Kast transene ut av kvinneidretten ASAP!

Svar
Trolljegeren

Re: Kast transene ut av kvinneidretten ASAP!

Legg inn av Trolljegeren »

Champis skrev: tir mar 28, 2023 11:00 am Så du har lest hele tråden uten å få med deg at hele innlegget mitt var en spøk?
Jeg har lest kjapt gjennom tråden. Særdeles mange totalt uinteressant bidrag.

Umulig å forstå at innlegget ditt var en spøk.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 12:11 pm
Champis skrev: tir mar 28, 2023 11:00 am Så du har lest hele tråden uten å få med deg at hele innlegget mitt var en spøk?
Jeg har lest kjapt gjennom tråden. Særdeles mange totalt uinteressant bidrag.

Umulig å forstå at innlegget ditt var en spøk.
Nei. Champis slrev et innlegg hvor han var tydelig på at det innlegget du har reagert på var en spøk.
Skjønner at du kan ha gått glipp av det da, hvis du bare har skummet gjennom tråden.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Mehell skrev: tir mar 28, 2023 12:19 pm Nei. Champis slrev et innlegg hvor han var tydelig på at det innlegget du har reagert på var en spøk.
Skjønner at du kan ha gått glipp av det da, hvis du bare har skummet gjennom tråden.
Det fungerer SÆRDELES dårlig på et forum å skrive et enkeltstående innlegg der det er umulig å forstå at det er en spøk, for så å påpeke dette senere i en tråd.

Da må man ta det på egen kappe, når man ikke evner å påpeke det med en liten /s eller et annet form for signal.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 12:26 pm
Mehell skrev: tir mar 28, 2023 12:19 pm Nei. Champis slrev et innlegg hvor han var tydelig på at det innlegget du har reagert på var en spøk.
Skjønner at du kan ha gått glipp av det da, hvis du bare har skummet gjennom tråden.
Det fungerer SÆRDELES dårlig på et forum å skrive et enkeltstående innlegg der det er umulig å forstå at det er en spøk, for så å påpeke dette senere i en tråd.

Da må man ta det på egen kappe, når man ikke evner å påpeke det med en liten /s eller et annet form for signal.
Det fungerer også særlig dårlig på et forum å bare lese noen få innlegg i en tråd og så tro at man er up-to-date på hvor debatten står nå.

Det fungerer også særlig dårlig å kreve svar fra en på et spørsmål som ikke er relevant lenger da vedkommende har poengtert at innlegget var en spøk.

Du må nok ta på egen kappe at du ikke gadd å lese igjennom tråden for å oppdater deg selv.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

oddvar_kjempebra skrev: man mar 27, 2023 9:42 pm
Skraevadottir skrev: man mar 27, 2023 6:27 pm
oddvar_kjempebra skrev: man mar 27, 2023 9:02 am

I de fleste tilfeller er det jo ikke så vanskelig å akseptere at noen identifiserer seg som noe annet enn det naturen har gjort dem til. Men det finnes jo gråsoner og også helt uakseptable situasjoner. Hvis naboen din som fra naturen side var en 40 år gammel mann indentifiserte seg som en 14 år gammel jente, ville du da latt din tenåringssønn date hen?
Nei, selvsagt ikke, men det blir jo veldig spissformulert og et ekstremt utslag som ikke har rot i normale situasjoner. Det sentrale problemet der er imidlertid ikke kjønnsidentiteten, men alderen. Jeg ville ikke latt en 40-åring date tenåringsbarnet mitt uansett hvilken kjønnsidentitet vedkommende hadde. Meg bekjent er vi ikke kommet dit at det er et legitimt spørsmål om folk kan få lov til å være hvilken alder de selv føler for.
Nei, men det var poenget mitt. Det er i denne sammenheng ingen forskjell på å identifisere seg som feil kjønn og det å identifisere seg med feil alder. Begge er er forsøk på å «late som» om kroppen er noe annet enn det den er. Rent fysisk. Og også mentalt.

Det er nettopp ved å trekke frem slike ekstreme eksempler man kan vise at det noen tror er prinsipielle spørsmål (alle må få identifisere seg som den de føler seg som) viser seg å ikke være så prinsipielle likevel. Det viser seg at det går en grense for de aller fleste hva som er akseptabelt. Og akkurat hvor den grensen bør gå er det uenighet om. Derfor blir det feil å stemple noen som transfobiske bare fordi man setter grensen et annet sted enn andre. For alle er transfobiske bare strikken strekkes langt nok.

Og dette fikk man jo oppleve i Skottland nylig. En voldtektsdømt mann identifiserte seg som kvinne og forlangte å sone i et kvinnefengsel. Og fikk først lov til dette før historien eksploderte og det hele endte med at han ble tilbakeført til et mannsfengsel og førsteminister måtte gå fordi hun først støttet at transkvinner, uansett dom, sonet i kvinnefengsel.
I Canada soner en voldtektsforbryter som regnes som "dangerous offender" på ubestemt tid, på medium sikkerhet i et kvinnefengsel.
"Court records show that Radcliffe has an extensive criminal history dating back decades. While Radcliffe has been convicted of non-violent crimes such as theft, criminal harassment, and criminal misconduct, the majority of his crimes were distinctly sexual.

From 1989 to 1990, he was convicted for multiple indecent acts that involved exposing his penis to female victims while masturbating. One victim was 15 years old.

The next year, he was convicted of sexual assault on a 19-year-old female victim, followed by a 1992 conviction for three counts of sexual interference and one count of sexual assault on a 13-year-old girl.
...
In 2009, Radcliffe was found guilty of sexual assault on a person under the age of fourteen. The assault occurred in Ottawa in 2007, when Radcliffe was 34-years-old. He was married with one child at the time.

The victim was a particularly vulnerable young girl with a history of social and parental problems. According to court records, Radcliffe had met the victim at a Tim Hortons parking lot where the girl would occasionally hang out. He bought the girl a chocolate milk and agreed to drive her home, but instead made a detour and pulled behind a gas station where he demanded sex from her.

The girl is quoted as having said to him: “Don’t fucking touch me, man, you know. Like, I don’t want to do this.” She told the court that Radcliffe pushed her down on the back seat of his truck, and ignored her pleas for him to stop and take her home to her parents. Radcliffe covered the girl’s mouth at one point and prevented her from screaming as he penetrated her both vaginally and anally.

The girl stated she was bleeding after the assault, and was in so much pain following the ordeal that she could not walk for approximately half an hour."
https://reduxx.info/canada-dangerous-ma ... ns-prison/



Det har vært flere tilfeller i Skottland, for øvrig.
Og vi ligger ikke så langt etter i Norge:




Noe av det mest ondskapsfulle for meg, er når jeg ser at ofre blir tvunget i rettssaker til å kalle overgriperen hun. "Hun voldtok meg med penisen sin."

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 12:26 pm
Mehell skrev: tir mar 28, 2023 12:19 pm Nei. Champis slrev et innlegg hvor han var tydelig på at det innlegget du har reagert på var en spøk.
Skjønner at du kan ha gått glipp av det da, hvis du bare har skummet gjennom tråden.
Det fungerer SÆRDELES dårlig på et forum å skrive et enkeltstående innlegg der det er umulig å forstå at det er en spøk, for så å påpeke dette senere i en tråd.

Da må man ta det på egen kappe, når man ikke evner å påpeke det med en liten /s eller et annet form for signal.
Et ganske vanlig nettfenomen er Schrödingers Asshole.

https://www.urbandictionary.com/define. ... %20asshole

Champis

Legg inn av Champis »

Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 12:26 pm
Mehell skrev: tir mar 28, 2023 12:19 pm Nei. Champis slrev et innlegg hvor han var tydelig på at det innlegget du har reagert på var en spøk.
Skjønner at du kan ha gått glipp av det da, hvis du bare har skummet gjennom tråden.
Det fungerer SÆRDELES dårlig på et forum å skrive et enkeltstående innlegg der det er umulig å forstå at det er en spøk, for så å påpeke dette senere i en tråd.

Da må man ta det på egen kappe, når man ikke evner å påpeke det med en liten /s eller et annet form for signal.

Helt ok, jeg kan godt ta det på egen kappe. Var bare et forsøk på humor, da alle var enige i starten her, men bare ventet på at en skulle komme inn med de type meningene jeg dro til med.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Champis skrev: tir mar 28, 2023 1:16 pm
Helt ok, jeg kan godt ta det på egen kappe. Var bare et forsøk på humor, da alle var enige i starten her, men bare ventet på at en skulle komme inn med de type meningene jeg dro til med.
Da er vi enige.

Du traff for øvrig "typen" du forsøkte å etterape særdeles godt. Det finnes mange av disse på Reddit.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Kongemannen skrev: søn mar 26, 2023 7:51 pm Tenk hvor bra kvinnefotballen ville blitt med ett innslag av røslige karer som dog føler seg som kvinner. Det kunne blitt ellevilt.
Frank Grønlund i velmaktsdagene. :heart:

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Malacay skrev: man mar 27, 2023 10:20 pm Anser du deg selv som mann ?
Bare så jeg har det klart for meg, du tenker altså at denne personen er en kvinne, fordi vedkommende sier at vedkommende er en kvinne?

Trans Man Jailed for Tying up and Stabbing Trans Partner is ‘Woman’, Says UK Police
Bilde
https://www.breitbart.com/europe/2023/0 ... uk-police/

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Malacay skrev: tir mar 28, 2023 9:45 pm Vi kan spille ping pong her @Texas_John . Du insisterer på at dette er en mann:
► Show Spoiler
og at dette er en kvinne
► Show Spoiler
For meg er dette ganske enkelt. Men når tenker du at E. Ellingsen gikk fra å være han til å bli hun?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Malacay skrev: tir mar 28, 2023 9:45 pm Vi kan spille ping pong her @Texas_John . Du insisterer på at dette er en mann:
► Show Spoiler
og at dette er en kvinne :
► Show Spoiler
Det er jo en viss forskjell.
Dine eksempler er mennesker som har fullført kjønnsoperasjoner og behandlinger, og da har de fysisk forandret kjønn.

Men hvis en mann kommer ut og sier at han føler seg som en dame, er han da en dame før eventuelle operasjoner og behandlinger? Og hvis du svarer ja på dette; Har da vedkommende rett til å variere mellom hvilket kjønn han er, etter dagsform eller lignende?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

@Malacay Hvis jeg gjennomgår endringene som nevnt under, på hvilket stadie i denne prosessen tenker du at jeg går fra å være mann til å bli kvinne?

Juni 2023: Jeg endrer fornavnet mitt til et kvinnenavn og juridisk kjønn hos skatteetaten. Mine foretrukne pronomen er "hun/henne", og anser meg selv for å være en kvinne.

Juli 2023: Jeg begynner å sminke meg og bruker parykk med langt hår, og kler meg i dameklær og damesko.

August 2023: Jeg begynner å ta kjønnsbekreftende hormoner

September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Malacay skrev: tir mar 28, 2023 10:55 pm Det er du som vil tvinge Luca inn i kvinnegarderoben.
Hun burde strengt tatt gått inn helt frivillig, uten å lage en masse spetakkel av det med sutring på Twitter og ellers.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Mehell skrev: tir mar 28, 2023 9:56 pm
Malacay skrev: tir mar 28, 2023 9:45 pm Vi kan spille ping pong her @Texas_John . Du insisterer på at dette er en mann:
► Show Spoiler
og at dette er en kvinne :
► Show Spoiler
Det er jo en viss forskjell.
Dine eksempler er mennesker som har fullført kjønnsoperasjoner og behandlinger, og da har de fysisk forandret kjønn.
Nei, det har de ikke. Man kan ikke forandre kjønn, kun kjønnsutrykk. Rent biologisk er de fremdeles mann og kvinne. Det de har forandret er sitt utseende slik at de fremstår som kvinne og mann. Hvilket jo er helt greit for meg. Det gjør det enkelt for oss andre å tiltale dem og behandle dem på den måten de ønsker.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den ons mar 29, 2023 10:14 am, redigert 1 gang totalt.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm @Malacay Hvis jeg gjennomgår endringene som nevnt under, på hvilket stadie i denne prosessen tenker du at jeg går fra å være mann til å bli kvinne?

Juni 2023: Jeg endrer fornavnet mitt til et kvinnenavn og juridisk kjønn hos skatteetaten. Mine foretrukne pronomen er "hun/henne", og anser meg selv for å være en kvinne.

Juli 2023: Jeg begynner å sminke meg og bruker parykk med langt hår, og kler meg i dameklær og damesko.

August 2023: Jeg begynner å ta kjønnsbekreftende hormoner

September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det stod om en fyr som gjorde omtrent det du beskriver og 5-10 år etter, var han intervjuet og - angret. Da er du like fucked som om du hadde blitt IS-kriger i Syria og angret.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det gleder jeg meg til å se. Sender du bilder?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:15 am
Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det gleder jeg meg til å se. Sender du bilder?
Bare svar på når jeg i den ovennevnte prosessen går fra å være mann til å bli kvinne du, så skal du få så mange bilder du vil.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 10:45 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:15 am
Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det gleder jeg meg til å se. Sender du bilder?
Bare svar på når jeg i den ovennevnte prosessen går fra å være mann til å bli kvinne du, så skal du få så mange bilder du vil.
Biologisk sett forblir du mann uansett hva du gjør.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:47 am
Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 10:45 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:15 am

Det gleder jeg meg til å se. Sender du bilder?
Bare svar på når jeg i den ovennevnte prosessen går fra å være mann til å bli kvinne du, så skal du få så mange bilder du vil.
Biologisk sett forblir du mann uansett hva du gjør.
Nettopp til og med Emma selv om hun ser rimelig bra ut.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:47 am
Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 10:45 am
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:15 am

Det gleder jeg meg til å se. Sender du bilder?
Bare svar på når jeg i den ovennevnte prosessen går fra å være mann til å bli kvinne du, så skal du få så mange bilder du vil.
Biologisk sett forblir du mann uansett hva du gjør.
Spørsmålet var når i prosessen du vil gå fra å kalle meg "mann" til å kalle meg "kvinne"?

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 9:09 pm
oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:47 am
Texas_John skrev: ons mar 29, 2023 10:45 am
Bare svar på når jeg i den ovennevnte prosessen går fra å være mann til å bli kvinne du, så skal du få så mange bilder du vil.
Biologisk sett forblir du mann uansett hva du gjør.
Spørsmålet var når i prosessen du vil gå fra å kalle meg "mann" til å kalle meg "kvinne"?
Når du fremstår som en kvinne for meg. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på enn å finstudere alle jeg møter i et forsøk på å avsløre et annet kjønn enn det kjønnet som jeg intuitivt oppfatter.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Fordomsfull skrev: ons mar 29, 2023 10:11 am
Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm @Malacay Hvis jeg gjennomgår endringene som nevnt under, på hvilket stadie i denne prosessen tenker du at jeg går fra å være mann til å bli kvinne?

Juni 2023: Jeg endrer fornavnet mitt til et kvinnenavn og juridisk kjønn hos skatteetaten. Mine foretrukne pronomen er "hun/henne", og anser meg selv for å være en kvinne.

Juli 2023: Jeg begynner å sminke meg og bruker parykk med langt hår, og kler meg i dameklær og damesko.

August 2023: Jeg begynner å ta kjønnsbekreftende hormoner

September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det stod om en fyr som gjorde omtrent det du beskriver og 5-10 år etter, var han intervjuet og - angret. Da er du like fucked som om du hadde blitt IS-kriger i Syria og angret.
Mild straff når man kommer til Norge er ikke fucked. IS-terrorister får latterlig milde straffer. Får gjerne mye lengre straffer for grovt økonomisk bedrageri.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Corvus skrev: ons mar 29, 2023 11:47 pm
Fordomsfull skrev: ons mar 29, 2023 10:11 am
Texas_John skrev: tir mar 28, 2023 10:06 pm @Malacay Hvis jeg gjennomgår endringene som nevnt under, på hvilket stadie i denne prosessen tenker du at jeg går fra å være mann til å bli kvinne?

Juni 2023: Jeg endrer fornavnet mitt til et kvinnenavn og juridisk kjønn hos skatteetaten. Mine foretrukne pronomen er "hun/henne", og anser meg selv for å være en kvinne.

Juli 2023: Jeg begynner å sminke meg og bruker parykk med langt hår, og kler meg i dameklær og damesko.

August 2023: Jeg begynner å ta kjønnsbekreftende hormoner

September 2023: Jeg får meg silikonbryster og opererer penis slik at den vrenges innover i kroppen og penishodet blir omgjort til en klitoris. Hud fra pungen blir til nye kjønnslepper, og min neovagina er nå komplett.
Det stod om en fyr som gjorde omtrent det du beskriver og 5-10 år etter, var han intervjuet og - angret. Da er du like fucked som om du hadde blitt IS-kriger i Syria og angret.
Mild straff når man kommer til Norge er ikke fucked. IS-terrorister får latterlig milde straffer. Får gjerne mye lengre straffer for grovt økonomisk bedrageri.
Jeg vet ikke hvor lang tid du ser for deg at en som har gjennomgått en såkalt kjønnsskifteoperasjon vil bruke - på og eventuelt bli tilbakeført til slik vedkommende var før. Men jeg tror ihvertfall ikke det tar mer enn den laveste straffen jeg har hørt om for hjemkomne Syriafarere - ett år og fire måneder. Dog har jeg lest at de/Syriafarere og andre terrorsympere, er dømte til 6-7 og 8 års fengsel. Kanskje er det lite for deg, men en Frp-er - som forsøkte å bli partiets ordførerkandidat inntil lokallaget fant ut at han tidligere hadde vært dømt til 6 års fengsel for å ha drept sin kone - han mente straffen han fikk var for kort.
Dog ble Sadi Bugingo dømt til 21 års fengsel i 2015 - for medvirkning til massedrap i Rwanda i 1994. Og Stortinget har øket strafferammen for krigsforbrytelser til 30 år for slike grove krigsforbrytelser. Men for å dømme så strenge straffer, så må de ha bevis - utover at de har vært støttespillere til terrororganisasjoner.

guru

Legg inn av guru »

Dette er faktisk til å bli kvalm av. Var ikke klar over hvor ille dette faktisk var.


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 12:11 pm
Champis skrev: tir mar 28, 2023 11:00 am Så du har lest hele tråden uten å få med deg at hele innlegget mitt var en spøk?
Jeg har lest kjapt gjennom tråden. Særdeles mange totalt uinteressant bidrag.

Umulig å forstå at innlegget ditt var en spøk.
Så du leste ikke godt nok gjennom tråden, sa du hadde lest gjennom tråden, men var fortsatt omtrent den eneste som ikke hadde fått med deg at han oppklarte dette.

Og alikevel skylder du fortsatt på ham?

Klovn.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

oddvar_kjempebra skrev: ons mar 29, 2023 10:04 am Nei, det har de ikke. Man kan ikke forandre kjønn, kun kjønnsutrykk. Rent biologisk er de fremdeles mann og kvinne. Det de har forandret er sitt utseende slik at de fremstår som kvinne og mann. Hvilket jo er helt greit for meg. Det gjør det enkelt for oss andre å tiltale dem og behandle dem på den måten de ønsker.
De har ikke bare forandret utseende. De tar også hormoner som gjør at kroppen forandrer seg, også på innsiden. De er ikke biologisk akkurat det samme som noen som er født som mann eller kvinne, men de er langt unna det de ble født som.

Hormoner påviker også oppførsel og følelser, i veldig stor grad, så her vil de være mye nærmere det kjønnet de nå hevder å være.

Her er det åpenbart mye du ikke aner om kropp og hormoner.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Tjaaah skrev: man apr 03, 2023 9:43 pm De har ikke bare forandret utseende. De tar også hormoner som gjør at kroppen forandrer seg, også på innsiden. De er ikke biologisk akkurat det samme som noen som er født som mann eller kvinne, men de er langt unna det de ble født som.

Hormoner påviker også oppførsel og følelser, i veldig stor grad, så her vil de være mye nærmere det kjønnet de nå hevder å være.

Her er det åpenbart mye du ikke aner om kropp og hormoner.
Det finnes kvinner som er mye nærmere en gjennomsnittlig mann i både følelsesliv og oppførsel, enn hun er å være en gjennomsnittlig kvinne. Det betyr ikke at hun er en mann.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Malacay skrev: man apr 03, 2023 9:33 pm
guru skrev: man apr 03, 2023 9:25 pm Dette er faktisk til å bli kvalm av. Var ikke klar over hvor ille dette faktisk var.
► Show Spoiler
Er det noen i denne tråden som er uenig i dette ? Jeg sliter med at enkelte dehumaniserer de som skifter kjønn, jeg har ingen problemer med at de bør ha en egen klasse innen idrett.
Når "alle" er enige om dette, hvorfor er det da slik verden styres? For meg er det helt tydelig at ingen tør å sette grenser for denne bevegselsen. Som er forståelig, siden man både begår karriereselvmord og vil motta vanvittige mengder trusler og hets om man gjør det. Da ender vi opp her:


Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Malacay skrev: man apr 03, 2023 9:33 pm
guru skrev: man apr 03, 2023 9:25 pm Dette er faktisk til å bli kvalm av. Var ikke klar over hvor ille dette faktisk var.

Er det noen i denne tråden som er uenig i dette ? Jeg sliter med at enkelte dehumaniserer de som skifter kjønn, jeg har ingen problemer med at de bør ha en egen klasse innen idrett.
Som dette videoklippet viser, blir kvinner dehumanisert av tra og deres støttespillere. Kvinner er for en del bare en rekvisitt for å vise fram transkvinner, som Riley her. Enkelte går så langt som til å si at de har en bedre vagina enn kvinner fordi den er designet. Og ikke tenk på å ha et voldtektssenter forbeholdt de som er født kvinner! Om noen våger å si noe imot dette, eller reagerer på transkvinner som kler seg ut som og kaller seg seksåringer, blir de kalt nazister, fascister osv. og risikerer kansellering og press mot arbeidsgiver.

Problemet er at det sikkert er mange transpersoner som er hyggelige og respektfulle, men de synes ikke. TRA og deres støttespillere har tatt over, og de har en eller annen agenda, imo.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»