Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Svar
Bror1

Re: Eliteserien på TV 2: Dette må du betale kr 399,-

Legg inn av Bror1 »

BrannLFC skrev: lør mar 25, 2023 10:39 am
Bror1 skrev: lør mar 25, 2023 10:35 am
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 11:19 pm

Hvorfor kjøper dere denne pakken nå ? Tenker å kjøpe den rett før sesongstart. Eller hvor lenge varer kampanjen? Altså hvor lenge kan jeg vente med å slå til på tilbudet før det stiger igjen?
Kampanjen varer bare ut mars måned ettersom jeg forstår så obs obs. Tenker å kjøpe nå jeg også selv om jeg synes det er alt for dyrt og idiotisk at man ikke kan velge å kun kjøpe ES.
Bare ut mars, hvor leser du det? Får nesten kjøpe nå , så jeg er sikra.
Leste det på reddit en plass.. Men er ikke sikker altså. Skal høre med tv2 til uka tenker jeg for å vite helt sikkert, trenger uansett ikke bestille i dag.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Bror1 skrev: lør mar 25, 2023 10:49 am
BrannLFC skrev: lør mar 25, 2023 10:39 am
Bror1 skrev: lør mar 25, 2023 10:35 am

Kampanjen varer bare ut mars måned ettersom jeg forstår så obs obs. Tenker å kjøpe nå jeg også selv om jeg synes det er alt for dyrt og idiotisk at man ikke kan velge å kun kjøpe ES.
Bare ut mars, hvor leser du det? Får nesten kjøpe nå , så jeg er sikra.
Leste det på reddit en plass.. Men er ikke sikker altså. Skal høre med tv2 til uka tenker jeg for å vite helt sikkert, trenger uansett ikke bestille i dag.
Nå har jeg allerede bestilt. Hehe. Og klar. Noen serier å anbefale på TV2 play og Disney +? Og Britbox...

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Fått bekreftet fra tv2 at den varer kun ut mars, så da blir det å bestille her og.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Hvor mange streamer vil man kunne se samtidig?

Svaret var dessverre 1, noe som er helt latterlig for den prisen de tar.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Hahaha! Varer KUN ut mars! Special offer for you my friend. Og folk går på og kjøper i panikk....
Da vil som regel 1 av 2 skje. Enten går salget så treigt for TV2 at de må fortsette "salget" og håpe på at de får langt flere abonnenter inn på gjeldene tilbud. Eller så har de hanka inn nok godtroende, venter i 2-3 måneder og øker prisene...

Forøvrig har jeg hørt at stadig flere puber nå vurderer å droppe å vise norsk fotball. Allente sine priser på PL øker 15% i år, og de færreste har godt nok besøk til å også klare å betalr for norsk fotball.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kalle73 skrev: lør mar 25, 2023 3:00 pm Hahaha! Varer KUN ut mars! Special offer for you my friend. Og folk går på og kjøper i panikk....
Da vil som regel 1 av 2 skje. Enten går salget så treigt for TV2 at de må fortsette "salget" og håpe på at de får langt flere abonnenter inn på gjeldene tilbud. Eller så har de hanka inn nok godtroende, venter i 2-3 måneder og øker prisene...

Forøvrig har jeg hørt at stadig flere puber nå vurderer å droppe å vise norsk fotball. Allente sine priser på PL øker 15% i år, og de færreste har godt nok besøk til å også klare å betalr for norsk fotball.
Hvor mange som går for "billigpakke" fortsetter å være med når det øker til blodprisen 399 kr per mnd? Itte jæ.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Real-_- skrev: lør mar 25, 2023 12:39 pm Hvor mange streamer vil man kunne se samtidig?

Svaret var dessverre 1, noe som er helt latterlig for den prisen de tar.
Nå holder det som regel å se en kamp om gangen.

Men mener at man kan se andre kamper samtidig. Eller at fruen i huset kan se på andre ting på TV2play mens du ser fotball. Men er kanskje ikke det du mener?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

lund skrev: lør mar 25, 2023 10:06 am
Haugzu skrev: lør mar 25, 2023 9:51 am
Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:44 am

Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.
Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.
Hehe, hele MeToo-gjengen samlet igjen altså? :)
Haha, tenkte det samme.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Kalle73 skrev: lør mar 25, 2023 3:00 pm Hahaha! Varer KUN ut mars! Special offer for you my friend. Og folk går på og kjøper i panikk....
Da vil som regel 1 av 2 skje. Enten går salget så treigt for TV2 at de må fortsette "salget" og håpe på at de får langt flere abonnenter inn på gjeldene tilbud. Eller så har de hanka inn nok godtroende, venter i 2-3 måneder og øker prisene...

Forøvrig har jeg hørt at stadig flere puber nå vurderer å droppe å vise norsk fotball. Allente sine priser på PL øker 15% i år, og de færreste har godt nok besøk til å også klare å betalr for norsk fotball.
Det står vel i avtalen at 299 gjelder ut året. Da kan de ikke øke prisene for de som allerede har bindt seg til dette.

Men det står at man får alt av filmer og serier, og eksklusivt norsk innhold. Allikevel er det noen norske filmer man må betale ekstra for!?!?!? :!: :!:

Nevi

Legg inn av Nevi »

Er vel kanskje litt som premier league i forhold tiå å vise på pub. Der koster det flere 1000 i måneder, noe som gjør at endel puber sliter med å kunne vise fotball.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Nevi skrev: lør mar 25, 2023 5:21 pm
Real-_- skrev: lør mar 25, 2023 12:39 pm Hvor mange streamer vil man kunne se samtidig?

Svaret var dessverre 1, noe som er helt latterlig for den prisen de tar.
Nå holder det som regel å se en kamp om gangen.

Men mener at man kan se andre kamper samtidig. Eller at fruen i huset kan se på andre ting på TV2play mens du ser fotball. Men er kanskje ikke det du mener?
Du kan kun se forskjellige ligaer samtidig, men kun 1 fra samme liga. Personlig så hadde jeg oppe både 3 og 4 kamper når det er hovedrunden på søndag og ikke Lillestrøm spiller. Kunne valgt å se FotballXtra, men man får ikke med seg noe av kampene da.
Og i det minste ha mulighet for å ha en kamp på tv og en på pc/nettbrett osv.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Nevi skrev: lør mar 25, 2023 5:21 pm
Real-_- skrev: lør mar 25, 2023 12:39 pm Hvor mange streamer vil man kunne se samtidig?

Svaret var dessverre 1, noe som er helt latterlig for den prisen de tar.
Nå holder det som regel å se en kamp om gangen.
Jeg ser tre kamper fra hovedrunden samtidig, gikk helt fint hos discovery - og betalte 79 kroner i måneden som trofast kunde (dem satt aldri opp prisen så lenge man hadde abonnementet løpende).

Synd det ikke ble fotball til folket med Tv2.

Nevi

Legg inn av Nevi »

GoingKronos skrev: lør mar 25, 2023 6:20 pm
Nevi skrev: lør mar 25, 2023 5:21 pm
Real-_- skrev: lør mar 25, 2023 12:39 pm Hvor mange streamer vil man kunne se samtidig?

Svaret var dessverre 1, noe som er helt latterlig for den prisen de tar.
Nå holder det som regel å se en kamp om gangen.
Jeg ser tre kamper fra hovedrunden samtidig, gikk helt fint hos discovery - og betalte 79 kroner i måneden som trofast kunde (dem satt aldri opp prisen så lenge man hadde abonnementet løpende).

Synd det ikke ble fotball til folket med Tv2.
Ok

Har det stått noe om målshow? Går den på TV2play.
Vises den på hovedkanalen går det kanskje an å se i hvert fall en kamp ekstra?

Selv bruker jeg mest å holde meg til målshow når ikke Viking spiller kamp i hovedrunden.

lund

Legg inn av lund »

Hadde ikke fått med meg at Bø Tosterud hadde gått til TV2, men konge at de stort sett har fått med seg de beste fra Discovery nå. Til nå har det vært en helt annen dekning av Toppserien enn NRK noen gang har hatt, så man kan jo håpe at OBOS-ligaen får den samme dekningen. Det eneste litt skuffende til nå er podcastene. Der var Discovery bedre.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Skjønner ingenting av TV-avtalen.

Må jeg virkelig betale 3000,- for direktesport å se postnord/lokalfotball fordi noen eliteserie og oboskamper er inkludert?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

lund skrev: lør mar 25, 2023 10:06 am
Haugzu skrev: lør mar 25, 2023 9:51 am
Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:44 am

Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.
Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.
Hehe, hele MeToo-gjengen samlet igjen altså? :)
Uten å nevne navn er det jo en der som man er fryktelig snill om man legger inn under MeToo-paraplyen.

lund

Legg inn av lund »

PapaSmurf skrev: søn mar 26, 2023 11:42 am
lund skrev: lør mar 25, 2023 10:06 am
Haugzu skrev: lør mar 25, 2023 9:51 am

Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.
Hehe, hele MeToo-gjengen samlet igjen altså? :)
Uten å nevne navn er det jo en der som man er fryktelig snill om man legger inn under MeToo-paraplyen.
To av dem er vel hakket over MeToo når sant skal sies.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Real-_- skrev: lør mar 25, 2023 12:39 pm Hvor mange streamer vil man kunne se samtidig?

Svaret var dessverre 1, noe som er helt latterlig for den prisen de tar.
Tv2 er en møkka gjeng. Når de lokker med at man kan bruke 4 skjermer samtidig antar jeg at man kan se opptil 4 ulike kamper samtidig. Misunner folk som hater fotball..

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

lund skrev: søn mar 26, 2023 9:06 am Hadde ikke fått med meg at Bø Tosterud hadde gått til TV2, men konge at de stort sett har fått med seg de beste fra Discovery nå. Til nå har det vært en helt annen dekning av Toppserien enn NRK noen gang har hatt, så man kan jo håpe at OBOS-ligaen får den samme dekningen. Det eneste litt skuffende til nå er podcastene. Der var Discovery bedre.
De har heldigvis betalt Vegard Vaagbøe for å fortsette med det ganske trivelige "fotballrådet".

Albino

Legg inn av Albino »

Yourexperiencemaydif skrev: søn mar 26, 2023 12:02 pm
lund skrev: søn mar 26, 2023 9:06 am Hadde ikke fått med meg at Bø Tosterud hadde gått til TV2, men konge at de stort sett har fått med seg de beste fra Discovery nå. Til nå har det vært en helt annen dekning av Toppserien enn NRK noen gang har hatt, så man kan jo håpe at OBOS-ligaen får den samme dekningen. Det eneste litt skuffende til nå er podcastene. Der var Discovery bedre.
De har heldigvis betalt Vegard Vaagbøe for å fortsette med det ganske trivelige "fotballrådet".
Han får betalt for mer enn det, tror jeg:

https://m24.no/eurosport-folk-fotball/e ... v-2/589493

Yourexperiencemaydif

Legg inn av Yourexperiencemaydif »

Albino skrev: man mar 27, 2023 9:25 am
Yourexperiencemaydif skrev: søn mar 26, 2023 12:02 pm
lund skrev: søn mar 26, 2023 9:06 am Hadde ikke fått med meg at Bø Tosterud hadde gått til TV2, men konge at de stort sett har fått med seg de beste fra Discovery nå. Til nå har det vært en helt annen dekning av Toppserien enn NRK noen gang har hatt, så man kan jo håpe at OBOS-ligaen får den samme dekningen. Det eneste litt skuffende til nå er podcastene. Der var Discovery bedre.
De har heldigvis betalt Vegard Vaagbøe for å fortsette med det ganske trivelige "fotballrådet".
Han får betalt for mer enn det, tror jeg:

https://m24.no/eurosport-folk-fotball/e ... v-2/589493
Gledelig! Synes det jevnt over var mye allrigthe folk som jobbet med ES i Eurosport/discovery så jeg er glad flere av dem blir med over til TV2.

På siste fotballrådet fikk jeg inntrykk av at TV2 betaler han for å holde på med podcasten og, men at den likevel er hans sånn mtp eventulle nye rettighetshavere.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Haugzu skrev: lør mar 25, 2023 9:51 am
Hoppidioten skrev: lør mar 25, 2023 9:44 am
izzet2015 skrev: lør mar 25, 2023 9:38 am 299,- er heller ikke billig. Burde vært gratis. TV2 tjener nok penger. De må slutte å flå folk.
Dummeste jeg har hørt. 299 er en meget overkommelig pris for alt man får. Sier seg selv at man er nødt til å ta betaling.
Sier ikke seg selv. Mye rimeligere hos Discovery.

Tv2 skulle henta tilbake Davy, Nannskog og Frode Olsen, da hadde jeg betalt.
299,- er ikke billig, så det blir aldri aktuelt-. Davy er vel ferdig for mange år siden.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Men tv2 har ikke hentet over Eurosports kanskje beste mann, Grønner. Heldigvis har Mathiesen enorm kapasitet og kan dekke det meste.

Albino

Legg inn av Albino »

Zanick skrev: man mar 27, 2023 12:55 pm Men tv2 har ikke hentet over Eurosports kanskje beste mann, Grønner. Heldigvis har Mathiesen enorm kapasitet og kan dekke det meste.
De skulle hentet nazisten, rasisten, mysoginisten og morromannen Bernt Hulsker til TV2. Da hadde det blitt skriverier, og all PR er, som kjent, god PR.

lund

Legg inn av lund »

Zanick skrev: man mar 27, 2023 12:55 pm Men tv2 har ikke hentet over Eurosports kanskje beste mann, Grønner. Heldigvis har Mathiesen enorm kapasitet og kan dekke det meste.
Holder seg til BA hen :)

Jonlei

Legg inn av Jonlei »

Har foreløpig sett lite av hvordan selve kampdagene skal legges opp av TV 2, men i TV-guiden kan vi allerede nå se noe fra åpningsdagen 10 april på TV 2.

Eliteserien: Studio 13:30
Kampstart Rosenborg-Viking 14:25 (Kommenteres av Morten Langli og Simen Stamsø Møller)
Eliteserien: Studio 16:30-17:00

Eliteserien: Studio 18:55
Kampstart Brann-Haugesund 19:10 (Kommenteres av Øyvind Alsaker og Jesper Mathisen)
Eliteserien: Studio 21:15-21:30

Dette er to av relativt få kamper som sendes på TV 2 (første 15 rundene er det totalt 9 kamper). Ellers går hovedkampene på TV 2 Sport 1, noe som gir de mer rom til å tilpasse lengden på sendingene før/etter kamp enn om de går på TV 2.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Jonlei skrev: man mar 27, 2023 9:31 pm Har foreløpig sett lite av hvordan selve kampdagene skal legges opp av TV 2, men i TV-guiden kan vi allerede nå se noe fra åpningsdagen 10 april på TV 2.

Eliteserien: Studio 13:30
Kampstart Rosenborg-Viking 14:25 (Kommenteres av Morten Langli og Simen Stamsø Møller)
Eliteserien: Studio 16:30-17:00

Eliteserien: Studio 18:55
Kampstart Brann-Haugesund 19:10 (Kommenteres av Øyvind Alsaker og Jesper Mathisen)
Eliteserien: Studio 21:15-21:30

Dette er to av relativt få kamper som sendes på TV 2 (første 15 rundene er det totalt 9 kamper). Ellers går hovedkampene på TV 2 Sport 1, noe som gir de mer rom til å tilpasse lengden på sendingene før/etter kamp enn om de går på TV 2.
Savner en full oversikt over hvordan det blir, men kommer kanskje nærmere seriestart. Ser jo feks at det ikke er lagt inn noe fra under OBOS enda i direktesport.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Direktesport jobber vel med å få opp en app-løsning før seriestart. Har Alt+ abonnement der, pga inkludert både lokalavis her jeg bor og nordpå, så om OBOS hovedsaklig skal gå der så blir det en del av det i år.

Men syns det er merkelig at TV2 kjører såpass lite kamper på hovedkanalen. Mulig de håper flest mulig skal kjøpe abonnement, men om det går trått er det langt fler reklamekroner å hente ved eksponering på hovedkanalen, som har betydelig høyere markedsandeler enn Sports-kanalene.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Bror1 skrev: lør mar 25, 2023 12:07 pm Fått bekreftet fra tv2 at den varer kun ut mars, så da blir det å bestille her og.
Gjelder ikke tilbudet eksisterende kunder? Hos meg står det bare kr. 349,-.

PUNQ

Legg inn av PUNQ »

Ser at noen 4. divisjons kamper er tilgjengelig på TV2 sin app. Betyr det at bredde kampene kommer til å gå på både TV2 Play og Direktesport, slik at man bare trenger abonnement på en av tjenestene for å følge med på all Norsk fotball?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»