Drakttråden 2023

Svar
Visa

Re: Drakttråden 2023

Legg inn av Visa »

RBK tilbake med gullstripe ja. Kul hyllest til Eggen med den grønne drakta.

Ellers må jeg si at jeg er usikker på hva som er verst, logoer på skuldrene eller øverst på brystet. Helst burde man sluppet begge deler. Vi må vel nesten være de eneste i Norden som holder på slik?

Molde skal visstnok lansere i morgen.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Visa skrev: fre mar 24, 2023 10:58 pm RBK tilbake med gullstripe ja. Kul hyllest til Eggen med den grønne drakta.

Ellers må jeg si at jeg er usikker på hva som er verst, logoer på skuldrene eller øverst på brystet. Helst burde man sluppet begge deler. Vi må vel nesten være de eneste i Norden som holder på slik?

Molde skal visstnok lansere i morgen.
Er visst ikke gullstripe, men sandfarget stripe...

Kan lese "begrunnelsen" her:

https://www.rbk.no/nyheter/hjemmedrakt-2023

Men jeg synes ikke det gjør det bedre at det er sandfarget og ikke gull. Burde vært svart hals og svart stripe.

Mange svenske lag har vel like mange sponsormerker som oss?

Centrist

Legg inn av Centrist »

Den nye adidas-logoen, retro-inspirert uten navn, er ufattelig stygg. Måtte Molde ikke få noe sånt.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Tror den Adidas-logoen er standard for alle, så vil tippe Molde også får den. Fasit får man vel om ikke så lenge.

Visa

Legg inn av Visa »

Bilde
Bilde

Uffa meg

Jeg må også si meg enig at logoen er rett og slett mye styggere uten adidas under.

chatin

Legg inn av chatin »

Molde bare overtatt fjorårets Rosenborg-design?

Everenga

Legg inn av Everenga »

Disse idiotiske fargeclashene ødelegger mye. Kiwigrønn hos Godset, OBOSgrønn hos Enga, bankrødt hos Stabæk, De røde greiene på shortsen til Molde og de meningløse sandgule greiene til Rosenborg.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Everenga skrev: lør mar 25, 2023 3:39 pm Disse idiotiske fargeclashene ødelegger mye. Kiwigrønn hos Godset, OBOSgrønn hos Enga, bankrødt hos Stabæk, De røde greiene på shortsen til Molde og de meningløse sandgule greiene til Rosenborg.
Jeg så nettopp serieåpningen for damelaget, og de draktene var helt fantastiske. Der var det oboslogo høyt på ryggen, uten grønnfarge og helt uten logo foran.
En av de flotteste vålerengadraktene jeg har sett!

opplett

Legg inn av opplett »

Brannkvinnene sin bortedrakt:

Bilde
Bilde
Bilde

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Likte de rene draktene til vålerengadamene veldig godt.
Kunne tenkt meg en sånn altså! Håper de kommer for salg.
http://vif-damefotball.no/2023/03/25/se ... ieapninga/

chatin

Legg inn av chatin »

Henningsen skrev: søn mar 26, 2023 8:07 pm Likte de rene draktene til vålerengadamene veldig godt.
Absolutt, men blir vel fort OBOS som hovedsponsor der også om ikke lenge med svær logo. De er vel hovedsponsor til både Vålerenga, KFUM, Skeid, Grorud og Lyn på herresiden, og Lyn og Røa på kvinnesiden, så mer eller mindre alle toppfotballag i Oslo.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Henningsen skrev: søn mar 26, 2023 8:07 pm Likte de rene draktene til vålerengadamene veldig godt.
Kunne tenkt meg en sånn altså! Håper de kommer for salg.
http://vif-damefotball.no/2023/03/25/se ... ieapninga/
Tenk om vi kunne hatt flere sånne drakter, uten en gigantisk logo på fronten.. Lov å drømme

Everenga

Legg inn av Everenga »

Cedianar skrev: man mar 27, 2023 8:45 am
Henningsen skrev: søn mar 26, 2023 8:07 pm Likte de rene draktene til vålerengadamene veldig godt.
Kunne tenkt meg en sånn altså! Håper de kommer for salg.
http://vif-damefotball.no/2023/03/25/se ... ieapninga/
Tenk om vi kunne hatt flere sånne drakter, uten en gigantisk logo på fronten.. Lov å drømme
Men heller en logo på front (uten grønn) enn de coop og stena greiene. Men det blir vel en på front (med grønn) i tillegg til dem.

Everenga

Legg inn av Everenga »

opplett skrev: søn mar 26, 2023 2:17 pm Brannkvinnene sin bortedrakt:

Premieeksempel på en veldig fin drakt som blir totalt ødelagt av coop i gigantiske bokstaver på sokker og rygg.

chatin

Legg inn av chatin »

Vi var privilegert i Vålerenga de årene med kun Hafslund som sponsor på fronten av draktene. Og med jubileumsdrakten i 2013 som heldigvis ikke ble ødelagt av gigantisk hovedsponsor-logo.

chatin

Legg inn av chatin »

Så forresten strømpene til årets Vålerenga drakt her om dagen, skjønner nå at man unngikk bilder i helfigur når drakten ble lansert. Nettavisen logo nedover hele fronten på strømpene. Fryktelig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»