United, men nå er Botman i tvil. Da blir plutselig Martinelli det beste alternativet på første benk i mine øyne. Potensielt Kane ut er en mulighet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 4:59 pm
Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 1:34 pm Fyfaen, sjekket tilfeldigvis laget mitt, etter å ha brukt WC til runden som var. Faen meg tre spillere på 75% og en på 50%. Og jeg som hadde tenkt til å bruke BB. Tror jeg bare sparer den da gitt.
Hvilke spillere tenker du på / hvordan ser laget ditt ut?
Kepa, Steele
Trippier, Gabriel, Chilwell, Mee, Cash (50%)
Maddison, Ødegaard, Martinelli, Mac Allister, Rashford (75%)
Kane, Haaland (75%), Havertz (75%)

Bah.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: ons mar 29, 2023 7:06 am Byttet også Warszawa - med Wien :)
:lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

hakonf skrev: ons mar 29, 2023 6:45 am Jeg har på følelsen at Benrahma kan bli en fin mann å ha i både runde 29 og 32, og har nesten lyst å hitte han inn, men hvem skal ut av Saka, Martinelli, Rashford, Maddison eller MacAllister. Tror det blir bare med tanken😀 Har bytta Warszawa med Iversen, og vurderer -4 for Zinchenko til Shaw.
Skal du kjøre BB i 29? Isåfall kan kanskje Martinelli - Benrahma være en mulighet?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hansiso skrev: ons mar 29, 2023 3:34 pm Jeg har selvsagt satt meg i den situasjonen at BB er oppbrukt etter en løs finger i en helt alminnelig runde 10 runder tilbake.
Så nå sitter man i en situasjon der jeg må vurdere å benke dobbeltspillere.

Raya
Chilwell - Shaw - Trippier
March - Mitoma(C) - Saka - Rashford
Toney - Haaland - Kane
Benk: Ward, Martinelli, Botman, Pinnock

Både Pinnock og Botman er aktuelle på første benk, men jeg vurderer kampene til Brentford som vanskelige fra et defensivt perspektiv. Newcastle kan få med seg en smultring mot West Ham og faktisk mot United, men nå er Botman i tvil. Da blir plutselig Martinelli det beste alternativet på første benk i mine øyne. Potensielt Kane ut er en mulighet.
Synes du oppsummerer det fint selv! Hadde nok personlig vurdert å bytte Martinelli - Kane :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: ons mar 29, 2023 3:44 pm
K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 4:59 pm
Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 1:34 pm Fyfaen, sjekket tilfeldigvis laget mitt, etter å ha brukt WC til runden som var. Faen meg tre spillere på 75% og en på 50%. Og jeg som hadde tenkt til å bruke BB. Tror jeg bare sparer den da gitt.
Hvilke spillere tenker du på / hvordan ser laget ditt ut?
Kepa, Steele
Trippier, Gabriel, Chilwell, Mee, Cash (50%)
Maddison, Ødegaard, Martinelli, Mac Allister, Rashford (75%)
Kane, Haaland (75%), Havertz (75%)

Bah.
Bare å vente til pressekonferanser fredag før du gjør bytter eller finner haglen ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»