NBA 2022/23

Svar
LBJ91

Re: NBA 2022/23

Legg inn av LBJ91 »



Alrighty then

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hornets-Mavs kl 19 folkens. Får se hva som bor i Doncic nå, dette er nesten en playinkamp.

Mener faktisk at dette handler litt om CVen til Doncic når vi skal telle opp ved karriereslutt, det handler om hvorvidt man ønsker å få til noe 22/23-sesongen. Har en del unnskyldninger denne sesongen, men nå må han rett og slett dra med seg laget. Spille forsvar, ikke syte på hver forbanna possession, backe lagkompiser og fremstå som en leder og ikke en bortskjemt unge.

hgb

Legg inn av hgb »

TrueTopRed skrev: søn mar 26, 2023 1:42 pm
hgb skrev: søn mar 26, 2023 11:44 am Og han _er_ ganske begrensa på mange måter.
Han har i det minste ganske små hender, noe jeg hørte at en eller annen Timberwolvesfan nevte på en podcast. Ser man på kampene, så ser man også det i at han noen ganger mister eller roter bort ballen i møljespill eller ved en forholdvis enkel layup. For Lakers del var den maskinen uansett helt avgjørende for å få også flere til å røre på labbene.
Det er mulig han har små hender, men jeg tenker mer på at han ikke kan skyte og at han ikke er noen spesielt solid forsvarer (dog en veldig god "energy-forsvarer"). Han har dog en god del Draymond over seg offensivt, syns jeg. Ikke samme overblikket og pasningene, selvsagt, men til gjengjeld er han noe mer brukandes til å score. Veldig god på å ta defenvis rebound og så pushe på kontringa hvor han enten kan gå rett på kurva eller sette opp noen andre.

Jeg føler han er begrensa i half court, både offensivt og defensivt, men han er veldig god som "disruptor" begge veier. Han får ting til å skje.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: søn mar 26, 2023 6:54 pm Hornets-Mavs kl 19 folkens. Får se hva som bor i Doncic nå, dette er nesten en playinkamp.

Mener faktisk at dette handler litt om CVen til Doncic når vi skal telle opp ved karriereslutt, det handler om hvorvidt man ønsker å få til noe 22/23-sesongen. Har en del unnskyldninger denne sesongen, men nå må han rett og slett dra med seg laget. Spille forsvar, ikke syte på hver forbanna possession, backe lagkompiser og fremstå som en leder og ikke en bortskjemt unge.
Gikk ikke kjempebra. Mot slutten av 1q leder Hornets med 18, Mavs iskald fra 3p, Luka 0-6fg og ser ut til å gi fullstendig faen.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

hgb skrev: søn mar 26, 2023 7:04 pm Det er mulig han har små hender, men jeg tenker mer på at han ikke kan skyte og at han ikke er noen spesielt solid forsvarer (dog en veldig god "energy-forsvarer"). Han har dog en god del Draymond over seg offensivt, syns jeg. Ikke samme overblikket og pasningene, selvsagt, men til gjengjeld er han noe mer brukandes til å score. Veldig god på å ta defenvis rebound og så pushe på kontringa hvor han enten kan gå rett på kurva eller sette opp noen andre.

Jeg føler han er begrensa i half court, både offensivt og defensivt, men han er veldig god som "disruptor" begge veier. Han får ting til å skje.
Uten å sitte på noe fasit så ser jeg for meg at det å ha små hender påvirker skyttet og pasningene endel? (kontroll/treffsikkerhet) Husker ikke i vilken sammenheng jeg hørte det i podcasten, men regner med at det var noe annet enn å hinte til at han er en "liten gutt".

Energien hans er iallefall akkurat hva Lakers behøvde, og sammen med andre ingredienser så funker det. Digger innstillingen

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: søn mar 26, 2023 7:34 pm Gikk ikke kjempebra. Mot slutten av 1q leder Hornets med 18, Mavs iskald fra 3p, Luka 0-6fg og ser ut til å gi fullstendig faen.
Minner meg veldig mye om et par trøtte Lakersutgaver som jeg har sett. Er jo ikke noe vei tilbake her om man ikke får matchen energien til motstander.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueTopRed skrev: søn mar 26, 2023 7:43 pm Minner meg veldig mye om et par trøtte Lakersutgaver som jeg har sett. Er jo ikke noe vei tilbake her om man ikke får matchen energien til motstander.
Dette handler om noe annet tror jeg. Kom med den kommentaren om issues utenfor basketballbanen på fredag, henger med hodet og gidder ikke å preike med lagkompiser. Ett eller annet som ikke stemmer.

Ble litt heit nå med 3 raske buckets, men er ikke langt unna der at jeg mener han burde hviles og la Kyrie og co ta ansvaret.

Nå misser plutselig Hornets dog, og Mavs har truffet noe treere. Ned i 9 poeng nå.

Haha. Luka med 13 poeng på noen minutter plutselig. Ser fortsatt ikke riktig ut mentalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: søn mar 26, 2023 8:03 pm Dette handler om noe annet tror jeg. Kom med den kommentaren om issues utenfor basketballbanen på fredag, henger med hodet og gidder ikke å preike med lagkompiser. Ett eller annet som ikke stemmer.
Ok ja så noe om det et sted uten å legge særlig vekt på det. Så det er noe i kulissene altså.

Hva kan ha skjedd tro? Ble det tatt avgjørelser over hans hode med traden, eller var han possitiv til det og nå innser at det ikke funker (=sesong over). Tar Irwing plass han ikke er konfortable med osv. Kan sikkert være mye drama på toppen!

Uansett så fremstår han som veldig suttrete fyr..

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Kyrie fikk en på tribunen kastet ut. Haha.

I det hele tatt, bra observert av han at en fyr 10 meter opp på tribunen sa noe som ikke passet. Var dessuten bak benken til Hornets.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueTopRed skrev: søn mar 26, 2023 8:33 pm Kyrie fikk en på tribunen kastet ut. Haha.

I det hele tatt, bra observert av han at en fyr 10 meter opp på tribunen sa noe som ikke passet. Var dessuten bak benken til Hornets.
Doncic syter på seg tech nr 16 for sesongen og må stå over mot Pacers. Herregud.

Foruten Doncic er Mavs 3-20 fra 3pg og ned 8 poeng.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: søn mar 26, 2023 8:35 pm Doncic syter på seg tech nr 16 for sesongen og må stå over mot Pacers. Herregud.
Så j unødvendig.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »




Kommer av benken

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Mavs er ille ute. Blir fort en veldig lang sommerferie på dem.

Over til dagens godbit. Lakers med Lebron + Reaves v Caruso

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Det er når man ser dette at man forstår at silketouchen til DLO har en funksjon. Noen enkle 3ere som skaper energi osv.

Vucevic ute, jeg forstår ikke at det ikke skal være mulig å holde kjeften lukket der. Han kjempet heller ikke for en god sak i utgangspunktet.

Tok seg opp mot slutten 55 v 63 ht

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Zach har så jævla høyt offensivt ceiling

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Game over

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Den flotte energien som har vært der i kampene er som forblåst. Sirkus Lakers er tilbake ;)
Tenker litt tilbake på den tweeten tidligere...

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Skal ikke snakke for fort, vi har blåst jævla mange store ledelser i år

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Trenger noen seire på rad på tampen av schedulen her nå, matcher bedre opp mot Boston i en evt 1 runde kontra Bucks

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Har sett det før. Momentum, Lebron kommer inn og man kollapser defensivt.
Hvorfor skal AD inn på minus 21? den ser jeg ikke. fyren drar vel på seg en skade som takk for tillit.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Caruso et defensivt monster.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Sheeeeesshh, LaVine deep dagger

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Darvin Ham er ligaens største vits.
Du er i en presset situasjon, must win, og du klarer ikke å designe ting bedre enn at LeBron og AD TILSAMMEN tar under 20 skuddforsøk!!
Om de blir doblet eller ikke, spiller ingen rolle, du vinner eller taper så langt dine beste spillere tar deg. Tvers igjennom en dårlig coach.

Nest verst (etter Ham) er at Lakers mangler desperasjon på dettet tidspunktet, det skal ikke kunne skje. Akkurat på det punktet spiller det liten rolle om Ham ikke klarer å inspirere de, for det er sykt dårlig at så mange ser ut til å mangle en indre drive på å oppnå noe. For tiden er det kun Dennis Schroder som har den mentaliteten man trenger i Lakers situasjon.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TrueTopRed skrev: søn mar 26, 2023 1:59 pm
KTBFFH skrev: søn mar 26, 2023 8:10 am Lakers kan gå langt i år, for min del har de fair sjanse og opp mot 5050 mot alle utenom fulltallig Phoenix og Clippers. Clippers er bare en grusom matchup for Lakers. Kommer Lakers til PO og møter Denver i runde 1 med LeBron på 75% + så setter eg pengene på at Lakers slår de ut. Samme med Sacramento og Phoenix. Mot GS er det ganske 5050
Regner med at du mener Memphis sist der, men ja, Tror også at et Lakers kan gå langt. Clippers virker å være et spøkelse man sliter veldig med uansett form osv, men alt annet bør det være en fair sjanse på om lebron er tilbake i noenlunde form.
Yes, en liten skrivefeil der :lol:

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: man mar 27, 2023 7:55 am Darvin Ham er ligaens største vits.
Du er i en presset situasjon, must win, og du klarer ikke å designe ting bedre enn at LeBron og AD TILSAMMEN tar under 20 skuddforsøk!!
Om de blir doblet eller ikke, spiller ingen rolle, du vinner eller taper så langt dine beste spillere tar deg. Tvers igjennom en dårlig coach.

Nest verst (etter Ham) er at Lakers mangler desperasjon på dettet tidspunktet, det skal ikke kunne skje. Akkurat på det punktet spiller det liten rolle om Ham ikke klarer å inspirere de, for det er sykt dårlig at så mange ser ut til å mangle en indre drive på å oppnå noe. For tiden er det kun Dennis Schroder som har den mentaliteten man trenger i Lakers situasjon.
Er vell den coachen i ligaen som er desidert dårligst på TO. venter, venter og venter. Bulls går på flere stygge run uten at han foretar seg noe. Helt handlingslammet og apatisk på benken. Lakers gikk på 5-0 run så tar Bulls treneren TO med engang, Ham tillater 0-9, 0-12 osv.

Det med usage-rate og skudd har jeg brukt energi på hele sesongen, aldri sett et lag med stjerner AD/Lebron få så lite sammenlignet med andre lag, der det aller meste er designet gjennom de

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

hgb skrev: søn mar 26, 2023 11:44 am
KTBFFH skrev: søn mar 26, 2023 8:10 am Vandoman er maskin og har 0 forståelse at både Minnesota men spesielt Jazz bare gir han vekk. Fantastisk kontrakt og ung.

Lakers kan gå langt i år, for min del har de fair sjanse og opp mot 5050 mot alle utenom fulltallig Phoenix og Clippers. Clippers er bare en grusom matchup for Lakers. Kommer Lakers til PO og møter Denver i runde 1 med LeBron på 75% + så setter eg pengene på at Lakers slår de ut. Samme med Sacramento og Phoenix. Mot GS er det ganske 5050
Jeg syns det var kjipt at han blei trada, men det er jo ikke som om Jazz ga ham bort. De fikk et FRP, og Vanderbilt var nok den største verdien her, tross alt. Og han _er_ ganske begrensa på mange måter. For Jazz var det veldig vanskelig å spille ham sammen med Kessler, bl.a.
Joda fikk et FRP, men de tok på seg WB i tillegg så forsvant Conley, Beasley og Vando

hgb

Legg inn av hgb »

KTBFFH skrev: man mar 27, 2023 8:13 am
hgb skrev: søn mar 26, 2023 11:44 am
KTBFFH skrev: søn mar 26, 2023 8:10 am Vandoman er maskin og har 0 forståelse at både Minnesota men spesielt Jazz bare gir han vekk. Fantastisk kontrakt og ung.

Lakers kan gå langt i år, for min del har de fair sjanse og opp mot 5050 mot alle utenom fulltallig Phoenix og Clippers. Clippers er bare en grusom matchup for Lakers. Kommer Lakers til PO og møter Denver i runde 1 med LeBron på 75% + så setter eg pengene på at Lakers slår de ut. Samme med Sacramento og Phoenix. Mot GS er det ganske 5050
Jeg syns det var kjipt at han blei trada, men det er jo ikke som om Jazz ga ham bort. De fikk et FRP, og Vanderbilt var nok den største verdien her, tross alt. Og han _er_ ganske begrensa på mange måter. For Jazz var det veldig vanskelig å spille ham sammen med Kessler, bl.a.
Joda fikk et FRP, men de tok på seg WB i tillegg så forsvant Conley, Beasley og Vando
Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor de valgte å forsterke Wolves i prosessen, men det er nå så. De kom seg ut av endel penger for neste år, og det å kjøpe ut Westbrook hadde liten effekt, tross alt. Jeg syns picket i det minste burde vært helt unprotected, men sånn generelt var det en grei trade med tanke på framtida syns jeg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bilde

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: man mar 27, 2023 9:23 am Bilde
Bev er en liten patetisk drittspiller enkelt og greit

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: man mar 27, 2023 9:30 am Bev er en liten patetisk drittspiller enkelt og greit
Han er en klovn, men personlig synes jeg slike typer gjør ligaen gøyere. Kjedelig når alle er sympatiske og A4.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»